laat ik beginnen met de link waar het over gaat , en waar ik het verder over ga hebben.
http://www.locksley.com/cthulhu/necron.htmgoed , ik zal eerst uit leggen wat ik ermee wil bereiken , aangeziend at deze tijden een vereiste is , hier op het forum.
ik wil er NIKS mee bereiken , dan alleen inzicht dat de necronomicon ECHT is , en wel met het volgende.
men is erop geindoctrineerd dat de necron omicon een boek van skelletten en kwaadaardige tovenaars uit horror films is , want de TV zegt dit , dus is het fictie , maar in werkelijheid is het een *recording* van de oude volkerren die ooit op aarde waren , en nu dood zijn
vandaar de naam , boek van de doden , boek van degenen die nu dood zijn.
heel heel heel lang geleden , zoals het meestal in mijn topics zit , was er dus een ander wereldje dan de bijbel ons doet hersenspelen , (en nu tegen elkaar opzet in totale confusion , mensen weten geen bal van wat wat is meer , of juist denkt men alles even te weten met de huidige wetenschappen die nog net 60 jaar bestaan , dat zou moeten betekenen dat wat de mens in duizenden jaren had moeten ontdekken , doen wij even in 60 jaar... , mooi niet ,
het is indoctrinatie die men heeft verwijderd van de Necron omicon , oftewel overblijfsel van de ouden , ancients , of gewoon in normale taal : eerdere volken.
want daar gaat het over.
deze indoctrinatie werkt goed, want men noemt nu alles wat met vroeger of geloven in wat dan ook te maken heeft meteen gestoord , men moet beter af zijn van het geloof , en zo werkt iedereen mee aan één ding en wel het volgende : VERNIETIGING VAN ALLES WAT ONS ZOU KUNNEN HERINNEREN AAN DE OUDE WERKELIJKHEID , OFTEWEL WAAROM WIJ BESTAAN.
want om het begin te ontrafellen moet je alles ontrafellen als een schil die gegroeid is om een sinaasappel heen.
even een stapje terug , voor degenen die er nog moeite mee hebben te begrijpen wat de necron omicon nu is ipv een voor films gecreeerd horror boek.
laat ik even een stukje quoten :
quote:
The Necronomicon was written in Damascus in 730 A.D. by Abdul Alhazred.
wijst erop dat het niet ene voor de film bedacht sprookjesboekje is , maar een verslag in de oude tijd.
volgende :
quote:
The book is best known for its antediluvian speculations. Alhazred appears to have had access to many sources now lost, and events which are only hinted at in Genesis or the apocryphal Book of Enoch, or disguised as mythology in other sources, are explored in great detail. Alhazred may have used dubious magical techniques to clarify the past, but he also shared with the 5th. century B.C. Greek writers such as Thucydides a critical mind, and a willingness to explore the meanings of mythological and sacred stories. His speculations are remarkably modern, and this The CCC Edition (expurgated)may account for his current popularity. He believed that many species besides the human race had inhabited the Earth, and that much knowledge was passed to mankind in encounters with beings from "beyond the spheres" or from "other spheres".
maw , wat ik hier zeg , word hier ook gezegd , de Necron omicon gaat niet over hoe je demonen kunt oproepen (zoals de aapmensen , buitenaards volk waarschijnlijk tochal zouden noemen) maar letterlijk over meer wezens op aarde , en beyond.
*annunaki anyone?*
maar goed , er is nog zoveel materiaal om over te praten op dit onderwerp , ik laat de lezers maar even het woord ,
en als je vragen hebt , kijk eerst even op die site , of het daar al niet staat , het is maar 1 pagina text (scroll scroll)
dus voor degenen die meteen beginnen met brullen dat baajguardian gek is want H.P. lovecraft heeft de necronomicon verzonnen LEES DIE SITE EVEN DANK JE.
nou hf , ik ga nu slapen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.