Maar van alleen al het feit dat je cockpit useless wordt (iig de snelheidsmeter, dagteller en totaalstand), wordt ik al niet echt vrolijk. Daarom gewoon lekker 21". BT-45's daarvoor zijn tenminste ook niet zo duur als Maxis SM banden of Michelin PowerSports etc. terwijl je er zo goed als dezelfde lol mee hebtquote:Op zondag 30 januari 2005 22:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Aha, die wil ik wel een keer zien.
Velgjes zijn niet eens zo duur trouwens, voor moet er echt een 17' maximaal.![]()
Je moet ook maar een klein randje open doen. Was bij mij nooit een klikstand o.i.d. maar altijd een tussenstandje.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Die van mij kan op 8 verschillende standen, maar ik heb liever of open, of dicht. Misschien is het wel lekker in de zomer om hem op een bepaalde stand open te zetten, maar als ik hem nu voor de helft dichtdoe dan komt de koude wind op een rare manier tegen mijn gezicht. Liever dan helemaal open en vol in de wind![]()
Afgezien van het feit dat ik het voor geen meter vind staan zo'n grote voorband rijdt het echt een stuk minder hoor qua bochtenwerk. Maar ja ieder zijn ding.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:04 schreef Didiot het volgende:
Maar van alleen al het feit dat je cockpit useless wordt (iig de snelheidsmeter, dagteller en totaalstand), wordt ik al niet echt vrolijk. Daarom gewoon lekker 21". BT-45's daarvoor zijn tenminste ook niet zo duur als Maxis SM banden of Michelin PowerSports etc. terwijl je er zo goed als dezelfde lol mee hebt
Ik heb zo'n idee dat dat wel meevalt... 21" zorgt voor meer stabiliteit, maar omdat het een 90 band is heb je op hogere snelheid wat minder stabiliteit. Enige wat 17" doet is voor kleiner en breder en achter breder zijn dan standaard waardoor er sportbanden op kunnen. Waardoor je theoretisch wat makkelijker hard en bocht kan nemen. In praktijk zal het wel meevallenquote:Op zondag 30 januari 2005 23:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat ik het voor geen meter vind staan zo'n grote voorband rijdt het echt een stuk minder hoor qua bochtenwerk. Maar ja ieder zijn ding.![]()
Oh, en een cockpit heb ik zelfs niet eens, dus geen kilometer of toerenteller, evenals geen spiegels en knipperlichten.![]()
![]()
morgen 19quote:Op zondag 30 januari 2005 23:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat kan met mijn helm niet, die past precies zoals het hoort.
Moderne kinbandjes van motorhelmen zitten ook erg dicht tegen de ademsappel aan.
Regels worden steeds verder verscherpt .. of zou het aan de Italianen liggen.
De verkoper zei dat het Europese regelgeving was.
[..]
Toen je klein was .. zo lang bestaan die SM's nog niet .. of ben je nog niet zo lang groot.
![]()
quote:Op zondag 30 januari 2005 23:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon dicht en lekker op het midden van de weg rijden. Kan er nooit wat mis gaan
Of bedoelde je dat niet![]()
of een vlieg recht op je kop, of in je oogquote:Op zondag 30 januari 2005 23:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je moet ook maar een klein randje open doen. Was bij mij nooit een klikstand o.i.d. maar altijd een tussenstandje.
Verder is het veiliger om met je vizier zoveel mogeljk dicht te rijden, met name in de zomer. (een wesp in je helm is nooit grappig)
Maar er komt ook wel eens een steentje op je afvliegen vanonder een autoband.![]()
Been there, done thatquote:Op zondag 30 januari 2005 23:19 schreef BazzoS het volgende:
[..]
of een vlieg recht op je kop, of in je oog
ramadanquote:Op zondag 30 januari 2005 23:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Been there, done that![]()
Het is dat het nu winter is, maar ik reed een keer op de brommer met mijn neefje achterop. Ik al rijdend met hem praten enzoOpeens *pets* *slik* aargh !$#@%@
![]()
Was een vlieg recht mijn mond in gevlogen (in de Ramadan nog wel!!
![]()
![]()
) en bleef daar in mijn keel steken. Ik reed gewoon door, ondertussen flink hoestend en proestend en uiteindelijk gleed ie door de slokdarm mijn maag in ...
![]()
Blegh![]()
![]()
ik zeg: foto'squote:Op zondag 30 januari 2005 23:30 schreef extrem_racer het volgende:
M'n jongere broertje heeft er twee staan, een straat en een wedstrijdmachine, wel beide met kenteken.
straatfiets: yamaha xt 600 89, wp usd voor, technoflex achter, excel wheels, dunlop dragonsp banden, leovinci! (ja echt waar) dubbele uitlaat, acrebis voorspatbord.
verder standaard.
wedstrijdfiets: husky 610, alles öhlins qua vering, kop geflowd, andere nokkenas, andere zuiger, dikke bochten, zelfgemaakte einddemper (vanwege strenge knmv eisen), excel wheels, maxxis goldspeed inter voor, gesneden slick achter.
geschat vermogen rond de 80 pk, het is in ieder geval verdomd moeilijk om erop te blijven als je vol accelereert :-).
Ik wil zelf ook heel graag een SM, maar kom er elke keer niet aan toe mijn rijbewijs te halen.
Dan moet je de foto's die je wilt laten zien eerst online zetten.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:51 schreef extrem_racer het volgende:
stomme vraag, maar hoe krijg ik foto's uit mijn map hier op het forum?![]()
quote:Op maandag 31 januari 2005 00:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
Goedemorgen wij ook weer terug van Ahoy,
ben niet eens de eerste op deze vroege maandag ochtend,![]()
quote:Op maandag 31 januari 2005 00:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan moet je de foto's die je wilt laten zien eerst online zetten.
Dat kan bijvoorbeeld via http://www.photobucket.com/ (eerst account maken)
Vervolgens het adres tussen [img] en [/ img] tags zetten en dan posten
Pinlockquote:Op zondag 30 januari 2005 22:23 schreef hicham het volgende:
Gebruiken jullie trouwens iets tegen het beslaan van je helmvizier? Heb er best last van soms
Daar heb je een motor voor nodigquote:Op maandag 31 januari 2005 01:08 schreef Youssef het volgende:![]()
![]()
...moeten we niet al beginnen met het plannen van een meet![]()
1 belletje en hij is van mij.quote:Op maandag 31 januari 2005 08:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Daar heb je een motor voor nodigof mag je bij je broer achterop
al nieuws of die ZX6R?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |