abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 3 februari 2005 @ 22:45:30 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_24910279
Om te beginnen ben ik een Ajax-fan. Maar zoals veel provinciaaltjes heb ik een andere club die me na aan het hart ligt. Als jochie ging ik al naar FC den Bosch en heel lang heb ik die club live bezocht.

Heb door FC den Bosch vrijwel alle stadions van Nederland gezien.

Ik kies dus een speler van de FC.

Het zou makkelijk zijn om van Nistelrooij te kiezen, maar die heb ik bij den Bosch meegemaakt als redelijke spits. Later werd ie pas de grootheid zoals ie nu is.

Ik kies dan ook een spits die mij erg bekoorde toen ik nog een jochie was.

Jan Peters, later speler van Feijenoord en Oranje was mijn jeugdheld. Ik wilde zijn zoals hij.

Was misschien niet de beste, maar wel mijn all time favoriet. Liep de longen uit z'n lijf en altijd doelgevaarlijk.

Wat is jullie keuze ?

En nu maar hopen dat niet iedereen met Johan Cruijff komt aanzetten

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24910328
PSV -> Nilis
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_24910342
Jari .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_24910348
spits: Romario
middenvelder: Van Bommel
verdediger: Alex
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 3 februari 2005 @ 22:50:50 #5
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_24910386
Er is maar een Haagse Turk en dat is Dennis. .

Dennis den Turk, dus.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_24910409
Van mijn provinciestadje waar ik geboren ben:

Voorhoede: Piet Keizer
Middenveld: Bennie Muller
Achterhoede: Ruud Krol
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 donderdag 3 februari 2005 @ 22:53:00 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_24910431
Ok mijn middenvelder van FC den Bosch is Kees Krijgh.
Mijn verdediger is Gerard Aichorn.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24910442
Uh, Bruggink?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_24910475
Een speler noemen, niet per linie.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_24910476
Stefan Petterson.

Een van de eerste spelers die ik bewust heb meegemaakt en de eerste herinneringen aan heb. Absoluut mijn favoriete speler allertijden.
  donderdag 3 februari 2005 @ 22:55:33 #11
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_24910500
Mijn favorieten die ik zelf heb zien spelen:
Voorin: Carlos Fortes en Dennis de Nooijer
Middenveld: Arjen van der Laan
Achterin: Marilia (culthed van de bovenste plank)
  donderdag 3 februari 2005 @ 22:59:22 #12
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24910582
Eric van der Leur

Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_24910592
Dirk Kuijt.
  donderdag 3 februari 2005 @ 23:02:14 #14
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_24910645
Luc Nilis
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_24910653
Ik kan niet kiezen. Er zijn wel meer favoriete spelers, maar deze 2 steken er toch boven uit.

Romario de Souza Faria en Luc Nilis.

Geweldige voetballers
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_24910778
Bergkamp, nee, Van Basten, nee Cruyff, nee, toch Van Basten. Geen twijfel mogelijk.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_24910787
Btw, is dit niet gewoon een dom opsomtopic? Daar was golfer toch tegen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 3 februari 2005 @ 23:12:33 #18
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24910890
ik kan niet kiezen, maar spelers als rob Matthaei, stefan postma, hazem emam, ali ibrahim, eric viscaal, jantje vreman, eric redeker maken een goede kans.

Maar zo kan ik nog een uur doorgaan...
pi_24910895
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 22:45 schreef tong80 het volgende:

Jan Peters, later speler van Feijenoord en Oranje was mijn jeugdheld.
Hee! Die wou ik ook noemen, maar dan als middenvelder van mijn all time favoriete team, het AZ van 1980

Of is dat een andere Jantje Peters?
  Trouwste user 2022 donderdag 3 februari 2005 @ 23:12:53 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_24910898
Cultheld zie mijn openings post.Ik zou willen dat er meer werd verteld mar wie ben ik ?

pi_24910930
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 23:12 schreef Tiemie het volgende:
ik kan niet kiezen, maar spelers als rob Matthaei, stefan postma, hazem emam, ali ibrahim, eric viscaal, jantje vreman, eric redeker maken een goede kans. [afbeelding]

Maar zo kan ik nog een uur doorgaan...
Wat heeft Ali Ibrahim De Graafschap gebracht, behalve dat ene moment in de Arena?

Ik snap trouwens niet dat je niet voor Guus Hiddink kiest
  Trouwste user 2022 donderdag 3 februari 2005 @ 23:14:46 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_24910953
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 23:12 schreef BL_Henkie het volgende:

[..]

Hee! Die wou ik ook noemen, maar dan als middenvelder van mijn all time favoriete team, het AZ van 1980

Of is dat een andere Jantje Peters?
Dat is een andere Jan Peters die natuurlijk beter was dan mijn Jan Peters die van jou scoorde ooit twee keer op Wembley tegen Engeland in de legendarische wedstrijd uit 76. Twee passes van Cruijff. Eén van de beste wedstrijden die Nederland ooit heeft gespeeld.

pi_24911037
Milla

DE ONTEMBARE LEEUWEN
WOPWOPWOP
pi_24911071
M'n cluppie is, hoe kan 't ook anders, Manchester United en dan is m'n spelert hoe kan 't ook anders...

Ja die ja
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_24911180
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 23:02 schreef Bos81 het volgende:
Ik kan niet kiezen. Er zijn wel meer favoriete spelers, maar deze 2 steken er toch boven uit.

Romario de Souza Faria en Luc Nilis.

Geweldige voetballers
Even een toelichting hierop:

Romario kwam bij PSV toen ik net een paar keer bij PSV was wezen kijken. Ik was een jaar of zeven en natuurlijk meteen weg van hem. Het was gewoon een fantastische voetballer, hoewel ik toen niet echt bewust naar het voetbal keek, als er gescoord werd vond ik het al prima.

Nilis, Ja die was gewoon geweldig, daar van heb ik ook enorm genoten. Met name zijn vrije trappen, waren geweldig, jammer dat hij door pech heeft moeten stoppen met voetbal
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')