Verrek zat al te kijken hoe ik hem kon updaten oid, blijkt gewoon in die config te zitten..quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:35 schreef maniack28 het volgende:
Heb je hem geupdate? Je moet ook de alpha update ff uitvoeren, dan moet het werken!
Wat is er nog 5 dagen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:50 schreef Uddel het volgende:
[..]
Verrek zat al te kijken hoe ik hem kon updaten oid, blijkt gewoon in die config te zitten..
Psst.. nog 5 dagen
Hoi, ik ben Mark. Ik hou van jou.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:57 schreef Merovingian het volgende:
OpenTTD installen is nog veel makkelijker: Je installeert eerst TTD for Windows, daarna installeer je OpenTTD. Bestanden kopieert ie volledig automatisch, heb je geen omkijken naar.
TTD for Windows en andere versies kun je
-edit-
OpenTTD installer is hier te vinden.
Edit: directe downloadlinks:
-edit-
OpenTTD Windows Installer
Flikflooien doe je maar in een ander topic, dit is het TT topicquote:Op woensdag 2 november 2005 13:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Mark. Ik hou van jou.
Niet serieus, enzo.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:56 schreef Uddel het volgende:
[..]
Flikflooien doe je maar in een ander topic, dit is het TT topic
Nee, klopt nietquote:Op woensdag 2 november 2005 14:32 schreef Remzz het volgende:
Klopt het dat ik met TTD Patch geen muziek meer heb ?
Je moet je MIDI source ff instellen bij de Setup van Transport Tycoon zelf.. die met dat groene pictogrammetjequote:Op woensdag 2 november 2005 14:32 schreef Remzz het volgende:
Klopt het dat ik met TTD Patch geen muziek meer heb ?
Goed topic trouwens kom helemaal niet meer aan mijn tentamens toe sinds ik em gisteren weer het geinstalleerd
Niet serieus?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Niet serieus, enzo.
Kun je ook de towngrowth(max size & speed) aanpassen met openttd?
Hoi, ik ben Bart. Ik ben al bezet.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Mark. Ik hou van jou.
Toch jammer.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Niet serieus, enzo.
Kun je ook de towngrowth(max size & speed) aanpassen met openttd?
Parijs heeft er minimaal 6quote:
Nouja, ik had HIERquote:
Vraag & Aanbodquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:25 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow, dit spel wil ik zooo graag!
Ik had deze vroeger, maar om de 1 of andere duistere reden ben ik em kwijt.
Ik was mega verslaafd en altijd director, had heel goede trucjes en techniekjes
Waar kan ik dit spel nog halen?
Dat is een bekende bug die enkel gebruikt wordt door van die piem0ls om veel geld te krijgenquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:42 schreef JapyDooge het volgende:
bwhehe
maar okee laten we er geen SC topic van maken
ik ga nu echt weg
http://www.tt-forums.net/viewtopic.php?t=22761
die gezien?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:44 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat is een bekende bug die enkel gebruikt wordt door van die piem0ls om veel geld te krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |