abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24885772
Vrouwen die zich uitdagend kleden, zijn die wel liefdevol t.o.v. hun christenbroeders? Zij proberen hun seksuele gedachten in bedwang te houden en worden niet geholpen door vrouwen die ervoor kiezen om op die manier over straat te gaan. Niet alle mannen zijn christelijk, dat weet ik, maar ze zijn er wel. Zij lopen ook over straat. Door dit gedrag worden deze mannen verleid tot zonden. Hoe warmer het buiten wordt, hoe meer je dit ziet. Naveltruitjes, korte rokjes..... weet je waarom je normaal zo loopt te puffen van de hitte? Omdat de zon fel op je huid brand. Waarom denk je dat woestijnreizigers helemaal bedekt zijn? Hoe feller de zon schijnt, hoe meer je je dient te bedekken. Dat zorgt er juist voor dat je het kouder krijgt.

Graag serieuze reacties op deze stelling.
pi_24885817
Niks mis mee, wat mij betreft.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_24885819
Ja, en het is ook de schuld van een vrouw als zij verkracht wordt.

Als je een 'zonde' begaat, ben je daar zelf bij. Je kan niet iemand anders de schuld ervan geven, dat is absurd.

En verder denk ik dat jij een kloon bent.
  woensdag 2 februari 2005 @ 17:40:02 #4
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_24885860
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:35 schreef HetOrakel het volgende:

onmogelijk met het onderwerp waar je het over hebt
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_24885974
Het oog wil ook wat
pi_24886020
Mijn Christenbroeders

Je hebt jezelf maar in de hand te houden. Als je zondigt is dat je eigen verantwoordelijkheid niet de mijne door een lange rok aan te trekken en mijn decolleté te verbergen.

Dan maar niet liefdevol hoor.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 2 februari 2005 @ 17:50:43 #7
82589 S-Two
barba macacu
pi_24886045
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:37 schreef LostFormat het volgende:
Niks mis mee, wat mij betreft.

(laat het maar weer zomer worden )
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_24886150
Je zou ook alle christenbroeders kuisgordels om kunnen doen!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  woensdag 2 februari 2005 @ 17:57:37 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24886167
Uitlok topic volgens mij...
* Brighteyes houdt het even in de gaten.
pi_24886178
Hoe minder je aan hebt hoe minder je te verbergen hebt, en de paus heeft nogal wat te verbergen
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  woensdag 2 februari 2005 @ 17:58:52 #11
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_24886190
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:56 schreef djenneke het volgende:
Problem solved. Next!
The Internets, I needs it..
pi_24886218
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:56 schreef djenneke het volgende:

woensdag 2 februari 2005 @ 18:09:09 #13
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_24886385
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Daar durf ik erg veel om te verwedden.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_24886460
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
ja. fuifduif...
pi_24886581
jouw god heeft mensen naakt gemaakt... we zijn allemaal naakt geboren en als daar wat minder krampachtig over gedaan zou worden, zou ook niet elk stukje huid meteen alle hormonen doen gieren.
pi_24886620
als je lekker eten ziet, is het dan ook de schuld van de bakker en de kok en de winkels als je dik gaat worden omdat je het allemaal op moet vreten?
pi_24886631
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:57 schreef Brighteyes het volgende:
Uitlok FuifDuif topic volgens mij...
* Brighteyes houdt het even in de gaten.

Ik heb vanmiddag een kort zomerrokje gekocht.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_24886661
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:25 schreef MarMar het volgende:
als je lekker eten ziet, is het dan ook de schuld van de bakker en de kok en de winkels als je dik gaat worden omdat je het allemaal op moet vreten?
Als je in de VS woont wel.
pi_24886668
Ja! Allemaal in burqa's! Net als in de woestijn! Dan komen de Mosli... euh... Christenbroeders niet in de verleiding.
pi_24886695
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:28 schreef Toeps het volgende:
Ja! Allemaal in burqa's! Net als in de woestijn! Dan komen de Mosli... euh... Christenbroeders niet in de verleiding.
Wel handig op een bad hair day...
pi_24886729
Een serieuze reactie?

Persoonlijk vind ik dat het zowel voor mannen als voor vrouwen van weinig zelfrespect getuigt om heel de tijd opzettelijk rond te lopen in kleding die enkel bedoeld is om je lichaam te accentueren...
pi_24886802
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:32 schreef Aisha het volgende:
Een serieuze reactie?

Persoonlijk vind ik dat het zowel voor mannen als voor vrouwen van weinig zelfrespect getuigt om heel de tijd opzettelijk rond te lopen in kleding die enkel bedoeld is om je lichaam te accentueren...
Je zou evengoed kunnen zeggen dat het van zelfvertrouwen getuigt. Waarom niet laten zien wat je mooi aan jezelf vindt? Dan heb ik het natuurlijk niet over zwaar ordinaire dellenkleding.
pi_24886898
en als je dat lichaam dan echt van god gekregen hebt he.. dan moet je het dus vervolgens gaan verbergen? heeftie zijn werk niet goed gedaan dan? mag je niet laten zien dat je blij bent met dat lichaam wat je van hem gekregen hebt en dat lichaam er mooi uit laten zien? hoezo respectloos, je lichaam verbergen en zien als iets wat vies is, is misschien juist wel respectloos.. ondankbaar misschien zelfs..

ik snap dit soort christelijke denkwijzen niet echt goed, maar geef mij maar eens tegenargumenten voor bovenstaande...
pi_24886899
Mooie vrouwen kunnen nooit te weinig kleding aanhebben.

En een paus als usericon hebben is totally not-done.
  woensdag 2 februari 2005 @ 18:43:09 #25
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_24886910
BansheeBoy kloon?

Ff wat toevoegen. Een echte God zet mensen op de wereld om ze te laten doen wat ze willen. Zonder ze te belasten ook. Zonder eisen te stellen aan kleedgedrag. Christen zijn, waar staat dat voor?

Christenen Moslims

Laat gaan laat gaan.

[ Bericht 50% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 02-02-2005 18:48:33 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 2 februari 2005 @ 18:50:43 #26
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_24887068
3...2...1.... naar ONZ

Ben het wel eens met marmar hoor.. als je er niet tegen kan om een vrouw in wat minder verhullende kleding te zien.. dan moet je eerst maar eens bij jezelf te rade gaan voor je de schuld bij die vrouw legt.

kan bijna niet geloven dat ik toch nog een serieuze poging doe
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_24887081
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:22 schreef MarMar het volgende:
jouw god heeft mensen naakt gemaakt... we zijn allemaal naakt geboren en als daar wat minder krampachtig over gedaan zou worden, zou ook niet elk stukje huid meteen alle hormonen doen gieren.
Al vanaf het begin der tijden hebben we ons zoveel mogelijk proberen te bedekken. Denk aan Adam en Eva.
pi_24887122
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:51 schreef HetOrakel het volgende:
Al vanaf het begin der tijden hebben we ons zoveel mogelijk proberen te bedekken. Denk aan Adam en Eva.
Ja, en? Al vanaf het begin der tijden slaan we elkaar de hersens in. Ook maar mee doorgaan? Bovendien deden Adam en Eva volgens de mythe alleen maar een beestenvelletje om.
pi_24887125
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:25 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Ik heb vanmiddag een kort zomerrokje gekocht.
En het doel daarvan is?
pi_24887139
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:14 schreef robina het volgende:

[..]

ja. fuifduif...
Al was ik de paus, graag serieus ingaan op mijn verhaal.
pi_24887161
quote:
Een serieuze reactie?

pi_24887170
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:54 schreef HetOrakel het volgende:
Al was ik de paus, graag serieus ingaan op mijn verhaal.
Wat valt er serieus in te gaan op een absurd, misogyn verhaal?

Kunnen we ook iets doen aan al die walgelijke vette bierbuiken die 's zomers door de stad banjeren? Niet omdat ik er opgewonden van raak, maar omdat het esthetisch onverantwoord is.
pi_24887188
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:42 schreef Renmaestro het volgende:

Uit respect voor zijn conditie
  woensdag 2 februari 2005 @ 18:58:55 #34
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_24887239
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:56 schreef HetOrakel het volgende:

[..]

Zelfs ik heb nog een betere conditie dan de paus

ach.. en hoeveel divisies heeft die man nou he
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_24887248
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:56 schreef HetOrakel het volgende:
Je bedoelt die van een seniele oude man die Afrikanen de dood indrijft door ze te verbieden zich te beschermen tegen AIDS?

Ik heb me laten vertellen dat onze heilige vriend alweer aan de beterende hand is en dat hij alweer vanuit zijn bed de mis heeft gevierd. Hoera.
pi_24887287
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:53 schreef HetOrakel het volgende:

[..]

En het doel daarvan is?
Ik laat graag m'n bruine benen zien in de zomer.

Ik trek er alleen geen hoge hakken onder aan, dat vind ik ordinair.

Nu wil jij natuurlijk graag horen dat ik word nageroepen door kerels en dat ze constant naar m'n benen kijken in plaats van naar m'n prettige karakter.

Ja, dat is ook zo

Heerlijk.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 2 februari 2005 @ 19:02:36 #37
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_24887299
Better the devil you know. Die laat alles toe.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_24887313
quote:

[..]

Ja duh, anders krijgen ze het koud . Echt lekker weer is het nu ook niet om poedelnaakt naar buiten te rennen toch?
pi_24887486
eh, adam en eva bedekten zich nog niet toen alles goed was... dat bedekken kwam pas toen ze de schaamte kregen omdat ze hadden gezondigd.. dus hoe goed is het om je te bedekken???
pi_24887512
Ik ben inderdaad tegen het gebruik van voorbehoedsmiddelen. Trouw maar eerst en zorg daarna voor nageslacht met je partner. Het verspreiden van Aids en andere ziekten, gebeurd door losse seksuele contacten die streng verboden zijn.
pi_24887538
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Je zou evengoed kunnen zeggen dat het van zelfvertrouwen getuigt. Waarom niet laten zien wat je mooi aan jezelf vindt? Dan heb ik het natuurlijk niet over zwaar ordinaire dellenkleding.
Het getuigt inderdaad van zelfvertrouwen, maar ik vind zelfvertrouwen geen deugd die je moet etalleren. M'n stellingname is dan ook niet zozeer ingegeven door vrouw-aan-de-haard-motieven of religieuze motieven, maar ik vind het nou eenmaal een toonbeeld van zelfrespect om je lichaam niet te accentueren. Door je lichaam niet te accentueren verleg je in directe contacten met mensen de focus van je lichaam naar je persoonlijkheid.

P.S.: ik wil mijn opvattingen niet dwingend aan anderen opleggen.
pi_24887558
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:16 schreef HetOrakel het volgende:
Het verspreiden van Aids en andere ziekten, gebeurd door losse seksuele contacten die streng verboden zijn.
Verboden? In welk land woon jij?

Enne, ik zal voortaan dat ook maar geen slot en alarm op mijn huis maken, aangezien inbreken verboden is.
pi_24887580
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:01 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Ik laat graag m'n bruine benen zien in de zomer.

Ik trek er alleen geen hoge hakken onder aan, dat vind ik ordinair.

Nu wil jij natuurlijk graag horen dat ik word nageroepen door kerels en dat ze constant naar m'n benen kijken in plaats van naar m'n prettige karakter.

Ja, dat is ook zo

Heerlijk.
Waarom vind je dat heerlijk? Heb je geen respect voor jezelf?
  woensdag 2 februari 2005 @ 19:21:42 #44
14827 Kogando
Modelprutser
pi_24887600
Zo kunnen de christenbroeders beter van Gods schepping genieten.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_24887629
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:17 schreef Aisha het volgende:

[..]

Het getuigd inderdaad van zelfvertrouwen, maar ik vind zelfvertrouwen geen deugd die je moet etalleren. M'n stellingname is dan ook niet zozeer ingegeven door vrouw-aan-de-haard-motieven of religieuze motieven, maar ik vind het nou eenmaal een toonbeeld van zelfrespect om je lichaam niet te accentueren. Door je lichaam niet te accentueren verleg je in directe contacten met mensen de focus van je lichaam naar je persoonlijkheid.

P.S.: ik wil mijn opvattingen niet dwingend aan anderen opleggen.
Hoe zie jij 'niet accentueren'? Versta je daaronder een spijkerbroek en een trui, of moet het meteen een tentzeil zijn?

Ik loop er in het dagelijks leven ook niet bij alsof ik mijn lichaam tentoon wil stellen, maar gewoon in een broek en een tshirt of trui. Ik zou nooit een broek dragen met de letters SEXY op mijn kont (jeweetwel, die jogginggevallen die een tijd geleden in waren), want dat vind ik gewoon overdreven. Maar ik ga mijn lichaam ook niet opzettelijk verbergen.
pi_24887633
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:19 schreef Toeps het volgende:

[..]

Verboden? In welk land woon jij?

Enne, ik zal voortaan dat ook maar geen slot en alarm op mijn huis maken, aangezien inbreken verboden is.
Do u consider yourself christelijk? (ik kom ff niet op het nederlands )
pi_24887652
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:21 schreef Kogando het volgende:
Zo kunnen de christenbroeders beter van Gods schepping genieten.

Lees het Hooglied maar eens, allemaal soft-erotiek! God lust er wel pap van.
pi_24887655
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:23 schreef HetOrakel het volgende:

[..]

Do u consider yourself christelijk? (ik kom ff niet op het nederlands )
Nee, maar ik beschouw mezelf wel als een beschaafd, netjes mens.
pi_24887660
quote:
Ik ben inderdaad tegen het gebruik van voorbehoedsmiddelen. Trouw maar eerst en zorg daarna voor nageslacht met je partner. Het verspreiden van Aids en andere ziekten, gebeurd door losse seksuele contacten die streng verboden zijn.
Nee een van de dingen die tot de verspreidning van AIDS leid is slechte voorlichting en een in mijn ogen criminele organisatie die het gebruik van condooms onder alle omstandigheden verbied. Daarnaast is een verkrachting onder alle omstandigheden in mijn ogen fout. En alsd het christelijk denken dat normaal vindt verbieden. Want van een moslim pikken we dat ook niet. In Japan hebben ze nu op verkrachting een minimum straf van 18 jaar staan plus de mogelijkheid tot 20 jaar als de rechter dat nodig vindt dat moeten ze in dit knuffel een crimineel land ook maar eens gaan doen.
Okuninushi
pi_24887670
quote:
verboden? laat me niet lachen, alsof in de bijbel monogamie zo normaal was... een en al incest en partnerruil... meerdere vrouwen, huwelijken binnen familie, doorgeven van vrouwen, hoe zijn adam en eva aan nageslacht gekomen dan.. heb je daar wel eens over nagedacht? trek maar eens een stamboom uit de bijbel, heel wat kruislinkse lijntjes... een gemiddelde soap waar partners rouleren vanwege een beperkte cast is er niets bij.
pi_24887672
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:24 schreef Toeps het volgende:

[..]

Nee, maar ik beschouw mezelf wel als een beschaafd, netjes mens.
Maar je leeft dus niet naar de bijbel...
pi_24887714
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:25 schreef MarMar het volgende:

[..]

verboden? laat me niet lachen, alsof in de bijbel monogamie zo normaal was... een en al incest en partnerruil... meerdere vrouwen, huwelijken binnen familie, doorgeven van vrouwen, hoe zijn adam en eva aan nageslacht gekomen dan.. heb je daar wel eens over nagedacht? trek maar eens een stamboom uit de bijbel, heel wat kruislinkse lijntjes... een gemiddelde soap waar partners rouleren vanwege een beperkte cast is er niets bij.
Klopt en laten we eerlijk zijn God heeft zelf de vrouw van Jozef verkracht om Jezus te maken.
Okuninushi
pi_24887716
orakel, reageer es op mijn vorige post...
pi_24887736
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:25 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik word hier dus echt kwaad om Steeds meer gaan mensen zich als afvalligen gedragen.... hoe zal onze aarde er over 100 jaar uitzien? Waar zijn de christelijke normen en waarden dan? Sorry maar ik ga ff thee drinken om af te koelen
pi_24887785
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:28 schreef HetOrakel het volgende:

[..]

Ik word hier dus echt kwaad om Steeds meer gaan mensen zich als afvalligen gedragen.... hoe zal onze aarde er over 100 jaar uitzien? Waar zijn de christelijke normen en waarden dan? Sorry maar ik ga ff thee drinken om af te koelen
Met een beetje geluk en wijsheid en een scheutje geweld is het christendom en moslim geloof verleden tijd dan.
Okuninushi
pi_24887790
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:25 schreef HetOrakel het volgende:
Nou, ik zou wel willen, maar ik heb niet zo'n zin om genocide te plegen, homo's te stenigen of mijn eigen armen eraf te hakken. Ook het verkrijgen van kleding die slechts van één weefsel gemaakt is, is soms lastig.
pi_24887806
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:25 schreef HetOrakel het volgende:

[..]

Niet opzettelijk, nee.
Ik vind dat "respecteer uw ouders" en "gij zult niet doden" wel oké, maar dat heeft meer met algemene normen en waarden te maken.

"Volgens de bijbel" vind ik trouwens een vage term. Bedoel je dan alleen de 10 geboden, of alles? Want er staan ook heel veel dingen in de Bijbel die ik niet tof vind. Het offeren van dieren bijvoorbeeld. Ik kan dat niet rijmen met andere, vredelievende lessen uit de bijbel.

Ik vind dat je de Bijbel in de context van zijn tijd moet zien, en moet beseffen dat er mensenwerk tussen zit, waardoor vaak objectiviteit verloren gaat.
De intentie die ik in de Bijbel zie, vind ik wel oké.
  woensdag 2 februari 2005 @ 19:32:34 #58
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_24887818
quote:

[..]

who gives a fuck.
Gezeik altijd met die religies.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_24887826
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nou, ik zou wel willen, maar ik heb niet zo'n zin om genocide te plegen, homo's te stenigen of mijn eigen armen eraf te hakken. Ook het verkrijgen van kleding die slechts van één weefsel gemaakt is, is soms lastig.
Ben het helemaal met je eens.
Okuninushi
pi_24887827
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:31 schreef Toeps het volgende:

[..]

Niet opzettelijk, nee.
Ik vind dat "respecteer uw ouders" en "gij zult niet doden" wel oké, maar dat heeft meer met algemene normen en waarden te maken.

"Volgens de bijbel" vind ik trouwens een vage term. Bedoel je dan alleen de 10 geboden, of alles? Want er staan ook heel veel dingen in de Bijbel die ik niet tof vind. Het offeren van dieren bijvoorbeeld. Ik kan dat niet rijmen met andere, vredelievende lessen uit de bijbel.

Ik vind dat je de Bijbel in de context van zijn tijd moet zien, en moet beseffen dat er mensenwerk tussen zit, waardoor vaak objectiviteit verloren gaat.
Leef je naar de 10 geboden, dan kunnen we in principe al samen door 1 deur.
pi_24887834
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:31 schreef Toeps het volgende:
Welke intentie? Er staat meer geweld dan liefde in de Bijbel, Jezus praat vaker over de hel dan over de hemel en God maakt zich om de haverklap schuldig aan (massa)moord, niet in de laatste plaats die op zijn eigen zoon. Leuke intentie!
pi_24887865
God heeft jou gemaakt, waar je respect voor dient te hebben
pi_24887882
De katholieke Kerk heeft natuurlijk gelijk dat haar moraal, nl. trouw zijn aan je partner, een bijna perfecte manier is om het verspreiden van het hiv-virus tegen te gaan. Indien men dus het advies van de katholieke Kerk steeds strikt zou naleven zou aids inderdaad zo'n probleem zijn. Ze zouden echter wel moeten weten dat niet iedereen zich aan die moraal houdt (indien men hem al onderschrijft) en dus een reserveplan klaarhouden. Om de moraal van de Kerk te verzoenen met het tegengaan van de verspreiding van het hiv-virus zou hij volgens mij dus beter zijn te zeggen dat seksuele betrekkingen met een niet-vaste partner maar met condoom slechts een heel kleine zonde zijn in vgl. met hetzelfde zonder condoom. Op die manier hoeven ze hun opvattingen over goed en kwaad niet te verloochenen en redden ze mensenlevens,
pi_24887886
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:35 schreef HetOrakel het volgende:
Nee me moeder en vader op een prarie in Canada.
Okuninushi
  woensdag 2 februari 2005 @ 19:36:43 #65
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_24887891
quote:
VIVA LA ASSANGE¡
pi_24887911
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Welke intentie? Er staat meer geweld dan liefde in de Bijbel, Jezus praat vaker over de hel dan over de hemel en God maakt zich om de haverklap schuldig aan (massa)moord, niet in de laatste plaats die op zijn eigen zoon. Leuke intentie!
Ik bedoel de intentie van vergeven, goed leven, je ouders respecteren, niet stelen, niet moorden... De algemene dingen zeg maar.

Ik geloof niet in God alsof het een oude man met een baard in de hemel is. Ik neig meer naar 'de God in jezef', een beetje Karma-achtig dus. Als je goed leeft en goed doet, dan zullen er ook goede dingen in je leven gebeuren.
pi_24887912
quote:
Mijn ouders hebben mij gemaakt. Door lekker hard met elkaar te rampetampen zonder condoom.
pi_24887936
quote:

[..]

Hoezo wordt je kwaad.. mijn bijbelkennis is tamelijk groot, groter dan veel christenen die ik ken terwijl ik niet geloof... het zijn feiten, of zijn dat nou net weer feiten die anders opgevat moeten worden? In de bijbel werdt heel wat gekruisd onderling... je mag het ontkennen, maar dat zegt mij alleen dat jij als christen minder bijbelkennis hebt dan ik en dat is eigenlijk knap waardeloos voor iemand die een geloof zo fel verdedigt... feiten vriendelijke vriend, feiten...

En leven naar de bijbel... zelfs jij zal er niet omheen kunnen dat veel dingen gewoon outdated zijn en je er niet eens naar KAN leven....

Overigens zijn de tien geboden, op die ene na waarin staat dat je god moet eren, niet heel erg verschillend van dingen die in de grondwet vastgelegd zijn... en mijn mening? Als je dan iets wilt eren en respecteren, dan het leven wat je gegeven is, door je pa en ma, door de natuur, door een god... hoeveel respect ben je dan aan het tonen als je vindt dat je een lichaam zoveel mogelijk moet bedekken... mijn manier van respect tonen voor het leven is er met volle teugen van te genieten en ik vind dat mensen die dat niet doen zichzelf, de mensen om zich heen en het leven te kort doen en ik vind dat zulke mensen maar onverschillig omspringen met hun tijd en hun leven.

Je kan wel kwaad worden, zou ik ook kunnen doen om jouw nogal denigrerende mening jegens vrouwen, ik ga de discussie met je aan, geef je mijn mening en mijn argumenten voor die mening.. je staat wel erg stevig in je overtuiging als je het zo snel laat afweten in een discussie die je notabene zelf hebt ontketend... overigens, kwaad worden omdat iemand een andere mening heeft, is dat jouw idee van christelijke normen en waarden? Ik denk niet dat de Jezus uit jouw bijbel het daar mee eens zou zijn geweest..
pi_24887937
1603 Ieyasu wordt benoemd tot shogun en installeert de Tokugawa-regering in Edo, het huidige Tokyo.

1609 Het katholicisme wordt officieel verboden.

Dat was nog eens een top beslissing.
Okuninushi
pi_24887947
UITEINDELIJK heeft God jullie gemaakt!
pi_24887983
Eerder de boel verkloot denk ik
Okuninushi
  woensdag 2 februari 2005 @ 19:40:46 #72
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_24887989
helemaal niet
VIVA LA ASSANGE¡
pi_24888010
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/666028/2/50#24887936]woensdag 2 februari 2005 19:38
Ik ga verder niet op je in, om de vrede te bewaren Ik ben het in ieder geval NIET met je eens.
pi_24888014
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:39 schreef HetOrakel het volgende:
Mijn ouders hebben niks gemerkt van zijn inmenging.
pi_24888025
quote:
Feit blijft wel dat niemand daar om gevraagd heeft.
  woensdag 2 februari 2005 @ 19:42:28 #76
14827 Kogando
Modelprutser
pi_24888031
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:33 schreef HetOrakel het volgende:
Leef je naar de 10 geboden, dan kunnen we in principe al samen door 1 deur.
Je gaat mij niet vertellen dat jij iedere zaterdag de sabat viert.
pi_24888034
1614 Ieyasu verhevigt nogmaals de christenvervolgingen.

Weer zo een top beslissing.

1615 De Toyotomi-clan wordt uitgeroeid na de inname van het kasteel van Osaka.

Deze was iets minder maar tja wie christenhonden steunt kan een pak slaag verwachten.
Okuninushi
  woensdag 2 februari 2005 @ 19:42:58 #78
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_24888043
quote:
en waar staat dat?
VIVA LA ASSANGE¡
pi_24888045
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:38 schreef Toyotomi het volgende:
1603 Ieyasu wordt benoemd tot shogun en installeert de Tokugawa-regering in Edo, het huidige Tokyo.

1609 Het katholicisme wordt officieel verboden.

Dat was nog eens een top beslissing.
Ja, vrijheid van levensbeschouwelijke overtuiging, best dom.
pi_24888049
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:41 schreef HetOrakel het volgende:
Ik ga verder niet op je in, om de vrede te bewaren Ik ben het in ieder geval NIET met je eens.
Tegen wie heb je het en waarover? Je quote is niet goed.
pi_24888074
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:42 schreef Kogando het volgende:
Je gaat mij niet vertellen dat jij iedere zaterdag de sabat viert.
Zo niet, dan verdient hij de dood!
pi_24888075
Als je al niet eens respect hebt voor God, de Heer die het leven heeft geschapen.... verdien je het dan om in de hemel te komen?
pi_24888123
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:44 schreef HetOrakel het volgende:
Als je al niet eens respect hebt voor God, de Heer die het leven heeft geschapen.... verdien je het dan om in de hemel te komen?
Als iedereen het christendom en moslim geloof zou afzweren en bereid zou zijn daarvoor wat geweld te gebruiken denk bijvoorbeeld aan de beeldenstorm dat zou pas top zijn.
Okuninushi
pi_24888127
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:41 schreef HetOrakel het volgende:

[..]

Dat was me duidelijk ja.. alleen onderbouw je bar weinig... je moet toch wel iets meer hebben dan "god heeft jullie gemaakt" om zo overtuigd te zijn van je geloof lijkt me???

Ik heb mijn eigen levensvisie en die is niet uit de lucht komen vallen en ook niet met de paplepel in gegoten.. ik kan je vertellen waarom ik bepaalde dingen wel en bepaalde dingen niet goedkeur en het beargumenteren... waar blijven jouw argumenten? Je reageert nergens echt inhoudelijk op, wat wil je nou, discusseren, praten over levensvisies, of alles negeren en te niet doen als zijnde niet waar wat jou niet aanstaat? Een beetje een heftig weerwoord en weg ben je.. het enige wat je weet te antwoorden is dat God ons gemaakt heeft... well, dan heeftie ons ook die hersens en die eigen wil mee gegeven... productiefoutje misschien?
pi_24888130
quote:
Je kunt geen respect hebben voor een wezen in wiens bestaan je niet gelooft. Voor mij bestaat god niet. En dus de hemel en de hel ook niet. En dus vraag ik mij niet af of ik het al dan niet verdien om in de hemel te komen. Ik heb geen dreiging van eeuwige straf nodig om een moreel leven te leiden.
pi_24888139
quote:
Ik geloof niet in een hemel. Dat is echt een typisch menselijk verzinsel, een soort stok-achter-de-deur om mensen zich te laten gedragen.

Ik vraag me af hoeveel gelovigen er waren als er geen hemel in het vooruitzicht was gesteld.
  woensdag 2 februari 2005 @ 19:48:07 #87
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_24888154
om Hans teeuwen maar ff te quoten
quote:
ik word toch zo gek van dat christentuig he
ohjoh joh, christenhonden, oehoe

nee, de jezus christus he, sorry maar dat was een nozem uit nazaret
verder niks, prima gozer niks aan de hand maar een nozem
dan zei die bijvoorbeeld, nou je hebt dan een god, en god heeft alles gemaakt
t hele universum, de aarde ieder grasprietje allemaal van god, en dan zei hij: ja dat is mijn vader he
jah dat is mijn vader heeft dat allemaal gedaan he

het was... jezus was gewoon een mens en liet ook scheten
sorry dat ik het... jah ik vind het lullig het is een beetje banaal maar het is zo
mensen laat scheten... jezus heeft scheten gelaten!

en dan moet je dat voorstellen he
ik benne... ja ik ben dan de zoon (scheet) vanne... van god dan... zet anders een raam open

dat kan toch niet man,
maar dan ga je met van dat christentuig in discussie en dan
hoe weten jullie dat dan zo zeker, ja dat staat geschreven
maar hoe weten jullie dan dat alles wat geschreven staat waar is??
ja dat staat ook geschreven.

dus ik heb altijd als ik met dat tuig in duscussie ga een klein boekje bij me,
daar heb ik ingeschreven "god bestaat niet"

en dan zeggen ze, hoe weet u dat zo zeker
ja dat staat geschreven.

oh dat is heel gek, kijk want hier staat eeeh...
VIVA LA ASSANGE¡
pi_24888170
quote:
Vind jij dat iemand als bv. Bertrand Russell in de hel thuis hoort?

Mensen met een meer mature (lees: minder haatdragende) visie op het christendom zijn het er over eens dat de vereiste van "geloven in God" om in de hemel te raken moet geïnterpreteerd worden als handelen naar de geboden van God, los van enig formeel geloof...
pi_24888189
quote:
Respect hebben voor tuig die 2000 jaar lang minimaal het volk geknecht en belazerd hebben. Het is gewoon om te gillen.
Okuninushi
  woensdag 2 februari 2005 @ 19:51:29 #90
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_24888223
quote:
ach, wat kan de hemel nou voor fun zijn.. had het er toevallig vandaag nog met collega over, besloten dat wij samen naar de hel gaan, dat lijkt ons veel leuker
pi_24888241
Ik krijg zo bezoek, dus ik ben afwezig nu.

Het taalgebruik hier is ook zeer bedenkenswaardig
  woensdag 2 februari 2005 @ 19:53:35 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24888272
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:25 schreef CartWOman het volgende:

Ik moet die kloon-radar van mij toch echt eens beter instellen...
pi_24888273
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:52 schreef HetOrakel het volgende:

Hoe kan dat nou. Hij licht toch voor lijk in het ziekenhuis.
Okuninushi
  woensdag 2 februari 2005 @ 19:54:11 #94
14827 Kogando
Modelprutser
pi_24888288
quote:

Overdenk dan ondertussen je stelselmatige zonden van het levenlang verloochenen van de sabbat.
pi_24888382
quote:

[..]

Ik word hier dus echt kwaad om
Zonde van het niet-beminnen van je naaste.
quote:
Steeds meer gaan mensen zich als afvalligen gedragen....
... werpe de eerste steen, farizeeërtje.
quote:
Sorry maar ik ga ff thee drinken om af te koelen
Zonde van begeerte.
  Moderator / Redactie FP woensdag 2 februari 2005 @ 20:21:00 #96
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_24888778
genaaid
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_24889162
quote:
Spreek je het hele Christendom hier dan niet tegen? Je vindt wel dat condooms verboden moeten worden en dat daardoor de aids epidemie verder wordt verspreid onder de bevolking, maar je moet ook respect hebben voor God die het leven heeft geschapen. Als je respect voor God hebt, dan moet je toch ook respect hebben voor alles wat God doet en heeft geschapen? Dus ook het leven wat hij heeft geschapen? Je moet dus eerbied voor elkaar hebben en dat kan ik niet opmaken uit het hele Christendom en hierbij zijn dan genoeg voorbeelden te noemen. Denk aan het verbod op condooms, kruistochten, jij die niet samen door één deur met iemand kan als hij/zij zich niet aan de 10 geboden houdt. Dus eigenlijk verdien jij het ook niet om in de hemel te komen!

Zelf vind ik dat je alles uit je leven moet halen en niet belemmerd moet worden door regeltjes van een geloof, wat een God zou het zijn als het ons beperkingen op ging leggen.
pi_24889225
quote:

Mij zie je hier niet vloeken noch schelden.. maar bedenkenswaardig, denk er dan eens over na en kom nu eens met jouw eigen mening en visie, met jouw argumenten...

Je hebt van die posters van de bond tegen vloeken waarop een papagaai staat met "vloeken is aangeleerd" weet je wat mijn antwoord daarop is?

Bidden ook.
pi_24889277
Ach, ik heb ze liefst zonder kleding.
Verwijderd door Admin.
pi_24889551
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 20:40 schreef frenkck het volgende:
Zelf vind ik dat je alles uit je leven moet halen en niet belemmerd moet worden door regeltjes van een geloof, wat een God zou het zijn als het ons beperkingen op ging leggen.
Begrijp ik je nou verkeerd of ben je echt een aanhanger van Nietzsche?
pi_24889628
Overigens, ik vind het vreemd dat men enkel het standpunt van HetOrakel probeert te weerleggen. Ik verdedig een vergelijkbaar standpunt met een vrijzinnige argumentatie... is het dan eerder de "christelijke" onderbouwing van HetOrakel die jullie stoort dan het standpunt op zich?
pi_24889673
nietzsche: wees heer en schepper van jezelf.. althans, zoiets luidde het credo...

Als het feit dat ik vind dat je inderdaad je eigen leven zo goed mogelijk moet leiden en jezelf zoveel mogelijk moet ontwikkelen op jouw manier betekent dat ik een aanhanger zou zijn.. dat 1 zinnetje overeenkomt, wil dat meteen zeggen dat je een aanhanger van iets of iemand bent? Ik weet niet hoe het met Frenkck zit, maar als je zo gaat analyseren wens ik je veel plezier met het ontleden van mijn levensvisie
pi_24889723
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 20:57 schreef Aisha het volgende:

[..]

Begrijp ik je nou verkeerd of ben je echt een aanhanger van Nietzsche?
Uh Ik bepaal zelf waar ik in geloof en dat hoeft niet iemand anders voor mij op te schrijven.
pi_24889731
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 21:00 schreef Aisha het volgende:
Overigens, ik vind het vreemd dat men enkel het standpunt van HetOrakel probeert te weerleggen. Ik verdedig een vergelijkbaar standpunt met een vrijzinnige argumentatie... is het dan eerder de "christelijke" onderbouwing van HetOrakel die jullie stoort dan het standpunt op zich?
Je kan in voorgaande posts wel lezen wat mijn mening is, hetgeen mij stoort is dat de discussie niet aangegaan wordt, de mening op zich kan ik mij niet echt aan storen, ik leid mijn leven toch wel op mijn manier en dat blijf ik ook wel doen. Maar jij vind het ook onbarmhartig van vrouwen als ze er bloot bij lopen?
pi_24890011
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 21:02 schreef MarMar het volgende:
nietzsche: wees heer en schepper van jezelf.. althans, zoiets luidde het credo...

Als het feit dat ik vind dat je inderdaad je eigen leven zo goed mogelijk moet leiden en jezelf zoveel mogelijk moet ontwikkelen op jouw manier betekent dat ik een aanhanger zou zijn.. dat 1 zinnetje overeenkomt, wil dat meteen zeggen dat je een aanhanger van iets of iemand bent? Ik weet niet hoe het met Frenkck zit, maar als je zo gaat analyseren wens ik je veel plezier met het ontleden van mijn levensvisie
Waar het bij Nietzsche om ging was dat je je niet mocht laten beperken in je machtswil door moraal (ik gebruik dat woord zonder de conservatieve connotatie). Als je dan zegt dat je God afwijst omdat hij regels oplegt wijs je m.a.w. elke moraal af (moraal is nou eenmaal een verzameling van regels)... Persoonlijk wijs ik God af omdat de christelijke moraal niet wetenschappelijk gefundeerd is en op vele punten tegen mijn moraal ingaat. Maar ik wijs het niet af enkel en alleen omdat het via regels bepaald gedrag goed- of afkeurt.
pi_24890330
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 21:17 schreef Aisha het volgende:

[..]

Waar het bij Nietzsche om ging was dat je je niet mocht laten beperken in je machtswil door moraal (ik gebruik dat woord zonder de conservatieve connotatie). Als je dan zegt dat je God afwijst omdat hij regels oplegt wijs je m.a.w. elke moraal af (moraal is nou eenmaal een verzameling van regels)... Persoonlijk wijs ik God af omdat de christelijke moraal niet wetenschappelijk gefundeerd is en op vele punten tegen mijn moraal ingaat. Maar ik wijs het niet af enkel en alleen omdat het via regels bepaald gedrag goed- of afkeurt.
Hmm.. dat is niet wat frenkck beweerde imho je laten beperken is niet hetzelfde als je machtswil laten beperken. Ik wijs God niet af, want om hem af te wijzen zou hij voor mij eerst toch moeten bestaan.. ik kan me gewoon niet vinden in het geloof, dat is bij mij verdwenen op ongeveer dezelfde manier en dezelfde leeftijd als toen het geloof in sinterklaas verdween.. ik heb mijn eigen referentiekader, mijn eigen geweten, mijn eigen gedachtes, meningen, ervaringen, mijn eigen visies in hoe ik wil zijn, hoe ik wil leven, hoe ik met andere mensen om wil gaan en hoe ik wil dat mensen met mij om gaan. Om nou te zeggen dat ik bewust religie afgewezen heb, het was geen besluit, het is gewoon niet mijn visie, ik kan er niets mee.
pi_24890483
quote:
Vrouwen die zich uitdagend kleden, zijn die wel liefdevol t.o.v. hun christenbroeders? Zij proberen hun seksuele gedachten in bedwang te houden en worden niet geholpen door vrouwen die ervoor kiezen om op die manier over straat te gaan. Niet alle mannen zijn christelijk, dat weet ik, maar ze zijn er wel. Zij lopen ook over straat. Door dit gedrag worden deze mannen verleid tot zonden. Hoe warmer het buiten wordt, hoe meer je dit ziet. Naveltruitjes, korte rokjes..... weet je waarom je normaal zo loopt te puffen van de hitte? Omdat de zon fel op je huid brand. Waarom denk je dat woestijnreizigers helemaal bedekt zijn? Hoe feller de zon schijnt, hoe meer je je dient te bedekken. Dat zorgt er juist voor dat je het kouder krijgt.

Wees juist dankbaar voor de dames, zij zorgen ervoor dat je een test krijgt, dat je kan bewijzen hoe sterk je in je geloof staat
Hoe weet je nu of je geloof echt oprecht is als er nooit een uitdaging is?

Je moet gewoon je ogen bij je houden als je dat soort dingen niet wil zien, je kan namelijk ook een andere kant opkijken, dat is jouw keuze...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24890614
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 21:05 schreef MarMar het volgende:

[..]

Je kan in voorgaande posts wel lezen wat mijn mening is, hetgeen mij stoort is dat de discussie niet aangegaan wordt, de mening op zich kan ik mij niet echt aan storen, ik leid mijn leven toch wel op mijn manier en dat blijf ik ook wel doen.
Hoezo, de discussie wordt niet aangegaan? Overigens is er niemand die er voor pleit om "uitdagende kleding" te verbieden, dus je hoeft niet het argument boven te halen dat je je leven wel op jouw manier leidt en dat ook wel blijft doen. Er is namelijk niemand die je in dat recht bedrijgt. De vraag is of een bepaald gedrag laakbaar is, niet ofdat het toegelaten moet zijn.
quote:
Maar jij vind het ook onbarmhartig van vrouwen als ze er bloot bij lopen?
Ik gebruik de christelijke terminologie doorgaans niet, maar ik vind het tot op zekere hoogte inderdaad laakbaar indien je altijd suggestieve kleding draagt. Je probeert de aandacht te trekken met je lichaam i.p.v. je persoonlijkheid en op die manier bestendig je de stereotypische rol van vrouwen als "prooi" van een man en wek je de indruk dat het deel uitmaakt van de natuurlijke orde dat de vrouw een esthetiserende rol moet spelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aisha op 02-02-2005 22:22:39 ]
  Moderator / Redactie FP woensdag 2 februari 2005 @ 22:26:15 #109
Rawr
pi_24891214
"God is dead"
- Nietzsche

"Nietzsche is dead"
- God

Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_24893435
Och ik geef de strijd op. Ik ga aan de drank en wijven
Jullie afvalligen worden niet gestraft, pas als jullie aan de hemelpoorten staan
Dat duurt mij te lang, ik wil ook bitchez neuken en me klemzuipen. In de bijbel staat dat God graag in z'n kont gevingerd wordt. Dat, in combinatie met 18 jaren vroom leven, is voldoende voor een mooie woning in de hemel.
  donderdag 3 februari 2005 @ 00:05:41 #111
87879 Rowdie
Het is patat
pi_24893539
!
En het zijn ook Kroten
  donderdag 3 februari 2005 @ 00:06:45 #112
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24893566
Sorry TS, speciaal voor jou zal ik voortaan coltruien, moonboots en hoepelrokken dragen
pi_24893610
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 00:06 schreef Aventura het volgende:
Sorry TS, speciaal voor jou zal ik voortaan coltruien, moonboots en hoepelrokken dragen
Wat voor ondergoed draag je?
pi_24893861
*fabfabfab*
  donderdag 3 februari 2005 @ 00:28:50 #115
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_24893983
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 00:06 schreef Aventura het volgende:
Nou Aventura, ik zou je best in een hoepelrok willen zien, vind dat af en toe toch wel erg vrouwelijk en aantrekkelijk staan
pi_24894319
Ik ben zelf Christen maar ik vind uitdagende kleding oké
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_24894441
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 00:00 schreef HetOrakel het volgende:
Jullie afvalligen worden niet gestraft, pas als jullie aan de hemelpoorten staan
Dat duurt mij te lang, ik wil ook bitchez neuken en me klemzuipen. In de bijbel staat dat God graag in z'n kont gevingerd wordt. Dat, in combinatie met 18 jaren vroom leven, is voldoende voor een mooie woning in de hemel.
Ik wilde serieus de discussie aangaan, maar laat maar weer
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_24894467
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 01:00 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik wilde serieus de discussie aangaan, maar laat maar weer
Lees dan ook het hele topic voor je reageert muts
pi_24896673
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 21:00 schreef Aisha het volgende:
Ik vind jouw standpunt net zo onzinnig en ik ben er ook tegen in gegaan.
pi_24896691
Eindelijk! Iemand is in een Fok-topic van zijn geloof gevallen.
pi_24897207
Goed, ervanuitgaande dat vrouwen zich alleen maar leuk kleden voor anderen... zegt dat niet erg veel over de persoon die zo'n mening heeft? Met andere woorden, hoe anderen je beoordelen is belangrijker dan wat je zelf vindt?

Stel he, probeer je eens in te denken, gewoon even doen, maar stel he, dat ik nou gewoon kleren koop en aantrek die ik mooi vind omdat IK ze mooi vind en ik het leuk vind om van mezelf te vinden dat ik er leuk uitzie, zou zomaar kunnen natuurlijk, dat een vrouw zich gewoon kleedt zoals ze zelf mooi vindt.. dat daar een oordeel aan vastgeknoopt wordt van altijd willen uitdagen en suggesties wekken zegt erg veel over de bekrompenheid en innerlijke frustraties van zo iemand naar mijn mening
pi_24897312
Ik kleed mij niet leuk voor anderen, althans meestal niet. Ik trek aan wat ik mooi vind en wat iemand anders daar van vindt, dat zal me aan m'n reet roesten. Overigens loop ik zelden in 'uitdagende kleding', omdat ik me er niet prettig in voel.
pi_24897418
sjah, wat een ander uitdagend vindt, vind ik gewoon mooi, beetje decolletee bijvoorbeeld is bij sommige kleding gewoon mooi, dat wil niet zeggen dat ik met mijn tieten alle mannen die ik tegenkom die dag op hol probeer te krijgen ofzo ik vind het eerder ziekelijk dat mensen bij het zien van een beetje blote huid meteen als seksueel gefrustreerden bijna letterlijk kwijlend hun gevoelens moeten gaan onderdrukken... tenminste, als je de stelling aanneemt dat vrouwen ermee verleiden, neem ik aan dat je die gevoelens hebt..
Met wie is er dan eigenlijk echt wat mis? Ik heb daar wel zo mij gedachtes over.
  donderdag 3 februari 2005 @ 10:31:02 #124
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24897923
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 09:50 schreef MarMar het volgende:
sjah, wat een ander uitdagend vindt, vind ik gewoon mooi, beetje decolletee bijvoorbeeld is bij sommige kleding gewoon mooi, dat wil niet zeggen dat ik met mijn tieten alle mannen die ik tegenkom die dag op hol probeer te krijgen ofzo ik vind het eerder ziekelijk dat mensen bij het zien van een beetje blote huid meteen als seksueel gefrustreerden bijna letterlijk kwijlend hun gevoelens moeten gaan onderdrukken... tenminste, als je de stelling aanneemt dat vrouwen ermee verleiden, neem ik aan dat je die gevoelens hebt..
Met wie is er dan eigenlijk echt wat mis? Ik heb daar wel zo mij gedachtes over.
dan is er met al die mannen iets mis, soms worden ze al geil bij een inie minie klein stukkie huid...
don't give me that fucking bullshit
pi_24898108
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:42 schreef Renmaestro het volgende:

Wat hij zegt.
pi_24898269
Ik vind die tegenstrijdigheden overigens erg vemakelijk

God heeft je gemaakt, maar je mag niet blij zijn met wat je hebt gekregen, dat moet je verbergen want dat is zondig, vies bah! Maar je moet wel dankbaar zijn, eren wat hij je gegeven heeft..

Sure juist die tegenstrijdigheden hebben voor mij persoonlijk het geloof te niet gedaan, het spreekt zichzelf zo keihard tegen.
  donderdag 3 februari 2005 @ 11:01:15 #127
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_24898428
Het geloof is een achterhaalde zaak. Iedereen weet toch dat het oude testament verkeerd geinterpreteerde oud egyptische fabels zijn. Over Islam en andere godsdiensten hoeven we het niet eens te hebben. Geloof is een truukje, om de het volk er onder te houden. Dat is toch 20 eeuwen goed gegaan, maar met de opkomst van de wetenschap en moderne tijden kon dat niet langer goed gaan.

Oh ja TS lijkt me een relkloon.
Feyenoord!!! * Barça
pi_24899964
Volgens de Bijbel heeft God de mens naakt geschapen. Dus wat ze zelf aan willen trekken (of niet) heeft dan weinig met het woord van God te maken, lijkt me zo.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:28:43 #129
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24934114
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 12:24 schreef Seiruu het volgende:
Volgens de Bijbel heeft God de mens naakt geschapen. Dus wat ze zelf aan willen trekken (of niet) heeft dan weinig met het woord van God te maken, lijkt me zo.
Ja, mee eens dus wat is dan aanstoot gevende kleding als de mens naakt geschapen is?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_24935294
ts haalde adam en eva aan: een vijgeblaadje voor je geslachtsdelen en voor vrouwen dan ook nog voor de tieten is dan dus geen aanstootgevende kleding denk ik

op zich wel leuk voor een feestje een keer ofzo :p
pi_24936367
wat een gebla.. ik kijk ook geen wijven na die als ranzige sletten over straat lopen, maar kom op he, aanstoot nemen aan een meisje in een naveltruitje? uit welk jaar kom jij
  zondag 27 februari 2005 @ 22:27:33 #132
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_25288465
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 13:30 schreef MarMar het volgende:
ts haalde adam en eva aan: een vijgeblaadje voor je geslachtsdelen en voor vrouwen dan ook nog voor de tieten is dan dus geen aanstootgevende kleding denk ik

op zich wel leuk voor een feestje een keer ofzo :p
Ja, voor een back to basic feestje. Is wel erg back to basic.....
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 28 februari 2005 @ 06:07:58 #133
113319 Camille_Noire
god is een stuk stront
pi_25294209
quote:

mannen die daar door Geïrriteerd door worden zijn de echte boosdoeners gezien hun gewoon gefrustreerde idioten zijn

en waar in de bijbel staat dat sex een zonde is?

NERGENS
Oh beautiful sight, mohammed being poisoned...
Bible or koran: Pathetic book of lies!
The blood of god on my skin
The blood of allah on my hands!
  maandag 28 februari 2005 @ 06:10:41 #134
113319 Camille_Noire
god is een stuk stront
pi_25294212
quote:
Een serieuze reactie?

ja laten we alle honden en katten ook maar in een broek en trui stoppen

weet je wat getuigt van weinig respect?

als je gaat bepalen hoe iemand anders erbij moet gaan lopen............
  maandag 28 februari 2005 @ 06:13:54 #135
113319 Camille_Noire
god is een stuk stront
pi_25294216
quote:

[..]

adam en eva liepen NAAKT door het paradijs

dus als de bijbelse hemel bestaat dan loopt daar iedereen voor de rest van de eeuwigheid NAAKT!

zal er maar alvast eraan leren wennen
  maandag 28 februari 2005 @ 06:15:52 #136
113319 Camille_Noire
god is een stuk stront
pi_25294220
quote:

[..]

loki deed het met zijn bloed eigen dochters

en als adam en eva de eerste en enigste mensen en daaruit de kinderen dan hadden die kinderen sex met elkaar, jaja, incest dus, broer en zus.
  maandag 28 februari 2005 @ 06:19:02 #137
113319 Camille_Noire
god is een stuk stront
pi_25294225
quote:
haha nee hoor, wat heb ik nou met een joodse god te maken ?

nee serieus, een afrikaanse bosjes stam gaat toch ook niet beweren dat hun god mij heeft gemaakt?

dus waarom zou de god van de joodse religie dan mijn god zijn? ik ben niet joods, ik kom niet uit het midden oosten, dus wtf heb ik met die god te maken? niks!

mijn voorouders hadden goden zoals Wodan/Odin en Donar/Thor, ik hou me liever bij de goden van me voorouders.
  maandag 28 februari 2005 @ 06:26:46 #138
113319 Camille_Noire
god is een stuk stront
pi_25294238
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 00:00 schreef HetOrakel het volgende:
grappig, dus je denkt dat alle niet christenen dat dus doen

ik ben alles behalve een christen, maar ik drink niet, ik ben in de 20 en maagd en ik laat me ook niet in me kont vingeren............

waarom ik die dingen niet doet? nou niet omdat het christendom me heeft beinvloed, alles behalve dat! als ik christenen zoal zie, wijn drinken op het altaar, pedo priesters, zal ik door gaan ?

ik doe het niet omdat ik drinken ongezond en vies vind

maagd omdat ik gewoon niet zo'n behoefte eraan heb

en me kont vingeren...........tjah... waarom zou ik dat nou niet willen
pi_25296236
Alleen al het feit dat de nick Het Orakel was... een typisch heidens verschijnsel, een orakel.
pi_25297867
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"God is dead"
- Nietzsche

"Nietzsche is dead"
- God

Moest er even weer om lachen, verder geen toevoeging aan deze thread...
They execute an american tourist, we tactically nuke an entire city...
pi_25298679
Goh als jij tegen het gebruik van voorbehoedsmiddelen bent, zal jij dan ff een zooi kinderen krijgen
  Moderator / Redactie FP zondag 24 april 2005 @ 22:33:42 #142
Rawr
pi_26485688
quote:
Op maandag 28 februari 2005 13:14 schreef ZeroSletje het volgende:

[..]

Moest er even weer om lachen, verder geen toevoeging aan deze thread...
Hek je toch weer een vrolijk moment kunnen bezorgen in deze duistere tijden

Bier!
  dinsdag 26 april 2005 @ 14:05:00 #143
102364 FordXRRS
Bad boys drive bad toys
pi_26519172
quote:
Op maandag 28 februari 2005 06:26 schreef Camille_Noire het volgende:

[..]
Alle reacties
"Misunderstandings don't exist, only the failure to communicate"
What's your dysfunction?
  dinsdag 26 april 2005 @ 15:22:53 #144
97934 ASroma
Flamboyant
pi_26530380
quote:

Was jij die jongen met de grote bijbel op schoot vanmiddag in de sneltrein naar Den Bosch en stoort mijn rode leren jas jou zo dan?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')