ja lief hequote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:29 schreef haagse_elfje het volgende:
Renee en Marjolein weer samen daar spingt mijn lesbische hart weer een gat in de lucht![]()
![]()
oke ik kan 't niet laten.... 't kan jullie echt niet schelen wat voor combi 't is he?!quote:
ik volg het ook niet hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:23 schreef babette21 het volgende:
oke ik kan 't niet laten.... 't kan jullie echt niet schelen wat voor combi 't is he?!
als 't maar twee vrouwen zijn, leuk of niet....???? da's toch vaag....
da's net alsof ik zou zeggen: Joost en Julia, daar word ik zo blij van...want 't is een heterostel....
* Babette wil 't niet eens begrijpen.... tijd voor De Mol....
Lijkt er wel op, ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:52 schreef Woelli het volgende:
Heeft Lizzy is een miskraam?
spuit 11quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb het gevoel dat Hillard nog eventjes terugkomt.
Nogal wiedes... die hadden we besteld!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb het gevoel dat Hillard nog eventjes terugkomt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Nogal wiedes... die hadden we besteld!
goed plan...quote:Wie gaat er nu voor vogeltje #2 zorgen? Iris?![]()
Dat wilde ik nu net zeggen...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:04 schreef pberends het volgende:
Charlie heeft ook een miskraam in GTST. Wat een bullshit.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Dit seizoen heeft wel een hoog Dierenmanierengehalte... eerst die spin, toen Tara, daarna de schapen en deze week de vogeltjes. Wat kunnen we nog meer verwachten?
Zolang het maar niet die olifant is die het verhaaltje uitblaast...
Gelukkig is er ook nog goed nieuws aan het babyfront... Bij Brooke (B&B) zijn vandaag de weeën begonnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:04 schreef pberends het volgende:
Charlie heeft ook een miskraam in GTST. Wat een bullshit.
quote:TONNIE DE VRIES: "Ik wou dat ik je in 't oerwoud had laten liggen!" (tegen Tara van Walsum)
joh da's ook wat...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:56 schreef Iwan1976 het volgende:
@Babette:
De schrijvers van GTST lezen blijkbaar ook het ONM topic, want Jef Alberts had het vandaag over een excorcist.
Ik vrees dat Tara niet meer te redden is...
[afbeelding]
Tara zal nooit zo goed worden als Anouck Klomp, Maar die zal wel nooit meer terug komen !!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
joh da's ook wat...
ik ben 'n beetje afgehaakt van gtst maar dat moet ik dan maar wel in de gaten houden
ze kunnen natuurlijk niet zo maar plagiaat gaan plegen...
ik ben klaar voor Tara #3, had ik dat al gezegd?!
terwijl daar toch zo weinig voor nodig is....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:47 schreef Woelli het volgende:
Tara zal nooit zo goed worden als Anouck Klomp,
nee dat hebben we natuurlijk wel even contractueel laten vastleggen...quote:Maar die zal wel nooit meer terug komen !!
Tara moeten ze gewoon dood laten gaan, hoe eerder hoe beter.....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara zal nooit zo goed worden als Anouck Klomp, Maar die zal wel nooit meer terug komen !!
nee dit is de normale procedure bij een zwangerschapquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:52 schreef Woelli het volgende:
Heeft Lizzy is een miskraam?
De Fons bezorgt ons weer Happy Days.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:49 schreef haagse_elfje het volgende:
Hulde aan Fonseindelijk iemand waar je iets aan kan beleven.....
Bettina Berger denk ik gewoon weg, het gaat om Tanjaquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke ik kan 't niet laten.... 't kan jullie echt niet schelen wat voor combi 't is he?!
als 't maar twee vrouwen zijn, leuk of niet....???? da's toch vaag....
da's net alsof ik zou zeggen: Joost en Julia, daar word ik zo blij van...want 't is een heterostel....
* Babette wil 't niet eens begrijpen.... tijd voor De Mol....
ze hoeft niet dood, ze moeten er 'n ander opzetten....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:51 schreef haagse_elfje het volgende:
Tara moeten ze gewoon dood laten gaan, hoe eerder hoe beter.....
kan jij gedachten lezen....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De Fons bezorgt ons weer Happy Days.
[afbeelding]
dat is zo, de rol van Tara kon heel goed zijn, mooi karakter om te spelen alleen de recast is gewoon dramatisch mislukt.....Derde recast is geen optie, lijkt mij....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze hoeft niet dood, ze moeten er 'n ander opzetten....
't is een rol met potentie maar Simone maakt er gewoon 'n drama van....
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:51 schreef haagse_elfje het volgende:
Tara moeten ze gewoon dood laten gaan, hoe eerder hoe beter.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn tv zit inmiddels helemaal onder de smurrie door dat mens,quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:57 schreef haagse_elfje het volgende:
dat is zo, de rol van Tara kon heel goed zijn, mooi karakter om te spelen alleen de recast is gewoon dramatisch mislukt.....Derde recast is geen optie, lijkt mij....
haar zoveel mogelijk op de achtergrond laten spelen dat lijkt mij de beste oplossing!
Een recast op korte termijn (zo kort na de vorige) is geen optie. De enige oplossing is inderdaad de rol zo klein mogelijk houden... door de zure appel heen bijten... en volgend seizoen iemand contracteren die wel kan acteren, want het karakter Tara heeft de potentie om een geslepen bitch te zijn. En Simone is dat zeker niet. Anoucks poging zat in ieder geval een stuk meer in de goede richting.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:57 schreef haagse_elfje het volgende:
dat is zo, de rol van Tara kon heel goed zijn, mooi karakter om te spelen alleen de recast is gewoon dramatisch mislukt.....Derde recast is geen optie, lijkt mij....
haar zoveel mogelijk op de achtergrond laten spelen dat lijkt mij de beste oplossing!
van mij mag ze 't proberen...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
Yolanthe moet de nieuwe Tara worden.
Die heeft een te lieve uitstraling... en dan krijg je zo'n gedrocht als Bo Donkers ('actrice' Ellemieke Vermolen) uit Goudkust, wiens karakter van goed naar slecht ging, maar totaal niet overtuigde.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
lieve meisjes kunnen ook heel vals blijken te zijn hoor....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:32 schreef Iwan1976 het volgende:
Die heeft een te lieve uitstraling... en dan krijg je zo'n gedrocht als Bo Donkers ('actrice' Ellemieke Vermolen) uit Goudkust, wiens karakter van goed naar slecht ging, maar totaal niet overtuigde.
Ik vrees dat ze het verleden voorgoed afgezworen hebben... Ik denk dat we al in onze handjes mogen klappen dat Yvonne de vriendin van Serge is en dat JP het emmertje van Jan heeft genoemd.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:35 schreef babette21 het volgende:
ik wil eigenlijk gewoon weer 's een oude bekende terug... is alweer ff geleden...
alles is beter dan Simone....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
uit Colombia, ze mogen ook zo een ticket terug boeken voor haar, konden ze haar gewoon niet na het Brazilië drama niet dumpen in eigen landquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijn tv zit inmiddels helemaal onder de smurrie door dat mens,
dus op zich zie ik d'r niet eens meer
maar de wetenschap dat ze er is is erg genoeg...
echt, even serieus mensen: waar hebben ze dat kind vandaag gehaald?!
en mag ze daar weer terug naar toe?!
Daar kan je wel gelijk in hebben(die stomme klote vernieuwing ook), ik vind het wel jammer want een terug komst van een Daphne of iemand anders zou ik nooit nee tegen zeggen.....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze het verleden voorgoed afgezworen hebben... Ik denk dat we al in onze handjes mogen klappen dat Yvonne de vriendin van Serge is en dat JP het emmertje van Jan heeft genoemd.
Aafke is teruggekomen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:47 schreef Orginial het volgende:
Wat is er vandaag gebeurd?
Ik heb vandaag Serge's laatste aflevering (+begrafenis) en Lizzy's eerste aflevering gered van de digitale dood...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:47 schreef Orginial het volgende:
Wat is er vandaag gebeurd?
NB: De link op de Yorin pagina verwijst naar: mailto:redactie@rozengeurenwodkalime.nlquote:Jouw taart op tv?
Was jij op kinderpartijtjes ook altijd zo fanatiek bij het cupcakejes-versieren? Of ben je gewoon heel culinair ingesteld? Doe dan mee met onze grote Create-A-Cake wedstrijd en wie weet staat jouw eigen culinaire verzinsel binnenkort bij JP in DOK op het menu!
Meedoen gaat als volgt: verzin allereerst een leuk, lekker en bovenal origineel recept voor een feestelijke taart. Stuur dit recept, samen met een digitale foto, tekening of photoshopbewerking van het beoogde resultaat, naar redactie@onderwegnaarmorgen.nl.
De meest smakelijke creatie komt op de DOK-menukaart en wordt dan ook daadwerkelijk besteld in de uitzending. Vergeet dus niet de titel van jouw culinaire bouwsel duidelijk te vermelden!
BRON: Yorin
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:25 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
NB: De link op de Yorin pagina verwijst naar: mailto:redactie@rozengeurenwodkalime.nl![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |