quote:
Op woensdag 2 februari 2005 08:20 schreef Migwi het volgende:[..]
Geen shields voor Hunters? Naja, maakt niet uit. Ik heb goede ranged attack dus eer een tegenstander tegenover me staat is ie zo verzwakt dat ik ook geen shield meer nodig heb
Ga ik nu maar dat mooie shield verkopen waar ik al de hele tijd mee rond loop
![]()
Precies. Mijn tegenstanders zijn sowieso de helft (of meer) van hun HP kwijt, als er geen miss/deflect is, en dan win je het wel.
Sowieso loop ik nu een beetje met een vriend van me rond. Voorlopig trainen we nog apart. (Hij had de beta een paar dagen later, z'n internet lag er uit, en dan gaat downloaden nogal moeilijk.), maar zodra we beide rond lvl 10 zitten.
Hij is een Druid, dus gaat hij maar even lekker in Bear form de damage soaken, terwijl ik van afstand pijlen gebruik.
En straks een pet ga trainen, iemand een goed idee voor een NE-Hunter-pet?
![]()
quote:
En sword training is in Stormwind, jammergenoeg niet in Darnassus. Dus eerst naar Auberdine (Darkshore), daaruit de boot naar Menethil en dan vanuit Menethil lopen naar Ironforge waar je de tram kunt nemen naar Stormwind en je in het Trade area jezelf kunt trainen in single handed swords en double handed swords. Ik heb 't beide gedaan. Loop nu rond met double handed sword dat 30-46 dmg doet
Fuck, dat duurt nog wel even...
![]()
Hoe kom je in Auberdine? Met de hippogryph richting main land zeker.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories diedImagination is more important than knowledge.