Overijssel natuurlijkquote:Op zondag 30 januari 2005 20:34 schreef Lievelientje het volgende:
En waar gaan we het over hebben in het leuke Overijssel topic?
Jij woont in Leeuwardenquote:Op zondag 30 januari 2005 20:28 schreef Luuksor het volgende:
Deventer/Colmschate meldt!
Ik vind dat we eerst een onderscheid moeten maken tussen tukkers en normale mensen.quote:
Maar normale tukkers dan..die bestaan niet?quote:Op zondag 30 januari 2005 20:42 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik vind dat we eerst een onderscheid moeten maken tussen tukkers en normale mensen.
Laatst kon ik gratis een vrieskist oppikken bij een of andere tukker uit Enter. Begint die gast in een nog maar net te verstaan taaltje te vertellen dat hij varkens slachtte en ze altijd bewaarde in die vrieskist. Brrr![]()
quote:Op zondag 30 januari 2005 20:42 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik vind dat we eerst een onderscheid moeten maken tussen tukkers en normale mensen.
Laatst kon ik gratis een vrieskist oppikken bij een of andere tukker uit Enter. Begint die gast in een nog maar net te verstaan taaltje te vertellen dat hij varkens slachtte en ze altijd bewaarde in die vrieskist. Brrr![]()
Misschien....quote:Op zondag 30 januari 2005 20:44 schreef Lievelientje het volgende:
[..]
Maar normale tukkers dan..die bestaan niet?![]()
Weet er alles van. Die lui parkeren hun auto's altijd voor de ingang van de flat van m'n broertje en na de wedstrijd pissen ze tegen alles wat los en vast zit aan.quote:Op zondag 30 januari 2005 20:48 schreef sv3nrg het volgende:
Pas maar op met je praatjes over tukkers. voor je het weet heb je een leger met twente fans op je dak
Twente.quote:Op zondag 30 januari 2005 20:42 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kom er 1 keer per jaar...met de Golden Tulip Rally.quote:
ja dat is idd wel vet.quote:Op zondag 30 januari 2005 20:55 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Kom er 1 keer per jaar...met de Golden Tulip Rally.
Ik zei niet dat IK normaal was hoorquote:Op zondag 30 januari 2005 20:48 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Misschien....
vertel eens iets over jezelf![]()
zeg is niks mis met de kop van overijssel..., wij hebben teminste mooie meren.., wat hebben jullie het twente kanaal waar smerige fabrieken op uit komenquote:Op zondag 30 januari 2005 20:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Twente.
Kop van Overijssel en Salland... *ril*
hmm, is al dat sixty fivequote:Op maandag 31 januari 2005 00:13 schreef VjenneKloetn het volgende:
Hier nog een vjennekloetn
Aanstaande vrijdag 't Wapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |