Dat weet jij, dat weet ik, maar er zijn erg veel mensen die het niet willen wetenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:41 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Nederland is altijd het land geweest waar verschillende nationaliteiten binnenkwamen. De eerste bewoners waren de Batavieren die de Rijn afzakten. Later kwamen Portugese Joden, Franse Hugenoten, Duitse werkzoekenden. Als later de Marokkanen en Turken niet waren gekomen, hadden we nu onze gal gespuwd op de vorige nieuwkomers.
Vooral wanneer we door dat bedrijfsongevalletje van de menselijke beschaving de hoeveelheid Joden niet zo zou zijn uitgedund.
Dat weet jij, dat weet ik, maar er zijn erg veel mensen die het niet willen wetenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:16 schreef Lemmeb het volgende:
Het blijft natuurlijk een mooi en relevant topic, maar het is wel tijd voor oplossingen.
Gezien de OP zouden niet-westerse allochtonen ons op hun knietjes moeten bedanken, dat we ze überhaupt nog in ons ooit zo mooie landje tolereren. Aangezien ik in de praktijk van die hele dankbaarheid vrijwel niets terugzie (vooral de Marokkaanse gemeenschap maakt het hierbij al te bont, met de adolescente variant, de zgn. "kut-Marokkaan", voorop), pleit ik dan ook voor de keiharde aanpak van niet-westerse allochtonen. Wie niet gehoorzamen wil moet maar voelen.
Daarom pleit ik voor gedwongen, onbetaalde tewerkstelling van onaangepaste, criminele niet-westerse allochtonen (te beginnen met de kut-Marokkanen) in werkkampen ("allochtonenbatterijen"), alwaar zij de smerigste, zwaarste en gevaarlijkste klussen voor hun rekening zullen moeten nemen. Dit met het uiteindelijke doel hun grote schuld aan het Nederlandse volk terug te betalen, wat zo ongeveer na een jaartje of dertig het geval zal zijn.
Mogelijk. Maar geen islamitische indocrinatie, dan dus.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:40 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Eerder gebrek aan instructies ... en slap optreden van de overheid natuurlijk.
Ooit een allochtone bouwvakker gezien?quote:De smerigste, zwaarste en gevaarlijkste klussen worden al lang en breed door allochtonen uitgevoerd hoor
Ach, als de criminele kut-Marokkaan binnen enige tijd vrijwel ons hele land compleet zal hebben ontwricht, zal zelfs de meest verstokte Noordafrikanenknuffelaar in zijn dorpje in Friesland of Drenthe inzien dat dit de enige oplossing is.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:18 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar er zijn erg veel mensen die het niet willen weten![]()
Eerlijk gezegd niet, de bouwwereld wordt voornamelijk door autochtonen gedomineerd. Wel heb ik bijvoorbeeld veel niet-westerse allochtonen in slachterijen zien werken. En dat is prima, zo lossen ze hun schuld in.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ooit een allochtone bouwvakker gezien?
Jij bent zeker alweer vergeten hoe ons land na de moord op Van Gogh op apengapen lag? En dat was nog maar één zo'n etterquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:01 schreef Herdenking het volgende:
Maar Lemmeb denkt dus dat een paar etters een heel land kunnen ontwrichten?
Nou op apegapen vind ik schromelijk overdrevenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:03 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij bent zeker alweer vergeten hoe ons land na de moord op Van Gogh op apengapen lag? En dat was nog maar één zo'n etter.
Je hebt het niet goed begrepen. Het gaat helemaal niet om het 'opdringen van fatsoensnormen'. Het gaat erom dat ik de strafmaat voor niet-westerse allochtonen gewoon véél hoger leg, omdat deze groep immers sowieso nog wat goed te maken heeft en ons op hun knietjes zou moeten bedanken (zie de OP) dat we haar überhaupt nog tolereren in dit land.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:05 schreef Geoffrey_Firmin het volgende:
Het is volslagen kolder om voor alleen aan bepaalde bevolkingsgroepen fatsoensnormen op te dringen. Of ze gelden voor iedereen, òf ze gelden voor niemand.
Dit is een onaanvaardbaar standpunt. Je suggereert hiermee dat de bevolkingsgroep als zodanig 'een schuld' te dragen heeft. Ga dat maar eens uitleggen aan die grote groep werkende allochtonen, die gewoon werken, belasting betalen en consumeren enhun leventje leiden - net als jij. Over welke schuld hebben we het überhaupt? Een individu kan ergens schuld aan hebben, maar een generieke groep? Onsmakelijke suggestie.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:01 schreef Lemmeb het volgende:
En dat is prima, zo lossen ze hun schuld in.
Je moet wel goed lezen, want nu suggereer je zaken die ik niet heb geschreven, namelijk dat de hele groep schuld zou dragen voor het wangedrag van de onder hen bevindende criminelen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:12 schreef Geoffrey_Firmin het volgende:
[..]
Dit is een onaanvaardbaar standpunt. Je suggereert hiermee dat de bevolkingsgroep als zodanig 'een schuld' te dragen heeft. Ga dat maar eens uitleggen aan die grote groep werkende allochtonen, die gewoon werken, belasting betalen en consumeren enhun leventje leiden - net als jij. Over welke schuld hebben we het überhaupt? Een individu kan ergens schuld aan hebben, maar een generieke groep? Onsmakelijke suggestie.
Dit gaat wel recht in tegen artikel 1 van de grondwetquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je hebt het niet goed begrepen. Het gaat helemaal niet om het 'opdringen van fatsoensnormen'. Het gaat erom dat ik de strafmaat voor niet-westerse allochtonen gewoon véél hoger leg, omdat deze groep immers sowieso nog wat goed te maken heeft en ons op hun knietjes zou moeten bedanken (zie de OP) dat we haar überhaupt nog tolereren in dit land.
Je gaat er hier vanuit dat we het bij de criminele kut-Marokkaan, zoals die op dit moment de straten in onze grote steden terroriseert, om aan ons gelijkwaardige 'mensen' hebben, maar ook dat trek ik in twijfel.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:26 schreef Herdenking het volgende:
[..]
Dit gaat wel recht in tegen artikel 1 van de grondwet.
Ik heb TV programma's in Zuid Amerika gezien waar juist dat element.. het aan de schandpaal nagelen.. de kern was.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:36 schreef Geoffrey_Firmin het volgende:
[..]
Mogelijk. Maar geen islamitische indocrinatie, dan dus.
Natuurlijk is het aandacht trekken, keten en jennen. Het zijn jonge jongens! Voor het overige: prima aanpak voor de relschoppertjes op HC. Maar uitzenden op teevee lijkt me dan weer een stap te ver. Door mensen zo openlijk aan de schandpaal te nagelen, geef je maar weer extra aanleiding tot gevoelens van isolatie en er uit gepikt worden. Dat is immers deels een reden voor het gedrag dat we nu juist proberen te voorkomen, zoals je zelf al aangeeft.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:31 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je gaat er hier vanuit dat we het bij de criminele kut-Marokkaan, zoals die op dit moment de straten in onze grote steden terroriseert, om aan ons gelijkwaardige 'mensen' hebben, maar ook dat trek ik in twijfel.
Zie ook Je hele leven verpest door zo'n 'beest'....
Je beschouwt Marokkanen blijkbaar niet als mens of in ieder geval als minderwaardig. Dat gaat wel verdomde ver hoorquote:Art. 1 . Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Welke normen en waarden hebben we moeten verketteren door de komst van buitenlanders?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:24 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je moet wel goed lezen, want nu suggereer je zaken die ik niet heb geschreven, namelijk dat de hele groep schuld zou dragen voor het wangedrag van de onder hen bevindende criminelen.
Alhoewel ik dat inderdaad wel tot op zekere hoogte vind, is dat hélèmáál niet wat ik in dit verband met 'schuld' bedoelde. Ik doel hier op de schuld die niet-westerse allochtonen, crimineel of braaf, werkend of werkeloos, sowieso aan de Nederlandse maatschappij hebben, omdat we onze hele maatschappij hebben moeten veranderen, onze eigen normen en waarden hebben moeten verketteren, en onze tolerantie tot ongekende hoogten hebben moeten uitrekken, met alle frustraties van dien.
Nee vriend, dat maak jij er weer vanquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:34 schreef Herdenking het volgende:
[..]
[..]
Je beschouwt Marokkanen blijkbaar niet als mens of in ieder geval als minderwaardig. Dat gaat wel verdomde ver hoor.
Lees anders de OP er nog even op na, voor een aantal voorbeelden van hoe ons land is veranderd door de komst van niet-westerse allochtonen en wat voor effect dat op onze maatschappij heeft.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:36 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Welke normen en waarden hebben we moeten verketteren door de komst van buitenlanders?
In welke zin gedraag je je nu anders dan je zou hebben gedaan zonder buitenlanders?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |