abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25048653
Zowel mijn oude ps2 als mijn nieuwe slimline hebben framedrops met GTA SA, alhowel ik het idee heb dat het met de slimline ietsiepietsie beter is. Maar het blijft duidelijk dat SA eigenlijk al teveel eist van de PS2.
pi_25048937
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:21 schreef Markster het volgende:
Nee, het ligt aan dat ze teveel eisen van de playstation, Zelfde met de voorgangers GTA3 en VC.

VC draaide als een zonnetje op de PC.

geef toe, de ps2 is gewoon verouderd (ik geef het toe, als sony-fanboy )

Maar dat er geen verschil is tusen de grote en kleine ps2 is dus duidelijk, was dus een beetje loos bericht wat ik las.
Dat zeg ik toch? Het ligt aan San Andreas zelf. Dat spel is gewoon helemaal niet goed geprogrammeerd voor de PS2.
pi_25052044
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 23:29 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch? Het ligt aan San Andreas zelf. Dat spel is gewoon helemaal niet goed geprogrammeerd voor de PS2.
Nee, het ligt aan de verouderde hardware, medal of honor: rising sun werkt ook niet lekker, call of duty ook niet. Killzone ook niet. etc.

Dan kan je natuurlijk zeggen dat die allemaal niet goed geprogrammeerd zijn, maar dan ligt het nog steeds aan het feit dat het zo moeilijk is, om voor de ps2 te programmeren
pi_25053001
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 02:55 schreef Markster het volgende:
Nee, het ligt aan de verouderde hardware, medal of honor: rising sun werkt ook niet lekker, call of duty ook niet. Killzone ook niet. etc.

Dan kan je natuurlijk zeggen dat die allemaal niet goed geprogrammeerd zijn, maar dan ligt het nog steeds aan het feit dat het zo moeilijk is, om voor de ps2 te programmeren
Het is gewoon niet optimaal geprogrammeerd. Het is nogal flauw om de schuld bij de hardware te leggen. Ze hadden San Andreas best vloeiender kunnen maken hoor. Dan maar een iets kortere draw-distance, dan maar wat minder voetgangers/auto's in beeld, dan maar even wat laadtijd tussen de verschillende eilanden van San Andreas, dan maar... Het is gewoon een compromis dat de developpers gemaakt hebben, wat in dit geval ten koste gaat van de framerate. Een héél slecht compromis als je het mij vraagt. (en verder zit het spel ook nog eens vol met bugs)
pi_25053013
Nou, als je bedenkt hoe enorm dat spel is, valt het aantal bugs wel mee hoor.
pi_25053076
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 10:00 schreef Evil_Jur het volgende:
Nou, als je bedenkt hoe enorm dat spel is, valt het aantal bugs wel mee hoor.
Kan me niet schelen hoe groot het spel is. Bugs in een consolespel (die niet zomaar met patches te updaten zijn) vind ik onacceptabel. Dan hadden ze maar wat langer moeten testen.
pi_25057919
Weet iemand of er een 100hz lightgun is, die ook werkt op een breedbeeld televisie ?

Ik zie overal wel 100 hz guns staan, maar vaak staat erbij dat op widescreen tv's het ding niet werkt.
pi_25058524
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 16:15 schreef hardcorekabouter het volgende:
Weet iemand of er een 100hz lightgun is, die ook werkt op een breedbeeld televisie ?

Ik zie overal wel 100 hz guns staan, maar vaak staat erbij dat op widescreen tv's het ding niet werkt.
Iedere gun doet het op een breedbeeld tv. Het maakt geen hol uit of je tv 4:3 of 16:9 is.
pi_25058644
De scorpion 3 werke bij mij wel redelijk, maar ik wacht liever tot er een betere 100hz gun is.
pi_25165437
Welke videoformaten kan de PS allemaal afspelen...

Kan ie ook MPEG afspelen. En meerdere MPEG's op 1 DVD wordt dat een probleem ?
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_25167270
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 18:46 schreef RoaRRR het volgende:
Welke videoformaten kan de PS allemaal afspelen...

Kan ie ook MPEG afspelen. En meerdere MPEG's op 1 DVD wordt dat een probleem ?
Hij kan standaard regio 2 dvd's afspelen... dat was het!

(technische gezien kàn 'ie natuurlijk makkelijk ook mpeg's afspelen, maar deze optie wordt niet ondersteund in de firmware)
pi_25170399
Heb een netwerkadapter geleend, maar de toegangscode is al gebruikt, hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik online kan gamen?
pi_25170607
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 23:24 schreef Markster het volgende:
Heb een netwerkadapter geleend, maar de toegangscode is al gebruikt, hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik online kan gamen?
Heb je al een online spel? Zoja... dan moet je in dat spel even kijken of je een netwerkaccess-bestandje kunt maken (bij de meeste online games zit een klein programmaatje waarmee dat kan). Zodra je een netwerkaccess-bestandje op je memory card hebt staan, zou je online moeten kunnen!
pi_25171272
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 23:34 schreef P-Style het volgende:

[..]

Heb je al een online spel? Zoja... dan moet je in dat spel even kijken of je een netwerkaccess-bestandje kunt maken (bij de meeste online games zit een klein programmaatje waarmee dat kan). Zodra je een netwerkaccess-bestandje op je memory card hebt staan, zou je online moeten kunnen!
Ik heb socom2, maar hij wilde niet online omdat mijn naam/wachtwoord niet klopte.
Ik neem aan dat hij daar mijn gebruikersnaam voor central station bedoelt?
pi_25171399
quote:
Op zondag 20 februari 2005 00:04 schreef Markster het volgende:
Ik heb socom2, maar hij wilde niet online omdat mijn naam/wachtwoord niet klopte.
Ik neem aan dat hij daar mijn gebruikersnaam voor central station bedoelt?
Hmmm... zou kunnen ja. Nu je het zegt. Firstparty online-titels maken inderdaad gebruik van de useraccount van Central Station. Ikzelf heb Burnout 3 als enige online titel. Deze gebruikt EA's eigen useraccount, dus dan heb je dat gedoe met Central Station niet.

Toen ik die nieuwe networkaccesdisc kreeg, met Hardware Online Arena erop, moest ik inderdaad m'n Central Station useraccount gebruiken om Hardware te spelen.
  zondag 20 februari 2005 @ 00:34:15 #141
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25171997
Kut PS2

FFXII
DQVIII
Tales of Legendia
Tales of Rebirth
Disgaea
Phantom Brave

....

Waar haal ik de tijd vandaan...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_25172421
quote:
Op zondag 20 februari 2005 00:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kut PS2

FFXII
DQVIII
Tales of Legendia
Tales of Rebirth
Disgaea
Phantom Brave

....

Waar haal ik de tijd vandaan...
Nou, voorlópig hoef je die tijd nergens vandaan te halen...
  zondag 20 februari 2005 @ 00:53:43 #143
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25172548
quote:
Op zondag 20 februari 2005 00:49 schreef P-Style het volgende:

[..]

Nou, voorlópig hoef je die tijd nergens vandaan te halen...
Het lijkt erop dat de PS2 het langste doorgaat deze generatie ja En ik maar denken dat die het eerst weer in de doos ging

FFXII pas ergens 2006 denk ik en Ik vraag me af of DQ en de Tales of uberhaupt wel in Europa komen. Disgaea heb ik iig al thuis
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_25172708
quote:
Op zondag 20 februari 2005 00:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het lijkt erop dat de PS2 het langste doorgaat deze generatie ja En ik maar denken dat die het eerst weer in de doos ging
Jep... er zat 5 jaar tussen de PS1 en de PS2... de PS2 zal al 6 jaar op de markt zijn als de PS3 verschijnt. Bovendien denk ik dat de development van PS2 games nog best lang door zal gaan als de PS3 er eenmaal is. Langer dan de development van PS1 games, toen de PS2 verscheen in ieder geval. Ik denk dat de PS3 (als ik de hype mag geloven) straks misschien wel 7 jaar mee zal gaan!
quote:
FFXII pas ergens 2006 denk ik en Ik vraag me af of DQ en de Tales of uberhaupt wel in Europa komen. Disgaea heb ik iig al thuis
FFIX verscheen (hier in Europa) trouwens ook pas na de launch van de PS2. Ik denk dat ik FFIX meer op m'n PS2 heb gespeeld, dan op m'n PS1.

DQ is nog even afwachten... Toch denk ik dat er een kans is dat Europa ook eindelijk eens een DQ gaat krijgen!
  zondag 20 februari 2005 @ 01:03:28 #145
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25172806
quote:
Op zondag 20 februari 2005 00:59 schreef P-Style het volgende:

[..]

Jep... er zat 5 jaar tussen de PS1 en de PS2... de PS2 zal al 6 jaar op de markt zijn als de PS3 verschijnt. Bovendien denk ik dat de development van PS2 games nog best lang door zal gaan als de PS3 er eenmaal is. Langer dan de development van PS1 games, toen de PS2 verscheen in ieder geval. Ik denk dat de PS3 (als ik de hype mag geloven) straks misschien wel 7 jaar mee zal gaan!
Fifa 2004 is volgens mij ook nog gewoon op de PSOne uitgekomen toch?
quote:
DQ is nog even afwachten... Toch denk ik dat er een kans is dat Europa ook eindelijk eens een DQ gaat krijgen!
Ik hoop het Ik neem vakantie dan.
pi_25175376
Ja, FIFA 2004 had ik nog op de PS1
pi_25195592
Is european tennis pro een beetje leuk?
Hij is nu 13 euro bij de bart smit, en vind een tennisspelletje op ze tijd wel leuk, ik hoef geen echt namen, als het maar een beetje vloeiend loopt en er leuk uit ziet, en natuurlijk lekke rspeelt.
pi_25196565
10 euro zelfs
pi_25198854
quote:
Op maandag 21 februari 2005 21:11 schreef Markster het volgende:
Is european tennis pro een beetje leuk?
Hij is nu 13 euro bij de bart smit, en vind een tennisspelletje op ze tijd wel leuk, ik hoef geen echt namen, als het maar een beetje vloeiend loopt en er leuk uit ziet, en natuurlijk lekke rspeelt.
quote:
Op maandag 21 februari 2005 22:39 schreef Markster het volgende:
10 euro zelfs
Nou ja uh... de prijs zegt soms toch wel iets over het spel zelf. (hoewel het zeer goeie Soul Calibur II nu ook erg goedkoop is. )
pi_25200912
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 00:48 schreef P-Style het volgende:

[..]

[..]

Nou ja uh... de prijs zegt soms toch wel iets over het spel zelf. (hoewel het zeer goeie Soul Calibur II nu ook erg goedkoop is. )
De prijs zegt idd niet altijd wat, ik heb laatst largo winch voor 13 euro gekocht, en ik vind het een heel vermakelijk spel. Veel langer dan menig spel van 50 euro.
En ook soul calibur 2 heb ik voor 15 euro gekocht, de spellen worden gwoon heel snel goedkoop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')