abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 februari 2005 @ 05:44:49 #1
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_24915691
laat ik beginnen met de link waar het over gaat , en waar ik het verder over ga hebben.
http://www.locksley.com/cthulhu/necron.htm

goed , ik zal eerst uit leggen wat ik ermee wil bereiken , aangeziend at deze tijden een vereiste is , hier op het forum.

ik wil er NIKS mee bereiken , dan alleen inzicht dat de necronomicon ECHT is , en wel met het volgende.

men is erop geindoctrineerd dat de necron omicon een boek van skelletten en kwaadaardige tovenaars uit horror films is , want de TV zegt dit , dus is het fictie , maar in werkelijheid is het een *recording* van de oude volkerren die ooit op aarde waren , en nu dood zijn

vandaar de naam , boek van de doden , boek van degenen die nu dood zijn.

heel heel heel lang geleden , zoals het meestal in mijn topics zit , was er dus een ander wereldje dan de bijbel ons doet hersenspelen , (en nu tegen elkaar opzet in totale confusion , mensen weten geen bal van wat wat is meer , of juist denkt men alles even te weten met de huidige wetenschappen die nog net 60 jaar bestaan , dat zou moeten betekenen dat wat de mens in duizenden jaren had moeten ontdekken , doen wij even in 60 jaar... , mooi niet ,
het is indoctrinatie die men heeft verwijderd van de Necron omicon , oftewel overblijfsel van de ouden , ancients , of gewoon in normale taal : eerdere volken.
want daar gaat het over.

deze indoctrinatie werkt goed, want men noemt nu alles wat met vroeger of geloven in wat dan ook te maken heeft meteen gestoord , men moet beter af zijn van het geloof , en zo werkt iedereen mee aan één ding en wel het volgende : VERNIETIGING VAN ALLES WAT ONS ZOU KUNNEN HERINNEREN AAN DE OUDE WERKELIJKHEID , OFTEWEL WAAROM WIJ BESTAAN.

want om het begin te ontrafellen moet je alles ontrafellen als een schil die gegroeid is om een sinaasappel heen.

even een stapje terug , voor degenen die er nog moeite mee hebben te begrijpen wat de necron omicon nu is ipv een voor films gecreeerd horror boek.
laat ik even een stukje quoten :
quote:
The Necronomicon was written in Damascus in 730 A.D. by Abdul Alhazred.
wijst erop dat het niet ene voor de film bedacht sprookjesboekje is , maar een verslag in de oude tijd.

volgende :
quote:
The book is best known for its antediluvian speculations. Alhazred appears to have had access to many sources now lost, and events which are only hinted at in Genesis or the apocryphal Book of Enoch, or disguised as mythology in other sources, are explored in great detail. Alhazred may have used dubious magical techniques to clarify the past, but he also shared with the 5th. century B.C. Greek writers such as Thucydides a critical mind, and a willingness to explore the meanings of mythological and sacred stories. His speculations are remarkably modern, and this The CCC Edition (expurgated)may account for his current popularity. He believed that many species besides the human race had inhabited the Earth, and that much knowledge was passed to mankind in encounters with beings from "beyond the spheres" or from "other spheres".
maw , wat ik hier zeg , word hier ook gezegd , de Necron omicon gaat niet over hoe je demonen kunt oproepen (zoals de aapmensen , buitenaards volk waarschijnlijk tochal zouden noemen) maar letterlijk over meer wezens op aarde , en beyond.
*annunaki anyone?*

maar goed , er is nog zoveel materiaal om over te praten op dit onderwerp , ik laat de lezers maar even het woord ,
en als je vragen hebt , kijk eerst even op die site , of het daar al niet staat , het is maar 1 pagina text (scroll scroll)

dus voor degenen die meteen beginnen met brullen dat baajguardian gek is want H.P. lovecraft heeft de necronomicon verzonnen LEES DIE SITE EVEN DANK JE.

nou hf , ik ga nu slapen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 06:46:10 #2
12754 Neolith
Praise your Fears...
pi_24915835
IA IA Ph'nglui!

pi_24915924
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 06:46 schreef Neolith het volgende:
IA IA Ph'nglui!

Ph'nglui waku waku!
Would you fuck me?... I'd fuck me... I'd fuck me hard...
pi_24915999
Het is de Necronomicon, zonder spatie dus.

Ik ga vanmiddag even beginnen me erin te verdiepen tvp dus
pi_24916001
Of het waar of niet is moet iedereen zelf weten.

Lees maar gewoon hier: http://www.hplovecraft.com/creation/necron/
Kun je zelf uitmaken of het waar is of niet.

Ik geloof er niet in. En als ie bestaat is het niks meer dan een fabel. Een verhaaltje.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 08:44:25 #6
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_24916259
Een studievriend van mij had dat boek. Ik heb het gelezen. Het gaat NIET over de annunaki en ook niet over enig andere aliën.
Het gaat er vooral over hoe je door bepaalde "poorten" moet gaan om zo uiteindelijk (na 7! poorten) de status van godheid te bereiken.
Overigens is over dit thema een aantal jaren een film gemaakt: The ninth gate met Johnny Depp

Voorts bevat het WEL een flink aantal pagina's met beschrijvingen van demonen en hoe deze op te roepen en waar ze zoal handig voor kunnen zijn.

Naar mijn bescheiden mening: Een enorme hoop onzin.

Die studievriend had het boek gekocht van een vriend van hem, die wat later in het gesticht is beland omdat ie een aantal zelfmoordpogingen had gedaan omdat ie dacht dat ie een tovenaar was geworden en dat andere tovenaars hem op de hielen zaten....
Naar aanleiding daarvan wilde die vriend van mij dus ras van het boek af.... maar degene die het boek verkocht had aan die kerel die naar het gesticht moest had gezegd dat je het niet mocht weggeven maar dat je het moest verkopen om de invloed ervan kwijt te raken...

Kortom een hoop gekwats en onzin, maar het geeft wel aan dat als je al niet helemaal jofel in je bovenkamer bent of geestelijk niet met twee benen stevig op de grond staat je dit boek misschien beter niet kunt lezen.
Overigens is die vriend van mij NIET geschift geworden.

Het positieve aan dit boek is dat mocht je ooit last hebben van Jehovas getuigen je alleen maar hoeft te zeggen dat je dit boek hebt en daar iets over wil vragen....... ze zijn echt HEEEEL snel weg en komen niet meer terug.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_24916298
Kheb nu niet echt zin om me in de bovengenoemde sites te gaan verdiepen (aangezien ik jaren terug hier al mee bezig ben geweest), maar m.i. kan je toch echt aannemen dat de Necronomicon zoals i.i.g. uitgebracht door H.P. Lovecraft niet waar is.
De hele opbouw en hetgeen hij behandeld, plus de reacties die het opgeroepen heeft bij een bepaald deel vd maatschappij, en de manier waarop het is behandeld cq. is geanalyseerd voor gebruik, staat niet erg sterk.
Daarom heb ik dit boek ook nooit serieus kunnen nemen. Iets wat je voornamelijk terugvindt op sites van geocities valt gewoon niet serieus te nemen.

Als je wel s wat interessants wil lezen; vertaalde manuscripten die ook gewoon nu nog in verschillende bibliotheken liggen over Europa verspreid, dan is dit mogelijk een interessante site om je s in te verdiepen.. http://www.esotericarchives.com/sitemap.htm
Hier wordt een interessante kijk geboden op de esoterische gedachten van belangrijke wijsgeren uit de renaissance.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 09:02:56 #8
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_24916389
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 08:44 schreef DoctorB het volgende:

Kortom een hoop gekwats en onzin, maar het geeft wel aan dat als je al niet helemaal jofel in je bovenkamer bent of geestelijk niet met twee benen stevig op de grond staat je dit boek misschien beter niet kunt lezen.
Overigens is die vriend van mij NIET geschift geworden.
LOL...misschien moet iemand dit boek dan zsm weghalen bij de TP...tenslotte heb ik het beste met 'm voor...
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_24916415
De Necronomicon is pure fictie, bedacht door H.P. Lovecraft.

Andere schrijvers van de Chtulhu Mythos hebben hun eigen variant op de necronomicon geintroduceerd, bv. Unnausprechliche kulten, Des Vermis Mysteriis etc..

Voor de rest kun je bovengenoemde H.P. Lovecraft-site raadplegen, die het bestaan van de Necronomicon als zijnde niet-fictie geheel ontkrachten.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 09:19:23 #10
43626 ElCondor
Geluk is Onmisbaar
pi_24916547
Wat grappig is, is dat er gesproken wordt van een soort buitenaards ras dat de mens het een en ander aangeleerd zou hebben.
OT: Op Nickelodeon is er een serie van een Alien die een oermens het een en ander probeerd bij te brengen. Alleen is hij wat hardleers

"Het is allemaal één groot complot!"
Er zitten 365 dagen in een jaar en er zijn 366 redenen om te feesten (Boliviaans spreekwoord)
  vrijdag 4 februari 2005 @ 09:25:24 #11
50298 QM84
Het Orakel
pi_24916607
Heeft wel wat weg van het mythologische "Boek van Osiris", een werk waarin van iedereen tot op de detail zou staan wat er in hun leven zou gebeuren en wanneer ze zouden sterven...

Lijkt me nogal sterk als zoiets waar kan zijn... gewoon fictie dus... leuk verhaaltje om te lezen voor het slapengaan.
dat dus.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 09:27:53 #12
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_24916633
Lovecraft heeft NOOIT een boek geschreven dat het Necronomicon heette. Hij heeft er vaak naar verwezen in zijn schrijfselen als zijnde een echt boek. Vervolgens zijn er verschillende Necronomicons geschreven aan de hand van de beschrijvingen die Lovecraft in zijn werken ervan gaf....

Het boek waar ik het over had is geschreven in Tibet, en niet door de Arabier die hierboven genoemd werd... (die overigens verzonnen is)
Het heeft niets met Lovecraft te maken.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_24916666
Abdul Alhazred is de naam die H.P. Lovecraft als 5 jarig jongetje gebruikte als hij arabier speelde nadat hij arabian nights gelezen had
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_24916710
@DoctorB
Er zijn enorm veel verschillende necronomicons op de wereld, aangezien de naam al aangeeft dat t gaat om een 'boek der doden'. Het is dan ook geheel geen vreemde gedachte dat verschillende volkeren zo'n boek hebben geschreven als overlevering aan de generaties na hun. Als voorbeeld noem ik hier de papyrus van Ani (Egyptische boek der doden).
  vrijdag 4 februari 2005 @ 09:58:43 #15
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_24917091
@soepislekker
Lees wat Beestje zegt. En zeg me dan nog eens dat dat Necronomicon waar jij naar verwijst van die Arabier wel echt is....

Van de andere kant.... laat ik er eens een gekmakertje ingooien:

Lovecraft heeft echt een boek gevonden dat geschreven is door een maffe Arabier.
Hij leest er lustig op los en wil zijn kennis via zijn geschrijf met iedereen delen.
Totdat ie denkt... ik wil eigenlijk wel een paar stapjes vooruit....

en dan blijkt plots dat een van de poorten waar ie door moet.... "het verhullen van de waarheid" te zijn... Wat nu? Hij heeft jarenlang te pas en te onpas melding gemaakt van het een en ander...

Oplossing: zeg dat je die maffe Arabier zelf verzonnen hebt. Hahaha goede grap hè??
En als je dat maar goed genoeg aanpakt begint iedereen dat te geloven....

Denk daar eens over na....
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:07:23 #16
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_24917207
Heren,dames

Kan weinig toevoegen aan het topic omdat ik er weinig van afweet.
Het lijkt me wel leuk om hier het 1 en ander van te lezen...
Uiteraard even bij een online boeken winkel gekeken maar kom er niet echt uit welk boek ik zou moeten nemen....
Kan iemand mij even op weg helpen?
bvd
[<knip Censuur op Fok!>]
pi_24917230
Hmm, als je mn anders posts ook had gelezen, dan had je al geweten dat ik t geheel niet geloof Maar geeft niet hoor. Verder blijf ik dr wel bij dat er verschillende 'books o/t dead' zijn, maar das een geheel ander verhaal.
pi_24917251
@ TS:

Bekijk eens Evil Dead I, Evil Dead II en Army of Darkness. In alle films speelt de Neronomicon een grote rol...
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:13:28 #19
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_24917292
Ssalmani-ia ana qulqullati tapqida duppira !

I got y'all in check !
zzz
pi_24917306
Lovecraft zal zich bulderend van het lachen omdraaien in zijn graf. Hoe relatief onbekend hij ook was tijdens zijn (te korte) leven, zo berucht wordt hij nu jaren na zijn dood.

Mensen die een verzinsel (necronomicon) aannemen als waar, mensen die theorieen over buitenaardse bezoekers baseren op zijn fictieve verhalen (von Däniken)...

Lovecraft wordt door zijn fans en experts vaak in de hoek van Poe gedrukt, maar Poe mocht willen dat zijn verzinsels zo vaak gebruikt worden...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_24917307
vroeger las ik veel Crowley, Necronomicon moet nog, iemand die een linkje heeft van het boek?
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:18:16 #22
31101 _Led_
pi_24917371
Hier kan je wat meer interessante info lezen over Alhazred.
http://www.marvunapp.com/Appendix/alhazred.htm
zzz
pi_24917445
Hier nog wat info over de necronomicon (in haar nadeel) die ik persoonlijk wel serieus neem, aangezien het wetenschappelijk onderzoek betreft..
http://www.esotericarchives.com/necronom/necronom.htm
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:04:03 #24
12237 Phaedrus
Nu met transparante avatar!
pi_24918148
De pagina waar TS zelf naar verwijst vat het al aardig samen:

"The author of the book shared with Madame Blavatsky a magpie-like tendency to garner and stitch together fact, rumour, speculation, and complete balderdash, and the result is a vast and almost unreadable compendium of near-nonsense which bears more than a superficial resemblance to Blavatsky's The Secret Doctrine."
Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it.
pi_24918313
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 05:44 schreef BaajGuardian het volgende:

VERNIETIGING VAN ALLES WAT ONS ZOU KUNNEN HERINNEREN AAN DE OUDE WERKELIJKHEID ,
Dit in tegenstelling tot een nieuwe werkelijkheid? Waar heb je het over man!?
quote:
OFTEWEL WAAROM WIJ BESTAAN.
Omdat onze voorouders aan seks deden.

Maar dat terzijde. Ik heb de Simon versie van het Necronomikon en het Necronomicon gaat toch wel voornamelijk over het oproepen van demonen en oude goden en het openenen van de poorten naar de hel hoor. Goed, er zit ook een recept in voor een toverappel om iemand verliefd op je te maken (werkt niet).

Oh, en necronomicon vertalen naar "boek van de doden" of "boek van dode namen" klopt niet. In geen enkele taal. Lovecrafts eigen "boek van de wet van de doden" ook niet.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:18:49 #26
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24918418
CLATO VERATA Ne...... kuch kuch
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:38:59 #27
31101 _Led_
pi_24918817
Real Name: Abdul Alhazred

Identity/Class: Human, magic user

Occupation: Crimelord

Affiliations: employs band of servants (Barrett/Chief, Dumas, Rhys, Scarface, Sheik, Stump), the Sheik is more closely associated with Alhazred, while the others are mere employees;
Glenn Barrett, Ike Frazier, Simon Santiago, and Pierre (former pawns);
served by a large number of Arab worshippers and other slaves, formerly allied with a tribe of cannibals from Pellucidar;
pet hawk

Enemies: Wolverine; possibly Tarzan (see comments);
Ayesha, Glenn Barrett, Ike Frazier, Simon Santiago, and Pierre

Known Relatives: None

Aliases: The Mad Arab; Death God, Master (both from the cannibals of Pellucidar)

Base of Operations: unnamed extra-dimensional realm; original base unknown; Madripoor; Pellucidar

First Appearance: (historical): H. P. Lovecraft's "The Nameless City" (1921)
(Marvel) Tarzan#15 (August, 1978)
(mainstream Marvel): Marvel Comics Presents#62 (mentioned), 152 (April 1994)

Powers: Alhazred has a number of abilities, which may be either magical or psionic in nature. He can teleport, usually appearing and disappearing in a cloud of green smoke. He can mesmerize others with a glance. He appears to possess superhuman strength and durability, but this may be only a reflection of his ability to control the perceptions of others. In addition, he is able to summon demon creatures from another realm, which obey his command. These demons may attack either physically or psychically. The ability to mentally resist psychic attack by the demons generates a powerful feedback that banishes him to the realm of his demons.

Alhazred uses a band of servants to perform tasks for him, such as kidnapping, guarding prisoners, fighting his enemies, etc. He controls his servants through fear and intimidation.

A previous incarnation of Alhazred was large and superhumanly strong (enhanced human to Class 10). He had superhuman durability, as he once took a bullet to the face without even flinching. He was served by an unnamed hawk, who would attack those who opposed Alhazred. He required continued power from the crystal of the Mahar, or his abilities would fade.
zzz
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:59:00 #28
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_24919150
ok hier gaan we dan

http://www.xs4all.nl/~jmt(...)0of%20the%20Dead.pdf

voor de Egyptian book of the dead(papyrus van Ani )

http://www.xs4all.nl/~jmt1970/files/The%20Necronomicon.pdf

voor de Necronomicon

en pas op het met het "Conjuration off the Watchers" rituaal
  vrijdag 4 februari 2005 @ 12:03:00 #29
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_24919221
Baaj, hetgeen dat jij gelooft zal werkelijkheid worden. Het necro boek, mits ervaren beoefenaars, is werkelijk. Spreukens, en rituelen, zijn niets anders dan wilskracht versterkende technieken om een effect te bewerkstelligen.
pi_24919249
quote:
Welke versie is dat? Niet de Simon "vertaling". Maar dat terzijde: Het teken van Kish!!!
pi_24919266
Bij de American Bookstore kan je de "Necronomicon" voor een paar Euro als paperback halen.

Als puber heb ik met een paar vrienden in mijn jeugdige naiviteit een ritueel uit het boek uitgevoerd en tienmaal raden: er gebeurde helemaal niets!
  vrijdag 4 februari 2005 @ 12:08:21 #32
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_24919302
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:05 schreef Kolkus het volgende:
Bij de American Bookstore kan je de "Necronomicon" voor een paar Euro als paperback halen.

Als puber heb ik met een paar vrienden in mijn jeugdige naiviteit een ritueel uit het boek uitgevoerd en tienmaal raden: er gebeurde helemaal niets!
Wat raar?! er gebeurde niks???
haha. Er duizenden mensen waar niks gebeurt, en er zijn duizenden mensen waar het wel werkt. Verschil? Mate van ervaring en vaardigheid.
pi_24919327
Deze zomer komt er toch een nieuwe film over de Annunaki ... met als ondertitel "Darwin was wrong" ...
Baaj volg je goro nog ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_24919366
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:08 schreef Choices het volgende:

[..]

Verschil? Mate van ervaring en vaardigheid.
Of zelfbedrog en wensdenken.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 12:14:34 #35
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_24919391
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:13 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Gebrek aan vertrouwen in ervaringen van andere mensen? Hm, ik kan je zeggen dat er genoeg zaken zijn geweest waarbij er niet omheen gedraait kan worden.
pi_24919455
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:13 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

En zo is het!
pi_24919539
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:14 schreef Choices het volgende:

[..]

Gebrek aan vertrouwen in ervaringen van andere mensen? Hm, ik kan je zeggen dat er genoeg zaken zijn geweest waarbij er niet omheen gedraaid kan worden.
Ik kan je zeggen dat ik daar nooit een voorbeeld van heb gezien (in het geval toveren en magie) en ik heb er goed genoeg naar gezocht en gekeken en er over gelezen. Ik ken wel een paar heksen en magiërs en dat zijn zeker geen zweefteven (daar kan ik namelijk geen geduld voor opbrengen dus die blijven niet lang in mijn kennissenkring) maar ze onderscheiden zich wel allemaal door een bijkans grenzeloos vermogen tot het accepteren van het eerste de beste verband dat hun brein schept.
pi_24919575
Het Necronomicon is daar ook een goed voorbeeld van. Het wordt door zoveel mensen geaccepteerd als een bestaand tover/volksgeschiedenisboek.

En dat terwijl er geen enkele taal is waarin Necronomicon een kloppende betekenis heeft. Curieus.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 12:57:41 #39
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_24919726
zij die zoeken, zullen niet vinden.. ik heb er namelijk zat voorbeelden van gezien
pi_24919841
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:57 schreef Choices het volgende:
zij die zoeken, zullen niet vinden.. ik heb er namelijk zat voorbeelden van gezien
Schiet er de volgende keer dan even een filmpje van. Dan kunnen we tenminste allemaal meegenieten.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_24919864
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:57 schreef Choices het volgende:
zij die zoeken, zullen niet vinden..
Als het er niet is, niet nee. Met flauwe plattitudes kom je nergens. Dan kun je net zo goed met "Zij die hun eigen waarheid koesteren zullen nooit leren." zeggen.

Maar goed, deze topic gaat over een specifiek boek (althans, de titel van een specifiek boek of zelfs een verzameling boeken).
pi_24919945
http://www.bloody-disgusting.com/index.php?Show=3270&Template=newsfull

Groot nieuws over het boek van de doden!!! Gisteren bekent geworden!

pi_24921000
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:12 schreef Karboenkeltje het volgende:
Goed, er zit ook een recept in voor een toverappel om iemand verliefd op je te maken (werkt niet).
Geprobeerd ?
pi_24921024
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:14 schreef Choices het volgende:

[..]

Gebrek aan vertrouwen in ervaringen van andere mensen? Hm, ik kan je zeggen dat er genoeg zaken zijn geweest waarbij er niet omheen gedraait kan worden.
Geef eens wat voorbeelden aub
  vrijdag 4 februari 2005 @ 14:38:05 #45
92730 Aquarelle
Als een vis in het water
pi_24921447
quote:
Of bestellen via Internet: http://www.abc.nl/search/detailed.php?isbn=1587150433&valuta=$
  vrijdag 4 februari 2005 @ 14:51:08 #46
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_24921680
oke ik zal even in het algemeen reageren >

in de eerste posts staan er weer 300 verwijzingen naar HPlovecraft , nu dan heb ik gezegd dat op de site genoeg info staat over dat onderwerp zoals Phadrus al mooi quote , en ik hem :
quote:
De pagina waar TS zelf naar verwijst vat het al aardig samen:

"The author of the book shared with Madame Blavatsky a magpie-like tendency to garner and stitch together fact, rumour, speculation, and complete balderdash, and the result is a vast and almost unreadable compendium of near-nonsense which bears more than a superficial resemblance to Blavatsky's The Secret Doctrine."
nee mensen , het is NIET hplovecraft , het heeft JUIST ook niet te maken met de films , zoals evildead en army of darkness , en alle anderre sprookjes over het boek waarin het word voorgesteld als een Satansgids en anders een tovenaarsboek...

het is de PREhistorische geschiedenis , waar meer volken en wezens in voorkomen dan we nu nog op de planeet kunnen tellen (de geschiedenis that is)
de doorsnee , ik kijk evn tussen het pizza eten een topicje op fok mens , zal dit dan wel niet oppikken , maar voor verderre informatie over dit onderwerp zoek op google naar :

VIMANA's (ja er waren in de prehistorie al vliegende metalen schepen)
ANNUNAKI (een ander ras dat op aarde was , mischien nogsteeds dichtbij is)
ILLUMINATI (de doofpotmakertjes , degenen die er alles aan gedaan hebben in de geschiedenis om men te indoctrineren , dmv kerk en vuist en dit nogsteeds doen)

iedereen die de ogen wat meer wilt laten zien , kijk hier naar , en kijk de SITE die ik linkte in de FP
daar staat alles over HPlovecraft , en dergerlijke
(ook wat links naar complete bullshit sites maar goed die staan ook op fok (links naar complete bullshit sites)

en voor unclescorp > ik zal even kijken of Goro nieuwe info heeft , mischien pleur ik de link ook wel even bij hem in een pm.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 14:54:38 #47
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_24921750
nb : de bestel boeken van de necron omicon , is commerciele geldbeluste rommel , kinderboekjes voor de verzamelaar , het heeft NIKS te maken met de versie waar het over gaat.
de orginele that is.,

en lovecraft was een complete exploiter van dit werk.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 14:56:07 #48
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_24921781
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 07:56 schreef boyv het volgende:
Het is de Necronomicon, zonder spatie dus.

Ik ga vanmiddag even beginnen me erin te verdiepen tvp dus
Necron Omicon dus.
met spatie.

hollywood taal is niet altijd wat het moet zijn.
pi_24922317
goro is goed bezig
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 15:35:33 #50
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_24922378
quote:

Die heb ik ook ooit gekocht in A'dam, samen met The Satanic Bible
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')