Welke talen in games beschikbaar zijn, hangt volledig van de games zèlf af. Daar hebben de PSP instellingen niks mee te maken.quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:13 schreef Mister_T het volgende:
Maar talen in games en van de PSP zelf kan je dus omzetten?
Nee, Gran Turismo voor de PSP is voorlopig nog niet af.quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:19 schreef Mister_T het volgende:
Grand Turismo voor de PSP is in Japan toch al uit? Kan hem nergens vinden
Ik heb het idee dat die UMD-movies niet zo'n succes kopen. Meer mensen gaan films en series enzo op hun Memorystick zetten.quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sony zegt dat de PSP voor games regiovrij is, voor films niet. Hoe en of dat precies werkt moet blijken als de USA versie er is.
Ik heb het idee dat die UMD-movies niet zo'n succes worden. Meer mensen gaan films en series enzo op hun Memorystick zetten.quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sony zegt dat de PSP voor games regiovrij is, voor films niet. Hoe en of dat precies werkt moet blijken als de USA versie er is.
Wat een KUL uitspraak en dat ook nog eens 2xquote:Op woensdag 9 februari 2005 14:11 schreef rijkv het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die UMD-movies niet zo'n succes worden. Meer mensen gaan films en series enzo op hun Memorystick zetten.
helemaal geen kul uitspraak. Ik koop veel liever een DVD die ik dan eventueel op een memory-stick zet. Waarom zou ik zo'n UMD-film kopen als de DVD-versie ook te krijgen is (en ook af te spelen op de PSP na converteren)quote:
Lelijk.quote:
Nee, dat ligt aan de foto.quote:
Doe mij maar baby-blauw metallicquote:
hehehe af en toe moet ik best om je lachen... kep gewoon het idee dat je de hele dag door teut bentquote:Op woensdag 9 februari 2005 20:06 schreef rijkv het volgende:
Alles is gelukt met hulp van mensen.
Het beeld ziet er echt ongelovelijk uit, geen dode pixels oid, echt heel knap
Ik vind het allang knap dat iemand van 13 het voor elkaar gekregen heeftquote:Op woensdag 9 februari 2005 20:38 schreef rammes het volgende:
[..]
hehehe af en toe moet ik best om je lachen... kep gewoon het idee dat je de hele dag door teut bent![]()
![]()
wat had je verkeerd gedaan dan?quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:06 schreef rijkv het volgende:
Alles is gelukt met hulp van mensen.
Het beeld ziet er echt ongelovelijk uit, geen dode pixels oid, echt heel knap
Heb je nog nooit eerder een Ridge Racer gespeeld?quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ridge Racers snel saai?Kut, dat leek me nou wel een aardige titel eigenlijk...
Alleen in de arcades. Is dat altijd zo bij RR games dan?quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
Heb je nog nooit eerder een Ridge Racer gespeeld?
Ja. Ze zijn vrij saai en lijken allemaal op elkaar!quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alleen in de arcades. Is dat altijd zo bij RR games dan?
Gran Turismo's hebben dat niet!quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:13 schreef Tain het volgende:
Is dat niet iets wat alle racers hebben of ben ik de enige die dat heeft?
Burnout 3 en mario kart vind ik nu ook saai en dat is na 10 uurtjes spelen, het is niet zo aan mij besteed, maar als ik een psp heb dan wil ik ridge racers er wel bij hebbenquote:Op donderdag 10 februari 2005 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tain, sommige racers zijn echt geniaal. Ik ben zelf geen racer, maar Burnout en Mario Kart zijn geweldig en niet snel saai. Ridge Racer leek me ook een erg toffe titel.
Maar hoe snel saai is het? 5u? 10u? 20u? Als het na 10u saai wordt is het nog steeds interessant.
Meen je dit serieus?quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als het na 10u saai wordt is het nog steeds interessant.
Ik ken zoveel games die nog geen 5u duren maar wel geweldig zijn. Metroid Zero MIssion op de GBA, PN03 op de Cube en DK Jungle Beat waarschijnlijk ook. Het gaat me om de ervaring. PoP en BG&E duurde ook maar 10u.quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
Meen je dit serieus?Een spel met me minimaal 30 uur kunnen vermaken èn een hoge replayability-factor hebben voordat ik het koop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |