Wat stom zeg. Ik zoek op Vi en tik Stormvogels in. Niet raar dat ik dan geen speler van Heracles te zien krijg he...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die voetballen niet eens voor Heracles.
Prutser.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat stom zeg. Ik zoek op Vi en tik Stormvogels in. Niet raar dat ik dan geen speler van Heracles te zien krijg he...![]()
Ik heb gehoord dat Gerets dat ook bij de vrouw van Ernie Brands heeft gedaan en dat dat de reden van Brands plotselinge vertrek zou zijn geweest. Maar het blijft natuurlijk een gerucht, of het waar is....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:04 schreef rubbereend het volgende:
Heb in Eindhoven ooit het gerucht gehoord dat Gerets bij PSV weg moest omdat hij met enkele spelersvrouwen het bed had gedeeld.
Zou daar de (ex-) vrouw van Van der Gijp ook bij zitten? Dan heeft ie even mooi wraak genomen voor het Bitterbal-incident......quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:04 schreef rubbereend het volgende:
Heb in Eindhoven ooit het gerucht gehoord dat Gerets bij PSV weg moest omdat hij met enkele spelersvrouwen het bed had gedeeld.
Witte geit?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:17 schreef QweetNix het volgende:
<verhaal over Brands en Gerets>
Dit verhaal heb ik van de toenmalige Commercieel Directeur (Jaja, F. Spooren, en nee, niet in één of ander plantsoen) ook vernomen, dus dan neem ik aan dat de roddel aardig serieus is!
hier is het topic erover: Van der Vaart de nieuwe Atmodikoro?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:09 schreef BillyBeflap het volgende:
Yassine Abdelloui (hopelijk goed geschreven) heeft ooit de zus van een vriend van me gepaald.
Oh ja, en ik heb ooit ergens gelezen (geheel offtopic trouwens) dat Sylvie Meijs vroeger ooit een relatie had met een lelijke indiaan van NAC (ben zn naam kwijt, verdediger, licht getint met lang haar, spelend bij nac in oa de tijd dat ronaldo en kluivert nog in NL speelden). Maar of dit ook waar is durf ik niet te zeggen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]Bos, 3 keer is wel wat overdreven.
Toen k t gerucht hoorde verklaarde dat voor mij wel ineens waarom Gerets van de spelers weg moest.
Ik kende wel het gerucht dat Gerets de moeder van Ruud van Nistelrooy gepakt had, en dat dat de reden was dat de ouders van RvN nu uit elkaar zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:04 schreef rubbereend het volgende:
Zou Hofland dat ook weten?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:42 schreef rubbereend het volgende:Gerets heeft volgens mij overal aangezeten
WTF!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:36 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik kende wel het gerucht dat Gerets de moeder van Ruud van Nistelrooy gepakt had, en dat dat de reden was dat de ouders van RvN nu uit elkaar zijn.
Geen idee. Weet iemand er meer van?quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:16 schreef s0k het volgende:
Er was toch ook iets met vreven en adelaars vrouw ofzo? destijds bij FCU
Dat geldt wel voor meer Ajax spelersquote:En verder lopen er in Amsterdam zat vrouwen tussen de 20 en 30 die ooit het bed hebben gedeeld met Dani.
Hebben er meer spelers het bed gedeeld met Dani?quote:Op zondag 20 februari 2005 02:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat geldt wel voor meer Ajax spelers
kvond het altijd al zo'n homoquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hebben er meer spelers het bed gedeeld met Dani?
Heerlijcke roddel ende aechterclap!quote:Onbeholpen jochie
AD-columniste Annemarie Postma geeft deze week in Nieuwe Revu toe een buitenechtelijke relatie te hebben gehad met voetbaltrainer Co Adriaanse van AZ. Ze had in haar column geschreven dat ze hem zo 'fantastisch' vond en daarop schreef Adriaanse haar een brief om te vragen of ze dat meende. Ja dus. Adriaanse was destijds nog getrouwd, dus de relatie duurde maar een paar maanden. Volgens Postma is Adriaanse 'een soort onbeholpen jochie'. Ze fluisterde de trainer regelmatig in hoe hij het beste met de pers om kon gaan.
tja, ik bedenk het niet. Lelijk is ze niet trouwens:quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:38 schreef methodmich het volgende:
Annemarie zit in een rolstoel...
playboy-model zelfs lees ik netquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:50 schreef methodmich het volgende:
Nee, voor ze in een rolstoel kwam was ze fotomodel, meen ik. Of Miss nog iets...
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hebben er meer spelers het bed gedeeld met Dani?
de stiekemerdquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:31 schreef Spideyman het volgende:
Ik citeer uit de Volkskrant van vandaag:
[..]
Heerlijcke roddel ende aechterclap!
Grappig. Vooral die oerlelijke voetballers met die beeldschone modellen. Treurige vertoning eigenlijk. Ik zou zo'n op geld en status bellust wijf nooit serieus te woord kunnen staan.quote:Op zondag 17 april 2005 20:48 schreef Erasmusch het volgende:
http://msn.foxsports.com/other/pgStory?contentId=3216398
Van Desailly, Zidane, Larsson, Giggs had ik toch beter verwacht...
Zelfde gedachtenquote:Op maandag 18 april 2005 20:15 schreef Posdnous het volgende:
Ashley Cole loopt gewoon dat Girls Aloud sletje te duwen, the bastard.
En Redknapp dat leuke zangeresje Louise.
Latina's in Brazilië, negerinnen in Afrika en Aziatische vrouwen in Thailand en de Filipijnen niet dan?quote:Op maandag 18 april 2005 22:52 schreef BillyBeflap het volgende:
Het valt me op dat het allemaal blanke vrouwen zijn. Blanke vrouwen zijn natuurlijk erg mooi, maar staan ook enorm bekend als 'golddiggers'.
Jawel, veel vrouwen zijn golddiggers. Maar de door jou opgesomde vrouwen zijn tevreden met een man die geld heeft voor een huis(je) en eten. Blanke vrouwen daarentegen hebben dat in principe al uit zichzelf, en zoeken een klasse hoger (voetballers bijv.).quote:Op maandag 18 april 2005 22:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Latina's in Brazilië, negerinnen in Afrika en Aziatische vrouwen in Thailand en de Filipijnen niet dan?
quote:Op maandag 18 april 2005 20:19 schreef Max-Westerman het volgende:
[afbeelding]
't lijken wel 2 bejaarden van 75+
De harde waarheid. Het is echt zo. Vooral de iets minder intelligente exemplaren.quote:Op maandag 18 april 2005 23:19 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Jawel, veel vrouwen zijn golddiggers.
Volgens mij ging het hier om Wapenaar en de vrouw van Adelaarquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:16 schreef s0k het volgende:
Er was toch ook iets met vreven en adelaars vrouw ofzo? destijds bij FCU
'The Godfather'quote:Op maandag 18 april 2005 23:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Figo lijkt er net een van de onderwereld.
wat was daarmee? adelaar is toch nie daarom weggegaan?quote:Op maandag 18 april 2005 23:40 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Volgens mij ging het hier om Wapenaar en de vrouw van Adelaar![]()
Hmmz, beetje rare neus.quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:45 schreef Linz het volgende:
[afbeelding]
vrouw van barthez
damn, die wijven worden allemaal keihard genomen voor elke wedstrijd, he?![]()
als sex voor de wedstrijd slecht zou zijn dan weet k zeker dat Barthez veel sex voor de wedstrijd heeftquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:45 schreef Linz het volgende:
[afbeelding]
vrouw van barthez
damn, die wijven worden allemaal keihard genomen voor elke wedstrijd, he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |