quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:51 schreef BaajGuardian het volgende:
VIMANA's (ja er waren in de prehistorie al vliegende metalen schepen)
ANNUNAKI (een ander ras dat op aarde was , mischien nogsteeds dichtbij is)
ILLUMINATI (de doofpotmakertjes )
indrukwekkend, een boek uit de 'prehistorie'.quote:het is de PREhistorische geschiedenis , waar meer volken en wezens in voorkomen dan we nu nog op de planeet kunnen tellen
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:53 schreef lawine2 het volgende:
[..]
indrukwekkend, een boek uit de 'prehistorie'.
ik neem aan dat je niet weet wat dat woord betekent trouwens.
de Huidige historie , kom de prehistorie van voort.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:53 schreef lawine2 het volgende:
[..]
indrukwekkend, een boek uit de 'prehistorie'.
ik neem aan dat je niet weet wat dat woord betekent trouwens.
Maar dan kan je toch niet om een muurschildering heen, uit de prehistorie, gevonden in Australie (aboriginals?) waar echt een zwevende, schotelvormig object bij getekend/geschilderd staat.. Juist gedateerd en al. Tijdsreizigers dan..?quote:vervolgens stug beweren dat de dino's met vliegtuigen door de lucht heen gasten... en dat dan volledig geloofwaardig vinden
toevallig een foto??quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch niet om een muurschildering heen, uit de prehistorie, gevonden in Australie (aboriginals?) waar echt een zwevende, schotelvormig object bij getekend/geschilderd staat.. Juist gedateerd en al. Tijdsreizigers dan..?
De Simon "vertaling" van het Necronomicon (geschreven door de gekke Arabier in omstreeks 800) is leuk voor het tovergebeuren.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:57 schreef boyv het volgende:
Opzich wel interessant. Heeft iemand een linkje of een naam van een winkel waar ik de 'goede' versie(s) kan halen? Want naar wat ik hoor zijn er verschillende versies.
helemaal waar , dit vergeet men ook zo graag , net als de rest vna de ware geschiedenis.,quote:Maar dan kan je toch niet om een muurschildering heen, uit de prehistorie, gevonden in Australie (aboriginals?) waar echt een zwevende, schotelvormig object bij getekend/geschilderd staat.. Juist gedateerd en al. Tijdsreizigers dan..?
anderre rassen , oftewel de annunaki , nephilim , Elohim...etc etc..quote:"...that there exists in the scientific community a knowledge filter that screens out unwelcome evidence. This process of knowledge filtration has been going on for well over a century and continues right up the present day"
"When we speak of suppression of evidence, we are not referring to scientific conspirators carrying out a satanic plot to deceive the public. Instead, we are talking about an ongoing social process of knowledge filtration that appears quite innocuous but has a substantial cumulative effects. Certain categories of evidence simply disappear from view, in our opinion unjustifiably."
- Michael A. Cremo / Richard L. Thompson
Forbidden Archeology - The Hidden History of the Human Race
Het gaat hem meer over de timing van de film, samen met de nieuwe War of The Worlds ... en lachen doen ze toch, dus laat ze maar ...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:16 schreef BaajGuardian het volgende:
scorp , niet erg handig dat ,
mensne izjn al genoeg op dwaalsporen of uitlachwanthetistochmaarverzonnensporen gezet door films
vooral dat soort films.
zowel de universiteit als de plaats zijn bijde verzonnen door Lovecraftquote:For your own safety ...
Write for more information:
CAMPUS CRUSADE FOR CTHULHU
Box 666 Miskatonic University
Arkham, Mass. USA
Nee, het egyptische boek van de doden was bedoeld om de overledene een kans te geven op een goed afterlife.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:09 schreef displission het volgende:
Heeft dit iets te maken met het egyptische boek van de doden, zware leesvoer met honderden spreuken..om je te laten herboren worden?
lovecrafts versie is fictie , kloptquote:
Onderbouw het eens, succes!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:14 schreef Marcel1984 het volgende:
dat Abdul Alhazred verhaal is een grote hoax, de beste man heeft waarschijnlijk nooit bestaan
niet om vervelend te zijn hoor.. maar 'de kerk' (en ik neem voor het gemak even aan dat je het over de Christelijke kerk hebt) beweerde dat de aarde plat was en hebben het überhaupt niet over dino's gehad. jehebt gelijk, dat is indoctrinatie. maar het heeft geen kont te maken met dinosaurussen of andere 'oude volken'.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:20 schreef BaajGuardian het volgende:
http://www.google.com/search?hl=en&q=Vimanas&btnG=Google+Search
VIMANAS
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=Annunaki&btnG=Search
ANNUNAKI
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=ILLUMINATI&btnG=Search
ILLUMINATI
veel plezier , en voordat je met je vinger naar je hoofd wijst en bleehhee geluiden maakt ,
het topic is niet bedoeld om te gaan roepen wat een gekken mensen wij wel niet moeten zijn om dit te geloven..
want hoemeer je dat roept , hoemeer het bevestigd word dat jij (de betreffende roeper) een complete onbenul narrowminded , ignorant en neanderthaler brein bezit.
weet je waarom?
ik persoonlijk vind het echt onmogelijk te geloven dat mensen het na alle bewijzen en anti indoctrinatie nog niet doorhebben dat hier op aarde de geschiedenis zoals die gebracht word VALS is.
het is wel makkelijk isnt it..
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:41 schreef BaajGuardian het volgende:
de goeie versie is eigenlijk NIET te vinden , hitler had hem het laatst in bezit voor zover men weet.
trouwens ,
[..]
helemaal waar , dit vergeet men ook zo graag , net als de rest vna de ware geschiedenis.,
en
[quote]
En holbewoners bestonden nog niet tijdens het tijdperk van de dino's, maar goed dat maakt, als het waar is, de ontdekking niet minder opzienbarend...
Oke er staan "dino's op die stenen en op die muur. Maar waarom zijn ze getekend zoals mensen vroeger ddachten dat dino's er uit zagen? En dan bedoel ik kop omhoog, staart naar beneden, poten onder de romp. Dat klopt van geen kant.quote:waarom zijn er dan ook schalen gevonden waar dinosaurussen op afgebeeld waren , zoals je ze nu in een dinosaurussen boek zou zien staan , samen met mensen.
en ook honderden , tot duizenden voorwerpen uit de prehistorie met duidelijke afbeeldingen van dinosaurussen , oh wacht ze hadden toen ook al de apparatuur die wij nu hebben natuurlijk , (eigenlijk hadden ze dat ook maar niet in eigen handen)
http://www.angelfire.com/mi/dinosaurs/dinocarving.html
waarom ontkent men liever alles , dan te erkennen..
het IS , de geschiedenis klopt van geen KANT
en men blijft maar eromheenbewegen , en als het bijna onomstotelijk word , dan is er opeens iets mis met de auteur van het topic , want die zou zijn *visie* opdringen ,
nou sorry mensen , maar de geschiedenis zoals deze NU verteld word is OPGEDRONGEN met geweld zelfs.
verdiep je , dat is alles wat ik ooit zei en blijf zeggen voor degenen die dit lezen als eyeopener
Vimana beeldje uit de prehistorie : http://www.edicolaweb.net/ooparts5.htm
laat ik ook iemand quoten :
[..]
anderre rassen , oftewel de annunaki , nephilim , Elohim...etc etc..
most known en wel openlijk recorded zijn de reuzen , in de bijbel komen ze al vaak voor ...
http://www.biblebelievers.org.au/giants.htm
nu gaat het er niet om dat de bijbel geloofd moet worden , maar kijk naar de overeenkomsten , het blijft naar 1 punt toe wijzen , we waren niet altijd (als we dat nu wel zijn) alleen.
de bijbel is een interresant boek , het is hele erg gealterd , en veel eruit gescheurd omdat de kerk het niet begreep , of niet wilde dat anderren het begrepen , de kerk heeft mensen gedood alsof het een sport was om bepaalde kennis te verbergen....
het gaat erom dat je eruit haalt wat eruit springt , de namen , de gebeurtenissen , hoe zou een aap het vertalen als hij een straaljager ziet overvliegen... let op wat er staat mensen , het valt allemaal samen.
en een beetje geschiedenis van de genen die deze info niet op TV willen :
http://www.geocities.com/(...)ihistory19011970.htm
nu moeten jullie toch echt wel even bezig zijn dunkt.
groeten.
Nee , niet iedereen is Michaelangelo, maar als ze allemaal fout zijn, zegt dat toch wel genoeg. Vooral die stenen. (daar is ook een ander topic over, met dezelfde opmerking van mij). Toevallig zien ze er hetzelfde uit, als dat wij dachten dat ze er uit zouden zien. Alleen zijn we een aantal jaar verder en weten we veel meer van anatomie. Dus nu weten we wel beter.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:59 schreef BaajGuardian het volgende:
ps wat ik ermee wilde zeggen :
want die laatste post was sarcasme.
niet iedereen in de geschiedenis was michaelangelo , moet het perse 100% kloppend?
vind jij anderre ekeningen van neanderthalers die op tv te zien zijn ook op dieren lijken?
maar dat geloven we allemaal meteen..
mja , ben ik nu zo maf of denken bepaalde mensen heir niet na.
Dat kan ook niet.quote:Op zondag 6 februari 2005 01:07 schreef Monidique het volgende:
De Ica-stenen zijn niet echt onomstotelijk echt. "Echt" als in: duizenden jaren oud.
Hoewel er uiteraard geestelijken, op allerlei niveau's, waren die zulks gedacht (kunnen) hebben, is het niet het beleid van de Kerk geweest om uit te dragen dat de wereld plat is. Thomas van Aquino, toch niet echt te beschouwen als een godslasterende heiden, heeft het in een van zijn werken erover dat de wereld rond is. En dan niet zo rond als een pannenkoek.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:02 schreef Tweater het volgende:
de kerk' (en ik neem voor het gemak even aan dat je het over de Christelijke kerk hebt) beweerde dat de aarde plat was
website doorlezen die jezelf post is ook moeilijkquote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
lovecrafts versie is fictie , klopt
topic lezen is moeilijk
punt.
jup het past nog stees in de verzonnen wereld beschreven in de opquote:Op maandag 7 februari 2005 13:44 schreef BaajGuardian het volgende:
nee absoluut niet! , we gaan juist erg goed ontopic nu!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |