Drie Gezusters en Caroussel kom ik ook vaak. Laatste tijd meestal de 3 Gezusters, voorheen de Caroussel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Was vorige week donderdag nog in het Hart.. O.a. met een ex voetballer
Maar zit meestal bij 3 gezusters of carrousel en als ik krap bij kas zit gompie.. (gratis bier)
Zoiets, vermoed ik. Hij heeft wel een mooie auto.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een beetje zoals die bar waar laatst geschoten is?
Broer van een vriend werkt daar.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Drie Gezusters en Caroussel kom ik ook vaak. Laatste tijd meestal de 3 Gezusters, voorheen de Caroussel.
Parade kom ik niet zo heel vaak meer eigenlijk. Maarruh, gratis bier in de Gompie?
Word jij ook gesignaleerd met veels te jonge sletjesquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Was vorige week donderdag nog in het Hart.. O.a. met CMT's grote vriend FRED![]()
Maar zit meestal bij 3 gezusters of carrousel en als ik krap bij kas zit gompie.. (gratis bier)
Vrijdag vind ik het vaak nog wel gaan in de 3, zaterdag is het vaak echt veel te druk inderdaad. Dan staat er ook een rij tot aan de deur van de Caroussel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Broer van een vriend werkt daar.
Donderdag is voort mijn favoriete avond. Vrijdag en zaterdag is het echt te druk in de 3g. En vrijdagmiddag irish pub en nog even boven kijken bij de apres ski.
Dan zal ik het nog wel eens navragen voor je.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bar Rosa stond ook niet in het telefoonboek, Rossa ook niet.
Oke, alvast bedankt. Ik ben wel benieuwd. Rotterdam heeft wel een hoog foute barren-gehalte.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan zal ik het nog wel eens navragen voor je.
Die zitten ook niet in 't Hart ehquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:28 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Word jij ook gesignaleerd met veels te jonge sletjes![]()
Ik heb ze niet gezien bij jou....
[..]
Ronald Koeman kwam nogal eens in een parenclub in Rucphen. ( heb ik horen zeggen haha).quote:Op maandag 31 januari 2005 14:42 schreef xJapser het volgende:
Hmm...ik heb een collega gehad en die had allemaal onfrisse verhalen over ene R. Koeman. Die eet kennelijk graag buiten de deur en ook nog es in veel verschillende restaurants.
Enlighten mequote:Op vrijdag 30 december 2005 19:37 schreef raptorix het volgende:
Lekker boeiend, ik ken nog wel 5 homos die in eredivisie voetballen.
is ook niet boeiend en zeker niet erg, maar wel opvallend omdat ze het zo geheim houden !quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:37 schreef raptorix het volgende:
Lekker boeiend, ik ken nog wel 5 homos die in eredivisie voetballen.
Omdat het nog steeds een taboe is. Ik denk dat de eerste voetballer die het bekend zou maken door met name de fans een behoorlijk moeilijke carriere zou lopen. Overigens heb ik er als amateur voetballer geen enkel probleem mee, ik heb binnen mijn club nog nooit een slechte ervaring gehad, misschien komt het ook door mijn instelling, tijdje terug kreeg ik op training bonje met andere speler die me voor gore flikker uitmaakte. Na hem 3 keer een harde charge uit te delen liep ie half huilend van de training wegquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is ook niet boeiend en zeker niet erg, maar wel opvallend omdat ze het zo geheim houden !
Ben jij homoquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat het nog steeds een taboe is. Ik denk dat de eerste voetballer die het bekend zou maken door met name de fans een behoorlijk moeilijke carriere zou lopen. Overigens heb ik er als amateur voetballer geen enkel probleem mee, ik heb binnen mijn club nog nooit een slechte ervaring gehad, misschien komt het ook door mijn instelling, tijdje terug kreeg ik op training bonje met andere speler die me voor gore flikker uitmaakte. Na hem 3 keer een harde charge uit te delen liep ie half huilend van de training weg
Maar serieus van 3 weet ik het 100 procent zeker, van 2 weet ik het vrijwel zeker en nee ik ga niet vertellen wie ze zijn, simpelweg omdat ik vind dat ze zelf met een coming out moeten komen.
bij ons zit in het 4e of 5e ook een jongen die er heel normaal onder is....ik zou er ook geen probleem mee hebben hoor !quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat het nog steeds een taboe is. Ik denk dat de eerste voetballer die het bekend zou maken door met name de fans een behoorlijk moeilijke carriere zou lopen. Overigens heb ik er als amateur voetballer geen enkel probleem mee, ik heb binnen mijn club nog nooit een slechte ervaring gehad, misschien komt het ook door mijn instelling, tijdje terug kreeg ik op training bonje met andere speler die me voor gore flikker uitmaakte. Na hem 3 keer een harde charge uit te delen liep ie half huilend van de training weg
Maar serieus van 3 weet ik het 100 procent zeker, van 2 weet ik het vrijwel zeker en nee ik ga niet vertellen wie ze zijn, simpelweg omdat ik vind dat ze zelf met een coming out moeten komen.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat zal Allah leuk vinden.
Als dat zo is dan lijkt me dat niet makkelijk voor hem, met zijn achtergrond.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:54 schreef RedGuy het volgende:
Sektioui is homo. Is dat al bekend?
Bron: Arjan Wisse
ha ha ha ....kan me voorstellen dat je die vraag vaak krijgt....als ik er aan denk met een stuk of 15 vrouwen te moeten/mogen douchen.....hoewel zo knap zullen ze ook niet allemaal zijn !quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:46 schreef raptorix het volgende:
Ik ken ook vrij veel amateur voetballers die homo zijn, sommige zijn open, sommige niet. Kan je vertellen dat het vaak koudwatervrees is, ik heb zelf nooit negatieve ervaringen, zelfs niet met die jognen waar mee ik een aanvaring had. Het is maar hoe je opstelt, daarnaast de homos die voetballen zijn meestal niet stereotype nicht, waardoor het meestal al helemaal geen probleem is. Ik loop er overignes ook niet mee te koop bij mijn club, maar is ook niet zo dat ik er een geheim van maak. Meeste mensen vinden het juist wel grappig moet ik zeggen. Waar ik wel beetje moe van wordt is het douche verhaal, NEE IK RAAK NIET OPGEWONDEN VAN MEDESPELERS
Precies, maar Wisse heeft met hem in het team gezeten, of hij moet een hekel aan die gast hebben..quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als dat zo is dan lijkt me dat niet makkelijk voor hem, met zijn achtergrond.
oudquote:Op zaterdag 31 december 2005 06:39 schreef fernando_redondo het volgende:
Alle voetballers van Ajax ook. Maar was dit geen topic voor foto's?
quote:De spelersveiling die RBC Roosendaal organiseerde na afloop van het competitieduel tegen FC Utrecht is een groot succes gebleken. Aan het eind van de avond, toen zowel alle spelers als een groot gedeelte van de technische staf onder de hamer waren gegaan, bleek de opbrengst zo'n ¤ 33000. Sponsors konden bieden op hun favoriete speler en/of trainer om zodoende de betreffende persoon 'in te kopen' voor een nog nader te bepalen activiteit, zoals een dagdeel meewerken op het betreffende bedrijf of bijvoorbeeld een handtekeningensessie. De 'klappers' van de avond waren verdediger Tyrone Loran (¤ 2000), voorzitter Jan Pollemans (¤2000), en trainer/coach Dolf Roks, die voor ¤ 2100 van de hand ging. Ook José Fortes Rodriguez leverde aardig wat duiten op, al liep het aanvankelijk niet zo storm met de interesse voor de centrale verdediger. Pas toen hij verkondigde dat hij zijn vriendin (SBS6-presentatrice Ellemieke Vermolen, red.) zou meenemen, liep het bedrag nog op tot boven de ¤1500.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:44 schreef Eilanden het volgende:
Stukje over een spelersveiling van RBC. Daar staat dat Fortes Rodriguez Ellemieke Vermolen als vriendin heeft?![]()
[..]
Dan is ie nog niet uit de kast. Voorlopig gaat ie nog gewoon met John de Jong en hun twee blonde vriendinnen naar Cancun.quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bruggink zou ook best homo kunnen zijn.
valt me tegen van ellemieke, die fortes is echt een kansloos figuurquote:
Alleen omdat hij toen z'n emoties niet kon bedwingen en de bekende uitspraak riep?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:54 schreef komrad het volgende:
[..]
valt me tegen van ellemieke, die fortes is echt een kansloos figuur
nee omdat hij ontzettend dom is gewoon en irritantquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:57 schreef pekel het volgende:
[..]
Alleen omdat hij toen z'n emoties niet kon bedwingen en de bekende uitspraak riep?![]()
Bruggink is in verleden regelmatig in bepaalde sauna's gespotquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:51 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dan is ie nog niet uit de kast. Voorlopig gaat ie nog gewoon met John de Jong en hun twee blonde vriendinnen naar Cancun.
Maar goed, in het veld is Arnold wel een mietje, dat klopt.![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bruggink is in verleden regelmatig in bepaalde sauna's gespot
Die weet dat al, het is al eens eerder te spraken gekomen in het welke voetballers zijn homo topique.quote:
Nee, ik heb ze nog nooit ergens genoemdquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:43 schreef MaxPower het volgende:
oh dat topic heb ik gemist. we hoeven dus alleen maar naar dat topic te zoeken om de door jouw genoemde 5 voetballers te achterhalen?
Dat gaat over die opmerking over Bruggink volgens mij. Daar heeft SCH het eens over gehad, niet over de 5 voetballers van Raptorix.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:43 schreef MaxPower het volgende:
oh dat topic heb ik gemist. we hoeven dus alleen maar naar dat topic te zoeken om de door jouw genoemde 5 voetballers te achterhalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |