abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 februari 2005 @ 21:32:14 #226
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24943419
Xanthe, nu komt het wel heel dichtbij!

Bixie, alles is al gezegd, maar ik wilde toch nog even van me laten horen.
Succes morgen en ik zal voor jullie
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_24943626
Bixster en dat er maar snel wat mag gaan gebeuren... s6 morgen...

Xanthé wat ga jij lekker ineens.... kun jij niet es tegen die kleine van jou zeggen dat Gerrie er ook nog is en samen met hem/haar wilt spelen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_24943652
Bix, succes morgen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24944175
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 20:16 schreef easy-going het volgende:
Nee, ik heb nog niet over je gedroomd, maar het moet niet te lang duren allemaal hoor!
het wordt inderdaad hoog tijd dat jij ook eens van me droomt!!

tnx allemaal voor het lieve meeleven! ik ben alweer een stuk rustiger hoor. maar nog steeds geen verandering dus ik ga weer gewoon slapen. trusten!

Xanthe, spannend!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 5 februari 2005 @ 22:49:23 #230
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24944521
Xanthe en Bix, zet hem op hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_24946326
Xanthebaby houd zich expres erg rustig on de hoop dat Gerrie nieuwsgierig word en er ook uit komt.

Vanavond toch een CTG gehad dus , want Xanthebaby is erg rustig.
Volgens het ziekenhuis deed ie het nog erg goed en was ie juist een druk kindje (voel er alleen al de gehele dag niets van ,zelfs tijdens en na de CTG niet).
Verlies nog steeds jelly-pudding

Wat een dubbele gevoelens hier nu...
Maandag ons kleintje op de wereld en weten welke naam er bij ons gezinnetje gaat horen (volgens het bakerpraatje van de hartslag word het toch echt een meisje ).
Super spannend...
Ik weet in elk geval een beetje beter wat me maandag te wachten staat.
7 uur van huis weg , half 8 melden op de kraam afdeling.
Aan de CTG , gyn i om 8 uur aanwezig en dan krijg ik meteen gel.
Rond 12 uur komt hij terug (tenzij de weeën eerder goed op gang komen) en word er gekeken of het allemaal vlot of dat ze een 2e keer gaan gellen.
Eind van de middag / begin van de avond hopen ze dat de kleine er is.
Ik kom als alles goed is met mij en de baby dan op dinsdag ochtend thuis.
Jeroen ziet er tegen op om mij en onze kleine straks een nacht achter te moeten laten in het ziekenhuis , maar ik hoop dat ie juist daardoor nog even extra kan bij tanken.

Morgen ben ik in elk geval van plan er een relaxte dag van te gaan maken en zoveel mogelijk tussendoor nog even bij te gaan slapen , want ik verwacht dat ik door de zenuwen zondag op maandag zeer slecht zal slapen....
  † In Memoriam † zondag 6 februari 2005 @ 06:15:58 #232
81992 Githa
pi_24948653
Bix nog even meid en groot gelijk dat je op je strepen gaat staan want wat duurt dat wachten lang

Xanthe, rust lekker uit vandaag en probeer nog wat te slapen want wie weet is dat de laatste rus die je voorlopig krijgt
pi_24948665
Wie weet jah....
Maar ik ben alweer evn wakker....
Ga zo weer ffies proberen te slapen...
Jij bent ook vroeg trouwens , komt dat door jou kleintje?
  zondag 6 februari 2005 @ 07:05:58 #234
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24948688
Nou Xanthe, ik hoop voor je dat het allemaal zo mooi gaat als gepland. Hou er echter wel rekening mee dat het ook heel anders kan gaan. Wat gebeurd er als het langer duurt, wordt er dan ingegrepen ofzo?
pi_24948828
Bix heel veel succes vandaag!! Ik hoop zo voor je dat je snel je kleintje in je armen hebt

Xanthe jij ook succes met de inleiding morgen!!!
  † In Memoriam † zondag 6 februari 2005 @ 09:52:25 #236
43556 miss_dynastie
pi_24949040
Xanthe, rustig aan vandaag he! Gewoon een beetje rommelen, niet al teveel doen (geen onverwachte visite ), dan is het zo morgen!!
  zondag 6 februari 2005 @ 10:13:20 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24949176
Bix! Zet hem op vandaag he! Jij verlaat dat ziekenhuis niet zonder babietje hoor!

Xanthe! voor jou ook heel spannend!
  † In Memoriam † zondag 6 februari 2005 @ 10:44:45 #238
81992 Githa
pi_24949430
quote:
Op zondag 6 februari 2005 06:31 schreef Xanthe het volgende:
Wie weet jah....
Maar ik ben alweer evn wakker....
Ga zo weer ffies proberen te slapen...
Jij bent ook vroeg trouwens , komt dat door jou kleintje?
pi_24949434
quote:
Op zondag 6 februari 2005 07:05 schreef Luchtbel het volgende:
Nou Xanthe, ik hoop voor je dat het allemaal zo mooi gaat als gepland. Hou er echter wel rekening mee dat het ook heel anders kan gaan. Wat gebeurd er als het langer duurt, wordt er dan ingegrepen ofzo?
Ik vroeg ook dus al of de mogelijkheid er was dat de kleine pas op dinsdag zou komen.
Bedoel ik hield er zelf al rekening mee dat het misschien pas dan zou komen...
Maar volgens hun was dat zeer uitzonderlijk en gebeurde die dingen daar eigenlijk nooit.
Dat komt dus ook omdat ze pas gaan inleiden als het ook echt kan en de kleine dus ver genoeg is
ingedaalt , de baarmoedermond ver genoeg gerijpt is.
En ook hun zeiden dus dat die 2 dingen al in orde moesten zijn voordat mijn gyn uberhaupt zou in gaan leiden....
Ik ga dus maar gewoon vanuit dat ik bij de standaard groep hoor en in elk geval in de avond uren ergens mijn kindje heb....
Wil geen worstcase scenario in mijn hoofd hebben wat betreft de bevalling
Indien nodig mag ik er toch vanuit gaan dat ik op een erg goede plek zit al.
De kinderarts zit in de buurt , de gyn en de zusters....
pi_24949501
quote:
Op zondag 6 februari 2005 09:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Xanthe, rustig aan vandaag he! Gewoon een beetje rommelen, niet al teveel doen (geen onverwachte visite ), dan is het zo morgen!!
Die onverwachtse visite mag best komen hoor...
Geen probleem Maar ze komen niet verder dan aankloppen aan de voordeur.
"Goh leuk dat jullie langs komen , fijne reis terug naar huis!"
  zondag 6 februari 2005 @ 10:58:20 #241
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_24949621
Xanthe, heel veel succes morgen. Ik hoop dat je heel snel je baby in je armen mag houden.

Bix, succes vandaag. Hopelijk kom je met goed nieuws lees: Gerrie thuis.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_24950233
even snel een berichtje van mij.

Met mij gaat het prima. Ik ben over het algemeen niet echt vaak misselijk, heel af en toe een beetje. Ik heb wel pijn in mijn rug en ben af en toe doodmoe.. en ik pis de hele dag door .

We zijn druk bezig met de gang te verven/opknappen, vandaar dat jullie mij hier even niet "gezien" hebben.

Bix en Xanthe HEEL VEEL SUCCES!!!!

Ik ga weer vrolijk door met verven.

Fijne zondag
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 6 februari 2005 @ 11:44:50 #243
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24950338
quote:
Op zondag 6 februari 2005 10:45 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Ik vroeg ook dus al of de mogelijkheid er was dat de kleine pas op dinsdag zou komen.
Bedoel ik hield er zelf al rekening mee dat het misschien pas dan zou komen...
Maar volgens hun was dat zeer uitzonderlijk en gebeurde die dingen daar eigenlijk nooit.
Dat komt dus ook omdat ze pas gaan inleiden als het ook echt kan en de kleine dus ver genoeg is
ingedaalt , de baarmoedermond ver genoeg gerijpt is.
En ook hun zeiden dus dat die 2 dingen al in orde moesten zijn voordat mijn gyn uberhaupt zou in gaan leiden....
Ik ga dus maar gewoon vanuit dat ik bij de standaard groep hoor en in elk geval in de avond uren ergens mijn kindje heb....
Wil geen worstcase scenario in mijn hoofd hebben wat betreft de bevalling
Indien nodig mag ik er toch vanuit gaan dat ik op een erg goede plek zit al.
De kinderarts zit in de buurt , de gyn en de zusters....
Ik wil je niet uit je droom helpen waarbij je maandagmiddag je kindje in je armen hebt liggen en de maandag daarna in staat bent om te gaan trouwen en een worst case scenario is ook niet nodig. Maar ik vind de manier waarop de dat tegen je gezegd hebben wel een beetje vreemd om eerlijk te zijn. Zeker als je baarmoedermond nog niet rijp is en er nog met gel gewerkt moet worden et cetera. Er zijn altijd uitzonderingen op de regel toch is het wel zo dat de gemiddelde ingeleide bevalling vrij lang duurt. Daarnaast weet ik niet wat voor ziekenhuis het is maar als er tussendoor nog 3 bevallende vrouwen binnenkomen dan ben jij echt degene die moet wachten. Een beetje jammer vind ik dus hun uitleg naar jou toe. Misschien moet je het volgende document eens lezen, dit gaat over het inleiden van een bevalling http://www.flevoziekenhui(...)d8-8fc3-06bc001e5c3b
Heb je niet zo'n folder meegekregen? Ik dacht dat je dat altijd kreeg als vaststond dat je zou worden ingeleid of als je al een tijd over 40 weken heen bent. Ik vond het zelf toen ook niet leuk om te lezen maar het gaf me wel een goed beeld. Succes ermee.
pi_24950416
Bij mij was het idd ook zo dat ik pas om 11.15 uur werd ingeleid omdat het heel erg druk was. Dus dat soort dingen kunnen ook gebeuren. Ik moest ook 's ochtend om 8 uur in het ziekenhuis zijn.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24950541
Xanthe succes morgen!
En hou idd in je achterhoofd dat het eventueel wat langer kan duren. Dan kan het alleen maar meevallen

Bixi, zou vandaag dan de dag zijn?
Ik hoop dat ze in het ziekenhuis duidelijkheid kunnen geven
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_24950565
Bix en Xanthe veel succes
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_24950985
hoi, ik ben weer thuis, nog weinig veranderd. het gaat nog prima en inleiden is toch nog steeds niet te verkiezen boven nog even wachten. vooral omdat Gerrie dus niet is ingedaald en de baarmoedermond nog niet verweekt is. inleiden zou dan wel weeën opwekken, maar doordat het geboortekanaal nog niet goed doorgankelijk is zou het waarschijnlijk een extra lange & pijnlijke bevalling worden. zowel voor moeder als kind niet prettig. we wachten dus beter nog maar weer even af. morgen weer op controle (vanaf nu dagelijks).
pi_24951132
Bix, hoe lang willen ze dat nog aankijken dan?

ow, ff opnieuw inloggen
  zondag 6 februari 2005 @ 12:37:07 #249
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24951177
Och Bix nog maar weer even wahcten he
  zondag 6 februari 2005 @ 12:37:08 #250
24188 Belana
kloon van belana
pi_24951179
Och, wat is het toch lang wachten zo he? En dan nog al die mensen die constant naar je vragen... sterkte meid! Ik hoop dat er snel iets veranderd, dat gerrie snel indaald oid...wat een gedoe zo. Kan me voorstellen dat je er erg zenuwachtig van word!
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')