NOTquote:Op zondag 30 januari 2005 23:16 schreef Hugster het volgende:
sepo!
quote:Op zondag 30 januari 2005 23:42 schreef Sjoewe het volgende:
Morgen lekker geld uitgeven
> En Gaston welke sprankelende artikelen gaat Sjoewe morgen halen?
< Nou, te beginnen met beltegoed om het leven terug in het sociaal leven te stoppen!
> Zozo!
< Maar dat is nog niet alles, ook een Blokker pannenset siert binnenkort zijn keuken!
> Wouw, pannen!
< Jaja, maar er is meer! Een heus paar nieuwe schoenen maken hem helemaal fancy.
> Oooooh!
< Tenslotte zal een kappersafspraak hem weer helemaal de flitse bink maken.
> ....kwijl....
Hier ga ik heenquote:Naam: 80/90's Disco Giants - Disco Giants
Datum: 04 Februari
Begintijd: 21.00 uur
Entreeprijs: 10,00 Euro
Ook op deze revival avond in The 80/90's Disco staan de hits uit de jaren 80 en 90 weer centraal. Locomotion Plaza y Festival gaat terug naar de roemruchte "eighties and nineties".
Lekker trippen op Falcoquote:Op zondag 30 januari 2005 23:51 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek luistert -various artists-70 s seventies megamix. en ik vind hem echt helemaal uber geweldig cool en leuk en gaaaaf![]()
Vrijdag ga in naar een back to the 80 party![]()
www.autostot1000euro.nlquote:Op zondag 30 januari 2005 19:46 schreef PeuRac het volgende:
1) Nee?
2) check Baf! - edit - t meet gedeelte is alleen voor geregistreerde bezoekers (dit omdat er de vorige keer wat ongewenst volk kwam)
3) Helaas niet, heb een Volvo 440 gekocht ipv een GTI
4) Omdat je een hele lange tijd weg bent geweest?
Iig welcome back
probeer dat eens met geen geld of onderdelen en dan moet je server wel ruim 3 miljoen klikjes per dag verwerkenquote:Op maandag 31 januari 2005 00:54 schreef Sjoewe het volgende:
Wiew. Ik begrijp het toch nooit. Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon een server te bouwen die het netjes allemaal wel trekt...
twiekers hebben 10x zoveel hardware en sneller hardwarequote:Op maandag 31 januari 2005 01:07 schreef Sjoewe het volgende:
Tja. Dat is ook wel zo. Maar ter verlijking tweakers draait zonder moeite. Soms heb ik het gevoel dat er gewoon nog wat rommel in de code zit, dat steeds wel meegeparsed wordt. Hadden 'wij' vroeger ook.
de 40gb dusquote:Op maandag 31 januari 2005 01:27 schreef Sjoewe het volgende:
28,1 GB (30.173.054.830 bytes) 5174 bestanden, 804 mappen
naja, heb jij veel gehoord van mensen die hem hebben laten vallen dat ie stuk is? Ik niet eigenlijkquote:Op maandag 31 januari 2005 01:35 schreef Sjoewe het volgende:
Ja wel. Laatst m'n diskman ook weer, maar die heb ik op ketsveiligheid gekocht... Ipod zijn mooi en handig maar mij te duur en te kwetsbaar, een dergelijk bedrag stop ik liever in een AV-reciever dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |