quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:27 schreef ZigoSOS het volgende:
Pfff, heb nu Pro Evolution Soccer 4, wat is dat snel en goed uitgewerkt vergeleken met FIFA 2005.....
Vraagje: Heeft er iemand ooit làst van het snoer van z'n Dual Shock 2?quote:Op maandag 7 februari 2005 21:58 schreef DJ_Robbie het volgende:
Vraagje: Zijn er hier mensen die gebruik maken van Logitech Cordless controller?
Is het wat, speelt ie lekker, als batterijen leeg zijn problemen etc?
Kortom mensen met gebruikservaring hier?
Nope snoer is lang genoeg. Kan zelfs in bed gamenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 07:17 schreef P-Style het volgende:
[..]
Vraagje: Heeft er iemand ooit làst van het snoer van z'n Dual Shock 2?
Ik doe niet andersquote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:17 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Nope snoer is lang genoeg. Kan zelfs in bed gamen![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:59 schreef Markster het volgende:
Ik wilde binnenkort time crisis halen met de gun erbij, maar zijn er eigenlijk nog wel andere spellen die het pistool ondersteunen?
Ik ga niet 80 euro uitgeven om 1 game te kunnen spelen
Ik bedoelde dus time crisis 3quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:17 schreef P-Style het volgende:
[..]Time Crisis 2 Time Crisis 3 Crisis Zone Dino Stalker Resident Evil Dead Aim Ninja Assault Vampire Night Starsky & Hutch
En bij een aantal van deze games kun je met 2 Guncon 2's tegelijk schieten voor nog meer actie!De games zijn er dus wel, maar ik denk dat ze allemaal een beetje op elkaar lijken.
Hehe!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:17 schreef Markster het volgende:
Ze zijn allemaal slecht, op time crisis3 na![]()
Nintendo fanboyquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet nog vroeger, Duck Hunt, die was pas tof
Je komt ook maar voor 1 ding hier hequote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet nog vroeger, Duck Hunt, die was pas tof
De Guncon 2 is compatible met 100Hz tv's in tegenstelling tot z'n voorganger. Dus dat zal geen probleem zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2005 08:26 schreef Hakkert het volgende:
Maarre voor markster. Ik kom regelmatig timecrisis met gun tegen tweedehands voor 35 a 40 euri. Misschien is dat een optie. Ik weet trouwens niet of die gun van TC problemen geeft op een 100hz tv. Daar was wat mee, maar weet niet of het deze gun is
Gewoon een Mafia kloon dus?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 07:08 schreef Chocobo het volgende:
Godfather in GTA styleIk hoop dat ze de film eer aan doen maar ik betwijfel het
[afbeelding]
De Guncon 2 is toch al die oudere? Die is niet compatible met 100hz.quote:Op woensdag 9 februari 2005 08:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
De Guncon 2 is compatible met 100Hz tv's in tegenstelling tot z'n voorganger. Dus dat zal geen probleem zijn.
Je weet nooit voor in de toekomst hequote:
Nee, juist niet.quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:04 schreef Evil_Jur het volgende:
De Guncon 2 is toch al die oudere?
Dan heb je die voor nix verkochtquote:Op woensdag 9 februari 2005 15:48 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik weet toch vrij zeker dat ik hier 2 jaar geleden mijn g-con 2 heb verkocht, ómdat ik een 100hz gun ervoor in de plaats wou.
Nee hoor, want in tegenstelling tot mijn scorpion 3 deed hij het inderdaad niet op mijn 100hz tv, op de verpakking staat ook dat er een kans is dat ie niet werkt met 100hz tv's.quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:54 schreef Markster het volgende:
[..]
Dan heb je die voor nix verkocht
Ik neem hierbij aan dat je een PS2 hebt en niet een PSX (dat is een PS1).quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:33 schreef Chokeme het volgende:
Zijn er behalve uiterlijke ook innerlijke verschillen tussen de gewone psx2 en het nieuwe kleinere model ? Mijn psx is dus kapot en ik heb geen idee waar ik hem moet laten repareren, als die nieuwe nou zoveel beter is zou ik overwegen om gewoon een nieuwe te kopen.
Je vergeet voor het gemak even dat de Slimline een ingebouwde netwerkadapter heeft in tegenstelling tot de ouwe grote? En hij heeft óók een ingebouwde infraroodpoort voor de dvd-afstandsbediening, die niet op alle oudere modellen te vinden is (wel op de 50004)quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:53 schreef washandje het volgende:
Ik neem hierbij aan dat je een PS2 hebt en niet een PSX (dat is een PS1).
Ik zou kijken of je hem kan laten repareren. De dunne PS2 (slimline) is niet beter qua hardware, hij is gewoon een stuk dunner, dus hij is feitelijk niks beter dan jouw oude ps2. Je kan natuurlijk altijd nog een nieuwe kopen als de reparatie duurder is dan een nieuwe, of je kan er een tweedehands kopen
Zeer waarschijnlijk niet meer (de initiële plannen waren dat 'ie afgelopen december in Europa gelaunched zou worden). Laten we zeggen dat de verkoopcijfers in Japan nogal... teleurstellend zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:45 schreef peristilius het volgende:
Komt die PSX eigenlijk ooit nog naar Europa?
Ik geloof dat PSX de codenaam was van het Playstation-project, toen de Playstation 1 nog in ontwikkeling was.quote:En waarom werd de playstation eigenlijk psx genoemd?
Er zijn een aantal spellen (op één hand te tellen) die realtime DTS ondersteunen. Maar vaak was dat niet 5.1 kanaals, maar 4.0 (geen center dus). En een aantal spellen ondersteunen Dolby Digital tijdens filmpjes of cut-scenes (MGS2, Final Fantasy X-2). Maar voor gewoon stereo is de optische uitgang natuurlijk ook nuttig, vanwege de digitale signaal overdrachtquote:En nu ik toch bezig ben, playstation 2 spellen ondersteunen toch geen dts en dolby digital (met uitzondering van wat filmpjes) dus die optische uitgang is dan toch alleen nuttig voor dvd's?
Ik ga hem ook binnenkort kopen...quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:35 schreef P-Style het volgende:
Ik zag laast Soul Calibur 2 bij de Free Record Shop liggen voor maar ¤15,- !!! Het is dat ik 'm al heb, maar dit is zeker een koopje. Zo'n geweldig goed vechtspel voor een vriendenprijsje!
Ik weet alleen niet of ze die versie ook voor ¤15 verkopen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:37 schreef peristilius het volgende:
Ik ga hem ook binnenkort kopen...
voor de xbox![]()
Ik welquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:44 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ze die versie ook voor ¤15 verkopen.
Ik heb zelf de PS2 versie, maar heb de xbox versie ook gespeeld. Ik zag eerlijk gezegd geen verschil tussen de graphics!quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:47 schreef peristilius het volgende:
Ik wel![]()
Zat alleen te twijfelen of hij op de PS2 niet wat fijner speelt, de controller is misschien wel iets geschikter voor snelle knoppencombinaties. Maar ja ik ben een graphics hoer
Deze heb ik toevallig nog vorige week gehaald bij de media markt. Hij is trouwens overal 15 euro, ook bij bart smit.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:35 schreef P-Style het volgende:
Ik zag laast Soul Calibur 2 bij de Free Record Shop liggen voor maar ¤15,- !!! Het is dat ik 'm al heb, maar dit is zeker een koopje. Zo'n geweldig goed vechtspel voor een vriendenprijsje!
Als 'ie ècht moeite zou hebben met games, dan zou dat wel wat beter bekend zijn denk ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:51 schreef Markster het volgende:
Ik las laatst ergens, dat de kleine ps2 eer moeite heeft met games? Klopt dat?
Op zich zou het kunnen zijn dat dat kleine ding wat moeite heeft met de warmte.
Naja, las het over San Andreas. Aangezien de gewone ps2 zich daar ook al in verslikt. (wat een kut framerate!!)quote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als 'ie ècht moeite zou hebben met games, dan zou dat wel wat beter bekend zijn denk ik.
Dat ligt gewoon aan San Andreas zelf.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:32 schreef Markster het volgende:
Naja, las het over San Andreas. Aangezien de gewone ps2 zich daar ook al in verslikt. (wat een kut framerate!!)
Ik heb met mijn kleine en met mijn grote PS2 nooit problemen gehad met San Andreasquote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:32 schreef Markster het volgende:
[..]
Naja, las het over San Andreas. Aangezien de gewone ps2 zich daar ook al in verslikt. (wat een kut framerate!!)
Nee, het ligt aan dat ze teveel eisen van de playstation, Zelfde met de voorgangers GTA3 en VC.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat ligt gewoon aan San Andreas zelf.
Dat zeg ik toch? Het ligt aan San Andreas zelf.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:21 schreef Markster het volgende:
Nee, het ligt aan dat ze teveel eisen van de playstation, Zelfde met de voorgangers GTA3 en VC.
VC draaide als een zonnetje op de PC.
geef toe, de ps2 is gewoon verouderd(ik geef het toe, als sony-fanboy
)
Maar dat er geen verschil is tusen de grote en kleine ps2 is dus duidelijk, was dus een beetje loos bericht wat ik las.
Nee, het ligt aan de verouderde hardware, medal of honor: rising sun werkt ook niet lekker, call of duty ook niet. Killzone ook niet. etc.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:29 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Het ligt aan San Andreas zelf.Dat spel is gewoon helemaal niet goed geprogrammeerd voor de PS2.
Het is gewoon niet optimaal geprogrammeerd. Het is nogal flauw om de schuld bij de hardware te leggen. Ze hadden San Andreas best vloeiender kunnen maken hoor. Dan maar een iets kortere draw-distance, dan maar wat minder voetgangers/auto's in beeld, dan maar even wat laadtijd tussen de verschillende eilanden van San Andreas, dan maar... Het is gewoon een compromis dat de developpers gemaakt hebben, wat in dit geval ten koste gaat van de framerate. Een héél slecht compromis als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:55 schreef Markster het volgende:
Nee, het ligt aan de verouderde hardware, medal of honor: rising sun werkt ook niet lekker, call of duty ook niet. Killzone ook niet. etc.
Dan kan je natuurlijk zeggen dat die allemaal niet goed geprogrammeerd zijn, maar dan ligt het nog steeds aan het feit dat het zo moeilijk is, om voor de ps2 te programmeren
Kan me niet schelen hoe groot het spel is. Bugs in een consolespel (die niet zomaar met patches te updaten zijn) vind ik onacceptabel. Dan hadden ze maar wat langer moeten testen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:00 schreef Evil_Jur het volgende:
Nou, als je bedenkt hoe enorm dat spel is, valt het aantal bugs wel mee hoor.
Iedere gun doet het op een breedbeeld tv. Het maakt geen hol uit of je tv 4:3 of 16:9 is.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:15 schreef hardcorekabouter het volgende:
Weet iemand of er een 100hz lightgun is, die ook werkt op een breedbeeld televisie ?
Ik zie overal wel 100 hz guns staan, maar vaak staat erbij dat op widescreen tv's het ding niet werkt.
Hij kan standaard regio 2 dvd's afspelen... dat was het!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:46 schreef RoaRRR het volgende:
Welke videoformaten kan de PS allemaal afspelen...
Kan ie ook MPEG afspelen. En meerdere MPEG's op 1 DVD wordt dat een probleem ?
Heb je al een online spel? Zoja... dan moet je in dat spel even kijken of je een netwerkaccess-bestandje kunt maken (bij de meeste online games zit een klein programmaatje waarmee dat kan). Zodra je een netwerkaccess-bestandje op je memory card hebt staan, zou je online moeten kunnen!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:24 schreef Markster het volgende:
Heb een netwerkadapter geleend, maar de toegangscode is al gebruikt, hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik online kan gamen?
Ik heb socom2, maar hij wilde niet online omdat mijn naam/wachtwoord niet klopte.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Heb je al een online spel? Zoja... dan moet je in dat spel even kijken of je een netwerkaccess-bestandje kunt maken (bij de meeste online games zit een klein programmaatje waarmee dat kan). Zodra je een netwerkaccess-bestandje op je memory card hebt staan, zou je online moeten kunnen!
Hmmm... zou kunnen ja.quote:Op zondag 20 februari 2005 00:04 schreef Markster het volgende:
Ik heb socom2, maar hij wilde niet online omdat mijn naam/wachtwoord niet klopte.
Ik neem aan dat hij daar mijn gebruikersnaam voor central station bedoelt?
Nou, voorlópig hoef je die tijd nergens vandaan te halen...quote:Op zondag 20 februari 2005 00:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kut PS2
FFXII
DQVIII
Tales of Legendia
Tales of Rebirth
Disgaea
Phantom Brave
....Waar haal ik de tijd vandaan...
Het lijkt erop dat de PS2 het langste doorgaat deze generatie jaquote:Op zondag 20 februari 2005 00:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou, voorlópig hoef je die tijd nergens vandaan te halen...
Jep... er zat 5 jaar tussen de PS1 en de PS2... de PS2 zal al 6 jaar op de markt zijn als de PS3 verschijnt. Bovendien denk ik dat de development van PS2 games nog best lang door zal gaan als de PS3 er eenmaal is. Langer dan de development van PS1 games, toen de PS2 verscheen in ieder geval. Ik denk dat de PS3 (als ik de hype mag geloven) straks misschien wel 7 jaar mee zal gaan!quote:Op zondag 20 februari 2005 00:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het lijkt erop dat de PS2 het langste doorgaat deze generatie jaEn ik maar denken dat die het eerst weer in de doos ging
FFIX verscheen (hier in Europa) trouwens ook pas na de launch van de PS2. Ik denk dat ik FFIX meer op m'n PS2 heb gespeeld, dan op m'n PS1.quote:FFXII pas ergens 2006 denk ik en Ik vraag me af of DQ en de Tales of uberhaupt wel in Europa komen. Disgaea heb ik iig al thuis
Fifa 2004 is volgens mij ook nog gewoon op de PSOne uitgekomen toch?quote:Op zondag 20 februari 2005 00:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
Jep... er zat 5 jaar tussen de PS1 en de PS2... de PS2 zal al 6 jaar op de markt zijn als de PS3 verschijnt. Bovendien denk ik dat de development van PS2 games nog best lang door zal gaan als de PS3 er eenmaal is. Langer dan de development van PS1 games, toen de PS2 verscheen in ieder geval. Ik denk dat de PS3 (als ik de hype mag geloven) straks misschien wel 7 jaar mee zal gaan!
Ik hoop hetquote:DQ is nog even afwachten... Toch denk ik dat er een kans is dat Europa ook eindelijk eens een DQ gaat krijgen!
quote:Op maandag 21 februari 2005 21:11 schreef Markster het volgende:
Is european tennis pro een beetje leuk?
Hij is nu 13 euro bij de bart smit, en vind een tennisspelletje op ze tijd wel leuk, ik hoef geen echt namen, als het maar een beetje vloeiend loopt en er leuk uit ziet, en natuurlijk lekke rspeelt.
Nou ja uh... de prijs zegt soms toch wel iets over het spel zelf.quote:
De prijs zegt idd niet altijd wat, ik heb laatst largo winch voor 13 euro gekocht, en ik vind het een heel vermakelijk spel. Veel langer dan menig spel van 50 euro.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:48 schreef P-Style het volgende:
[..]
[..]
Nou ja uh... de prijs zegt soms toch wel iets over het spel zelf.(hoewel het zeer goeie Soul Calibur II nu ook erg goedkoop is.
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |