quote:
Op zondag 6 februari 2005 11:44 schreef Luchtbel het volgende:[..]
Ik wil je niet uit je droom helpen waarbij je maandagmiddag je kindje in je armen hebt liggen en de maandag daarna in staat bent om te gaan trouwen en een worst case scenario is ook niet nodig. Maar ik vind de manier waarop de dat tegen je gezegd hebben wel een beetje vreemd om eerlijk te zijn. Zeker als je baarmoedermond nog niet rijp is en er nog met gel gewerkt moet worden et cetera. Er zijn altijd uitzonderingen op de regel toch is het wel zo dat de gemiddelde ingeleide bevalling vrij lang duurt. Daarnaast weet ik niet wat voor ziekenhuis het is maar als er tussendoor nog 3 bevallende vrouwen binnenkomen dan ben jij echt degene die moet wachten. Een beetje jammer vind ik dus hun uitleg naar jou toe. Misschien moet je het volgende document eens lezen, dit gaat over het inleiden van een bevalling
http://www.flevoziekenhui(...)d8-8fc3-06bc001e5c3bHeb je niet zo'n folder meegekregen? Ik dacht dat je dat altijd kreeg als vaststond dat je zou worden ingeleid of als je al een tijd over 40 weken heen bent. Ik vond het zelf toen ook niet leuk om te lezen maar het gaf me wel een goed beeld. Succes ermee.
Het inleiden met gel is een eigen keus.
De tabletten waar zij normaal mee werken wil ik nl. niet gebruiken.
Mijn baarmoedermond is wel verweekt anders zou ik van te voren zetpillen daar krijgen om dit voor elkaar te krijgen.
Mijn eigen lichaam is ondertussen ook al aardig bezig.
En verder wachten we wel af.
Ik laat alles eerst maar eens over me heen komen , heb me in het verleden al zo vaak druk gemaakt om dingen dat het niet nodig was , dat ik dat nu ook niet van plan ben om toch te gaan doen , uiteindelijk heeft het toch geen zin want je kunt het toch niet veranderen als het moment daar is.
Ik heb dus wel een folder meegekregen.
Hoe alles me bevallen is hoor je later wel