En dan word Julia de bedrijfsleider van DOKquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
van mij mag ze 't proberen...
dan kan Simone tenminste vertrekken en hebben we iig nog een vals wijf tussen al die dozen zitten
edit: ik bedoel trouwens wel dat Yolanthe dan gewoon Julia blijft en vals blijkt te zijn...
Tara vertrekt gewoon... als Yolanthe ook bagger blijkt te zijn, ontslaan we haar alsnog
je hebt wel gelijk, maar toen Renee zwanger was van Gyman gebeurde er toch niks.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:43 schreef pberends het volgende:
Misschien moeten ze die zwangerschappen in soaps eens spannender maken: bijvoorbeeld door ze compleet goed te laten verlopen. Dat zou pas vernieuwend zijn
zo, ik dacht 't wel...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:09 schreef Woelli het volgende:
je hebt wel gelijk, maar toen Renee zwanger was van Gyman gebeurde er toch niks.
Nah dat is niet geheel onterecht natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
daarnaast had Renee ook nog nachtmerries dat ze van 'n varken beviel haha!!
sorry wist ik niet, ik keek het vroeger namelijk maar af en toequote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo, ik dacht 't wel...
Gyman sr. bleek spasmoditus te hebben, wat niet alleen dodelijk was maar ook erfelijk
Gyman jr. moest vervolgens prenataal geopereerd worden... [door Vic en Ed volgens mij]
dat was door Victor en Ed, die konden nog net op het nippertje Gyman jr redden....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo, ik dacht 't wel...
Gyman sr. bleek spasmoditus te hebben, wat niet alleen dodelijk was maar ook erfelijk
Gyman jr. moest vervolgens prenataal geopereerd worden... [door Vic en Ed volgens mij]
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo, ik dacht 't wel...
tjah soap hequote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:45 schreef haagse_elfje het volgende:
al ben je niet zwanger gebeuren de meest rare dingen, zoals dat je verstrikt raakt in Sektes...Net zoals dat Ed Couwenberg in de ban was van een sekte, dat hij dacht dat hij op Orion zat...
Ambrosius SZekte Bijeenkomst..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:12 schreef pberends het volgende:
AZB is toch ook een sekte?
jeetje wat is hij oud geworden.....het is nu echt grandpa Fonzquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:37 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De Fons maakte deze week ook z'n rentree in de VS...![]()
Joost wordt het hondje van Joycequote:Joost heeft het zo naar zijn zin met Julia dat hij nooit meer uit Pipa weg wil. Dan wordt hij door Joyce gesommeerd naar Nederland terug te keren.
Do is oud nieuws!quote:Op zondag 6 februari 2005 13:19 schreef babette21 het volgende:
Berichtje aan MirSus
ik kwam net 'n oud interviewtje met Do tegen, uit de yes van jan. 1998...
als jullie interesse hebben, mail dan even 'n adres door, dan stuur ik 't op...
heb gedaanquote:Op zondag 6 februari 2005 15:24 schreef babette21 het volgende:
ONM Tournament 2005: uitslag + nieuwe ronde
als hij goed acteert mag hij zo arrogant en onuitstaanbaar zijn als hij wilquote:Op zondag 6 februari 2005 17:30 schreef haagse_elfje het volgende:
oké, ik hoop dat ze hem wel meer te doen geven dan mevrouw Jess....
want inderdaad want meer dan in mijn ogen dan mooie beeldopvullig is het niet...
mja daar is al menig woord over gezegd.... Ik ben wel benieuwd naar Anthonie want in GTST vondt ik hem helemaal niet eens zo slecht, hij werd later arrogant en onuitstaanbaar.....people can change....
you've got mailquote:Op zondag 6 februari 2005 13:19 schreef babette21 het volgende:
Berichtje aan MirSus
ik kwam net 'n oud interviewtje met Do tegen, uit de yes van jan. 1998...
als jullie interesse hebben, mail dan even 'n adres door, dan stuur ik 't op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |