Zie posting boven de jouwe.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:15 schreef Poepoog het volgende:
Hoezo?
Dan klopt het wel, denk ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:11 schreef Poepoog het volgende:
http://www.scei.co.jp/products/psp.html
Ik ging van deze site uit, 26.000 yen. Dus incl. BTW die ik niet hoef te betalen in sommige taxfree winkels ongeveer 180 euro.
Dat is als je hem echt invoert. Als je op bv op Schiphol wordt gepakt dan komt er meestal een boete bij, via de post gaan ze van de geschatte prijs uit die hoger uitvalt, vandaar ook de 80 euro invoersrechten die iemand eerder hier moest betalen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:22 schreef matthijst het volgende:
't is toch gewoon 19% op spelcomputers? Tenminste, ik neem aan dat de belastingdient dat goed heeft....
Gewoon naar jezelf opsturenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:17 schreef Poepoog het volgende:
Ik weet niet waarom iedereen het heeft over invoersrechten van 19% want het word altijd meer.
En ik ga ze niet los opsturen, ik weet wel een paar weggetje
Vanuit HK nog nooit een probleem gehad.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:34 schreef Poepoog het volgende:
Nah... Ik vertrouw de postale diensten van de betreffende landen niet echt.
Japan wel overigens...
Dat weet ik; het gaat me erom dat er een regio code staat op een spel en dat er naast de regio code (in het Japans) staat dat dit alleen voor films geldt.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:57 schreef Thomper het volgende:
[..]
Geen probleem:
Here are the region numbers:
Waar heb je'm gezien?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb hem vandaag gezien, ziet er super uitTis echt een gadget. Ben het ook wel eens met de Edge die het de meest sexy console ooit noemt. Dit ding is echt top. Nu nog genoeg games die ik interessant vind
GT mobile?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:07 schreef P-Style het volgende:
Ik zat me laatst eens af te vragen... wàt voor spel zou mij over halen om een PSP in huis te halen. Ik ben er nog niet helemaal uit.
Ja echt niet normaal, gewoon een los pakketquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:06 schreef Tain het volgende:
ook leuk prijskaartje daar400 euro voor alleen je psp en 90 euro voor een spel
Hmmm... tja... GT mobile is natuurlijk wel leuk. Maar de GT's op de "huiskamer-playstations" zijn natuurlijk veel groter en uitgebreider.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:21 schreef Slomy het volgende:
GT mobile?
(voor wanneer staat die eigenlijk in de planning?)
FF7: CCquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:07 schreef P-Style het volgende:
Ik zat me laatst eens af te vragen... wàt voor spel zou mij over halen om een PSP in huis te halen. Ik ben er nog niet helemaal uit.
Hmmm.. goed punt.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:54 schreef Internationalist het volgende:
FF7: CC
Zal kijken of ik een verhaaltje van Lumines kan makenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mag ik zo onbeleefd zijn om van degene met een PSP en wat games te vragen of ze een Userreview willen schrijven van de PSP en/of de game(s) die ze bezitten?
Hoe lang duurt het voordat je pakketje aankomt vanuit HK??quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:39 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Vanuit HK nog nooit een probleem gehad.
Alleen weet ik nu wel dat ik ze later beter moet inpakken, als er iets van electronica in de doos zit.
Ik werk nu momenteel bij TPG en sommigen hebben er schijt aan hoe ze de dozen behandelen![]()
Maar ik niet hoor, vind het zelf ook niet leuk als ik zo'n verfrommelde pakket voor mijn neus heb staan.
Met UPS Xpres service duurde het 3 dagen...erg snel dus :-)quote:Op dinsdag 15 februari 2005 04:59 schreef Mashi-Maro het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voordat je pakketje aankomt vanuit HK??![]()
Dat verklaart gelijk die "1~333MHz", die je altijd in de specs van de PSP ziet staan bij CPU. Die CPU is schaalbaar en heeft een variabele clockfrequentie! In princiepe hadden ze nog wel in meer in Ridge Racer kunnen stoppen, maar dan wel ten koste van de batterij... Nou ja, het is een goed compromis dat ze hebben gemaakt bij Namco.quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
In een interview in de Edge staat dat de makers van Ridge Racer de processor snelheid omlaag hebben gebracht om batterij te sparen. Normaal kan die processor op 333Mhz draaien, maar in RR draait ie op 300 Mhz.
Dat is wel handig dan, als een game niet veel rekenkracht vereist kan ie mooi langzamer draaien. (Of is dat overal zo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |