PRS - SE toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:46 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Maar de vergelijking van Ton gaat wel op in die zin dat een high-end merk ook een budget-versie heeft- Fender- Squier, Gibson-Epiphone, PRS - Tremonti.
Ja de lijst is gewoon nog steeds niet bijgewerkt.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:16 schreef NullPointer het volgende:
en nog steeds geen Jackson in de lijst staan... zucht..
www.jacksonguitars.com
Ik kom tot nr 16, die hebben ze weg gegeven bij een G3 concert aan een prijsvraagwinnaar(es). Maar er zullen er ongetwijfeld wel meer geproduceerd zijn. Ik dacht idd ook 73.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:38 schreef Hammet het volgende:
Die JEM 10, is dat die waar er slechts 73 (of iets dergelijks) van gemaakt zijn? Of was dan een andere JEM?
Als je ooit terugkomt...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 16:38 schreef Ibanez het volgende:
* Ibanez gaat die schijt carneval ontvluchten via Oostenrijk.. Skien... Jodelahiettie!! Tot de volgende week....
ik wil ook =(quote:Op vrijdag 4 februari 2005 16:38 schreef Ibanez het volgende:
* Ibanez gaat die schijt carneval ontvluchten via Oostenrijk.. Skien... Jodelahiettie!! Tot de volgende week....
Was volgens mij al gezegt.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:40 schreef Fixxxer het volgende:
[..]idd.
Ennuh als jackson-owner vraag ik hierbij ook www.jacksonguitars.com aan.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:15 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Was volgens mij al gezegd.
[afbeelding]
Nee, dat was niet Jeff Beckquote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:10 schreef Svyatagor het volgende:
Was het niet Jeff Beck die standaard op een Squier speelt?
quote:Guitar: Fender Jeff Beck Stratocaster with Little Richard's autograph on it. Started out in the '60s with a Strat®, switched to Telecasters® during the Yardbirds, and then back to Strats because of his friend Jimi Hendrix's influence. Has largely played Strats and Teles ever since; played a Gibson Les Paul during the Blow By Blow and Wired era.
Bron: http://www.fenderplayersc(...)_of_legends/beck.htm
quote:Guitar: Fender Jeff Beck Stratocaster with Little Richard's autograph on it. Started out in the '60s with a Strat®, switched to Telecasters® during the Yardbirds, and then back to Strats because of his friend Jimi Hendrix's influence. Has largely played Strats and Teles ever since; played a Gibson Les Paul during the Blow By Blow and Wired era.
Dat interview ben ik tegengekomen, ja. Iets in de richting van "notes that I just DO NOT HAVE on my guitar"quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:59 schreef Keoni het volgende:
Ritchie Blackmore, ook niet de minste qua gitaarspel, zei ooit in een interview over Jeff Beck 'Jeff gets notes out of his Strat which I CAN'T find on mine'. Dat zegt voldoende, niet?
Dit is echt het vertste stukkie gitaar wat ik ooit heb gezien!! MEES-TER-LIJKquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:47 schreef Ibanez het volgende:
Deze wil ik jullie ook niet onthouden:
aziaat speelt mariobross
Deze stond in het topic voor mooiste solo ooit! Ik vind em hillarisch; daarbij doe je het hem niet zo maar na..
het zijn er toch wat meer .quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:45 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Ik kom tot nr 16, die hebben ze weg gegeven bij een G3 concert aan een prijsvraagwinnaar(es). Maar er zullen er ongetwijfeld wel meer geproduceerd zijn. Ik dacht idd ook 73.
Hier is ie maar weer eens: het toppunt va perfectie:
[afbeelding]
Oh ja das waar. Ik had geloof ik op gitaar.net (of gitaarnet.nlquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:55 schreef Rancor het volgende:
[..]
het zijn er toch wat meer .
ze zijn 2 jaar gemaakt en er zijn er 854 stuks van en allemaal genummerd op de slagplaat.
zeer mooie gitaar!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |