abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24942843
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 18:41 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

waar?
Marktplaats, ik was er snel bij
Sold my Soul to Sony
  zondag 6 februari 2005 @ 08:55:17 #77
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24948835
Cold Fear,.... aparte Survival Horror ! Wel een stoere trailer !

http://media.ps2.ign.com/media/679/679297/vids_1.html

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_24976619
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 20:27 schreef ZigoSOS het volgende:
Pfff, heb nu Pro Evolution Soccer 4, wat is dat snel en goed uitgewerkt vergeleken met FIFA 2005.....
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_24977734
Vraagje: Zijn er hier mensen die gebruik maken van Logitech Cordless controller?
Is het wat, speelt ie lekker, als batterijen leeg zijn problemen etc?

Kortom mensen met gebruikservaring hier?

pi_24978619
Ik heb er wel eens mee gespeeld, speelde best wel fijn, alleen was een stuk groter dan de normale controler, dus ik weet niet of je dat zelf fijn vind. Zelf heb ik er geen, dus van de batterijen weet ik niks.
  maandag 7 februari 2005 @ 22:55:22 #81
31971 KumA
[ Layer 13: Ego ]
pi_24978847
Wat zijn goede tactical rpg's voor de PS2? In de trend van final fantasy tactics, Disgaea en Phantom Brave??
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
pi_24983030
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:58 schreef DJ_Robbie het volgende:
Vraagje: Zijn er hier mensen die gebruik maken van Logitech Cordless controller?
Is het wat, speelt ie lekker, als batterijen leeg zijn problemen etc?

Kortom mensen met gebruikservaring hier?

Vraagje: Heeft er iemand ooit làst van het snoer van z'n Dual Shock 2?

Nee, ik heb geen ervaring met die cordless controller... en ik hoef er ook geen. Dat gedoe met die batterijen (hoe lang ze ook meegaan.. vroeg of laat moet je ze toch vervangen en batterijen voegen gewicht toe) lijkt me helemaal niks en bovendien heb ik nu helemaal geen last van "het draadje". Dit is eigenlijk net zoiets als een draadloos toetsenbord, daar zie ik het nut ook niet zo van in.
pi_24983582
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 07:17 schreef P-Style het volgende:

[..]

Vraagje: Heeft er iemand ooit làst van het snoer van z'n Dual Shock 2?
Nope snoer is lang genoeg. Kan zelfs in bed gamen
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_24991658
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 09:17 schreef Hakkert het volgende:

[..]

Nope snoer is lang genoeg. Kan zelfs in bed gamen
Ik doe niet anders
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_24993365
Ik wilde binnenkort time crisis halen met de gun erbij, maar zijn er eigenlijk nog wel andere spellen die het pistool ondersteunen?
Ik ga niet 80 euro uitgeven om 1 game te kunnen spelen
pi_24993675
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 21:59 schreef Markster het volgende:
Ik wilde binnenkort time crisis halen met de gun erbij, maar zijn er eigenlijk nog wel andere spellen die het pistool ondersteunen?
Ik ga niet 80 euro uitgeven om 1 game te kunnen spelen
  • Time Crisis 2
  • Time Crisis 3
  • Crisis Zone
  • Dino Stalker
  • Resident Evil Dead Aim
  • Ninja Assault
  • Vampire Night
  • Starsky & Hutch

En bij een aantal van deze games kun je met 2 Guncon 2's tegelijk schieten voor nog meer actie! De games zijn er dus wel, maar ik denk dat ze allemaal een beetje op elkaar lijken.
  • pi_24994273
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 22:17 schreef P-Style het volgende:

[..]

• Time Crisis 2
  • Time Crisis 3
  • Crisis Zone
  • Dino Stalker
  • Resident Evil Dead Aim
  • Ninja Assault
  • Vampire Night
  • Starsky & Hutch

En bij een aantal van deze games kun je met 2 Guncon 2's tegelijk schieten voor nog meer actie! De games zijn er dus wel, maar ik denk dat ze allemaal een beetje op elkaar lijken.
  • Ik bedoelde dus time crisis 3

Ze zullen natuurlijk qua opzet vrij hetzelfde zijn, maar het gaat om het schieten, dat vind ik gewoon erg leuk om te doen.
    pi_24994470
    Wow Dino Stalker is wel HEEL slecht
    pi_24994506
    Ze zijn allemaal slecht, op time crisis3 na
    pi_24994630
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 23:17 schreef Markster het volgende:
    Ze zijn allemaal slecht, op time crisis3 na
    Hehe! Tja... da's balen!
    pi_24995112
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 23:22 schreef P-Style het volgende:

[..]

Hehe! Tja... da's balen!
    Ik kan me point blank voor de psx nog wel herrinneren, die was tof!
      dinsdag 8 februari 2005 @ 23:44:24 #92
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24995243
    Ik weet nog vroeger, Duck Hunt, die was pas tof
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_24995789
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Nintendo fanboy
    pi_25001525
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Je komt ook maar voor 1 ding hier he

Maarre voor markster. Ik kom regelmatig timecrisis met gun tegen tweedehands voor 35 a 40 euri. Misschien is dat een optie. Ik weet trouwens niet of die gun van TC problemen geeft op een 100hz tv. Daar was wat mee, maar weet niet of het deze gun is
    Mijn games
    pi_25001548
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 08:26 schreef Hakkert het volgende:
    Maarre voor markster. Ik kom regelmatig timecrisis met gun tegen tweedehands voor 35 a 40 euri. Misschien is dat een optie. Ik weet trouwens niet of die gun van TC problemen geeft op een 100hz tv. Daar was wat mee, maar weet niet of het deze gun is
    De Guncon 2 is compatible met 100Hz tv's in tegenstelling tot z'n voorganger. Dus dat zal geen probleem zijn.
    pi_25003353
    Ik heb toch geen 100hz tellevisie
    pi_25004337
    quote:
    Op vrijdag 4 februari 2005 07:08 schreef Chocobo het volgende:
    Godfather in GTA style Ik hoop dat ze de film eer aan doen maar ik betwijfel het

[afbeelding]
    Gewoon een Mafia kloon dus?
    pi_25004428
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 08:30 schreef P-Style het volgende:

[..]

De Guncon 2 is compatible met 100Hz tv's in tegenstelling tot z'n voorganger. Dus dat zal geen probleem zijn.
    De Guncon 2 is toch al die oudere? Die is niet compatible met 100hz.
    pi_25004450
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 10:54 schreef Markster het volgende:
    Ik heb toch geen 100hz tellevisie
    Je weet nooit voor in de toekomst he

Ben zelf tussendoor weer aan DMC begonnen. Wat een heerlijk spel is dat toch . Ben zwaar benieuwd naar 3. Dante heerst
    Mijn games
    pi_25005740
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 12:04 schreef Evil_Jur het volgende:
    De Guncon 2 is toch al die oudere?
    Nee, juist niet.
    pi_25007514
    Ik weet toch vrij zeker dat ik hier 2 jaar geleden mijn g-con 2 heb verkocht, ómdat ik een 100hz gun ervoor in de plaats wou.
    pi_25009714
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 15:48 schreef Evil_Jur het volgende:
    Ik weet toch vrij zeker dat ik hier 2 jaar geleden mijn g-con 2 heb verkocht, ómdat ik een 100hz gun ervoor in de plaats wou.
    Dan heb je die voor nix verkocht
    pi_25010025
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 18:54 schreef Markster het volgende:

[..]

Dan heb je die voor nix verkocht
    Nee hoor, want in tegenstelling tot mijn scorpion 3 deed hij het inderdaad niet op mijn 100hz tv, op de verpakking staat ook dat er een kans is dat ie niet werkt met 100hz tv's.
      woensdag 9 februari 2005 @ 19:33:56 #104
    82207 Chokeme
    DIY Viroloog
    pi_25010294
    Zijn er behalve uiterlijke ook innerlijke verschillen tussen de gewone psx2 en het nieuwe kleinere model ? Mijn psx is dus kapot en ik heb geen idee waar ik hem moet laten repareren, als die nieuwe nou zoveel beter is zou ik overwegen om gewoon een nieuwe te kopen.
    It's okay to be white
    pi_25010555
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 19:33 schreef Chokeme het volgende:
    Zijn er behalve uiterlijke ook innerlijke verschillen tussen de gewone psx2 en het nieuwe kleinere model ? Mijn psx is dus kapot en ik heb geen idee waar ik hem moet laten repareren, als die nieuwe nou zoveel beter is zou ik overwegen om gewoon een nieuwe te kopen.
    Ik neem hierbij aan dat je een PS2 hebt en niet een PSX (dat is een PS1).
    Ik zou kijken of je hem kan laten repareren. De dunne PS2 (slimline) is niet beter qua hardware, hij is gewoon een stuk dunner, dus hij is feitelijk niks beter dan jouw oude ps2. Je kan natuurlijk altijd nog een nieuwe kopen als de reparatie duurder is dan een nieuwe, of je kan er een tweedehands kopen
    Who knew?
    pi_25011703
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 19:53 schreef washandje het volgende:
    Ik neem hierbij aan dat je een PS2 hebt en niet een PSX (dat is een PS1).
    Ik zou kijken of je hem kan laten repareren. De dunne PS2 (slimline) is niet beter qua hardware, hij is gewoon een stuk dunner, dus hij is feitelijk niks beter dan jouw oude ps2. Je kan natuurlijk altijd nog een nieuwe kopen als de reparatie duurder is dan een nieuwe, of je kan er een tweedehands kopen
    Je vergeet voor het gemak even dat de Slimline een ingebouwde netwerkadapter heeft in tegenstelling tot de ouwe grote? En hij heeft óók een ingebouwde infraroodpoort voor de dvd-afstandsbediening, die niet op alle oudere modellen te vinden is (wel op de 50004)

En o ja... DIT is de PSX:

PSX is nooit een officiële naam geweest voor de PS1.
    pi_25025845
    Komt die PSX eigenlijk ooit nog naar Europa?
    En waarom werd de playstation eigenlijk psx genoemd?
    En nu ik toch bezig ben, playstation 2 spellen ondersteunen toch geen dts en dolby digital (met uitzondering van wat filmpjes) dus die optische uitgang is dan toch alleen nuttig voor dvd's?
    pi_25027313
    quote:
    Op donderdag 10 februari 2005 17:45 schreef peristilius het volgende:
    Komt die PSX eigenlijk ooit nog naar Europa?
    Zeer waarschijnlijk niet meer (de initiële plannen waren dat 'ie afgelopen december in Europa gelaunched zou worden). Laten we zeggen dat de verkoopcijfers in Japan nogal... teleurstellend zijn.
    quote:
    En waarom werd de playstation eigenlijk psx genoemd?
    Ik geloof dat PSX de codenaam was van het Playstation-project, toen de Playstation 1 nog in ontwikkeling was. Het apparaat zèlf heeft van Sony echter nooit de naam PSX gekregen.
    quote:
    En nu ik toch bezig ben, playstation 2 spellen ondersteunen toch geen dts en dolby digital (met uitzondering van wat filmpjes) dus die optische uitgang is dan toch alleen nuttig voor dvd's?
    Er zijn een aantal spellen (op één hand te tellen) die realtime DTS ondersteunen. Maar vaak was dat niet 5.1 kanaals, maar 4.0 (geen center dus). En een aantal spellen ondersteunen Dolby Digital tijdens filmpjes of cut-scenes (MGS2, Final Fantasy X-2). Maar voor gewoon stereo is de optische uitgang natuurlijk ook nuttig, vanwege de digitale signaal overdracht
    pi_25028880
    Ik zag laast Soul Calibur 2 bij de Free Record Shop liggen voor maar ¤15,- !!! Het is dat ik 'm al heb, maar dit is zeker een koopje. Zo'n geweldig goed vechtspel voor een vriendenprijsje!
    pi_25028929
    quote:
    Op donderdag 10 februari 2005 21:35 schreef P-Style het volgende:
    Ik zag laast Soul Calibur 2 bij de Free Record Shop liggen voor maar ¤15,- !!! Het is dat ik 'm al heb, maar dit is zeker een koopje. Zo'n geweldig goed vechtspel voor een vriendenprijsje!
    Ik ga hem ook binnenkort kopen...

voor de xbox
    pi_25029039
    quote:
    Op donderdag 10 februari 2005 21:37 schreef peristilius het volgende:
    Ik ga hem ook binnenkort kopen...

voor de xbox
    Ik weet alleen niet of ze die versie ook voor ¤15 verkopen.
    pi_25029114
    quote:
    Op donderdag 10 februari 2005 21:44 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik weet alleen niet of ze die versie ook voor ¤15 verkopen.
    Ik wel

Zat alleen te twijfelen of hij op de PS2 niet wat fijner speelt, de controller is misschien wel iets geschikter voor snelle knoppencombinaties. Maar ja ik ben een graphics hoer
    pi_25029284
    quote:
    Op donderdag 10 februari 2005 21:47 schreef peristilius het volgende:
    Ik wel

Zat alleen te twijfelen of hij op de PS2 niet wat fijner speelt, de controller is misschien wel iets geschikter voor snelle knoppencombinaties. Maar ja ik ben een graphics hoer
    Ik heb zelf de PS2 versie, maar heb de xbox versie ook gespeeld. Ik zag eerlijk gezegd geen verschil tussen de graphics! Vergeet niet dat SC2 in de arcade draaide op op PS2 gebaseerde hardware. Toen Namco de consoleversies ging maken, was de PS2 natuurlijk in het voordeel. Bovendien vind ik de extra schouderknoppen van de Dual Shock 2 een pluspunt bij vechtspellen

Maargoed, je moet zelf maar kijken welke versie je koopt. Als je Spawn wilt als extra character dan moet je de xbox versie kopen. Wil je Heihachi, dan moet je voor de PS2 versie gaan.
    pi_25032814
    quote:
    Op donderdag 10 februari 2005 21:35 schreef P-Style het volgende:
    Deze heb ik toevallig nog vorige week gehaald bij de media markt. Hij is trouwens overal 15 euro, ook bij bart smit.
    pi_25032861
    Ik las laatst ergens, dat de kleine ps2 eer moeite heeft met games? Klopt dat?
    Op zich zou het kunnen zijn dat dat kleine ding wat moeite heeft met de warmte.
    pi_25033221
    quote:
    Op vrijdag 11 februari 2005 00:51 schreef Markster het volgende:
    Ik las laatst ergens, dat de kleine ps2 eer moeite heeft met games? Klopt dat?
    Op zich zou het kunnen zijn dat dat kleine ding wat moeite heeft met de warmte.
    Als 'ie ècht moeite zou hebben met games, dan zou dat wel wat beter bekend zijn denk ik.
    pi_25033520
    quote:
    Op vrijdag 11 februari 2005 01:12 schreef P-Style het volgende:

[..]

Als 'ie ècht moeite zou hebben met games, dan zou dat wel wat beter bekend zijn denk ik.
    Naja, las het over San Andreas. Aangezien de gewone ps2 zich daar ook al in verslikt. (wat een kut framerate!!)
    pi_25033571
    quote:
    Op vrijdag 11 februari 2005 01:32 schreef Markster het volgende:
    Naja, las het over San Andreas. Aangezien de gewone ps2 zich daar ook al in verslikt. (wat een kut framerate!!)
    Dat ligt gewoon aan San Andreas zelf.
      vrijdag 11 februari 2005 @ 09:36:56 #119
    83139 Alessandro
    Vivere ora dare
    pi_25035902
    Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
    pi_25035910
    Dat filmpje is al oud en wat doet het in een PS2 topic?
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      vrijdag 11 februari 2005 @ 09:40:11 #121
    83139 Alessandro
    Vivere ora dare
    pi_25035931
    SPammm
    Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
    pi_25039293
    quote:
    Op vrijdag 11 februari 2005 01:32 schreef Markster het volgende:

[..]

Ik heb met mijn kleine en met mijn grote PS2 nooit problemen gehad met San Andreas
    Eigenlijk met geen enkel spel...
    pi_25039892
    Ik heb met mijn slimline PS2 ook geen problemen met San Andreas of andere spellen.
    pi_25041126
    Nou San Andreas heeft hier nogal eens flink de hik
    Frameratedrops om te janken...
    Who knew?
    pi_25047220
    quote:
    Op vrijdag 11 februari 2005 01:36 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat ligt gewoon aan San Andreas zelf.
    Nee, het ligt aan dat ze teveel eisen van de playstation, Zelfde met de voorgangers GTA3 en VC.

VC draaide als een zonnetje op de PC.

geef toe, de ps2 is gewoon verouderd (ik geef het toe, als sony-fanboy )

Maar dat er geen verschil is tusen de grote en kleine ps2 is dus duidelijk, was dus een beetje loos bericht wat ik las.
    pi_25048653
    Zowel mijn oude ps2 als mijn nieuwe slimline hebben framedrops met GTA SA, alhowel ik het idee heb dat het met de slimline ietsiepietsie beter is. Maar het blijft duidelijk dat SA eigenlijk al teveel eist van de PS2.
    pi_25048937
    quote:
    Op vrijdag 11 februari 2005 21:21 schreef Markster het volgende:
    Nee, het ligt aan dat ze teveel eisen van de playstation, Zelfde met de voorgangers GTA3 en VC.

VC draaide als een zonnetje op de PC.

geef toe, de ps2 is gewoon verouderd (ik geef het toe, als sony-fanboy )

Maar dat er geen verschil is tusen de grote en kleine ps2 is dus duidelijk, was dus een beetje loos bericht wat ik las.
    Dat zeg ik toch? Het ligt aan San Andreas zelf. Dat spel is gewoon helemaal niet goed geprogrammeerd voor de PS2.
    pi_25052044
    quote:
    Op vrijdag 11 februari 2005 23:29 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch? Het ligt aan San Andreas zelf. Dat spel is gewoon helemaal niet goed geprogrammeerd voor de PS2.
    Nee, het ligt aan de verouderde hardware, medal of honor: rising sun werkt ook niet lekker, call of duty ook niet. Killzone ook niet. etc.

Dan kan je natuurlijk zeggen dat die allemaal niet goed geprogrammeerd zijn, maar dan ligt het nog steeds aan het feit dat het zo moeilijk is, om voor de ps2 te programmeren
    pi_25053001
    quote:
    Op zaterdag 12 februari 2005 02:55 schreef Markster het volgende:
    Nee, het ligt aan de verouderde hardware, medal of honor: rising sun werkt ook niet lekker, call of duty ook niet. Killzone ook niet. etc.

Dan kan je natuurlijk zeggen dat die allemaal niet goed geprogrammeerd zijn, maar dan ligt het nog steeds aan het feit dat het zo moeilijk is, om voor de ps2 te programmeren
    Het is gewoon niet optimaal geprogrammeerd. Het is nogal flauw om de schuld bij de hardware te leggen. Ze hadden San Andreas best vloeiender kunnen maken hoor. Dan maar een iets kortere draw-distance, dan maar wat minder voetgangers/auto's in beeld, dan maar even wat laadtijd tussen de verschillende eilanden van San Andreas, dan maar... Het is gewoon een compromis dat de developpers gemaakt hebben, wat in dit geval ten koste gaat van de framerate. Een héél slecht compromis als je het mij vraagt. (en verder zit het spel ook nog eens vol met bugs)
    pi_25053013
    Nou, als je bedenkt hoe enorm dat spel is, valt het aantal bugs wel mee hoor.
    pi_25053076
    quote:
    Op zaterdag 12 februari 2005 10:00 schreef Evil_Jur het volgende:
    Nou, als je bedenkt hoe enorm dat spel is, valt het aantal bugs wel mee hoor.
    Kan me niet schelen hoe groot het spel is. Bugs in een consolespel (die niet zomaar met patches te updaten zijn) vind ik onacceptabel. Dan hadden ze maar wat langer moeten testen.
    pi_25057919
    Weet iemand of er een 100hz lightgun is, die ook werkt op een breedbeeld televisie ?

Ik zie overal wel 100 hz guns staan, maar vaak staat erbij dat op widescreen tv's het ding niet werkt.
    pi_25058524
    quote:
    Op zaterdag 12 februari 2005 16:15 schreef hardcorekabouter het volgende:
    Weet iemand of er een 100hz lightgun is, die ook werkt op een breedbeeld televisie ?

Ik zie overal wel 100 hz guns staan, maar vaak staat erbij dat op widescreen tv's het ding niet werkt.
    Iedere gun doet het op een breedbeeld tv. Het maakt geen hol uit of je tv 4:3 of 16:9 is.
    pi_25058644
    De scorpion 3 werke bij mij wel redelijk, maar ik wacht liever tot er een betere 100hz gun is.
    pi_25165437
    Welke videoformaten kan de PS allemaal afspelen...

Kan ie ook MPEG afspelen. En meerdere MPEG's op 1 DVD wordt dat een probleem ?
    Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
    pi_25167270
    quote:
    Op zaterdag 19 februari 2005 18:46 schreef RoaRRR het volgende:
    Welke videoformaten kan de PS allemaal afspelen...

Kan ie ook MPEG afspelen. En meerdere MPEG's op 1 DVD wordt dat een probleem ?
    Hij kan standaard regio 2 dvd's afspelen... dat was het!

(technische gezien kàn 'ie natuurlijk makkelijk ook mpeg's afspelen, maar deze optie wordt niet ondersteund in de firmware)
    pi_25170399
    Heb een netwerkadapter geleend, maar de toegangscode is al gebruikt, hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik online kan gamen?
    pi_25170607
    quote:
    Op zaterdag 19 februari 2005 23:24 schreef Markster het volgende:
    Heb een netwerkadapter geleend, maar de toegangscode is al gebruikt, hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik online kan gamen?
    Heb je al een online spel? Zoja... dan moet je in dat spel even kijken of je een netwerkaccess-bestandje kunt maken (bij de meeste online games zit een klein programmaatje waarmee dat kan). Zodra je een netwerkaccess-bestandje op je memory card hebt staan, zou je online moeten kunnen!
    pi_25171272
    quote:
    Op zaterdag 19 februari 2005 23:34 schreef P-Style het volgende:

[..]

Heb je al een online spel? Zoja... dan moet je in dat spel even kijken of je een netwerkaccess-bestandje kunt maken (bij de meeste online games zit een klein programmaatje waarmee dat kan). Zodra je een netwerkaccess-bestandje op je memory card hebt staan, zou je online moeten kunnen!
    Ik heb socom2, maar hij wilde niet online omdat mijn naam/wachtwoord niet klopte.
    Ik neem aan dat hij daar mijn gebruikersnaam voor central station bedoelt?
    pi_25171399
    quote:
    Op zondag 20 februari 2005 00:04 schreef Markster het volgende:
    Ik heb socom2, maar hij wilde niet online omdat mijn naam/wachtwoord niet klopte.
    Ik neem aan dat hij daar mijn gebruikersnaam voor central station bedoelt?
    Hmmm... zou kunnen ja. Nu je het zegt. Firstparty online-titels maken inderdaad gebruik van de useraccount van Central Station. Ikzelf heb Burnout 3 als enige online titel. Deze gebruikt EA's eigen useraccount, dus dan heb je dat gedoe met Central Station niet.

Toen ik die nieuwe networkaccesdisc kreeg, met Hardware Online Arena erop, moest ik inderdaad m'n Central Station useraccount gebruiken om Hardware te spelen.
      zondag 20 februari 2005 @ 00:34:15 #141
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_25171997
    Kut PS2

FFXII
    DQVIII
    Tales of Legendia
    Tales of Rebirth
    Disgaea
    Phantom Brave

....

Waar haal ik de tijd vandaan...
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    pi_25172421
    quote:
    Op zondag 20 februari 2005 00:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Kut PS2

FFXII
    DQVIII
    Tales of Legendia
    Tales of Rebirth
    Disgaea
    Phantom Brave

....

Waar haal ik de tijd vandaan...
    Nou, voorlópig hoef je die tijd nergens vandaan te halen...
      zondag 20 februari 2005 @ 00:53:43 #143
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_25172548
    quote:
    Op zondag 20 februari 2005 00:49 schreef P-Style het volgende:

[..]

Nou, voorlópig hoef je die tijd nergens vandaan te halen...
    Het lijkt erop dat de PS2 het langste doorgaat deze generatie ja En ik maar denken dat die het eerst weer in de doos ging

FFXII pas ergens 2006 denk ik en Ik vraag me af of DQ en de Tales of uberhaupt wel in Europa komen. Disgaea heb ik iig al thuis
    pi_25172708
    quote:
    Op zondag 20 februari 2005 00:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Het lijkt erop dat de PS2 het langste doorgaat deze generatie ja En ik maar denken dat die het eerst weer in de doos ging
    Jep... er zat 5 jaar tussen de PS1 en de PS2... de PS2 zal al 6 jaar op de markt zijn als de PS3 verschijnt. Bovendien denk ik dat de development van PS2 games nog best lang door zal gaan als de PS3 er eenmaal is. Langer dan de development van PS1 games, toen de PS2 verscheen in ieder geval. Ik denk dat de PS3 (als ik de hype mag geloven) straks misschien wel 7 jaar mee zal gaan!
    quote:
    FFXII pas ergens 2006 denk ik en Ik vraag me af of DQ en de Tales of uberhaupt wel in Europa komen. Disgaea heb ik iig al thuis
    FFIX verscheen (hier in Europa) trouwens ook pas na de launch van de PS2. Ik denk dat ik FFIX meer op m'n PS2 heb gespeeld, dan op m'n PS1.

DQ is nog even afwachten... Toch denk ik dat er een kans is dat Europa ook eindelijk eens een DQ gaat krijgen!
      zondag 20 februari 2005 @ 01:03:28 #145
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_25172806
    quote:
    Op zondag 20 februari 2005 00:59 schreef P-Style het volgende:

[..]

Jep... er zat 5 jaar tussen de PS1 en de PS2... de PS2 zal al 6 jaar op de markt zijn als de PS3 verschijnt. Bovendien denk ik dat de development van PS2 games nog best lang door zal gaan als de PS3 er eenmaal is. Langer dan de development van PS1 games, toen de PS2 verscheen in ieder geval. Ik denk dat de PS3 (als ik de hype mag geloven) straks misschien wel 7 jaar mee zal gaan!
    Fifa 2004 is volgens mij ook nog gewoon op de PSOne uitgekomen toch?
    quote:
    DQ is nog even afwachten... Toch denk ik dat er een kans is dat Europa ook eindelijk eens een DQ gaat krijgen!
    Ik hoop het Ik neem vakantie dan.
    pi_25175376
    Ja, FIFA 2004 had ik nog op de PS1
    pi_25195592
    Is european tennis pro een beetje leuk?
    Hij is nu 13 euro bij de bart smit, en vind een tennisspelletje op ze tijd wel leuk, ik hoef geen echt namen, als het maar een beetje vloeiend loopt en er leuk uit ziet, en natuurlijk lekke rspeelt.
    pi_25196565
    10 euro zelfs
    pi_25198854
    quote:
    Op maandag 21 februari 2005 21:11 schreef Markster het volgende:
    Is european tennis pro een beetje leuk?
    Hij is nu 13 euro bij de bart smit, en vind een tennisspelletje op ze tijd wel leuk, ik hoef geen echt namen, als het maar een beetje vloeiend loopt en er leuk uit ziet, en natuurlijk lekke rspeelt.
    quote:
    Op maandag 21 februari 2005 22:39 schreef Markster het volgende:
    10 euro zelfs
    Nou ja uh... de prijs zegt soms toch wel iets over het spel zelf. (hoewel het zeer goeie Soul Calibur II nu ook erg goedkoop is. )
    pi_25200912
    quote:
    Op dinsdag 22 februari 2005 00:48 schreef P-Style het volgende:

[..]

[..]

Nou ja uh... de prijs zegt soms toch wel iets over het spel zelf. (hoewel het zeer goeie Soul Calibur II nu ook erg goedkoop is. )
    De prijs zegt idd niet altijd wat, ik heb laatst largo winch voor 13 euro gekocht, en ik vind het een heel vermakelijk spel. Veel langer dan menig spel van 50 euro.
    En ook soul calibur 2 heb ik voor 15 euro gekocht, de spellen worden gwoon heel snel goedkoop
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')