ik denk dat ze games voor de PSP juist ontwikkelen voor (relatief) korte game-sessies. Vooral omdat dit een portable game-console is zullen veel mensen eventjes een spelletje spelen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
Meen je dit serieus?Een spel met me minimaal 30 uur kunnen vermaken èn een hoge replayability-factor hebben voordat ik het koop!
waar heb je die stick gekocht?quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:03 schreef crackanimal het volgende:
<Ook maar gelijk een memory stick van 1GB gekocht om een film op kwijt te kunnen, en dit gaat goed! moet alleen op een wel erg apparte manier naar 3gp (mp4) omzetten, ben nog een goed programma aan het zoeken.
Maar als de replayability hoog is, dan gaan er natuurlijk ook veel uren in zitten.quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:10 schreef kepler het volgende:
ik denk dat ze games voor de PSP juist ontwikkelen voor (relatief) korte game-sessies. Vooral omdat dit een portable game-console is zullen veel mensen eventjes een spelletje spelen.
Dus vooral veel verslavende spelletjes met niet al te veel uren erin, maar wel veel replayability. Dus inderdaad even snel een race rijden met GT4, of een puzzel oplossen met mercury.
ja okquote:Op donderdag 10 februari 2005 17:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
Maar als de replayability hoog is, dan gaan er natuurlijk ook veel uren in zitten.
Mag ik vragen waar je hem gereserveerd hebt?quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:27 schreef NutKees het volgende:
Ik heb 3 US value-packs ge-reserveerd voor mij en 2 maten, en daar zit waarschijnlijk dus ook de Spiderman 2 UMD bij. Al die extra'tjes voor ± 40 euro meer (prijs van de standard pack is nog steeds niet bekend) vind ik toch echt wel te doen hoor.
Dat is helemaal niet veel. En zo'n fidelity kaart zal wel niet iedereen hebben of kan je die gewoon aanvragen?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:54 schreef NutKees het volgende:
Dat mag zeker: bij Dvdsoon. Daar krijg je nu ook nog eens 14% korting met je fidelity kaart, Ik geloof dat je dan op zo'n 169 euro uit komt
Jammer, want heb helaas geen CC tot mijn beschikking. Zou fijn zijn als de amerikanen je ook gewoon geld lieten overschrijven dmv bv zo'n BIC code, want dat kan wel gewoon via internetbankierenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:03 schreef NutKees het volgende:
Om bij dvdsoon te kunnen bestellen heb je inderdaad een cc nodig. En zo'n fidelity kaart kost gewoon geld, maar je krijgt er 2 dvd's - gratis verzenden - korting en spaarpunten voor terug. Het is wel maar een jaar geldig maar als je regelmatig wat games en dvd's besteld heb je het er zo uit.
Het is wel erg waarschijnlijk dat je nog invoerrechten moet betalen ja... (19%). Met een beetje geluk glipt je pakketje er misschien door, maar ik zou er niet van uit gaan.
Mailtje gestuurdquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:25 schreef NutKees het volgende:
Retail prijs in Canada (Dvdsoon) = 300 CAD (±195 euro).
Als je er graag een wil pre-orderen moet je me anders maar even mailen. Als ik me niet vergis kom ik bij je uit de buurt (vage v&a herinnering).
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:20 schreef H.Flick het volgende:
Europa heeft toch ook Region 2?
Geen flauw idee hoe jij dat nou weet. Er is niks bekend over het hele 'region' gebeuren.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:23 schreef rijkv het volgende:
Ik denk het wel [...]
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
Geen flauw idee hoe jij dat nou weet. Er is niks bekend over het hele 'region' gebeuren.
Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:35 schreef H.Flick het volgende:
Ik had het trouwens over de regions bij DVD's... daar hebben Japan en Europa toch dezelfde?
Geen probleem:quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:47 schreef Aether het volgende:
Het gaar dus om deze '2' op de achterkant van Ridge Racers.
Er staat echter naast 'film' maar het blijft vreemd dat dit bij een spel wordt vermeld.
spellen hebben ook gewoon een regioquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:47 schreef Aether het volgende:
Het gaar dus om deze '2' op de achterkant van Ridge Racers.
Er staat echter naast 'film' maar het blijft vreemd dat dit bij een spel wordt vermeld.
Hier een heel artikel op IGNquote:Op vrijdag 11 februari 2005 22:58 schreef Poepoog het volgende:
Ik ga naar volgende week naar Japan, is het aan te raden om zo'n PSP te halen daar, hoe zit het met de Energie?
Als je kan wachten scheelt het je zo'n 100 euroquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:08 schreef Poepoog het volgende:
Meen je dat??
Ok.. dan ga ik er even 10 halen of zo
Sorry, maar ik kan de link op de site niet vindenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:25 schreef NutKees het volgende:
Retail prijs in Canada (Dvdsoon) = 300 CAD (±195 euro).
Als je er graag een wil pre-orderen moet je me anders maar even mailen. Als ik me niet vergis kom ik bij je uit de buurt (vage v&a herinnering).
Zie posting boven de jouwe.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:15 schreef Poepoog het volgende:
Hoezo?
Dan klopt het wel, denk ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:11 schreef Poepoog het volgende:
http://www.scei.co.jp/products/psp.html
Ik ging van deze site uit, 26.000 yen. Dus incl. BTW die ik niet hoef te betalen in sommige taxfree winkels ongeveer 180 euro.
Dat is als je hem echt invoert. Als je op bv op Schiphol wordt gepakt dan komt er meestal een boete bij, via de post gaan ze van de geschatte prijs uit die hoger uitvalt, vandaar ook de 80 euro invoersrechten die iemand eerder hier moest betalen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:22 schreef matthijst het volgende:
't is toch gewoon 19% op spelcomputers? Tenminste, ik neem aan dat de belastingdient dat goed heeft....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |