quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
[Hools] het VBL-Café # 552 1/2 en nú even niet!
Hier ben ik alweer hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:29 schreef rubbereend het volgende:je hebt zin om deze snel vol te posten maar vervolgens ga je er wel van door
Is dat voor geld?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er is toch een echt wedtopic in vbl?
Het gaat en met jou?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier ben ik alweer hoor![]()
Voreg, alles goed ?
We hebben in VBL tot 25 delen een reeks gehad: voetbaltoto, het echte wedtopic.quote:
iSCH waarSCHijnlijk teveel werk om dat even na te SCHpeurenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:26 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben in VBL tot 25 delen een reeks gehad: voetbaltoto, het echte wedtopic.
Zoek daar maar even op.
Tegenwoordig loopt in WGR een nieuwe reeks over online betting.
Hey wat grappig. Wil je me mailen of bellen? jaap@heerenveen.org of 035 6719882 - vraag naar Jaap of Mireille. Andere Hools mogen ook bellen maar dan hijg ik alleen maar.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik waag regelmatig een gokje via http://www.mrbookmaker.com
Laatste 2 weken niet echt meer actief gedaan maar voorheen best een aardig centje mee verdient![]()
Al kom je vaak aan het einde bedrogen uit als je niet op tijd casht![]()
Ik ga je bellenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:31 schreef SCH het volgende:
Andere Hools mogen ook bellen maar dan hijg ik alleen maar.
ik durf niet, bang voor mireillequote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:38 schreef SCH het volgende:
bel dan bel dan bel dan
acceptedquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:41 schreef Bjoro het volgende:
ga je bellen en dan ga ik je proberen minimaal 15 minuten aan de telefoon te houden zonder dat ik vertel en jij raadt wie ik ben !!!
Ik kan straks thuis wel even bellen of nu mailen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey wat grappig. Wil je me mailen of bellen? jaap@heerenveen.org of 035 6719882 - vraag naar Jaap of Mireille. Andere Hools mogen ook bellen maar dan hijg ik alleen maar.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:53 schreef Bjoro het volgende:mirelle wil niet doorverbinden.......lekker is dat !!
Stelletje stalkersquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:53 schreef Bjoro het volgende:mirelle wil niet doorverbinden.......lekker is dat !!
Nu mailen - het liefst zo dat ik je terug kan bellen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik kan straks thuis wel even bellen of nu mailen.
Wat heb je het liefst?
FOK! is wel snel sinds tong met die PC bezig is....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:06 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Pienaar.
FOK weer redelijk snel.
Hoe zou het met tongs PC zijn?
Nee hoor, Hier is hij ook langzaamquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben ik de enige die een trage verbinding heeft met Fok dan
Donequote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Nu mailen - het liefst zo dat ik je terug kan bellen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hoor het toch lekker niet, zou niet eens meer willen.
NCRV
kan wel, wij waren 10, dus dat kan kloppenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
Die was 9 ofzo?
Mijn buikje zegt van welquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
Honger kennen we niet in Nederland.
Hoi mam!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
Honger kennen we niet in Nederland.
Dat heb ik net gehad. Plus groente dan nog.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:06 schreef Suijk het volgende:
Ik ga ook maar eens wat eten bij elkaar sprokkelen. Vandaag is het rijst met saus en kip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |