Dan heb je die voor nix verkochtquote:Op woensdag 9 februari 2005 15:48 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik weet toch vrij zeker dat ik hier 2 jaar geleden mijn g-con 2 heb verkocht, ómdat ik een 100hz gun ervoor in de plaats wou.
Nee hoor, want in tegenstelling tot mijn scorpion 3 deed hij het inderdaad niet op mijn 100hz tv, op de verpakking staat ook dat er een kans is dat ie niet werkt met 100hz tv's.quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:54 schreef Markster het volgende:
[..]
Dan heb je die voor nix verkocht
Ik neem hierbij aan dat je een PS2 hebt en niet een PSX (dat is een PS1).quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:33 schreef Chokeme het volgende:
Zijn er behalve uiterlijke ook innerlijke verschillen tussen de gewone psx2 en het nieuwe kleinere model ? Mijn psx is dus kapot en ik heb geen idee waar ik hem moet laten repareren, als die nieuwe nou zoveel beter is zou ik overwegen om gewoon een nieuwe te kopen.
Je vergeet voor het gemak even dat de Slimline een ingebouwde netwerkadapter heeft in tegenstelling tot de ouwe grote? En hij heeft óók een ingebouwde infraroodpoort voor de dvd-afstandsbediening, die niet op alle oudere modellen te vinden is (wel op de 50004)quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:53 schreef washandje het volgende:
Ik neem hierbij aan dat je een PS2 hebt en niet een PSX (dat is een PS1).
Ik zou kijken of je hem kan laten repareren. De dunne PS2 (slimline) is niet beter qua hardware, hij is gewoon een stuk dunner, dus hij is feitelijk niks beter dan jouw oude ps2. Je kan natuurlijk altijd nog een nieuwe kopen als de reparatie duurder is dan een nieuwe, of je kan er een tweedehands kopen
Zeer waarschijnlijk niet meer (de initiële plannen waren dat 'ie afgelopen december in Europa gelaunched zou worden). Laten we zeggen dat de verkoopcijfers in Japan nogal... teleurstellend zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:45 schreef peristilius het volgende:
Komt die PSX eigenlijk ooit nog naar Europa?
Ik geloof dat PSX de codenaam was van het Playstation-project, toen de Playstation 1 nog in ontwikkeling was.quote:En waarom werd de playstation eigenlijk psx genoemd?
Er zijn een aantal spellen (op één hand te tellen) die realtime DTS ondersteunen. Maar vaak was dat niet 5.1 kanaals, maar 4.0 (geen center dus). En een aantal spellen ondersteunen Dolby Digital tijdens filmpjes of cut-scenes (MGS2, Final Fantasy X-2). Maar voor gewoon stereo is de optische uitgang natuurlijk ook nuttig, vanwege de digitale signaal overdrachtquote:En nu ik toch bezig ben, playstation 2 spellen ondersteunen toch geen dts en dolby digital (met uitzondering van wat filmpjes) dus die optische uitgang is dan toch alleen nuttig voor dvd's?
Ik ga hem ook binnenkort kopen...quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:35 schreef P-Style het volgende:
Ik zag laast Soul Calibur 2 bij de Free Record Shop liggen voor maar ¤15,- !!! Het is dat ik 'm al heb, maar dit is zeker een koopje. Zo'n geweldig goed vechtspel voor een vriendenprijsje!
Ik weet alleen niet of ze die versie ook voor ¤15 verkopen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:37 schreef peristilius het volgende:
Ik ga hem ook binnenkort kopen...
voor de xbox![]()
Ik welquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:44 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ze die versie ook voor ¤15 verkopen.
Ik heb zelf de PS2 versie, maar heb de xbox versie ook gespeeld. Ik zag eerlijk gezegd geen verschil tussen de graphics!quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:47 schreef peristilius het volgende:
Ik wel![]()
Zat alleen te twijfelen of hij op de PS2 niet wat fijner speelt, de controller is misschien wel iets geschikter voor snelle knoppencombinaties. Maar ja ik ben een graphics hoer
Deze heb ik toevallig nog vorige week gehaald bij de media markt. Hij is trouwens overal 15 euro, ook bij bart smit.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:35 schreef P-Style het volgende:
Ik zag laast Soul Calibur 2 bij de Free Record Shop liggen voor maar ¤15,- !!! Het is dat ik 'm al heb, maar dit is zeker een koopje. Zo'n geweldig goed vechtspel voor een vriendenprijsje!
Als 'ie ècht moeite zou hebben met games, dan zou dat wel wat beter bekend zijn denk ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:51 schreef Markster het volgende:
Ik las laatst ergens, dat de kleine ps2 eer moeite heeft met games? Klopt dat?
Op zich zou het kunnen zijn dat dat kleine ding wat moeite heeft met de warmte.
Naja, las het over San Andreas. Aangezien de gewone ps2 zich daar ook al in verslikt. (wat een kut framerate!!)quote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als 'ie ècht moeite zou hebben met games, dan zou dat wel wat beter bekend zijn denk ik.
Dat ligt gewoon aan San Andreas zelf.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:32 schreef Markster het volgende:
Naja, las het over San Andreas. Aangezien de gewone ps2 zich daar ook al in verslikt. (wat een kut framerate!!)
Ik heb met mijn kleine en met mijn grote PS2 nooit problemen gehad met San Andreasquote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:32 schreef Markster het volgende:
[..]
Naja, las het over San Andreas. Aangezien de gewone ps2 zich daar ook al in verslikt. (wat een kut framerate!!)
Nee, het ligt aan dat ze teveel eisen van de playstation, Zelfde met de voorgangers GTA3 en VC.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat ligt gewoon aan San Andreas zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |