En waar staan die regels dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:02 schreef Jump het volgende:
Met deze 2 commando regels uit ttdpatch.cfg:
[ code verwijderd ]
Moest dus de allernieuwste unstable versie hebben, thanxquote:
Heb je een schreenshot?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:10 schreef Uddel het volgende:
Hm.. had een station met 10 sporen, maar alle treinen wilden naar één spoor, dus gingen ze nog op elkaar wachten, die krengen zoeken gewoon de kortste route.. hoe los ik dit op?
door presignalsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:10 schreef Uddel het volgende:
Hm.. had een station met 10 sporen, maar alle treinen wilden naar één spoor, dus gingen ze nog op elkaar wachten, die krengen zoeken gewoon de kortste route.. hoe los ik dit op?
Ja, maar het lukt me niet, zal ff een screenshot maken zometeen..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:35 schreef Merovingian het volgende:
[..]
door presignals
anders lees je de OP ff door![]()
Blind zeker?quote:En dan moet je achter diezelfde regels zetten:
pathbasedsignalling on
en deze graphicset (voor de pbs signalen): http://ttdpatch.net/newgrf/201/nsignalsw.zip
Welke optie is het dan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:09 schreef maniack28 het volgende:
Die kan je toch aanvinken in de TTDConfig?
Goed idee, al dat gekutquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:13 schreef maniack28 het volgende:
ja die jaJe moet TTDpatch toch configureren
Ik geef je op msn vanavond wel even een link met een kant en klare installer incl. automatische updatebijwerker... kan je nooit meer iets fout doen
Dat zijn ambetante raphics vervangers. Je kan ze niet uitschakelen, tenzij je de oriinele file teruplaatst, .grf bestanden zijn daarvoor beter.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:23 schreef maniack28 het volgende:
Alstu, kant en klaar installeerbaar:
http://ttdlxhq.raysworld.ch/daten/TTHQsetup.exe
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:23 schreef maniack28 het volgende:
Alleen hoe stel ik hier de resolutie in? En ik heb allemaal Duitse teksten door het spel zitten, zijn die ook nog weg te krijgen? Verder topdingetjequote:Op maandag 31 oktober 2005 19:23 schreef maniack28 het volgende:
Iets ivm de interne werking van het programma.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:58 schreef blieblie het volgende:
Callback betekend?
Die twee redenen die je daar noemt en dat TTDPatch precies werkt zoals ik dat wil.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:28 schreef Merovingian het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat mensen TTDPatch gebruiken, de enige dingen die de Patch heeft en Openttd niet zijn electrified rail en betere grf-support... Bij OpenTTD is alles in een GUI geintegreerd en je kunt zelf je eigen patches programmeren, of patches van anderen installeren. Wat zijn de argumenten van TTDPatchers om geen OpenTTD te spelen? Ben benieuwd...
Haha k thx, Extra Handmatig idd..quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:02 schreef maniack28 het volgende:
Die duitse teksten kan ik me geen zorgen over maken, dat zijn er een paar... who cares
Je kan in je TTD Patch Options bij manual ofzo (bij mij staat ie op ned. extra handmatig heet het) in dat tekstvak die code invoeren die bovenaan deze pagina staat
Om de heel simpele reden dat ik TTDpatch overal kan vinden/downloaden en de setup heel makkelijk is.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:28 schreef Merovingian het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat mensen TTDPatch gebruiken, de enige dingen die de Patch heeft en Openttd niet zijn electrified rail en betere grf-support... Bij OpenTTD is alles in een GUI geintegreerd en je kunt zelf je eigen patches programmeren, of patches van anderen installeren. Wat zijn de argumenten van TTDPatchers om geen OpenTTD te spelen? Ben benieuwd...
Je download OpenTTD, je plaatst die 5 nodieg grf bestanden en sample.cat in de map data en hupsakeequote:Op dinsdag 1 november 2005 19:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Om de heel simpele reden dat ik TTDpatch overal kan vinden/downloaden en de setup heel makkelijk is.
Ik heb vaak pogingen gedaan om OpenTTD te downloaden/installeren, maar om de een of andere reden krijg ik het nooit voor elkaar :S
Versus:quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:37 schreef Jump het volgende:
[..]
Je download OpenTTD, je plaatst die 5 nodieg grf bestanden en sample.cat in de map data en hupsakee
quote:http://ttdlxhq.raysworld.ch/daten/TTHQsetup.exe
TTDPatch zonder zo'n installer installeren, is ook best kut. Zeker als je de laatste versie wilt enzo.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Versus:
[..]
![]()
Ik bedoel, waar downloaden, welke 5 grf bestanden (ik neem aan dat dat graphic bestanden zijn) en waar haal ik sample.cat vandaan? En waar staat dat je die stappen moet uitvoeren? En waarom is er geen programma(zoals voor TTDPatch) dat dat kan doen voor noobs als ik![]()
OpenTTD lijkt mij ook veel beter dan TTDPatch...maar het gaat zo kut
Verrek zat al te kijken hoe ik hem kon updaten oid, blijkt gewoon in die config te zitten..quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:35 schreef maniack28 het volgende:
Heb je hem geupdate? Je moet ook de alpha update ff uitvoeren, dan moet het werken!
Wat is er nog 5 dagen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:50 schreef Uddel het volgende:
[..]
Verrek zat al te kijken hoe ik hem kon updaten oid, blijkt gewoon in die config te zitten..
Psst.. nog 5 dagen
Hoi, ik ben Mark. Ik hou van jou.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:57 schreef Merovingian het volgende:
OpenTTD installen is nog veel makkelijker: Je installeert eerst TTD for Windows, daarna installeer je OpenTTD. Bestanden kopieert ie volledig automatisch, heb je geen omkijken naar.
TTD for Windows en andere versies kun je
-edit-
OpenTTD installer is hier te vinden.
Edit: directe downloadlinks:
-edit-
OpenTTD Windows Installer
Flikflooien doe je maar in een ander topic, dit is het TT topicquote:Op woensdag 2 november 2005 13:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Mark. Ik hou van jou.
Niet serieus, enzo.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:56 schreef Uddel het volgende:
[..]
Flikflooien doe je maar in een ander topic, dit is het TT topic
Nee, klopt nietquote:Op woensdag 2 november 2005 14:32 schreef Remzz het volgende:
Klopt het dat ik met TTD Patch geen muziek meer heb ?
Je moet je MIDI source ff instellen bij de Setup van Transport Tycoon zelf.. die met dat groene pictogrammetjequote:Op woensdag 2 november 2005 14:32 schreef Remzz het volgende:
Klopt het dat ik met TTD Patch geen muziek meer heb ?
Goed topic trouwens kom helemaal niet meer aan mijn tentamens toe sinds ik em gisteren weer het geinstalleerd
Niet serieus?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Niet serieus, enzo.
Kun je ook de towngrowth(max size & speed) aanpassen met openttd?
Hoi, ik ben Bart. Ik ben al bezet.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Mark. Ik hou van jou.
Toch jammer.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Niet serieus, enzo.
Kun je ook de towngrowth(max size & speed) aanpassen met openttd?
Parijs heeft er minimaal 6quote:
Nouja, ik had HIERquote:
Vraag & Aanbodquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:25 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow, dit spel wil ik zooo graag!
Ik had deze vroeger, maar om de 1 of andere duistere reden ben ik em kwijt.
Ik was mega verslaafd en altijd director, had heel goede trucjes en techniekjes
Waar kan ik dit spel nog halen?
Dat is een bekende bug die enkel gebruikt wordt door van die piem0ls om veel geld te krijgenquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:42 schreef JapyDooge het volgende:
bwhehe
maar okee laten we er geen SC topic van maken
ik ga nu echt weg
http://www.tt-forums.net/viewtopic.php?t=22761
die gezien?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:44 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat is een bekende bug die enkel gebruikt wordt door van die piem0ls om veel geld te krijgen![]()
Ik heb OpenTTD ooks taan hoor, maar kan deze avond waarschijnljk niet. Zal nog zien als ik meedoequote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:33 schreef Tom-my het volgende:
V'domme noxious, eikel, a^tuinhek wil ook wel meedoen, jump anders zet je ook die openttd erop? hij installed toch apart
je doet gewoon maar meequote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:59 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik heb OpenTTD ooks taan hoor, maar kan deze avond waarschijnljk niet. Zal nog zien als ik meedoe
r3373 is de laatste van vandaag: http://www.openttd.org/nightly.phpquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
OpenTTD// Welke Nightly Build?k heb r3366 dr op..
![]()
klopt maar die hebben wij nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
r3373 is de laatste van vandaag: http://www.openttd.org/nightly.php
K heb hem net geinstalleerd
in de nieuwste stabiele versie?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:16 schreef Jump het volgende:
Ik speel met TTDPatch. De newgrf zit er iets verder en vind het prettiger spelen. OpenTTD heeft het voordeel van de bigmaps enzo, maar de voortgang gaat volgens mij net iets te traag
In TTDPatch heb je nu ook trams, wat nog leuk wordt. Zo kan je nu helemaal maglev en monorail wegdoen
Alpha 69. De niet stabiele dus. Maar het is normaal de laatste alpha versie dat er is. De volgende wordt binnenkort verwacht en zal in de bata-fase gaanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
in de nieuwste stabiele versie?
of in die nog nietstabiele?
Ik speel met TTDpatch met een ganse hoop newgrf bestanden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:50 schreef MaxMark het volgende:
Jump, hoe kom ik aan de configuratie die jij hebt? Ik heb zojuist dat Nightly gedoe voor het eerst geïnstalleerd en hij draait ook, maar ik zie verder geen verschil?
PS. Je treinen rijden links
iemand een idee hoe ik het weer werkend krijg?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:49 schreef petre86 het volgende:
als ik TTD wil starten zegt ie "kon codelader niet installeren TTDLOADW.OVL wordt verwijdert"( na instal van de patch en de configurationwizzard)
Je kan de uitgangen van je station nog veel langer maken,quote:Op zondag 4 december 2005 14:11 schreef MaxMark het volgende:
Omdat het nogal rustig is, ga ik maar ff pimpen met mijn "proefopstelling"![]()
Een heleboel kolenmijnen bouwen (ik denk dat dr wel meer dan 200 staan), verbonden door stukjes station, die weer aan het hoofdstation verbonden zijn. In deze screenshot heeft het station 8 perrons, met zo'n 18 treinen op de route.
[afbeelding]
Omdat het toch iets te druk werd en er wachtrijen ontstonden, heb ik het station uitgebreid tot 12 perrons, met 25 treinen op de route. Per 4 perrons komen ze samen tot 1 spoor, waardoor er 3 treinen tegelijk het station uit kunnen.
Het was even puzzelen met de seinen, maar nu worden de treinen altijd naar lege perrons geleid, zonder dat ze verkeerd rijden of onnodig stilstaan/keren.
[afbeelding]
Zo, 't heeft een paar jaar gekost, maar het werkt leuk zo
Iemand die nog op- of aanmerkingen heeft, zodat het misschien nog efficiënter kan?
Zie de OP: Transport Tycoon Deel 6quote:Op zondag 8 januari 2006 13:26 schreef jopper27 het volgende:
IK heb de cd transport tycoon deluxe, toen ik nog windows 98 had speelde ik dat spel vreselijk veel, nu heb ik dus al een hele tijd windows xp, daar doet ie het niet meer op en nu heb ik deze gedownload op verschillende sites en de xp-patch en weet ik veel allemaal wat, maar hij wil het niet doen op mijn pc !! weet iemand mss waar ik transport tycoon deluxe kan downloaden??
Weet iemand trouwens ook wat het verschil is tussen transport tycoon en transport tycoon deluxe?
Alvast bedankt
Een lijst van download locaties van verschillende veries kan je op volgende pagina terugvinden: EDIT damagniehequote:
Daar stond eerst een link met een pagina waar je TT kon downloaden maar aangezien dat als warez gezien werd is dat weggehaaldquote:Op zondag 8 januari 2006 14:39 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Een lijst van download locaties van verschillende veries kan je op volgende pagina terugvinden: EDIT damagniehe
dat snap ik zelf ook niet
Spuit 11quote:Op zondag 8 januari 2006 14:42 schreef Jump het volgende:
Het is nog steeds abandonware (juist zeker?) en willen ze hier nog niet in GAM
TTDPatchquote:Op zondag 8 januari 2006 14:57 schreef jopper27 het volgende:
[[url=http://xs62.xs.to/pics/06010/transporttycoon.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dit krijg ik als ik de patch start ik heb TT gewoon geinstalleerd in de map waar ik wou, en toen heb ik de patch uitgepakt en geklikt maar toen kreeg ik dit, hoort dit of moet ik iets veranderen
hwwft opwnttd ook trams?quote:Op maandag 9 januari 2006 03:56 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
TTDPatch
OpenTTD @ www.openttd.org werkt veeeeel fijner
maar smaken verschillenSucces anyway!
Openttd heeft geen trams.quote:
Moet je die .exe ook niet runnen in dezelfde directory als TT?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:57 schreef jopper27 het volgende:
[[url=http://xs62.xs.to/pics/06010/transporttycoon.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dit krijg ik als ik de patch start ik heb TT gewoon geinstalleerd in de map waar ik wou, en toen heb ik de patch uitgepakt en geklikt maar toen kreeg ik dit, hoort dit of moet ik iets veranderen
Lol ja daar erger ik me ook altijd zo aanquote:Op maandag 9 januari 2006 16:01 schreef MaxMark het volgende:
Wel grappig om te zien dat "Lower Medingstone" boven ligt en "Upper Medingstone" onder, dat soort dingen viel mij ook al eens op tijdens het spelen.
Verder niks zinnigs toe te voegen..
Dan had ik pas met de andere methode ookquote:Op maandag 9 januari 2006 15:49 schreef Jump het volgende:
Nadeel van zo'n configuratie is:
Spoor 1 is bezet
Langs beide kanten komt een trein af, ze gaan tegelijkertijd het blok in (dus 1 trein van boven, de andere trein in het anderste blok) en willen beide naar hetzelfde perron. De trein die eerst is, heeft gelukt, de andere komt half in het 'blok' vast te zitten omdat het signaal op rood springt
ik heb het zelfde soort probleem.. misschien de patch opnieuw installen ( unzippen in de map waar TTD staat.)quote:Op maandag 9 januari 2006 16:10 schreef jopper27 het volgende:
maar wie kan me ff helpen
Je moet de patch in dezelfde map hebben staan als het originele ttdx.exe bestand, geloof ik..quote:Op maandag 9 januari 2006 16:10 schreef jopper27 het volgende:
maar wie kan me ff helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |