het wordt inderdaad hoog tijd dat jij ook eens van me droomt!!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:16 schreef easy-going het volgende:
Nee, ik heb nog niet over je gedroomd, maar het moet niet te lang duren allemaal hoor!
quote:Op zondag 6 februari 2005 06:31 schreef Xanthe het volgende:
Wie weet jah....
Maar ik ben alweer evn wakker....
Ga zo weer ffies proberen te slapen...
Jij bent ook vroeg trouwens , komt dat door jou kleintje?
Ik vroeg ook dus al of de mogelijkheid er was dat de kleine pas op dinsdag zou komen.quote:Op zondag 6 februari 2005 07:05 schreef Luchtbel het volgende:
Nou Xanthe, ik hoop voor je dat het allemaal zo mooi gaat als gepland. Hou er echter wel rekening mee dat het ook heel anders kan gaan. Wat gebeurd er als het langer duurt, wordt er dan ingegrepen ofzo?
Die onverwachtse visite mag best komen hoor...quote:Op zondag 6 februari 2005 09:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Xanthe, rustig aan vandaag he! Gewoon een beetje rommelen, niet al teveel doen (geen onverwachte visite), dan is het zo morgen!!
Ik wil je niet uit je droom helpen waarbij je maandagmiddag je kindje in je armen hebt liggen en de maandag daarna in staat bent om te gaan trouwen en een worst case scenario is ook niet nodig. Maar ik vind de manier waarop de dat tegen je gezegd hebben wel een beetje vreemd om eerlijk te zijn. Zeker als je baarmoedermond nog niet rijp is en er nog met gel gewerkt moet worden et cetera. Er zijn altijd uitzonderingen op de regel toch is het wel zo dat de gemiddelde ingeleide bevalling vrij lang duurt. Daarnaast weet ik niet wat voor ziekenhuis het is maar als er tussendoor nog 3 bevallende vrouwen binnenkomen dan ben jij echt degene die moet wachten. Een beetje jammer vind ik dus hun uitleg naar jou toe. Misschien moet je het volgende document eens lezen, dit gaat over het inleiden van een bevalling http://www.flevoziekenhui(...)d8-8fc3-06bc001e5c3bquote:Op zondag 6 februari 2005 10:45 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ik vroeg ook dus al of de mogelijkheid er was dat de kleine pas op dinsdag zou komen.
Bedoel ik hield er zelf al rekening mee dat het misschien pas dan zou komen...
Maar volgens hun was dat zeer uitzonderlijk en gebeurde die dingen daar eigenlijk nooit.
Dat komt dus ook omdat ze pas gaan inleiden als het ook echt kan en de kleine dus ver genoeg is
ingedaalt , de baarmoedermond ver genoeg gerijpt is.
En ook hun zeiden dus dat die 2 dingen al in orde moesten zijn voordat mijn gyn uberhaupt zou in gaan leiden....
Ik ga dus maar gewoon vanuit dat ik bij de standaard groep hoor en in elk geval in de avond uren ergens mijn kindje heb....
Wil geen worstcase scenario in mijn hoofd hebben wat betreft de bevalling
Indien nodig mag ik er toch vanuit gaan dat ik op een erg goede plek zit al.
De kinderarts zit in de buurt , de gyn en de zusters....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |