NOTquote:Op zondag 30 januari 2005 23:16 schreef Hugster het volgende:
sepo!
quote:Op zondag 30 januari 2005 23:42 schreef Sjoewe het volgende:
Morgen lekker geld uitgeven
> En Gaston welke sprankelende artikelen gaat Sjoewe morgen halen?
< Nou, te beginnen met beltegoed om het leven terug in het sociaal leven te stoppen!
> Zozo!
< Maar dat is nog niet alles, ook een Blokker pannenset siert binnenkort zijn keuken!
> Wouw, pannen!
< Jaja, maar er is meer! Een heus paar nieuwe schoenen maken hem helemaal fancy.
> Oooooh!
< Tenslotte zal een kappersafspraak hem weer helemaal de flitse bink maken.
> ....kwijl....
Hier ga ik heenquote:Naam: 80/90's Disco Giants - Disco Giants
Datum: 04 Februari
Begintijd: 21.00 uur
Entreeprijs: 10,00 Euro
Ook op deze revival avond in The 80/90's Disco staan de hits uit de jaren 80 en 90 weer centraal. Locomotion Plaza y Festival gaat terug naar de roemruchte "eighties and nineties".
Lekker trippen op Falcoquote:Op zondag 30 januari 2005 23:51 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek luistert -various artists-70 s seventies megamix. en ik vind hem echt helemaal uber geweldig cool en leuk en gaaaaf![]()
Vrijdag ga in naar een back to the 80 party![]()
www.autostot1000euro.nlquote:Op zondag 30 januari 2005 19:46 schreef PeuRac het volgende:
1) Nee?
2) check Baf! - edit - t meet gedeelte is alleen voor geregistreerde bezoekers (dit omdat er de vorige keer wat ongewenst volk kwam)
3) Helaas niet, heb een Volvo 440 gekocht ipv een GTI
4) Omdat je een hele lange tijd weg bent geweest?
Iig welcome back
probeer dat eens met geen geld of onderdelen en dan moet je server wel ruim 3 miljoen klikjes per dag verwerkenquote:Op maandag 31 januari 2005 00:54 schreef Sjoewe het volgende:
Wiew. Ik begrijp het toch nooit. Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon een server te bouwen die het netjes allemaal wel trekt...
twiekers hebben 10x zoveel hardware en sneller hardwarequote:Op maandag 31 januari 2005 01:07 schreef Sjoewe het volgende:
Tja. Dat is ook wel zo. Maar ter verlijking tweakers draait zonder moeite. Soms heb ik het gevoel dat er gewoon nog wat rommel in de code zit, dat steeds wel meegeparsed wordt. Hadden 'wij' vroeger ook.
de 40gb dusquote:Op maandag 31 januari 2005 01:27 schreef Sjoewe het volgende:
28,1 GB (30.173.054.830 bytes) 5174 bestanden, 804 mappen
naja, heb jij veel gehoord van mensen die hem hebben laten vallen dat ie stuk is? Ik niet eigenlijkquote:Op maandag 31 januari 2005 01:35 schreef Sjoewe het volgende:
Ja wel. Laatst m'n diskman ook weer, maar die heb ik op ketsveiligheid gekocht... Ipod zijn mooi en handig maar mij te duur en te kwetsbaar, een dergelijk bedrag stop ik liever in een AV-reciever dan
ja dat overleefd ie niet neequote:Op maandag 31 januari 2005 01:41 schreef Sjoewe het volgende:
Mja, ach. Dat is ook wel zo, maar m'n mp3 diskman voldoet nog prima. Heb een beetje trauma aan kleine kwetsbare muziek dingen nadat ik m'n MD ooit onder een bus heb laten stuiteren
ik heb m,n ipod laten stuiteren. Daar is nu een hap uit en er zitten deuken inquote:Op maandag 31 januari 2005 01:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
naja, heb jij veel gehoord van mensen die hem hebben laten vallen dat ie stuk is? Ik niet eigenlijk
Ziek??quote:Op maandag 31 januari 2005 08:37 schreef D-Devil het volgende:
tvp, en voor de rest van de dag ga ik weer in bed liggen.
Regel garantie. Dat kun jij toch goed?quote:Op maandag 31 januari 2005 07:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb m,n ipod laten stuiteren. Daar is nu een hap uit en er zitten deuken in
Hoi tjabquote:
Balenquote:
Hmmm... Laat ik dat ook maar eens ff gaan doen...quote:Op maandag 31 januari 2005 10:52 schreef Sjoewe het volgende:
Morgeh. Zo maar eens even ontbijt halen
frame strippen voor de poedercoaterquote:Op maandag 31 januari 2005 11:13 schreef Sjoewe het volgende:
Wat nog meer dan?
neequote:Op maandag 31 januari 2005 11:17 schreef Sjoewe het volgende:
Gaat ie ook harder van een verchroomde uitlaat?
quote:
Overijsselquote:Op maandag 31 januari 2005 11:18 schreef MutZ het volgende:
Mogguh Hugster
Hoe groot is vroomshoop eigenlijk?? Overijssel 1 | Komt dat zien
Groot genoeg blijkbaarquote:Op maandag 31 januari 2005 11:18 schreef MutZ het volgende:
Mogguh Hugster
Hoe groot is vroomshoop eigenlijk?? Overijssel 1 | Komt dat zien
Veel te grootquote:
quote:Op maandag 31 januari 2005 11:25 schreef Sjoewe het volgende:
Don't forget about the Vroomshoop Tuner Massiv!
[afbeelding]
Hét tuning epicentrum van overijssel.quote:Op maandag 31 januari 2005 11:25 schreef Sjoewe het volgende:
Don't forget about the Vroomshoop Tuner Massiv!
[afbeelding]
In z'n Renault 5 Ali ------ Me Bitchquote:Op maandag 31 januari 2005 11:29 schreef Sjoewe het volgende:
Lekker Ali G. waardige roller Dnb track erbij, boojakka boojakka!
Mobb Deep - Shook Ones (Zinc RMX) (7:21)
http://www.k-tecracing.com/articles/alig/alig.htmquote:Op maandag 31 januari 2005 11:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
In z'n Renault 5 Ali ------ Me Bitch![]()
![]()
fiat 500quote:Op maandag 31 januari 2005 11:43 schreef hermandeperman het volgende:
zo heb ik ook ergens nog een filmpje van een fiat 500 die op een 1/4 mile een porsche in zijn hemd laat staan
ik ben niet thuisquote:Op maandag 31 januari 2005 11:50 schreef Hugster het volgende:
youp pak je camera en loopt eens naar buiten voor foto's van die veel te dure auto
quote:Op maandag 31 januari 2005 11:50 schreef Youp het volgende:
SCHNAPPI!! das kleine krokodil!!!
quote:Op maandag 31 januari 2005 11:51 schreef Youp het volgende:
ich weiB auch nicht warum ich immer ficken wil
ik dacht idd ook dat hij zoiets zei jaquote:Op maandag 31 januari 2005 11:59 schreef Youp het volgende:
[..]
dat zegt ie toch?ik ben niet zo goed in duits
quote:Op maandag 31 januari 2005 12:23 schreef Xtreem het volgende:
vroeg.
tandarts is kut.
uni is kut.
vakken volgen is kut.
en vooral:
mijn humeur is kut.
fotoquote:Op maandag 31 januari 2005 13:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
klote he, hoest m'n longer eruit en kop eraf.
quote:Op maandag 31 januari 2005 13:20 schreef Hugster het volgende:
oooeww dat was weer ouderwets lekker![]()
![]()
heb 5 espresso's op, ik sta te stuiteren
quote:Op maandag 31 januari 2005 13:29 schreef ThaFreak het volgende:
http://www.nismo.co.jp/Z-tune/contents_e.html
mooi stukje en alles uitgelegd wat erin zit......![]()
Ik begin een loszittende hoest te krijgen, gaat de goede kant op.quote:Op maandag 31 januari 2005 13:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
klote he, hoest m'n longer eruit en kop eraf.
Oeh ja, converse schoenenquote:Op maandag 31 januari 2005 13:47 schreef Sjoewe het volgende:
Gek!, ik wil deze!
[afbeelding]
Oldskool!
ik heb die met amerikaanse vlagquote:Op maandag 31 januari 2005 13:47 schreef Sjoewe het volgende:
Gek!, ik wil deze!
[afbeelding]
Oldskool!
doe maar jaquote:Op maandag 31 januari 2005 13:47 schreef BoJo het volgende:
FOK! downtime maandag 31 januari 19:30
zal ik Baf! alvast maar gaan voorbereiden![]()
quote:Op maandag 31 januari 2005 13:51 schreef Sjoewe het volgende:
Alleen jammer dat ik echt zo maak 48/49 heb(14/15 US)
Tja, ik leef op grote voetquote:
Ik heb maat 40/40.5 in Air max classicsquote:Op maandag 31 januari 2005 13:51 schreef Sjoewe het volgende:
Alleen jammer dat ik echt zo maat 48/49 heb(14/15 US)
Zelfs m'n zusje heeft een grotere maatquote:Op maandag 31 januari 2005 13:55 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik heb maat 40/40.5 in Air max classics. En ik heb een paar zwarte leren schoenen, maat 39
.
quote:Op maandag 31 januari 2005 13:55 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik heb maat 40/40.5 in Air max classics. En ik heb een paar zwarte leren schoenen, maat 39
.
quote:Op maandag 31 januari 2005 13:55 schreef D-Devil het volgende:
[..]
.
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2005 13:47 schreef BoJo het volgende:
FOK! downtime maandag 31 januari 19:30
zal ik Baf! alvast maar gaan voorbereiden![]()
Spuit 11quote:Op maandag 31 januari 2005 14:16 schreef Tjabbo het volgende:
Ter info:
FOK! downtime maandag 31 januari 19:30 (het medje)
en
[SC FOK!radio] Dowtime uitzending (actionradio topic over de downtime)
grote mond tegen modquote:
Blijkbaarquote:Op maandag 31 januari 2005 14:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]![]()
Lees ik daar dan zo enorm overheen?
je leest mijn posts niet eensquote:Op maandag 31 januari 2005 14:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]![]()
Lees ik daar dan zo enorm overheen?
Misschien zijn ze wel besmettelijk, dat kan hij toch niet wetenquote:
zullen we samen eens flink richting Tjabbo roggelenquote:Op maandag 31 januari 2005 14:36 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel besmettelijk, dat kan hij toch niet weten.
quote:
het is geen spelquote:Op maandag 31 januari 2005 14:43 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Ik heb niet eens zin om een spel te starten.
quote:Op maandag 31 januari 2005 15:11 schreef PeuRac het volgende:
eeuh, auto's verkopen?Offerte's maken, klanten bellen/mailen, aan mn onderzoek werken, enz.
Ik heb een heel klein beetje aan mn onderzoek gewerkt, en zit nu een beetje foldertjes te lezen
Nog niet eens 2 dagenquote:Op maandag 31 januari 2005 15:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
nog geen 2 weken daar, en nu al de zaak besodemieteren
wanneer kom je thuis ik moet je wat vragen op msnquote:Op maandag 31 januari 2005 15:11 schreef PeuRac het volgende:
eeuh, auto's verkopen?Offerte's maken, klanten bellen/mailen, aan mn onderzoek werken, enz.
Ik heb een heel klein beetje aan mn onderzoek gewerkt, en zit nu een beetje foldertjes te lezen
quote:Op maandag 31 januari 2005 15:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog niet eens 2 dagenben vanochtend om 9:15 begonnen, zou om 9u moeten zijn, maar t was waat druk op de weg.
Mail maar op mn gmailquote:Op maandag 31 januari 2005 15:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
wanneer kom je thuis ik moet je wat vragen op msn![]()
er stond 14km file, terwijl normaal 4km al lang isquote:
je hebt mailquote:Op maandag 31 januari 2005 15:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mail maar op mn gmaildie staat altijd open bij mij.
1. nietquote:Op maandag 31 januari 2005 15:23 schreef PeuRac het volgende:
Bo, wanneer ga je van Baf! een text only versie maken? En maak je die dan wel zo dat t lijkt alsof je nuttig bezig bentDat dus ook plaatjes ed niet werken
Dat heb ik al jarenquote:
quote:Op maandag 31 januari 2005 15:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
1. niet
2. firefox installen en dan heb je een optie plaatjes uit te zetten. Werkt heerlijk nu, zit niet meer met een rooie kop als D-Devil weer eens tieten gepost heeft![]()
jij ookquote:Op maandag 31 januari 2005 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heb ik al jarenmaar je hebt antwoord
1) dan kan ik dus niet op baf onder werktijdquote:Op maandag 31 januari 2005 15:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
1. niet
2. firefox installen en dan heb je een optie plaatjes uit te zetten. Werkt heerlijk nu, zit niet meer met een rooie kop als D-Devil weer eens tieten gepost heeft![]()
ech nietquote:
quote:
ik wil op vakantiequote:Op maandag 31 januari 2005 16:57 schreef PeuRac het volgende:
Moet nog ruim een uurheb geen zin meer
Niks doen is saai
dag 1, een kwartier te laat, niets doen, dingen doen die niet mogen en een uur voor tijd al naar huis willen'quote:Op maandag 31 januari 2005 16:57 schreef PeuRac het volgende:
Moet nog ruim een uurheb geen zin meer
Niks doen is saai
quote:Op maandag 31 januari 2005 17:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dag 1, een kwartier te laat, niets doen, dingen doen die niet mogen en een uur voor tijd al naar huis willen'
topstage
hoop voor peu dat het er daar wat rooskleuriger uitzietquote:Op maandag 31 januari 2005 17:11 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Da hoodZo noemen ze een buurt in Doetinchem(waar peurac woont) ook "De Huet"
quote:Op maandag 31 januari 2005 17:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hoop voor peu dat het er daar wat rooskleuriger uitziet
tyfstraal verdomme eens op met je getoeter, ik kan niet sneller optrekken bij het stoplichtquote:Op maandag 31 januari 2005 17:09 schreef Sjoewe het volgende:
toet
quote:Op maandag 31 januari 2005 17:11 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Willen is wat anders als kunnenquote:Op maandag 31 januari 2005 17:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dag 1, een kwartier te laat, niets doen, dingen doen die niet mogen en een uur voor tijd al naar huis willen'
topstage
peu woont tussen de bedrijven?quote:Op maandag 31 januari 2005 17:15 schreef BazzoS het volgende:
[..]![]()
't is meer industriegebied dan wat anders
Ik woon niet in De Huetquote:Op maandag 31 januari 2005 17:11 schreef BazzoS het volgende:
[..]
en u in de bijlmer ?quote:Op maandag 31 januari 2005 17:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ah, u is nog nooit in r'dam zuid geweest![]()
laat je je onderzoek wel even op taal controleren voor je hem inlevertquote:Op maandag 31 januari 2005 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Willen is wat anders als kunnenMaar goed, in de komende dagen of volgende week zal t wel bijtrekken, zeker als ik vlink met mn onderzoek op weg ben.
jij welquote:Op maandag 31 januari 2005 17:20 schreef BoJo het volgende:
denk je dat ik een vast contract krijg als ik vanaf nu 5 maanden ziek blijf, daarna 3 weken op vakantie ga ?![]()
![]()
Dat is pas over 5mdn van toepassingquote:Op maandag 31 januari 2005 17:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
laat je je onderzoek wel even op taal controleren voor je hem inlevert
quote:Op maandag 31 januari 2005 17:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
laat je je onderzoek wel even op taal controleren voor je hem inlevert
lombok of kanaleneiland?quote:Op maandag 31 januari 2005 17:27 schreef Sjoewe het volgende:
Als er iemand in een ghetto woont ben ik het wel....
can you top Gangstahdamn from thah A to the Bilmaaahhquote:Op maandag 31 januari 2005 17:27 schreef Sjoewe het volgende:
Als er iemand in een ghetto woont ben ik het wel....
quote:Op maandag 31 januari 2005 17:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is pas over 5mdn van toepassingen mn stage begeleider is zo dyslectisch dat ik maximaal alinea's van 4 regels mag maken, anders kan hij t niet lezen
winterbanden?quote:Op maandag 31 januari 2005 17:31 schreef PeuRac het volgende:
Hugo, ik snap niet waarom die lui bij jou in de straat wieldoppen hebben op hun Jaguars : ik zie net in de broschure dat LM standaard is
quote:
begrijpend lezen is een vakquote:Op maandag 31 januari 2005 17:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik woon niet in De HuetDaar heb ik wel gewoont, maar woon nu aan de andere kant van de stad
quote:
nee ok, maar vanaf een gemiddelde temperatuur van 7 graden zijn winterbanden al beter dan zomerbanden....quote:Op maandag 31 januari 2005 17:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was toen geen winter toen ik die auto's zag
Zuilen/Ondiep bij de amsterdamsestraat weg, de kebabzaken gaan hier nooit dichtquote:
amsterdamse straatweg bij ondiep is idd niet cool neequote:Op maandag 31 januari 2005 17:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zuilen/Ondiep bij de amsterdamsestraat weg, de kebabzaken gaan hier nooit dicht![]()
In een straat met semi-getjalde mercs, tokkie-look-a-likes, etc.
vadersquote:Op maandag 31 januari 2005 22:27 schreef PeuRac het volgende:
M'n pa is nu mn auto aan t aftanken omdat hij wil weten hoe die rijdt
Wel 42 liter gratis vloeibaar goudquote:
quote:Op maandag 31 januari 2005 17:52 schreef Sjoewe het volgende:
Frans Bauer fans hier allemaal:
Komt zo'n Sjon in z'n kampermerc, deur open Fransie hard, komen er allemaal mensen naar buiten mee zingen en dansen
heet die gast poloquote:Op maandag 31 januari 2005 23:36 schreef ook_gek het volgende:
mijn pa is zo zuinig als de neten
[afbeelding]
Om me zelf te troosten heb ik deze maar voor me zelf besteld![]()
polo heb ik het over dan he.
rare lui, die westlanders.quote:
Vergeet je hubert niet!quote:Op maandag 31 januari 2005 23:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
rare lui, die westlanders.
ik geef mijn kledingstukken geen namen.
't zou wat worden zeg. ttssssk.
'ik trek ff jeffry aan, en doe mijn jan om, dan kunnen we'
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:07 schreef Sjoewe het volgende:
Een saluut van je Jan Peter in de nek van de buschauffeur zeker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |