onmogelijk met het onderwerp waar je het over hebtquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:35 schreef HetOrakel het volgende:
Graag serieuze reacties op deze stelling.
quote:
Problem solved. Next!quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:56 schreef djenneke het volgende:
Je zou ook alle christenbroeders kuisgordels om kunnen doen!
quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:56 schreef djenneke het volgende:
Je zou ook alle christenbroeders kuisgordels om kunnen doen!
Daar durf ik erg veel om te verwedden.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En verder denk ik dat jij een kloon bent.
ja. fuifduif...quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En verder denk ik dat jij een kloon bent.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:57 schreef Brighteyes het volgende:
Uitlok FuifDuif topic volgens mij...
* Brighteyes houdt het even in de gaten.
Als je in de VS woont wel.quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:25 schreef MarMar het volgende:
als je lekker eten ziet, is het dan ook de schuld van de bakker en de kok en de winkels als je dik gaat worden omdat je het allemaal op moet vreten?
Wel handig op een bad hair day...quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:28 schreef Toeps het volgende:
Ja! Allemaal in burqa's! Net als in de woestijn! Dan komen de Mosli... euh... Christenbroeders niet in de verleiding.
Je zou evengoed kunnen zeggen dat het van zelfvertrouwen getuigt. Waarom niet laten zien wat je mooi aan jezelf vindt? Dan heb ik het natuurlijk niet over zwaar ordinaire dellenkleding.quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:32 schreef Aisha het volgende:
Een serieuze reactie?
Persoonlijk vind ik dat het zowel voor mannen als voor vrouwen van weinig zelfrespect getuigt om heel de tijd opzettelijk rond te lopen in kleding die enkel bedoeld is om je lichaam te accentueren...
Al vanaf het begin der tijden hebben we ons zoveel mogelijk proberen te bedekken. Denk aan Adam en Eva.quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:22 schreef MarMar het volgende:
jouw god heeft mensen naakt gemaakt... we zijn allemaal naakt geboren en als daar wat minder krampachtig over gedaan zou worden, zou ook niet elk stukje huid meteen alle hormonen doen gieren.
Ja, en? Al vanaf het begin der tijden slaan we elkaar de hersens in. Ook maar mee doorgaan? Bovendien deden Adam en Eva volgens de mythe alleen maar een beestenvelletje om.quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:51 schreef HetOrakel het volgende:
Al vanaf het begin der tijden hebben we ons zoveel mogelijk proberen te bedekken. Denk aan Adam en Eva.
En het doel daarvan is?quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een kort zomerrokje gekocht.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:32 schreef Aisha het volgende:
Een serieuze reactie?
Persoonlijk vind ik dat het zowel voor mannen als voor vrouwen van weinig zelfrespect getuigt om heel de tijd opzettelijk rond te lopen in kleding die enkel bedoeld is om je lichaam te accentueren...
Wat valt er serieus in te gaan op een absurd, misogyn verhaal?quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:54 schreef HetOrakel het volgende:
Al was ik de paus, graag serieus ingaan op mijn verhaal.
Uit respect voor zijn conditiequote:Op woensdag 2 februari 2005 18:42 schreef Renmaestro het volgende:
Mooie vrouwen kunnen nooit te weinig kleding aanhebben.
En een paus als usericon hebben is totally not-done.
Zelfs ik heb nog een betere conditie dan de pausquote:
Je bedoelt die van een seniele oude man die Afrikanen de dood indrijft door ze te verbieden zich te beschermen tegen AIDS?quote:
Ik laat graag m'n bruine benen zien in de zomer.quote:
Ja duh, anders krijgen ze het koudquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:51 schreef HetOrakel het volgende:
[..]
Al vanaf het begin der tijden hebben we ons zoveel mogelijk proberen te bedekken. Denk aan Adam en Eva.
Het getuigt inderdaad van zelfvertrouwen, maar ik vind zelfvertrouwen geen deugd die je moet etalleren. M'n stellingname is dan ook niet zozeer ingegeven door vrouw-aan-de-haard-motieven of religieuze motieven, maar ik vind het nou eenmaal een toonbeeld van zelfrespect om je lichaam niet te accentueren. Door je lichaam niet te accentueren verleg je in directe contacten met mensen de focus van je lichaam naar je persoonlijkheid.quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je zou evengoed kunnen zeggen dat het van zelfvertrouwen getuigt. Waarom niet laten zien wat je mooi aan jezelf vindt? Dan heb ik het natuurlijk niet over zwaar ordinaire dellenkleding.
Verboden? In welk land woon jij?quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:16 schreef HetOrakel het volgende:
Het verspreiden van Aids en andere ziekten, gebeurd door losse seksuele contacten die streng verboden zijn.
Waarom vind je dat heerlijk? Heb je geen respect voor jezelf?quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik laat graag m'n bruine benen zien in de zomer.
Ik trek er alleen geen hoge hakken onder aan, dat vind ik ordinair.
Nu wil jij natuurlijk graag horen dat ik word nageroepen door kerels en dat ze constant naar m'n benen kijken in plaats van naar m'n prettige karakter.
Ja, dat is ook zo![]()
Heerlijk.
Hoe zie jij 'niet accentueren'? Versta je daaronder een spijkerbroek en een trui, of moet het meteen een tentzeil zijn?quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:17 schreef Aisha het volgende:
[..]
Het getuigd inderdaad van zelfvertrouwen, maar ik vind zelfvertrouwen geen deugd die je moet etalleren. M'n stellingname is dan ook niet zozeer ingegeven door vrouw-aan-de-haard-motieven of religieuze motieven, maar ik vind het nou eenmaal een toonbeeld van zelfrespect om je lichaam niet te accentueren. Door je lichaam niet te accentueren verleg je in directe contacten met mensen de focus van je lichaam naar je persoonlijkheid.
P.S.: ik wil mijn opvattingen niet dwingend aan anderen opleggen.
Do u consider yourself christelijk? (ik kom ff niet op het nederlandsquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:19 schreef Toeps het volgende:
[..]
Verboden? In welk land woon jij?
Enne, ik zal voortaan dat ook maar geen slot en alarm op mijn huis maken, aangezien inbreken verboden is.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:21 schreef Kogando het volgende:
Zo kunnen de christenbroeders beter van Gods schepping genieten.
Nee, maar ik beschouw mezelf wel als een beschaafd, netjes mens.quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:23 schreef HetOrakel het volgende:
[..]
Do u consider yourself christelijk? (ik kom ff niet op het nederlands)
Nee een van de dingen die tot de verspreidning van AIDS leid is slechte voorlichting en een in mijn ogen criminele organisatie die het gebruik van condooms onder alle omstandigheden verbied. Daarnaast is een verkrachting onder alle omstandigheden in mijn ogen fout. En alsd het christelijk denken dat normaal vindt verbieden. Want van een moslim pikken we dat ook niet. In Japan hebben ze nu op verkrachting een minimum straf van 18 jaar staan plus de mogelijkheid tot 20 jaar als de rechter dat nodig vindt dat moeten ze in dit knuffel een crimineel land ook maar eens gaan doen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:16 schreef HetOrakel het volgende:
Ik ben inderdaad tegen het gebruik van voorbehoedsmiddelen. Trouw maar eerst en zorg daarna voor nageslacht met je partner. Het verspreiden van Aids en andere ziekten, gebeurd door losse seksuele contacten die streng verboden zijn.
verboden? laat me niet lachen, alsof in de bijbel monogamie zo normaal was... een en al incest en partnerruil... meerdere vrouwen, huwelijken binnen familie, doorgeven van vrouwen, hoe zijn adam en eva aan nageslacht gekomen dan.. heb je daar wel eens over nagedacht? trek maar eens een stamboom uit de bijbel, heel wat kruislinkse lijntjes... een gemiddelde soap waar partners rouleren vanwege een beperkte cast is er niets bij.quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:16 schreef HetOrakel het volgende:
Ik ben inderdaad tegen het gebruik van voorbehoedsmiddelen. Trouw maar eerst en zorg daarna voor nageslacht met je partner. Het verspreiden van Aids en andere ziekten, gebeurd door losse seksuele contacten die streng verboden zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |