SCH, heb je al reclame gemaakt voor je uitzending van morgen in dit topic:quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:27 schreef SCH het volgende:
Mateja is echt een SCHatje, hij zei meteen ome Jaap en is ook voor Heerenveen
Nu ga ik Pyth in de montage gooien, morgenmiddag op de radio rond 14.10 - een natuurtalentje
Vertrouw niemand en behoud het goedequote:Op donderdag 3 februari 2005 23:06 schreef keeper het volgende:
Heb je nog wel vertrouwen in Fok.nl als medium?
6 uur 's ochtends, dat is pas vroegquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zoek op een vroeg tijdstip m'n hol op, welterusten!
Dat klinkt een stuk beter dan donderdag!quote:
Bijna carnavalquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat klinkt een stuk beter dan donderdag!
Verpest het nou niet verdommequote:
Misschien weet je baas het.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:57 schreef Againzender het volgende:
Nou ging hier net de telefoon, wat ik veels te laat hoorde, dus er was weer opgehangen. Maar nu zie ik aan het nummer dat het mijn baas was
Even ingelogd op het bedrijfsnetwerk, niets vreemds te zien. Er zal toch niets ergs gebeurd zijn?
Ja!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:01 schreef pascalheister het volgende:
Bel je baas op az, dan weet je het
Ik heb hem gemaild, ik wil niet zijn vrouw of één van zijn vier kinderen wakker bellenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:01 schreef pascalheister het volgende:
Bel je baas op az, dan weet je het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |