abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24933607
oh ja, ze kunnen idd een gel inbrengen. Maar dan kan het nog wel even duren toch? Als de baarmoedermond nou door de gel wat gaat verweken, dan kan je misschien ook beter gestript worden en zijn die weeenopwekkers niet eens nodig.
pi_24933861
wie weet. ik ga 't morgen nog es op een rijtje laten zetten allemaal. oja en ze kunnen de vliezen natuurlijk breken. maar dat is ook iets riskanter omdat de baby niet is ingedaald.

*gaat weer aan 't poetsen, wie weet dat dat wat doet...*
pi_24934071
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 11:03 schreef danosa het volgende:

Xanthe, het einde is in zicht, wel een lekker gevoel hè!
Enne ik geloof idd dat er de 14e in Beertha-town niet zoveel willen trouwen roept maar gewoon een durrup in verweggistan
Tis een dorp vlak erbij iets dichter bij de blauwe stad...
Maar inderdaad einde inzicht , ondanks dat ik ernaar toe leef , vind ik het ook ontzettend eng , je leeft ineens echt naar een datum toe....
Jeroen word rustiger , ik onrustiger.
Hoop dat ik vannacht nog een beetje goed kan slapen , want zondag nacht zal wel een hele rare zenuwachtige nacht gaan worden...
Op tijd richting bed dus en waarschijnlijk ook zeer vroeg er al weer uit....

Heb van mijn ouders kleding gekregen voor de trouwerij , die dachten dat ik in mijn oude vodjes zou gaan trouwen omdat ik weinig kleding heb gekocht tijdens de zwangerschap.
Nou zou ik een rok laten maken door een kennis van mooie stof maar dit is toch wel erg leuk.
En de broek is lekker wijd en elastisch , dus hoeveel er ook van mijn buik afgaat.... de broek kan ik zowiezo aan
Vind het ook een heel bijzonder idee dat de kleine er nu bij zal zijn , ipv in de buik...
We vinden het zelfs zo bijzonder dat we nu toch ook nog een reportage laten maken van ons trouwen , dus wie weet komen we die nog wel eens spammen
pi_24934109
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 11:40 schreef bixister het volgende:

[..]

luchtbel, wij hebben 't hier natuurlijk ook voortdurend over. de kwestie heeft 2 kanten, nu inleiden zou juist ook slecht voor 't kind kunnen zijn, het is niet alleen afwachten tot het slecht gaat, maar juist/ook afwachten tot de omstandigheden voor het beginnen van de bevalling wat beter zijn. het is lastig afwegen wat het beste moment is om in te gaan grijpen.als mijn baarmoedermond nou een beetje uit zichzelf zou verweken zou het al veel gunstiger zijn. maar als we morgen weer naar huis gestuurd worden gaan we wel 'eisen' dat er maandag uiterlijk wat gaat gebeuren. niet weer 2 dagen overbruggen, dat wordt me echt te lang.
Datum 2-ling??
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:37:00 #207
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24934280
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 11:40 schreef bixister het volgende:

[..]

luchtbel, wij hebben 't hier natuurlijk ook voortdurend over. de kwestie heeft 2 kanten, nu inleiden zou juist ook slecht voor 't kind kunnen zijn, het is niet alleen afwachten tot het slecht gaat, maar juist/ook afwachten tot de omstandigheden voor het beginnen van de bevalling wat beter zijn. het is lastig afwegen wat het beste moment is om in te gaan grijpen.als mijn baarmoedermond nou een beetje uit zichzelf zou verweken zou het al veel gunstiger zijn. maar als we morgen weer naar huis gestuurd worden gaan we wel 'eisen' dat er maandag uiterlijk wat gaat gebeuren. niet weer 2 dagen overbruggen, dat wordt me echt te lang.
Ja ik bedoel ook niet afwachten tot het escaleert maar vaak is het wel zo dat je als zwangere vrouw echt slechter bent na 42 weken. Simpelweg omdat het ook een psychisch gedoe is, ik bedoel het niet zo lomp als dat het er staat hoor. Bedeolde gewoon dat het met jou ook nog goed moet gaan
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:52:45 #208
24188 Belana
kloon van belana
pi_24934591
sterkte bix, vervelend zo! Ws zit de kans op een KS er ook nog in omdat gerrie niet is ingedaald?
stormy waters...
sailin'
pi_24934758
niet speciaal daarom, maar die kans zit er altijd in. Gerrie ligt er nu wel mooi voor met z'n bolletje.

oh, begrijp ik hoor luchtbel, maar ik ben lichamelijk nog best goed te pas, en kan m'n eigen conditie ook veel nauwgezetter volgen/ in de gaten houden. ik maak me het meest zorgen om de baby, daarvan vind ik het toch moeilijker om erop te vertrouwen dat 't er goed mee gaat. ik voel 'm natuurlijk wel af en toe bewegen, maar verder moet je maar op die 1x per 2 dagen controle afgaan he.

en dan nog, zo'n CTG is bijv. ook niet altijd eenduidig. Gerrie's CTG van gisteren was de 1e 20 minuten bijvoorbeeld prima, mooi variërend. daarna werd 't een wat monotoner priegel-lijntje, waarschijnlijk doordat Gerrie in slaap gevallen was. maar, zo zei de verpleegkundige, dat laatste is hetzelfde patroon als wanneer het niet zo goed gaat met de baby, dus gingen ze proberen 'm wakker te porren om niet met dat mindere patroon te hoeven eindigen. ik kreeg zelfs nog chocomelk te drinken, want daar reageert zo'n baby vaak ook vrij snel op (extra suikers -> activiteit). maar Gerrie sliep rustig verder, dus zaten we ons ineens alsnog zorgen te maken. waarschijnlijk onnodig, zoals de gynaecoloog later ook zei, maar dan denk je wel 'wat heb je nou aan zo'n CTG als 't in 2 richtingen kan wijzen?' naja.

[ Bericht 41% gewijzigd door bixister op 05-02-2005 13:10:10 ]
  zaterdag 5 februari 2005 @ 13:12:37 #210
593 sjak
Juffie Bloem
pi_24934973
Tjee Bixister, wat moeten jullie lang wachten op Gerrie zeg. Heb je hem/haar al ingeschreven op een kleuterschool?
Het lijkt me vreselijk om maar zo te moeten afwachten... Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte voor de komende dagen en ik duim dat Gerrie nu eens gaat indalen enzo.
Lekker douchen!
pi_24935050
tnx sjak! hij (m/v) kan inderdaad vast al zowat lopen als ie eruit komt. dat indalen gaat waarschijnlijk pas gebeuren als er weeën zijn. Gerrie heeft nog genoeg ruimte bovenin, dat verandert niet meer voor de bevalling begint volgens de deskundigen.
pi_24935365
He bah lieve Bix. Ik had net als jij natuurlijk gehoopt dat je nu bezig was.
Die onzekerheid bleh!!!
Ook al heb je er niks aan, ik denk aan je en hoop echt met heel me hart dat het toch nog snel vanzelf gaat beginnen
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!fossiel zaterdag 5 februari 2005 @ 13:41:32 #213
2628 Karin
pi_24935457
He Bix wat moet je toch lang wachten! Je zal het verhaal ondertussen ook wel kennen maar klinkt toch een beetje zoals het was bij Bram. Die was ook niet ingedaald en ik had ook helemaal geen ontsluiting al. Ze hebben mij toen gegeld 2 x en toen braken spontaan de vliezen en kwamen de weeen op gang. Heb dus geen infuus gezien. Kan dus wel met gellen. Ik hoop dat je morgen wat zekerheid krijgt over wanneer ze wat gaan doen. Die onzekerheid is echt slopend.

Xanthe voor jou ook vreselijk spannend! Probeer inderdaad nog even flink te rusten voor maandag ookal is dat best moeilijk. Je zal je krachten hard nodig hebben.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 13:49:34 #214
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24935587
Bix ik bedoelde eigenlijk gewoon nog steeds hetzelfde als van de week hoor 't kwam er nu alleen wat vreemd uit Je weet iddd zelf het beste jij je voelt en daar moet je dan ook maar vanuit gaan. Gewoon vragen en proberen wat jou het beste lijkt. Snap wel dat je bang en onzeker wordt van dat ctg-gedoe op deze manier. Is ook moeilijk allemaal. Hoop dat er gauw wat ontwikkelingen zijn voor jullie!
  zaterdag 5 februari 2005 @ 14:21:05 #215
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_24936163
Bixis en Xanthe:
En veel succes allebei!!!!
pi_24936361
Nog niks . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_24937222
Bix heel heel veel sterkte, je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg !

Xanthe als ik je niet meer ' spreek' veel succes maandag !!
  zaterdag 5 februari 2005 @ 15:47:12 #218
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_24937637
Bah, Bix. Ik ken dat . Ineens heb je zo'n omslagmoment. Daarvoor heb je nog het idee dat je baby binnen veiliger zit dan buiten en daarna heb je zo'n gevoel dat je baby veiliger buiten zit dan binnen.

Ik had het 'geluk' dat Katja in een stuit lag en dat er op dat moment werd besloten tot een keizersnede, maar ik heb ook een paar dagen met dat gevoel gelopen en dat was niet leuk.

Heel veel sterkte en hopelijk komt het toch nog snel spontaan op gang.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 16:09:04 #219
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24937988
Xanthe nog 2 nachies slapen dan mag jij je beebje vast houden althans, als het wel vlot gaat dan
  zaterdag 5 februari 2005 @ 16:13:00 #220
103793 kozakken
Living the life
pi_24938047
ik heb geroepen dat ik me niet meer zo lekker voelde. Was reden tot iets meer allertheid. Kon geen kwaad, vond ik
Verder hebben wij uiteindelijk (na 42 wk) geroepen dat het misschien nog wel ging voor kind, maar dat moeder het niet meer trok. EN HOEZO BEPALEN JULLIE OF IK ME LEKKER VOEL OF NIET!! heb ik toen ge-hormomamaat. Toen kon ik al heel snel de dag erna worden ingeleid.

Luister maar gewoon lekker naar jezelf, Bix. Zo'n ziekenhuis (en alle leuke cootjes) doen ook maar wat.

En Xanthe... go girl!!
pi_24939007
Nog even heerlijk de stad in geweest , slenterend want echt lopen lukt niet meer.
Muisjes gekocht in roze en blauw , dus Jeroen mag volgende week een doosje omruilen.
De slingers liggen al klaar (ook in beide kleuren natuurlijk).

Aangezien ik nog steeds (oud) bloed verlies toch ook nog even gebeld met het ziekenhuis.
Vanaf woensdag bloed het in elk geval al en het ene moment lijkt het over te zijn het volgende
moment zit mijn schede er weer mee vol (heb alleen maar oud bloed gezien vanaf woensdag).
En ook nog af en toe wat slijmerige sliertjes , vind het allemaal maar ranzig.
Ik moet zowiezo naar het ziekenhuis komen als de kleine zo rustig blijft als nu , of een harde buik langer dan 10 minuten zou duren.
Ik hoop dus dat ik vandaag en morgen nog even lekker thuis kan blijven.
Word wel heel erg spannend nu hoor....
pi_24939277

Hoezo zenuwachtig en ongeduldig ??
  zaterdag 5 februari 2005 @ 17:44:28 #223
103793 kozakken
Living the life
pi_24939699
Oeeeehhh! Spannend!!
pi_24942156
Bixi

Hou je morgen in het ziekenhuis niet groter voor dan je bent he! En stiekum denk ik gewoon dat het vanavond/vanacht allemaal "losgaat" bij je.

Nee, ik heb nog niet over je gedroomd, maar het moet niet te lang duren allemaal hoor!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 5 februari 2005 @ 21:31:09 #225
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24943397
xanthe heeeeel veel sterkte en succes wat spannend allemaal

bix ik hoop dat het voor jou niet lang meer duurt ook voor jou ook
  zaterdag 5 februari 2005 @ 21:32:14 #226
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24943419
Xanthe, nu komt het wel heel dichtbij!

Bixie, alles is al gezegd, maar ik wilde toch nog even van me laten horen.
Succes morgen en ik zal voor jullie
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_24943626
Bixster en dat er maar snel wat mag gaan gebeuren... s6 morgen...

Xanthé wat ga jij lekker ineens.... kun jij niet es tegen die kleine van jou zeggen dat Gerrie er ook nog is en samen met hem/haar wilt spelen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_24943652
Bix, succes morgen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24944175
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 20:16 schreef easy-going het volgende:
Nee, ik heb nog niet over je gedroomd, maar het moet niet te lang duren allemaal hoor!
het wordt inderdaad hoog tijd dat jij ook eens van me droomt!!

tnx allemaal voor het lieve meeleven! ik ben alweer een stuk rustiger hoor. maar nog steeds geen verandering dus ik ga weer gewoon slapen. trusten!

Xanthe, spannend!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 5 februari 2005 @ 22:49:23 #230
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24944521
Xanthe en Bix, zet hem op hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_24946326
Xanthebaby houd zich expres erg rustig on de hoop dat Gerrie nieuwsgierig word en er ook uit komt.

Vanavond toch een CTG gehad dus , want Xanthebaby is erg rustig.
Volgens het ziekenhuis deed ie het nog erg goed en was ie juist een druk kindje (voel er alleen al de gehele dag niets van ,zelfs tijdens en na de CTG niet).
Verlies nog steeds jelly-pudding

Wat een dubbele gevoelens hier nu...
Maandag ons kleintje op de wereld en weten welke naam er bij ons gezinnetje gaat horen (volgens het bakerpraatje van de hartslag word het toch echt een meisje ).
Super spannend...
Ik weet in elk geval een beetje beter wat me maandag te wachten staat.
7 uur van huis weg , half 8 melden op de kraam afdeling.
Aan de CTG , gyn i om 8 uur aanwezig en dan krijg ik meteen gel.
Rond 12 uur komt hij terug (tenzij de weeën eerder goed op gang komen) en word er gekeken of het allemaal vlot of dat ze een 2e keer gaan gellen.
Eind van de middag / begin van de avond hopen ze dat de kleine er is.
Ik kom als alles goed is met mij en de baby dan op dinsdag ochtend thuis.
Jeroen ziet er tegen op om mij en onze kleine straks een nacht achter te moeten laten in het ziekenhuis , maar ik hoop dat ie juist daardoor nog even extra kan bij tanken.

Morgen ben ik in elk geval van plan er een relaxte dag van te gaan maken en zoveel mogelijk tussendoor nog even bij te gaan slapen , want ik verwacht dat ik door de zenuwen zondag op maandag zeer slecht zal slapen....
  † In Memoriam † zondag 6 februari 2005 @ 06:15:58 #232
81992 Githa
pi_24948653
Bix nog even meid en groot gelijk dat je op je strepen gaat staan want wat duurt dat wachten lang

Xanthe, rust lekker uit vandaag en probeer nog wat te slapen want wie weet is dat de laatste rus die je voorlopig krijgt
pi_24948665
Wie weet jah....
Maar ik ben alweer evn wakker....
Ga zo weer ffies proberen te slapen...
Jij bent ook vroeg trouwens , komt dat door jou kleintje?
  zondag 6 februari 2005 @ 07:05:58 #234
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24948688
Nou Xanthe, ik hoop voor je dat het allemaal zo mooi gaat als gepland. Hou er echter wel rekening mee dat het ook heel anders kan gaan. Wat gebeurd er als het langer duurt, wordt er dan ingegrepen ofzo?
pi_24948828
Bix heel veel succes vandaag!! Ik hoop zo voor je dat je snel je kleintje in je armen hebt

Xanthe jij ook succes met de inleiding morgen!!!
  † In Memoriam † zondag 6 februari 2005 @ 09:52:25 #236
43556 miss_dynastie
pi_24949040
Xanthe, rustig aan vandaag he! Gewoon een beetje rommelen, niet al teveel doen (geen onverwachte visite ), dan is het zo morgen!!
  zondag 6 februari 2005 @ 10:13:20 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24949176
Bix! Zet hem op vandaag he! Jij verlaat dat ziekenhuis niet zonder babietje hoor!

Xanthe! voor jou ook heel spannend!
  † In Memoriam † zondag 6 februari 2005 @ 10:44:45 #238
81992 Githa
pi_24949430
quote:
Op zondag 6 februari 2005 06:31 schreef Xanthe het volgende:
Wie weet jah....
Maar ik ben alweer evn wakker....
Ga zo weer ffies proberen te slapen...
Jij bent ook vroeg trouwens , komt dat door jou kleintje?
pi_24949434
quote:
Op zondag 6 februari 2005 07:05 schreef Luchtbel het volgende:
Nou Xanthe, ik hoop voor je dat het allemaal zo mooi gaat als gepland. Hou er echter wel rekening mee dat het ook heel anders kan gaan. Wat gebeurd er als het langer duurt, wordt er dan ingegrepen ofzo?
Ik vroeg ook dus al of de mogelijkheid er was dat de kleine pas op dinsdag zou komen.
Bedoel ik hield er zelf al rekening mee dat het misschien pas dan zou komen...
Maar volgens hun was dat zeer uitzonderlijk en gebeurde die dingen daar eigenlijk nooit.
Dat komt dus ook omdat ze pas gaan inleiden als het ook echt kan en de kleine dus ver genoeg is
ingedaalt , de baarmoedermond ver genoeg gerijpt is.
En ook hun zeiden dus dat die 2 dingen al in orde moesten zijn voordat mijn gyn uberhaupt zou in gaan leiden....
Ik ga dus maar gewoon vanuit dat ik bij de standaard groep hoor en in elk geval in de avond uren ergens mijn kindje heb....
Wil geen worstcase scenario in mijn hoofd hebben wat betreft de bevalling
Indien nodig mag ik er toch vanuit gaan dat ik op een erg goede plek zit al.
De kinderarts zit in de buurt , de gyn en de zusters....
pi_24949501
quote:
Op zondag 6 februari 2005 09:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Xanthe, rustig aan vandaag he! Gewoon een beetje rommelen, niet al teveel doen (geen onverwachte visite ), dan is het zo morgen!!
Die onverwachtse visite mag best komen hoor...
Geen probleem Maar ze komen niet verder dan aankloppen aan de voordeur.
"Goh leuk dat jullie langs komen , fijne reis terug naar huis!"
  zondag 6 februari 2005 @ 10:58:20 #241
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_24949621
Xanthe, heel veel succes morgen. Ik hoop dat je heel snel je baby in je armen mag houden.

Bix, succes vandaag. Hopelijk kom je met goed nieuws lees: Gerrie thuis.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_24950233
even snel een berichtje van mij.

Met mij gaat het prima. Ik ben over het algemeen niet echt vaak misselijk, heel af en toe een beetje. Ik heb wel pijn in mijn rug en ben af en toe doodmoe.. en ik pis de hele dag door .

We zijn druk bezig met de gang te verven/opknappen, vandaar dat jullie mij hier even niet "gezien" hebben.

Bix en Xanthe HEEL VEEL SUCCES!!!!

Ik ga weer vrolijk door met verven.

Fijne zondag
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 6 februari 2005 @ 11:44:50 #243
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24950338
quote:
Op zondag 6 februari 2005 10:45 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Ik vroeg ook dus al of de mogelijkheid er was dat de kleine pas op dinsdag zou komen.
Maar volgens hun was dat zeer uitzonderlijk en gebeurde die dingen daar eigenlijk nooit.
Dat komt dus ook omdat ze pas gaan inleiden als het ook echt kan en de kleine dus ver genoeg is
En ook hun zeiden dus dat die 2 dingen al in orde moesten zijn voordat mijn gyn uberhaupt zou in gaan leiden....
Ik ga dus maar gewoon vanuit dat ik bij de standaard groep hoor en in elk geval in de avond uren ergens mijn kindje heb....
Ik wil je niet uit je droom helpen waarbij je maandagmiddag je kindje in je armen hebt liggen en de maandag daarna in staat bent om te gaan trouwen en een worst case scenario is ook niet nodig. Maar ik vind de manier waarop de dat tegen je gezegd hebben wel een beetje vreemd om eerlijk te zijn. Zeker als je baarmoedermond nog niet rijp is en er nog met gel gewerkt moet worden et cetera. Er zijn altijd uitzonderingen op de regel toch is het wel zo dat de gemiddelde ingeleide bevalling vrij lang duurt. Daarnaast weet ik niet wat voor ziekenhuis het is maar als er tussendoor nog 3 bevallende vrouwen binnenkomen dan ben jij echt degene die moet wachten. Een beetje jammer vind ik dus hun uitleg naar jou toe. Misschien moet je het volgende document eens lezen, dit gaat over het inleiden van een bevalling http://www.flevoziekenhui(...)d8-8fc3-06bc001e5c3b
Heb je niet zo'n folder meegekregen? Ik dacht dat je dat altijd kreeg als vaststond dat je zou worden ingeleid of als je al een tijd over 40 weken heen bent. Ik vond het zelf toen ook niet leuk om te lezen maar het gaf me wel een goed beeld. Succes ermee.
pi_24950416
Bij mij was het idd ook zo dat ik pas om 11.15 uur werd ingeleid omdat het heel erg druk was. Dus dat soort dingen kunnen ook gebeuren. Ik moest ook 's ochtend om 8 uur in het ziekenhuis zijn.
pi_24950541
Xanthe succes morgen!
En hou idd in je achterhoofd dat het eventueel wat langer kan duren. Dan kan het alleen maar meevallen

Bixi, zou vandaag dan de dag zijn?
Ik hoop dat ze in het ziekenhuis duidelijkheid kunnen geven
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_24950565
Bix en Xanthe veel succes
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_24950985
hoi, ik ben weer thuis, nog weinig veranderd. het gaat nog prima en inleiden is toch nog steeds niet te verkiezen boven nog even wachten. vooral omdat Gerrie dus niet is ingedaald en de baarmoedermond nog niet verweekt is. inleiden zou dan wel weeën opwekken, maar doordat het geboortekanaal nog niet goed doorgankelijk is zou het waarschijnlijk een extra lange & pijnlijke bevalling worden. zowel voor moeder als kind niet prettig. we wachten dus beter nog maar weer even af. morgen weer op controle (vanaf nu dagelijks).
pi_24951132
Bix, hoe lang willen ze dat nog aankijken dan?

ow, ff opnieuw inloggen
  zondag 6 februari 2005 @ 12:37:07 #249
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24951177
Och Bix nog maar weer even wahcten he
  zondag 6 februari 2005 @ 12:37:08 #250
24188 Belana
kloon van belana
pi_24951179
Och, wat is het toch lang wachten zo he? En dan nog al die mensen die constant naar je vragen... sterkte meid! Ik hoop dat er snel iets veranderd, dat gerrie snel indaald oid...wat een gedoe zo. Kan me voorstellen dat je er erg zenuwachtig van word!
stormy waters...
sailin'
pi_24951181
Meid toch ik hoop echt van harte dat er vandaag gewoon iets gebeurd.... sterkte hoor
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_24951184
ha sven. donderdag (de dag dat ik 43 weken zou zijn) zien we allemaal wel ongeveer als uiterste datum. maar verder wordt het gewoon van dag tot dag bekeken hoe 't met de baby (en mij) gaat.
  zondag 6 februari 2005 @ 12:40:40 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24951235
He Bix... balen... Als Gerrie zichzelf er nou eens wat meer klaar voor zou gaan maken...
Sterkte met wachten. Wel lekker om te weten dat het gewoon allemaal goed gaat met Gerrie en met jou!
pi_24951529
Jeetje Bix, er komt maar geen eind aan. Wat moeten jullie een geduld opbrengen...

succes maar weer en hopenlijk dient Gerrie zich snel aan
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 februari 2005 @ 13:08:08 #255
13151 crew  Rewimo
pi_24951716
Jeetje Bix, wat een marathon zo Gerrie, duik nou eens naar beneden joh!

Xanthe, doe lekker rustig aan hoor. Je hebt je krachten hard genoeg nodig morgen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zondag 6 februari 2005 @ 13:56:34 #256
43556 miss_dynastie
pi_24952485
Jeetje bix
pi_24952633
ja ach, op dit moment kan ik er wel weer even tegen, heel gek is dat. elke keer als ik weer zeker weet dat 't met de baby goed gaat ben ik vooral heel opgelucht. en ik heb zelf vannacht ook weer heel goed geslapen, dat scheelt een hoop. dat we vanaf nu dagelijks gecontroleerd worden geeft me ook een rustig gevoel. we zien 't wel weer. m'n ouders blijven gewoon hier tot de baby er is, ook fijn. ze zijn nu lekker met Piet aan 't wandelen. die geniet zeer van alle extra aandacht.
pi_24952802
BIx, dan kan je nog even lekker uitrusten voor de bevalling zich aankondigt. Da's wel fijn.
pi_24953996
quote:
Op zondag 6 februari 2005 11:44 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ik wil je niet uit je droom helpen waarbij je maandagmiddag je kindje in je armen hebt liggen en de maandag daarna in staat bent om te gaan trouwen en een worst case scenario is ook niet nodig. Maar ik vind de manier waarop de dat tegen je gezegd hebben wel een beetje vreemd om eerlijk te zijn. Zeker als je baarmoedermond nog niet rijp is en er nog met gel gewerkt moet worden et cetera. Er zijn altijd uitzonderingen op de regel toch is het wel zo dat de gemiddelde ingeleide bevalling vrij lang duurt. Daarnaast weet ik niet wat voor ziekenhuis het is maar als er tussendoor nog 3 bevallende vrouwen binnenkomen dan ben jij echt degene die moet wachten. Een beetje jammer vind ik dus hun uitleg naar jou toe. Misschien moet je het volgende document eens lezen, dit gaat over het inleiden van een bevalling http://www.flevoziekenhui(...)d8-8fc3-06bc001e5c3b
Heb je niet zo'n folder meegekregen? Ik dacht dat je dat altijd kreeg als vaststond dat je zou worden ingeleid of als je al een tijd over 40 weken heen bent. Ik vond het zelf toen ook niet leuk om te lezen maar het gaf me wel een goed beeld. Succes ermee.
Het inleiden met gel is een eigen keus.
De tabletten waar zij normaal mee werken wil ik nl. niet gebruiken.
Mijn baarmoedermond is wel verweekt anders zou ik van te voren zetpillen daar krijgen om dit voor elkaar te krijgen.
Mijn eigen lichaam is ondertussen ook al aardig bezig.
En verder wachten we wel af.
Ik laat alles eerst maar eens over me heen komen , heb me in het verleden al zo vaak druk gemaakt om dingen dat het niet nodig was , dat ik dat nu ook niet van plan ben om toch te gaan doen , uiteindelijk heeft het toch geen zin want je kunt het toch niet veranderen als het moment daar is.
Ik heb dus wel een folder meegekregen.
Hoe alles me bevallen is hoor je later wel
  zondag 6 februari 2005 @ 16:24:47 #260
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24954891
Xante heel erg veel succes morgen
  zondag 6 februari 2005 @ 16:30:55 #261
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_24955006
quote:
Op zondag 6 februari 2005 15:30 schreef Xanthe het volgende:
Hoe alles me bevallen is hoor je later wel
Humor

Succes morgen (en eventueel dinsdag) moch ik je niet meer spreken . . .

Bix, deze vervolgen business begint Jaws-like proporties aan te nemen
Wordt het niet eens tijd dat je wat actie gaat ondernemen ??
  zondag 6 februari 2005 @ 18:48:01 #262
1087 Merisse
broddeltante
pi_24957357
Xanthe, heel veel succes en geluk voor de dag van morgen ik ga aan je denken!

Bix potdikkie nog steeds geen Gerrie. Ik ga heel hard voor je duimen dat er toch snel iets op gang mag komen.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_24957765
Xanthe, succes morgen.

Wat jammer Bixister dat je nog in dit topic 'moet' posten. als er maandag nog geen duidelijkheid is en je huismiddeltjes wilt proberen kun je misschien eens bij kruiden kijken.. Je kunt oa hier wel ideeen opdoen.
  zondag 6 februari 2005 @ 19:19:32 #264
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24957891
Hey Bixie!! Wat ben je toch een bikkel!
Ik reed vandaag nog 'langs' je huis en ging er wel van uit dat je GErrie inmiddels in je handen zou hebben, maar jeetje he, helaas nog niet...
Lekker dat je ouders vast bij je thuis zijn, en je wat uit handen kunnen nemen. Ik hoop echt dat het heel snel spontaan gaat beginnen! Sterkte!

Xanthe, voor jou ook allemaal reuze spannend hoor, als het vanacht (vandaag) niet doorzet dan voor morgen heel veel sterkte!!!
Het voelt goed hè?
A je to!
  Jubileum moderator zondag 6 februari 2005 @ 19:28:46 #265
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24958053
Heel veel succes morgen Xanthe en ik hoop dat alles voorspoedig verloopt.

Bix ik heb geen (wee) opwekkende woorden meer dus dan maar alleen een
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 6 februari 2005 @ 19:36:23 #266
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24958218
Xanthe heel veel succes morgen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 6 februari 2005 @ 20:02:28 #267
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24958633
Bix nog steeds geen gerrie maar blij dat alles anyway goed is, en gerrie komt er echt wel

Xanthe alvast heel veel succes gewenst morgen, en ik ben erg benieuwd naar je beebje, zet em op he!!
pi_24958832
Xanthe en Jeroen, heel veel succes en sterkte morgen!

Bixister en GHaven, gaan jullie voor de datumtweeling morgen of is er nu stiekem toch spontaan 'iets' op gang aan het komen? Ook jullie heel veel succes en sterkte!
pi_24958886
Xanthe, succes!!
pi_24959041
ma-maatje, die laatste 2 dingen sluiten elkaar niet per se uit he. ik zou ervoor tekenen. maar er is nog niks spontaans te melden helaas. ach, we zien het wel, ik probeer me er toch maar niet te druk om te maken. terug voor iedereen.

Xanthe succes hoor! zo te lezen is er al van alles aan 't rommelen dus hopelijk is 't afmaken van het karwei een eitje voor je!
  zondag 6 februari 2005 @ 21:22:55 #271
3498 Barb
Graduated Fool
pi_24959744
Kom op zeg, Bix. Ik loop hier al weken dagelijks te lurken of Gerrie al geboren is. Schiet es op, ik was eindelijk van mijn Fok!-verslaving af! Dalijk kom ik er niet meer vanaf, .

.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_24960085
Xanthe heel veel succes morgen
Bix jij ook succes, elke minuut, elke seconde!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24960604
Xanthe, veel succes morgen!!
Bix, succes met afwachten!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 6 februari 2005 @ 22:15:23 #274
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24960712
quote:
Op zondag 6 februari 2005 10:45 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Xanthe niet om te zeiken ofzo, maar ik vind de informatie van je gyn nogal summier en het schept nogal een verwachtingspatroon. Tuurlijk gaat het in de meeste gevallen zo, al is mijn ervaring dat die vrouwen die bevallen van hun eerste kind pas laat in de avond bevallen misschien niet leuk om te horen maar het is over het algemeen wel zo. Zou als ik jou was je planning maar even helemaal aan de kant zetten en gewoon lekker in je bevalling duiken en meevaren op elke golf/wee Succes morgen!!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Loena-tik- op 06-02-2005 22:20:26 ]
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  zondag 6 februari 2005 @ 22:19:30 #275
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24960795
Bix ik wil het nog wel ff gezegd hebben, ik vind het echt helemaal geweldig hoe nuchter en positief jij bent. Echt de perfecte basis voor een mooie voorspoedige bevalling, succes meid
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_24962255
Loena-tik- ik heb helemaal niks gepland hoor.
Had ook zoiets van ik zie het wel....
En wil de kleine er pas dinsdag uit komen dan is het dinsdag...
Eruit komt ie toch wel
Nu eerst maar eens proberen nog wat te slapen....
pi_24962300
Rommelt t nog steeds Xanthe?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24962423
quote:
Op zondag 6 februari 2005 23:33 schreef jessie het volgende:
Rommelt t nog steeds Xanthe?
Ja nogal.

Slaap lekker.
pi_24962522
Succes!
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 6 februari 2005 @ 23:51:15 #280
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24962590
succes morgen Xante
  maandag 7 februari 2005 @ 00:06:35 #281
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_24962888
Xanthe heel veel sterkte en succes morgen!!!

Jippie er komt weer een vers babietje

bix jij ook sterkte met de laatste dagen, wat laat Gerrie lang op zich wachten zeg...
Wel fijn dat alles nog okay is met jou en de baby, en dat je nu een soort van deadline hebt
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 7 februari 2005 @ 01:14:24 #282
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_24963785
Bix doet me denken aan die ijsbeer die je wel es in zo'n reclame blok langs ziet komen . . .

Xanthe, succes als je dit nog ziet
pi_24964434
Xantheheel veel succes dalijk meid.. ik denk aan je

Bix jij veel sterkte de komende dagen .. fantastisch hoe je het volhoud!

liefs shir
pi_24965385
Word wakker van gigantische krampen onderin mijn buik...
Krampen in mijn benen en onderrug....
Zou het al een start zijn?

Over 25 minuutjes gaat de wekker en word het tijd om me rustig klaar te maken voor vertrek.
Dank voor alle steunbetuigingen en ik zal mijn best doen.

Tot dinsdag als alles goed gaat!

Bix jij ook sterkte en hopenlijk komt Gerrie nou ook een beetje snel!

Daan het is je uitgerekende datum als ik me niet vergis...
Hoe is het bij jou? En met de verhuizing?
pi_24965647
Oe wat een spannende dag vandaag!
Xanthe nog eventjes en dan ben je moeder!!

Bix, er is al zoveel gezegd! Dikke knuf voor het lange wachten.
pi_24965793
Xanthe.. je zal het wel niet meer lezen: maar succes vandaag

En bix, voor jou hetzelfde Ik hoop voor je dat het vandaag begint. Of liever nog, dat het vannacht begonnen is en dat je Gerrie bijna in je armen hebt
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 februari 2005 @ 09:52:55 #287
13151 crew  Rewimo
pi_24966422
Ook te laat, maar succes Xanthe!

Bix, hopelijk voor jou ook snel resultaat nu!
  † In Memoriam † maandag 7 februari 2005 @ 09:58:10 #288
43556 miss_dynastie
pi_24966485
Xanthe,

Bix, ik hoop dat G-Haven zich pas vanmiddag meldt, omdat jij laat in de ochtend bent bevallen van Gerrie
pi_24966524
Bix, hopelijk laat Gerrie zich vandaag zien
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_24966626
Ook vééééééls te laat maar Xanthe...

Veel succes!

Enne Bix ik vind je een bikkel!
W ~ H ~ T
  maandag 7 februari 2005 @ 10:07:45 #291
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24966643
quote:
Op maandag 7 februari 2005 10:06 schreef Jonnetje het volgende:
Enne Bix ik vind je een bikkel!
Een Bixel
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_24966728
quote:
Op maandag 7 februari 2005 10:07 schreef Spindizzy het volgende:

Een Bixel

1,2,3,4, komt er nog wat van
Gerrie, Gerrie, we wachten al zo lang
pi_24966767
quote:
Op maandag 7 februari 2005 10:13 schreef snoopy het volgende:

[..]

1,2,3,4, komt er nog wat van
Gerrie, Gerrie, we wachten al zo lang
We kunnen de spanning niet meer aan
Gerrie Gerrie laat je met de vloedgolf mee gaan
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_24966774

1, 2, 3, 4, komt er nog wat van...
5, 6, 7, we wachten al zo lang...
8, 9, 10, we willen Gerrie zien! ! ! ! !

W ~ H ~ T
pi_24966958
11, 12, het wordt toch wel schandaaaaaaaaaaalig
  maandag 7 februari 2005 @ 11:02:30 #296
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24967507
13, 14
We willen Gerrie nu wel eens zien!!
Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 7 februari 2005 @ 11:03:09 #297
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24967520
Xanthe, ook wordt er aan jou gedacht, zet m op vandaag! Maak er wat moois van!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_24967802
Sterkte en succes vandaag Xanthe,
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  maandag 7 februari 2005 @ 11:26:58 #299
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24967973
Bix en Xante hier word ook aan julie gedacht
  maandag 7 februari 2005 @ 11:32:51 #300
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24968084
Bixel, doet uzelf eens melden! Gij zijt toch niet stiekum aan het bevallen? Nu willen we ook alles meemaken hoor, van het voorwerk t/m het knippen van de navelstreng.

Xanthe, misschien lees je dit nog als je terugkomt. toi toi toi!
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 7 februari 2005 @ 11:33:37 #301
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24968104
Ja, hoe laat moest Bix bij de gyn zijn??
Het voelt goed hè?
A je to!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')