komt niet eens in de buurt: ander hoofd, ander haar.... en zeker 10 jaar ouder!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:53 schreef soapie het volgende:
Ze lijkt niet op Yolanthe vind ik.....
Sabine staat waarschijnlijk achter Stijn/Bastiaanquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:59 schreef Wup het volgende:
gokje van elfje is de beste tot nu toe
Sabine Koning staat helemaal niet op die foto
ow wat jammer dat ze niet gewoon terugkomt....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:05 schreef Woelli het volgende:
Het is Sandy Candau dat meisje.
Die foto is al een tijdje oud.
paar maanden geleden stond er in de hitkrant met paar een acteus met hun beste grap en toen stond Sandy er ook bij. en ze had ook die kleren aan.
ow dan moet ik even sorry zeggen.... was afgeleid door die achternaam....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:05 schreef Woelli het volgende:
Het is Sandy Candau dat meisje.
Die foto is al een tijdje oud.
paar maanden geleden stond er in de hitkrant met paar een acteus met hun beste grap en toen stond Sandy er ook bij. en ze had ook die kleren aan.
ja, dat dacht ik ook al. Wilde gaan typen, neequote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:55 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vind dat ze op Sylvie Meis![]()
lijkt....
Leek wel een broer van Jur van Elst.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:33 schreef pberends het volgende:
Waarom heeft die huispooier van Yvonne 1 wenkbrauw?
Wat heeft die kokosnoot 'm misdaan?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
als Tonnie een beetje ballen had gehad, had ie die kokosnoot tegen d'r hoofd gegooid...
Daarvoor heeft dat mietje Anneke BEUKman ingehuurd.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:05 schreef pberends het volgende:
"Sorry, ik moet eerst even iemand in elkaar beuken."
hij heeft wel zes maanden voorwaardelijke gevangenis straf gekregen en 480 uur dienstverlening.... die dienstverlening dat moest dan de advocaat ff gaan regelen, dan aan de rechter vragen of het oké is....Dat regelt toch meestal buro haltquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
eerste 10 minuten gemist maar leek wel complete uitzending....
yvonne's huispooier?!? en waarom zaten Joost en Julia er ineens bij als 'n setje...??
begreep dat Gyman een taakstraf heeft gehad?!.... goh origineel, is de zoveelste al.....
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Daarvoor heeft dat mietje Anneke BEUKman ingehuurd.
Zal wel bordenwassen in het AZB worden ofzo. En hij zal ook wel die 6 maanden moeten zitten voor het inelkaar rossen van Mike. Renee kan toch niet liegen!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:32 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
hij heeft wel zes maanden voorwaardelijke gevangenis straf gekregen en 480 uur dienstverlening.... die dienstverlening dat moest dan de advocaat ff gaan regelen, dan aan de rechter vragen of het oké is....Dat regelt toch meestal buro halt
![]()
Levert weer de nodige confrontaties met Marjolein op.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:35 schreef soapie het volgende:
Zal wel bordenwassen in het AZB worden ofzo.
Hij gaat voor enkele maanden naar de jeugdgevangenis. Hij begint binnekort met opnamen, dus hij komt nog terug.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:35 schreef soapie het volgende:
[..]
Zal wel bordenwassen in het AZB worden ofzo. En hij zal ook wel die 6 maanden moeten zitten voor het inelkaar rossen van Mike. Renee kan toch niet liegen!!!
Een gemis voor de mensheid.....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:40 schreef Orginial het volgende:
Hij gaat voor enkele maanden naar de jeugdgevangenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |