abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 februari 2005 @ 15:42:27 #51
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_24922486
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 14:51 schreef BaajGuardian het volgende:

VIMANA's (ja er waren in de prehistorie al vliegende metalen schepen)
ANNUNAKI (een ander ras dat op aarde was , mischien nogsteeds dichtbij is)
ILLUMINATI (de doofpotmakertjes )

complottheoristen.... mooi volk....

dat de aarde geschapen is met alle fossielen erin, DAT is complete onzin, dat weten ze wel....
maar vervolgens stug beweren dat de dino's met vliegtuigen door de lucht heen gasten... en dat dan volledig geloofwaardig vinden....
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_24922866
mja het idee dat we van een aap afstammen klinkt even ongeloofwaardig voor mij
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 20:20:56 #53
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_24924414
http://www.google.com/search?hl=en&q=Vimanas&btnG=Google+Search
VIMANAS
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=Annunaki&btnG=Search
ANNUNAKI
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=ILLUMINATI&btnG=Search
ILLUMINATI

veel plezier , en voordat je met je vinger naar je hoofd wijst en bleehhee geluiden maakt ,
het topic is niet bedoeld om te gaan roepen wat een gekken mensen wij wel niet moeten zijn om dit te geloven..
want hoemeer je dat roept , hoemeer het bevestigd word dat jij (de betreffende roeper) een complete onbenul narrowminded , ignorant en neanderthaler brein bezit.
weet je waarom?
ik persoonlijk vind het echt onmogelijk te geloven dat mensen het na alle bewijzen en anti indoctrinatie nog niet doorhebben dat hier op aarde de geschiedenis zoals die gebracht word VALS is.

het is wel makkelijk isnt it..
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_24925036
double post
pi_24925040
quote:
het is de PREhistorische geschiedenis , waar meer volken en wezens in voorkomen dan we nu nog op de planeet kunnen tellen
indrukwekkend, een boek uit de 'prehistorie'.

ik neem aan dat je niet weet wat dat woord betekent trouwens.
pi_24925156
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 20:53 schreef lawine2 het volgende:

[..]

You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  vrijdag 4 februari 2005 @ 21:06:56 #57
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_24925339
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 20:53 schreef lawine2 het volgende:

[..]

de Huidige historie , kom de prehistorie van voort.

dit is recordings van de pre (huidig geaccepreerde) historie

op die manier,

even nadenken , het is zo moeilijk ik weet het.
pi_24926369
Of kijk de trailer http://www.1Anunnaki.com
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 22:16:03 #59
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_24926713
scorp , niet erg handig dat ,

mensne izjn al genoeg op dwaalsporen of uitlachwanthetistochmaarverzonnensporen gezet door films
vooral dat soort films.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 22:54:10 #60
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_24927565
quote:
vervolgens stug beweren dat de dino's met vliegtuigen door de lucht heen gasten... en dat dan volledig geloofwaardig vinden
Maar dan kan je toch niet om een muurschildering heen, uit de prehistorie, gevonden in Australie (aboriginals?) waar echt een zwevende, schotelvormig object bij getekend/geschilderd staat.. Juist gedateerd en al. Tijdsreizigers dan..?

[ Bericht 0% gewijzigd door neo2000 op 04-02-2005 23:06:52 ]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_24928115
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 22:54 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Maar dan kan je toch niet om een muurschildering heen, uit de prehistorie, gevonden in Australie (aboriginals?) waar echt een zwevende, schotelvormig object bij getekend/geschilderd staat.. Juist gedateerd en al. Tijdsreizigers dan..?
toevallig een foto??

En holbewoners bestonden nog niet tijdens het tijdperk van de dino's, maar goed dat maakt, als het waar is, de ontdekking niet minder opzienbarend...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  vrijdag 4 februari 2005 @ 23:22:55 #62
48067 neo2000
pi_24928201
Nee, maar kan me herinneren het eensch op discovery gezien te hebben.. Zal morgen eens googlen, kan het me zo voor de geest halen, alhoewel die docu een paar jaar terug op tv geweest is..
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_24929921
Opzich wel interessant. Heeft iemand een linkje of een naam van een winkel waar ik de 'goede' versie(s) kan halen? Want naar wat ik hoor zijn er verschillende versies.
pi_24930655
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 00:57 schreef boyv het volgende:
Opzich wel interessant. Heeft iemand een linkje of een naam van een winkel waar ik de 'goede' versie(s) kan halen? Want naar wat ik hoor zijn er verschillende versies.
De Simon "vertaling" van het Necronomicon (geschreven door de gekke Arabier in omstreeks 800) is leuk voor het tovergebeuren.

De "goede" versies van Necron Omicon (-s) waar BaajGuardian het over heeft zijn net zo fictief maar moeilijker te vinden.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 02:41:58 #65
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_24931027
de goeie versie is eigenlijk NIET te vinden , hitler had hem het laatst in bezit voor zover men weet.

trouwens ,
quote:
helemaal waar , dit vergeet men ook zo graag , net als de rest vna de ware geschiedenis.,

en
[quote
En holbewoners bestonden nog niet tijdens het tijdperk van de dino's, maar goed dat maakt, als het waar is, de ontdekking niet minder opzienbarend...
[/quote]

waarom zijn er dan ook schalen gevonden waar dinosaurussen op afgebeeld waren , zoals je ze nu in een dinosaurussen boek zou zien staan , samen met mensen.
en ook honderden , tot duizenden voorwerpen uit de prehistorie met duidelijke afbeeldingen van dinosaurussen , oh wacht ze hadden toen ook al de apparatuur die wij nu hebben natuurlijk , (eigenlijk hadden ze dat ook maar niet in eigen handen)
http://www.angelfire.com/mi/dinosaurs/dinocarving.html
waarom ontkent men liever alles , dan te erkennen..
het IS , de geschiedenis klopt van geen KANT
en men blijft maar eromheenbewegen , en als het bijna onomstotelijk word , dan is er opeens iets mis met de auteur van het topic , want die zou zijn *visie* opdringen ,
nou sorry mensen , maar de geschiedenis zoals deze NU verteld word is OPGEDRONGEN met geweld zelfs.

verdiep je , dat is alles wat ik ooit zei en blijf zeggen voor degenen die dit lezen als eyeopener

Vimana beeldje uit de prehistorie : http://www.edicolaweb.net/ooparts5.htm
laat ik ook iemand quoten :
quote:
"...that there exists in the scientific community a knowledge filter that screens out unwelcome evidence. This process of knowledge filtration has been going on for well over a century and continues right up the present day"

"When we speak of suppression of evidence, we are not referring to scientific conspirators carrying out a satanic plot to deceive the public. Instead, we are talking about an ongoing social process of knowledge filtration that appears quite innocuous but has a substantial cumulative effects. Certain categories of evidence simply disappear from view, in our opinion unjustifiably."

- Michael A. Cremo / Richard L. Thompson
Forbidden Archeology - The Hidden History of the Human Race
anderre rassen , oftewel de annunaki , nephilim , Elohim...etc etc..
most known en wel openlijk recorded zijn de reuzen , in de bijbel komen ze al vaak voor ...
http://www.biblebelievers.org.au/giants.htm
nu gaat het er niet om dat de bijbel geloofd moet worden , maar kijk naar de overeenkomsten , het blijft naar 1 punt toe wijzen , we waren niet altijd (als we dat nu wel zijn) alleen.
de bijbel is een interresant boek , het is hele erg gealterd , en veel eruit gescheurd omdat de kerk het niet begreep , of niet wilde dat anderren het begrepen , de kerk heeft mensen gedood alsof het een sport was om bepaalde kennis te verbergen....
het gaat erom dat je eruit haalt wat eruit springt , de namen , de gebeurtenissen , hoe zou een aap het vertalen als hij een straaljager ziet overvliegen... let op wat er staat mensen , het valt allemaal samen.

en een beetje geschiedenis van de genen die deze info niet op TV willen :
http://www.geocities.com/(...)ihistory19011970.htm

nu moeten jullie toch echt wel even bezig zijn dunkt.
groeten.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 03:43:38 #66
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_24931305
Toff topic ..
Veel info
Pak het boek er nog eens bij
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_24931692
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 22:16 schreef BaajGuardian het volgende:
scorp , niet erg handig dat ,

mensne izjn al genoeg op dwaalsporen of uitlachwanthetistochmaarverzonnensporen gezet door films
vooral dat soort films.
Het gaat hem meer over de timing van de film, samen met de nieuwe War of The Worlds ... en lachen doen ze toch, dus laat ze maar ...
  zaterdag 5 februari 2005 @ 09:09:59 #68
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_24931861
Heeft dit iets te maken met het egyptische boek van de doden, zware leesvoer met honderden spreuken..om je te laten herboren worden?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_24931977
BaajGuardian als je op de mainpage van die site kijkt dan zie je hun adres staan

quote:
For your own safety ...
Write for more information:
CAMPUS CRUSADE FOR CTHULHU
Box 666 Miskatonic University
Arkham, Mass. USA
zowel de universiteit als de plaats zijn bijde verzonnen door Lovecraft
er staat ook gemeld dat Lovecraft de oprichter van de club is
en na zijn dood hebben de schrijfers die met zijn idee:en verder zijn gegaan van hem een karakter gemaakt in die fictieve wereld die te vroeg is gestorven omdat hij teveel wist over de ancient ones.
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_24932080
Ja, het is inderdaad zo dat de gehele wetenschappelijke wereld één groot complot vertegenwoordigt om een uniforme en wenselijke geschiedenis te schrijven. Gelukkig hebben we dat handjevol internetgeschiedkundigen die wel de ware geschiedenis kunnen vaststellen.

En als er een Necron Omicon (met die titel dus) bestaat die over uitgestorven volkeren verhaalt, waarom is er dan geen enkele taal waarin Necron Omicon ook echt iets betekent? Die vraag had ik al eerder gesteld.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_24932107
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 09:09 schreef displission het volgende:
Heeft dit iets te maken met het egyptische boek van de doden, zware leesvoer met honderden spreuken..om je te laten herboren worden?
Nee, het egyptische boek van de doden was bedoeld om de overledene een kans te geven op een goed afterlife.
De necronomicon is een verzinsel van een vroeg 20ste eeuwse horrorschrijver, bedoeld om mensen een goed leven te geven (als vorm van amusement)
C. Sagan
  zaterdag 5 februari 2005 @ 10:47:09 #72
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_24932557
Dat geven van een goed afterlife is na de dood..een aantal quote's:

osiris vertoefde 'geheel diep, geheel donker, geheel eeuwig' in de Doeat(hemel). In het Egyptische boek van de doden, wat ik voor me heb liggen staat dat dat verhaal begint met de schepping en de uitvinding van de mumificatie. Er staan natuurlijk heel veel spreuken in;

Veel vertalingen van het Egyptische Boek der doden zijn zeer slecht. Ze staan vol flagrante fouten en verkeerde interpretaties, zodat je er niets van de oorspronkelijke bedoelingen in terug kan vinden. Alleen Albert Slosman was erin geslaagd om de heilige teksten correct te vertalen. De titel van het boek werd vaak verkeerd vertaald. Die zou moeten zijn: Boek van het licht in plaats van Boek der doden. Waarom deze titel? Omdat er wordt beschreven welke hemelse gebeurtenissen er plaatsvonden tijdens de ondergang van Atlantis! Verder staat erin hoe de overlevenden zich door de zon lieten leiden bij hun vlucht naar Egypte. De gebeurtenissen die op de zon plaatsvonden staan centraal in de teksten; vooral het gegeven dat de zon het 'licht van het licht;' uitstraalde, met andere woorden een ongelooflijk intens licht. Vandaar de titel Boek van het licht. Het eerste vers luidt als volgt:

Ik ben de Allerhoogste, de Eerst, de Schepper van Hemel en Aarde, ik ben de vormgever van de menselijke lichamen en de leverancier van de Geestelijke Delen. Ik heb de zon op een nieuwe horizon geplaatst als teken van welwillendheid en als bewijs van het Bondgenootschap.

Verklaring: Hij heeft de Opkomst van de zon naar een nieuwe horizon verheven zodat de vernieuwde aarde realiteit werd.
http://groups.msn.com/201(...)onprofetiedeeli.msnw

Het hele boek is een spreuk.
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_24932786
Ik weet wel dat men het nog lang niet eens is over de ouderdom van het dodenboek. Wat wel vaststaat is dat het een verzameling is, van voornamelijk teksten uit de 18de dynastie, al zijn er bewijzen dat gedeeltes van het boek "geschreven" zijn ten tijde van het onstaan van de Egyptische beschaving.
En dat aleen dhr Slosman de juiste vertaling heeft en de duizenden andere onderzoekers niet, daar kun jij in geloven, maar ik houd dat voorlopig voor onzin..

voor de liefhebber is hier de internetversie van het dodenboek..
en een versie van de necronomicon
http://www.sacred-texts.com/nec/necro.htm

Verder erg leuke site BTW
C. Sagan
  zaterdag 5 februari 2005 @ 15:06:13 #74
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_24936925
het is blijkbaar nogsteeds voor een aantal mensen erg moeilijk te begrijpen dat het niet gaat over of het boek nu wel of niet door hp lovecraft geschreven is , want dat weten we nu wel , dat hplovecraft een VERSIE geschreven heeft dus hou daar nu eens over op aub.

en de versies die geschreven zijn in een anderre taal (voor hun niet verstaanbaar) zullen deze mensjes inderdaad niet tegenkomen omdat ze geen uithoudingsvermogen en wil hebben ernaar te zoeken , zoals men dat ook niet heeft met het leven zelf.
pi_24936944
necronomicon is fictie.

punt
in bad zitten met een joint, en keihard the doors op
  zaterdag 5 februari 2005 @ 15:11:57 #76
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_24937024
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 15:07 schreef Marcel1984 het volgende:
necronomicon is fictie.

punt
lovecrafts versie is fictie , klopt
topic lezen is moeilijk
punt.
pi_24937078
dat Abdul Alhazred verhaal is een grote hoax, de beste man heeft waarschijnlijk nooit bestaan
  zaterdag 5 februari 2005 @ 15:20:13 #78
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_24937179
de eifeltoren bestaat niet , is een grote hoax!

man sodemieter op met je oneliners ga constructief praten.
pi_24937340
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 15:14 schreef Marcel1984 het volgende:
dat Abdul Alhazred verhaal is een grote hoax, de beste man heeft waarschijnlijk nooit bestaan
Onderbouw het eens, succes!
pi_24938890
Lovecraft heeft Abdul Alhazred's persoontje verzonnen
pi_24939888
Erg overtuigend!
pi_24940029
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 20:20 schreef BaajGuardian het volgende:
http://www.google.com/search?hl=en&q=Vimanas&btnG=Google+Search
VIMANAS
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=Annunaki&btnG=Search
ANNUNAKI
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=ILLUMINATI&btnG=Search
ILLUMINATI

veel plezier , en voordat je met je vinger naar je hoofd wijst en bleehhee geluiden maakt ,
het topic is niet bedoeld om te gaan roepen wat een gekken mensen wij wel niet moeten zijn om dit te geloven..
want hoemeer je dat roept , hoemeer het bevestigd word dat jij (de betreffende roeper) een complete onbenul narrowminded , ignorant en neanderthaler brein bezit.
weet je waarom?
ik persoonlijk vind het echt onmogelijk te geloven dat mensen het na alle bewijzen en anti indoctrinatie nog niet doorhebben dat hier op aarde de geschiedenis zoals die gebracht word VALS is.

het is wel makkelijk isnt it..
niet om vervelend te zijn hoor.. maar 'de kerk' (en ik neem voor het gemak even aan dat je het over de Christelijke kerk hebt) beweerde dat de aarde plat was en hebben het überhaupt niet over dino's gehad. jehebt gelijk, dat is indoctrinatie. maar het heeft geen kont te maken met dinosaurussen of andere 'oude volken'.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 19:17:19 #83
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_24941216
een valse geschiedenis opdringen is indoctrinatie beste Tweater. dus het is wel
(aangezien die geschiedenis over de ware geschiedenis heengeplakt word.)
de kerk heeft dus wel degelijk oude kennis van anderre volken en dergerlijke weggeindoctrineerd.
inclusief dat er dinosaurussen waren in de tijd met mensen.
en wel meer..
pi_24942641
Dat de aarde (bijna) rond is, is al enige tijd terug bewezen. Dat dinosaurussen samengeleefd hebben met de homo sapiën is tot op dit moment nog steeds niet bewezen, ontkennen is echter ook niet geheel mogelijk aangezien er ook dingen zijn die het tegendeel bewijzen.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 21:06:31 #85
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_24942964
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 02:41 schreef BaajGuardian het volgende:
de goeie versie is eigenlijk NIET te vinden , hitler had hem het laatst in bezit voor zover men weet.

trouwens ,
[..]

helemaal waar , dit vergeet men ook zo graag , net als de rest vna de ware geschiedenis.,

en
[quote]
quote:
waarom zijn er dan ook schalen gevonden waar dinosaurussen op afgebeeld waren , zoals je ze nu in een dinosaurussen boek zou zien staan , samen met mensen.
en ook honderden , tot duizenden voorwerpen uit de prehistorie met duidelijke afbeeldingen van dinosaurussen , oh wacht ze hadden toen ook al de apparatuur die wij nu hebben natuurlijk , (eigenlijk hadden ze dat ook maar niet in eigen handen)
http://www.angelfire.com/mi/dinosaurs/dinocarving.html
waarom ontkent men liever alles , dan te erkennen..
het IS , de geschiedenis klopt van geen KANT
en men blijft maar eromheenbewegen , en als het bijna onomstotelijk word , dan is er opeens iets mis met de auteur van het topic , want die zou zijn *visie* opdringen ,
nou sorry mensen , maar de geschiedenis zoals deze NU verteld word is OPGEDRONGEN met geweld zelfs.

verdiep je , dat is alles wat ik ooit zei en blijf zeggen voor degenen die dit lezen als eyeopener

Vimana beeldje uit de prehistorie : http://www.edicolaweb.net/ooparts5.htm
laat ik ook iemand quoten :
[..]

anderre rassen , oftewel de annunaki , nephilim , Elohim...etc etc..
most known en wel openlijk recorded zijn de reuzen , in de bijbel komen ze al vaak voor ...
http://www.biblebelievers.org.au/giants.htm
nu gaat het er niet om dat de bijbel geloofd moet worden , maar kijk naar de overeenkomsten , het blijft naar 1 punt toe wijzen , we waren niet altijd (als we dat nu wel zijn) alleen.
de bijbel is een interresant boek , het is hele erg gealterd , en veel eruit gescheurd omdat de kerk het niet begreep , of niet wilde dat anderren het begrepen , de kerk heeft mensen gedood alsof het een sport was om bepaalde kennis te verbergen....
het gaat erom dat je eruit haalt wat eruit springt , de namen , de gebeurtenissen , hoe zou een aap het vertalen als hij een straaljager ziet overvliegen... let op wat er staat mensen , het valt allemaal samen.

en een beetje geschiedenis van de genen die deze info niet op TV willen :
http://www.geocities.com/(...)ihistory19011970.htm

nu moeten jullie toch echt wel even bezig zijn dunkt.
groeten.
Oke er staan "dino's op die stenen en op die muur. Maar waarom zijn ze getekend zoals mensen vroeger ddachten dat dino's er uit zagen? En dan bedoel ik kop omhoog, staart naar beneden, poten onder de romp. Dat klopt van geen kant.
Poten staan naast de romp. De kop, romp en staart vormen ongeveer een rechte lijn.

Als mensen samen met dino's zouden geleeft hebben, zouden ze dit soort details toch wel goed hebben?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  zaterdag 5 februari 2005 @ 23:57:07 #86
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_24945778
volgens knarf is het dus toevallig , oke dank je knarf , nu weet iedereen dat het allemaal toevallig was , topic gesloten.

NOT.

kun jij een gedetaileerde tekekning maken van een androide aub , doe maar in paint , niet plaatjes op google zoeken , maar zo anatomisch correct mogelijk.

dank jewel knarf.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 23:59:29 #87
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_24945806
ps wat ik ermee wilde zeggen :
want die laatste post was sarcasme.

niet iedereen in de geschiedenis was michaelangelo , moet het perse 100% kloppend?
vind jij anderre ekeningen van neanderthalers die op tv te zien zijn ook op dieren lijken?
maar dat geloven we allemaal meteen..
mja , ben ik nu zo maf of denken bepaalde mensen heir niet na.
pi_24945968
Geweldig toontje dat je ook altijd hebt in dit soort topics. Waarom denk jij dat je de wijsheid in wel in pacht hebt. Ik vind dit soort verhalen best leuk om te lezen maar de manier waarop jij het brengt maakt me kotsmisselijk.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  zondag 6 februari 2005 @ 01:06:06 #89
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_24946839
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 23:59 schreef BaajGuardian het volgende:
ps wat ik ermee wilde zeggen :
want die laatste post was sarcasme.

niet iedereen in de geschiedenis was michaelangelo , moet het perse 100% kloppend?
vind jij anderre ekeningen van neanderthalers die op tv te zien zijn ook op dieren lijken?
maar dat geloven we allemaal meteen..
mja , ben ik nu zo maf of denken bepaalde mensen heir niet na.
Nee , niet iedereen is Michaelangelo, maar als ze allemaal fout zijn, zegt dat toch wel genoeg. Vooral die stenen. (daar is ook een ander topic over, met dezelfde opmerking van mij). Toevallig zien ze er hetzelfde uit, als dat wij dachten dat ze er uit zouden zien. Alleen zijn we een aantal jaar verder en weten we veel meer van anatomie. Dus nu weten we wel beter.

En ja Neanderthalers hebben 'dieren' trekken, alhoewel ze hoofdzakelijk meer op mensen leken.

En tja, je zegt zelf al wat ik denk.
pi_24946854
De Ica-stenen zijn niet echt onomstotelijk echt. "Echt" als in: duizenden jaren oud.
  zondag 6 februari 2005 @ 01:10:29 #91
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_24946886
quote:
Op zondag 6 februari 2005 01:07 schreef Monidique het volgende:
De Ica-stenen zijn niet echt onomstotelijk echt. "Echt" als in: duizenden jaren oud.
Dat kan ook niet.
Ze moeten namelijk minstens 65 miljoen jaar oud zijn .
pi_24947117
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 18:02 schreef Tweater het volgende:
de kerk' (en ik neem voor het gemak even aan dat je het over de Christelijke kerk hebt) beweerde dat de aarde plat was
Hoewel er uiteraard geestelijken, op allerlei niveau's, waren die zulks gedacht (kunnen) hebben, is het niet het beleid van de Kerk geweest om uit te dragen dat de wereld plat is. Thomas van Aquino, toch niet echt te beschouwen als een godslasterende heiden, heeft het in een van zijn werken erover dat de wereld rond is. En dan niet zo rond als een pannenkoek.
pi_24952377
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 15:11 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

lovecrafts versie is fictie , klopt
topic lezen is moeilijk
punt.
website doorlezen die jezelf post is ook moeilijk
vooral de disclaimer
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  maandag 7 februari 2005 @ 10:08:58 #94
104091 ttboy
Taalpuristen: opzouten!
pi_24966657
Interessant topic. Ik heb ook over het boek gehoord en heb verschillende versies (waaronder de 'Simon versie') een beetje doorgelezen. Ik zal niet zover gaan door te zeggen dat het boek echt is, ik was er niet bij toen het geschreven werd en voor de 'Ja' en 'Nee' theoriën valt allebei wel wat te zeggen. Echter, ik vind de theorie dat de 'Mad Arab' het boek geschreven heeft iets geloofwaardiger klinken.

Wat ik heb gehoord/gelezen is dat er nog voor de tijd van Atlantis en Lumeria (even er vanuit gaand dat ze bestaan hebben) er een hoge beschaving gemaand Thule bestond. Thule, zo gaat de legende, bestond uit übermenschen' en üntermenschen'. De übermenschen schenen een soort van (Kwade) Goden te zijn die waren opgeroepen door een aantal üntermenschen, dit met als doel een nieuw mensenras te creeëren wat overeenkomsten zou hebben met wat de Nazi-Duitsers 'Ariërs noemden. Uiteindelijk zijn deze Goden verslagen en teruggekeerd naar hun eigen (dimensie) ... (kan ook planeet zijn). Het schijnt dat door deze actie de beschaving ten onder is gegaan. Millenia later zou Abdul Alhazred bezeten zijn geweest door een hogere macht die toen de rituelen en de oude kennis nodig om deze 'Goden' op te roepen heeft opgeschreven. In dit proces schijnt hij zijn verstand te hebben verloren door de wetenschap wat er gebeurt als deze 'Goden' weer terugkomen. Vandaar de bijnaam 'The Mad Arab'. Dit boek schijnt in oud-Arabisch te zijn geschreven en is later vetraald naar het Latijns en vervolgens Grieks. Zowel de Latijnse versie als de Griekse versie schijnen (door de Kerk) vernietigd te zijn en iniedergeval 'zeker' in de ban te zijn gedaan. Echter, het schijnt dat de Griekse versie nog steeds bij de rijken en machtigen circuleert. De legende gaat verder, het schijnt dat Hitler het boek in handen had en getracht heeft de oude 'Goden' op te roepen. Dit schijnt hem bijna gelukt te zijn maar er ging iets fout waardoor hij zgnd zijn verstand heeft verloren. Op dat punt schijnt hij te hebben besloten om zowel het Rode Leger als de Geallieerden op twee fronten aan te vallen terwijl zijn leger was uitgeput door de gevechten met de Geallieerden waardoor hij uiteindelijk de oorlog heeft verloren.

Of het waar is? Geen idee, maar het klinkt in mijn oren niet geheel ongeloofwaardig. Zeker de link met de Nazi's niet, want het is ondertussen een publiek geheim dat de Nazi's één groot spiritueel bolwerk waren dat o.a. op zoek was naar de 'Heilige Graal', zo schijnen ze de 'Heilige Lans' in het bezit te hebben gehad...maar nu ga ik offtopic
"Er zijn zo'n 250 miljard sterren in de Melkweg. Zelfs als maar één op de 250 000 sterren een planeet heeft met daarop intelligent leven, praten we toch al over één miljoen verschillende samenlevingen!"
  maandag 7 februari 2005 @ 10:49:16 #95
48067 neo2000
pi_24967260
Wel eens gehoord van het Thule genootschap..? (kijk de film "HellBoy" maar eens..) Google er maar eens op. Dit was een genootschap dat zich rond Hitler ophield en zich bezig hield met onderzoek naar allerlei occulte zaken zoals zwarte magie e.d. Schijnen toch een aantal wetenschappelijke engerds bij elkaar geweest te zijn.

Wat ik zelf wel vreemd vind, is dat er naar mijn weten, van de Geallieerden uit nooit iets is bekendgemaakt van wat ze hierover hebben gevonden, terwijl het genootschap wel degelijk bestaan heeft en heel veel onderzoek gedaan heeft. Schijnt dat de russen ook heel veel materiaal hebben meegenomen. An sich kan het dus wel kloppen dat heel veel dingen verloren zijn gegaan of nu in hogere kringen circuleren, soldaten nemen spullen mee en de "upper class" heeft zich er verder over ontfermd.
Maargoed, we gaan en beetje offtopic geloof ik..
  maandag 7 februari 2005 @ 13:44:07 #96
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_24970369
nee absoluut niet! , we gaan juist erg goed ontopic nu!
pi_24970409
Er is in de US toch wat te doen ivm de CIA en de release van documenten ivm nazi's ?
Nog niets over gepost hier ?
pi_24970424
pi_24972937
quote:
Op maandag 7 februari 2005 13:44 schreef BaajGuardian het volgende:
nee absoluut niet! , we gaan juist erg goed ontopic nu!
jup het past nog stees in de verzonnen wereld beschreven in de op
pi_24972967
uh, het is toch vrij algemeen bekend dat het boek bedacht (maar niet geschreven) is door lovecraft (als ook die arabier die het geschreven zou hebben), genoeg sites die dit boek aardig debunken. De verschillende versies van het boek die te koop zijn zijn niet meer dan pogingen om er een slaatje uit te slaan.

nou is het nog enigzins te begrijpen dat er mensen zijn die menen dat dit boek echt bestaan heeft aangezien lovecraft en de vele schrijvers in hetzelfde genre waar hij zich mee ophield er veel mee hebben gedaan om het 'echter' te laten lijken. (een horror boek gebaseerd op een 'echt' bestaand zwarte magie boek geschreven door een gekke middeleeuwse tovenaar over oude kwaadaardige goden? KASSA!) ,

maar dat er dan mensen aankomen met allerlei onzin over atlantis, thule en de nazi's en dergelijke, dan vraag je je toch af hoe naief mensen wel niet zijn. (Ja, de nazi's hebben onderzoek naar het occulte gedaan, dat deed bijna elke macht indertijd, en het is zeker niet zo dat het een kriitiek punt binnen de nazi macht was, het overgrote deel van de informatie die over het onderwerp te vinden valt is net zo geloofwaardig als het gemiddelde UFO conspiracy boek en de preken van Jomanda...totaal niet dus.)

trouwens, iedereen die een essay van Colin Low op het gebied van de necronomicon aantoont moet allereerst eens eventjes goed kijken WELK essay het is, want Colin Low, heeft naar eigen zeggen een aantal spoofs/hoaxes gemaakt WAARONDER over de necronomicon (een artikel dat desondanks veelal wordt aangetoond als bewijs)

hier kan men zoweel de spoof als een non/spoof versie vinden:

http://www.digital-brilliance.com/kab/essays

[ Bericht 18% gewijzigd door lawine2 op 07-02-2005 16:56:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')