quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:27 schreef ZigoSOS het volgende:
Pfff, heb nu Pro Evolution Soccer 4, wat is dat snel en goed uitgewerkt vergeleken met FIFA 2005.....
Vraagje: Heeft er iemand ooit lāst van het snoer van z'n Dual Shock 2?quote:Op maandag 7 februari 2005 21:58 schreef DJ_Robbie het volgende:
Vraagje: Zijn er hier mensen die gebruik maken van Logitech Cordless controller?
Is het wat, speelt ie lekker, als batterijen leeg zijn problemen etc?
Kortom mensen met gebruikservaring hier?
Nope snoer is lang genoeg. Kan zelfs in bed gamenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 07:17 schreef P-Style het volgende:
[..]
Vraagje: Heeft er iemand ooit lāst van het snoer van z'n Dual Shock 2?
Ik doe niet andersquote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:17 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Nope snoer is lang genoeg. Kan zelfs in bed gamen![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:59 schreef Markster het volgende:
Ik wilde binnenkort time crisis halen met de gun erbij, maar zijn er eigenlijk nog wel andere spellen die het pistool ondersteunen?
Ik ga niet 80 euro uitgeven om 1 game te kunnen spelen
Ik bedoelde dus time crisis 3quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:17 schreef P-Style het volgende:
[..]Time Crisis 2 Time Crisis 3 Crisis Zone Dino Stalker Resident Evil Dead Aim Ninja Assault Vampire Night Starsky & Hutch
En bij een aantal van deze games kun je met 2 Guncon 2's tegelijk schieten voor nog meer actie!De games zijn er dus wel, maar ik denk dat ze allemaal een beetje op elkaar lijken.
Hehe!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:17 schreef Markster het volgende:
Ze zijn allemaal slecht, op time crisis3 na![]()
Nintendo fanboyquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet nog vroeger, Duck Hunt, die was pas tof
Je komt ook maar voor 1 ding hier hequote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet nog vroeger, Duck Hunt, die was pas tof
De Guncon 2 is compatible met 100Hz tv's in tegenstelling tot z'n voorganger. Dus dat zal geen probleem zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2005 08:26 schreef Hakkert het volgende:
Maarre voor markster. Ik kom regelmatig timecrisis met gun tegen tweedehands voor 35 a 40 euri. Misschien is dat een optie. Ik weet trouwens niet of die gun van TC problemen geeft op een 100hz tv. Daar was wat mee, maar weet niet of het deze gun is
Gewoon een Mafia kloon dus?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 07:08 schreef Chocobo het volgende:
Godfather in GTA styleIk hoop dat ze de film eer aan doen maar ik betwijfel het
[afbeelding]
De Guncon 2 is toch al die oudere? Die is niet compatible met 100hz.quote:Op woensdag 9 februari 2005 08:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
De Guncon 2 is compatible met 100Hz tv's in tegenstelling tot z'n voorganger. Dus dat zal geen probleem zijn.
Je weet nooit voor in de toekomst hequote:
Nee, juist niet.quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:04 schreef Evil_Jur het volgende:
De Guncon 2 is toch al die oudere?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |