So truequote:Op maandag 31 januari 2005 23:27 schreef Max_Dark het volgende:
Nullpointer, ik denk met nu al meer dan een miljoen gamers a 12 euro per maand dat ze er niet wakker van liggen als jij een megagoed spel mist...
er komt vrijwel zeker een wipequote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:34 schreef Max_Dark het volgende:
Ja ik ben gisteren na veel zweten eindelijk in Ironforge aangekomen, de stoners waar ik mee renden waren verkeerd gelopen dus we hebben een UUR gezocht. Ik doe trouwens Tailoring dus alle cloth etc is zeer welkom.
Komt er nou nog een wipe na beta? Ik vind eigenlijk van niet, Korea heeft dat ook niet gehad en Amerika heeft een voorsprong van 3 maanden..
Dan vind ik ook wel dat ze chars mogen houden, maar waarom betalen de koreanen dan zoveel eigenlijk? Zijn ze dat gewend ofzo? Ik hoef mijn chars niet te houden na de wipe, ik ben nu toch eerst aan het testen welke class bij welk race ik wil enzo, Dwarven Paladin vind ik wel geinig. Hetzelfde geldt voor de Tauren Hunter (als je een Tauren bent moet je maar eens /moo typen in de chat, is wel humor) Maar ik hoop wel dat de Warrior class een beetje beter word, vind ik ook wel leuk om te doen, je kan dan zo ongeveer de meeste wapens en armour gebruiken. Zit nu weer op server 5 als een Tauren Hunter genaamd Pat.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:26 schreef Absinth het volgende:
Ja idd, Koreanen hebben geen gratis maand gekregen, characters van Final/Open Beta mochten ze houden, werden niet gewiped
En ze betalen meer abbo kosten als US/Euro spelers
op server 18 wel, en heeft altijd gewerkt ookquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:27 schreef Killjoy het volgende:
Miiso
Werkt de friends service nu wel dan ?
Op het moment level 33, speel wat minder op het moment, gezien er toch een character wipe zit aan te komen over twee wekenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:42 schreef DeX090 het volgende:
Leshy, welk level ben je nu?
Daarom speel ik me juist helemaal de tering, ik wil level 40 halen voor de beta stopt. Dan kan ik ten minste met een vredig hart met een nieuw character beginnen. Gelukkig haal ik het (waarschijnlijk) wel...ben nu lvl36.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:06 schreef Leshy het volgende:
[..]
Op het moment level 33, speel wat minder op het moment, gezien er toch een character wipe zit aan te komen over twee weken
Zou zeer goed kunnen, zo was het ook in de US beta.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:32 schreef Absinth het volgende:
Geruchten zijn dat de Beta de 6e al stopt, de servers dicht gaan en de 11e retail versie, heb ik van horen/zeggen
ik heb nog een account over mail maar thulsbosch at gmail punt comquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:49 schreef Wowz het volgende:
Hmm, dit spel lijkt me echt super gaaf, k ga em denk echt kopen, beetje jammer alleen dat er veel te weinig accounts zijn. Is er geen algemene account dat je het even kan proberen of heeft iemand er mss nog een over ofzo?? Als iemand er nog een heeft voor mij ben ik diegene super dankbaar (biek86@hotmai......). K vind het alleen wel jammer dat dit spel zo duur gaat worden als je van die CC's enzo moet kopen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |