Welke bar is dat?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:44 schreef methodmich het volgende:
José Fortes Rodriguez komt ook wel eens in één of andere bar in Rotterdam, met dubieuze figuren en dames van Sandra K. gehalte. Maar of ie die ook mee neemt is onbekend.
Ik ook.. gheghequote:Op vrijdag 30 december 2005 10:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hans Kraay wordt hier nog regelmatig op de Parade gesignaleerd met veel te jonge sletjes.
Ik ken die tent niet. Nooit van gehoord ook. Komen er meer voetballers?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:14 schreef methodmich het volgende:
Bar Rosa ofzo, kan dat?
Vriend van me werkt er in de buurt en zag José er al enkele malen.
Jou heb ik er nooit gezien anders, Hans Kraaij wel. Sr zelfs ook 'n keer, al was dat wel overdag.quote:
Nee, alleen vage figuren.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik ken die tent niet. Nooit van gehoord ook. Komen er meer voetballers?
Drie Gezusters en Caroussel kom ik ook vaak. Laatste tijd meestal de 3 Gezusters, voorheen de Caroussel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Was vorige week donderdag nog in het Hart.. O.a. met een ex voetballer
Maar zit meestal bij 3 gezusters of carrousel en als ik krap bij kas zit gompie.. (gratis bier)
Zoiets, vermoed ik. Hij heeft wel een mooie auto.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een beetje zoals die bar waar laatst geschoten is?
Broer van een vriend werkt daar.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Drie Gezusters en Caroussel kom ik ook vaak. Laatste tijd meestal de 3 Gezusters, voorheen de Caroussel.
Parade kom ik niet zo heel vaak meer eigenlijk. Maarruh, gratis bier in de Gompie?
Word jij ook gesignaleerd met veels te jonge sletjesquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Was vorige week donderdag nog in het Hart.. O.a. met CMT's grote vriend FRED![]()
Maar zit meestal bij 3 gezusters of carrousel en als ik krap bij kas zit gompie.. (gratis bier)
Vrijdag vind ik het vaak nog wel gaan in de 3, zaterdag is het vaak echt veel te druk inderdaad. Dan staat er ook een rij tot aan de deur van de Caroussel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Broer van een vriend werkt daar.
Donderdag is voort mijn favoriete avond. Vrijdag en zaterdag is het echt te druk in de 3g. En vrijdagmiddag irish pub en nog even boven kijken bij de apres ski.
Dan zal ik het nog wel eens navragen voor je.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bar Rosa stond ook niet in het telefoonboek, Rossa ook niet.
Oke, alvast bedankt. Ik ben wel benieuwd. Rotterdam heeft wel een hoog foute barren-gehalte.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan zal ik het nog wel eens navragen voor je.
Die zitten ook niet in 't Hart ehquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:28 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Word jij ook gesignaleerd met veels te jonge sletjes![]()
Ik heb ze niet gezien bij jou....
[..]
Ronald Koeman kwam nogal eens in een parenclub in Rucphen. ( heb ik horen zeggen haha).quote:Op maandag 31 januari 2005 14:42 schreef xJapser het volgende:
Hmm...ik heb een collega gehad en die had allemaal onfrisse verhalen over ene R. Koeman. Die eet kennelijk graag buiten de deur en ook nog es in veel verschillende restaurants.
Enlighten mequote:Op vrijdag 30 december 2005 19:37 schreef raptorix het volgende:
Lekker boeiend, ik ken nog wel 5 homos die in eredivisie voetballen.
is ook niet boeiend en zeker niet erg, maar wel opvallend omdat ze het zo geheim houden !quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:37 schreef raptorix het volgende:
Lekker boeiend, ik ken nog wel 5 homos die in eredivisie voetballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |