Friend service werkt bij mij iig welquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:27 schreef Killjoy het volgende:
Miiso
Werkt de friends service nu wel dan ?
Skinning en leatherworking.quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat zijn de beste professions voor een NE Hunter en een NE Rogue?
Naar een leatherworking trainer gaan, daar apprentice leatherworking trainen. Als je dat gedaan hebt klik je op je spellbook, en dan in de bovenste tab, general heet die volgens mij, klik je op je leatherworking icoontje. Dan zie je wat je kan, wat je nodig hebt etc.quote:
Precies. Mijn tegenstanders zijn sowieso de helft (of meer) van hun HP kwijt, als er geen miss/deflect is, en dan win je het wel.quote:Op woensdag 2 februari 2005 08:20 schreef Migwi het volgende:
[..]
Geen shields voor Hunters? Naja, maakt niet uit. Ik heb goede ranged attack dus eer een tegenstander tegenover me staat is ie zo verzwakt dat ik ook geen shield meer nodig heb
Ga ik nu maar dat mooie shield verkopen waar ik al de hele tijd mee rond loop
Fuck, dat duurt nog wel even...quote:En sword training is in Stormwind, jammergenoeg niet in Darnassus. Dus eerst naar Auberdine (Darkshore), daaruit de boot naar Menethil en dan vanuit Menethil lopen naar Ironforge waar je de tram kunt nemen naar Stormwind en je in het Trade area jezelf kunt trainen in single handed swords en double handed swords. Ik heb 't beide gedaan. Loop nu rond met double handed sword dat 30-46 dmg doet![]()
Zo werkt dat dus niet.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:41 schreef Max_Dark het volgende:
Zodra je in Ironforge bent kan je je training pakken en daarna met een gryph weer terug naar Auberdine en maak je voortaan gebruik van de gryphs ipv een half uur lopen. Dus best handig voor lvl 10's als we ze even 1x overhevelen.
zolang je gewoon op de weg blijftquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:47 schreef Max_Dark het volgende:
Mja, kleine omweg van ~50m in contested gebied overleef je wel hoor.
Mooi zo!quote:Op woensdag 2 februari 2005 16:49 schreef Darklight het volgende:
Release is 11 Februari, bevestigd door Blizzard
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-general-en&t=74256&p=1#post74256
Die staan gewoon op http://www.worldofwar.net en die krijg je nergens er bij. Alleen bij de CE versies krijg je ze gestoffeerd? erbij.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:27 schreef Bomber het volgende:
[..]
Mooi zo!
Ff een vraagje voor de mensen die de usa retail hebben: Krijg je als je de retail krijgt ook die maps erbij (die in de OP staan) zo ja dan hoef ik ze niet te printen.![]()
prive: /tell <persoon> <tekst>quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:37 schreef Bacow het volgende:
Ok, een n00b vraag.
Hoe zorg je,dat als je een chatbericht verstuurt, dat iedereen het ziet ipv enkel de personen naast je?
Suggesties voor wat?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:06 schreef Flowce het volgende:
Heeft iemand suggesties voor een ORC Hunter lvl 7.....
Doen we wel..quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:41 schreef Max_Dark het volgende:
Ja Legolas. Ik wil (misschien samen met Migwi) wel een keertje een half uurtje uit trekken om een grote groep NE-Fokkers naar Ironforge te transporteren? Hoor ik daar ervaren WoW'ers zich aanmelden om zich bij deze groep te vormen?
Maak een folder genaamd addons in Interface, (C:\World of Warcraft\Interface\addons zo dus) en dan download je cosmos en gooi de de hele zooi daarin, wow opstarten, esc drukken en dan Cosmos Options. Succes, het is best lastig om alles aan te passen maar het schijnt het waard te zijnquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:08 schreef Bomber het volgende:
Hoe werkt dat Cosmos eigenlijk? Ze zeggen dat het een verbetering is, maar hoe installeer je het?
Bedankt heb ik weer wat te doen, als WoW het nog gaat doen enzoquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:10 schreef Medivh het volgende:
[..]
Maak een folder genaamd addons in Interface, (C:\World of Warcraft\Interface\addons zo dus) en dan download je cosmos en gooi de de hele zooi daarin, wow opstarten, esc drukken en dan Cosmos Options. Succes, het is best lastig om alles aan te passen maar het schijnt het waard te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |