Eigenlijk zou juist jij moeten weten dat er voor lust helemaal geen liefde nodig is Erodom..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:29 schreef erodome het volgende:
Als een pedo echt zoveel van dat persoon houdt die dat kind is dan veranderd dat niet ineens als dat kind wat schaamhaar krijgt, dat is geen extreme verandering, maar de lust valt weg, hij wordt er niet meer GEIL van, waar is die innige liefde waar ze het over hebben dan?????????
Zeg verkapte incest pedofilist! Besef je wel wat je schrijft? een 10 jarig meisje dat het wel lekker zal vinden achterlijk imbeciel. Wacht maar tot je een dochtertje krijgt, zal ik haar eens palen. Je bent veel te veel met Lupa omgegaan, zij was al eigenaardig maar jij bent helemaal doorgeschoten naar de andere kant....quote:Op zondag 30 januari 2005 18:27 schreef heiden6 het volgende:
Zo ook in dit geval. De meeste mensen vinden het heel raar wanneer kinderen seks hebben, ook al is het vrijwillig. Als een tienjarig meisje zich laat palen door haar vader, zin een maatschappij waar die opvatting niet heerst, zal ze dat best lekker vinden. Nu moet ze er niet aan denken. Ik trouwens ook niet, want ze zomaar een trauma krijgen van zoiets fouts. Cultureel fout.
Hoe vermakelijk zou je het nog vinden als Martijn zijn pikkie in je (toekomstige) dochtertje stak onder de mom van "ja maar ze vind het heus lekker, de maatschappy praat haar alleen de pijn aan"? Wedden dat je dan alweer schuimbekkend een topic opent....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:48 schreef BaajGuardian het volgende:
haha vermakelijk...
hij heeft wel gelijk hoe wreed het ook klinkt in onze doctrines.
hoezeer ik jouw reactie zeker begrijp, snap ik de theorie wel: het zijn normen en waarden die in onze samenleving zo zijn ontstaan! wij denken zo, wij voelen zo omdat er een heel proces van een soort bewustzijn is ontwikkeld wat die normen en waarden heeft ontwikkeld. stel je voor dat dat ergens in de evolutie of in de ontwikkeling van bewustzijn niet was gebeurd, had er misschien wel een soort van samenleving geweest waarbij kinderen niet de dermate seksueel beschermde status hebben als we die nu kennen. en besides, martijn is volgens mij juist ook voor pedofielen om over de frustraties te praten, om hun ei kwijt te kunnen, niet om te prakiseren... en wat dat betreft is het totdat de daad zou zijn begaan zo dat het mensen zijn waarbij de seksuele of relationele voorkeur een enorme maatschappelijke kwelling is voor henzelf en voor anderen...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe vermakelijk zou je het nog vinden als Martijn zijn pikkie in je (toekomstige) dochtertje stak onder de mom van "ja maar ze vind het heus lekker, de maatschappy praat haar alleen de pijn aan"? Wedden dat je dan alweer schuimbekkend een topic opent....
leer lezen, als mijn dochter dat zelf zou willen heb ik er geen probleem mee.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe vermakelijk zou je het nog vinden als Martijn zijn pikkie in je (toekomstige) dochtertje stak onder de mom van "ja maar ze vind het heus lekker, de maatschappy praat haar alleen de pijn aan"? Wedden dat je dan alweer schuimbekkend een topic opent....
Inderdaad zeer ziek, 10 jaar is veel te jongquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:59 schreef SolidasRock het volgende:
Ok, laten we dan maar kinderen gaan neuken. Ze zeggen dan wel nee maar wedden dat ze ja bedoelen die geile kotertjes, ze durven er alleen niet voor uit te komen...
Heeft iemand nog zelf dochtertje van 10 in de aanbieding?
hey.. wil je goeie kindje kopen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ga lid worden van Martijn.org, het past helemaal bij hoe je schrijft.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:26 schreef BaajGuardian het volgende:
leer lezen, als mijn dochter dat zelf zou willen heb ik er geen probleem mee.
OMG, als je echt kinderen hebt en de kinderbescherming hoort van je denkwijze over sex tussen je 10 jarige dochtertje en een pedo.... Zeg dan maar dag tegen je kids. Meld je kind ff aan op Martijn.org, ze zal een leuke tijd beleven daarzo...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:04 schreef BaajGuardian het volgende:
ja ik, maar als ze je niet wil (omdat je lelijk bent oid) moet je ook gewoon afdruipen he.
ik zei dus ALLEEN ALS ZE HET ZELF WIL.
p.s. doe wat aan je ogen ik ga het namelijk niet herhalen.
Doe maar lolligquote:
hey mijn kind is geen bezit van de staat grapjas.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
OMG, als je echt kinderen hebt en de kinderbescherming hoort van je denkwijze over sex tussen je 10 jarige dochtertje en een pedo.... Zeg dan maar dag tegen je kids. Meld je kind ff aan op Martijn.org, ze zal een leuke tijd beleven daarzo...
Het lef!! Ik ga stappen ondernemen!!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:57 schreef Drugshond het volgende:
Goed als we gaan flamen (en baggeren) wil ik wel lekker meedoen.![]()
Je mag veel dingen zeggen hier. Maar als we te persoonlijk gaan worden ga ik met nootjes gooien.
[afbeelding]
Huh?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Inderdaad zeer ziek, 10 jaar is veel te jong.
Vanaf een jaar of 12 á 13 is het ok.
Laatst is er een vrouw van 27 verkracht, dus het lijkt me beter om alle mensen op te sluiten.quote:Op zondag 21 mei 2006 09:10 schreef Balthar het volgende:
Seksualiteit is aangeboren.
Of iemand Homo of Hetero is kan die niet kiezen.
Sommige vormen zijn echter schadelijk voor anderen. Pedofilie, Dierensex e.d.
Het gaat erom dat beide partijen hun instemming moeten geven voor seksueel contact en daar geestelijk en lichamelijk ook toe in staat moeten zijn.
Kinderen en dieren kunnen dat niet.
Dergelijke figuren kunnen dit ook niet kiezen en zijn ook niet te genezen want het is nu eenmaal geen ziekte.
Ik pleit ervoor om dit soort mensen levenslang op te sluiten zodat de kinderen en dieren veilig zijn.
Maar aangezien dat te veel geld kost is een spuitje eventueel ook goed.
Voor diegenen die denken dat het niet schadelijk is. Schiedamse Parkmoord, Twenthse Dierenbeul etc etc etc.
Als ze maar met jou beginnen, hopenlijk krijg je een grote neger in je cel als maatje, je zult het vast lekker vinden als de maatschappy het openlijk goedkeurtquote:Op zondag 21 mei 2006 11:36 schreef heiden6 het volgende:
Laatst is er een vrouw van 27 verkracht, dus het lijkt me beter om alle mensen op te sluiten.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Inderdaad zeer ziek, 10 jaar is veel te jong.
Vanaf een jaar of 12 á 13 is het ok.
hoezo debielenpraat? techniscg gezien zijn het dezelfde zaken, iemand wordt tegen zijn wil verkracht. alleen jij vind dat mensen die potentieel misschien kinderen verkrachten levenslang de cel in mogen en mensen die potentieel volwassenen verkrachten (let op het woord potentieel...) een debielen antwoord? waarom is dat niet te vergelijken? en nogmaals: hoe zeker ben je van het feit dat iemand pedofiel kan zijn of dat ze uberhaupt hun actie uitvoeren, zat 'pedofielen' die in hun hele leven niet eens tot de daad komen.... gewoon even objectief gezien he, voordat je tegen mij ook over cellen en negers gaat beginnen...quote:Op zondag 21 mei 2006 11:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als ze maar met jou beginnen, hopenlijk krijg je een grote neger in je cel als maatje, je zult het vast lekker vinden als de maatschappy het openlijk goedkeurt
Sorrie maar imbecielenpraat krijgt van mij een imbecielenantwoord.
Jij gaat ervan uit dat vele pedos vaak niet eens tot hun daad zullen komen, ik niet. Jij gelooft vast ook in sinterklaas. Oh nog iets, nergens heb ik gezegd dat pedos levenslang de bak inmoeten. Zonde van onze centjes aangezien ze alleen maar een mogelijke gevaar voor alleen kinderen zijn. Castreren en laten gaan, dan is er geen lust meer en zijn ze over het algemeen geen gevaar meer. Dit mogen ze ook doen bij serie verkrachters Easy.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hoezo debielenpraat? techniscg gezien zijn het dezelfde zaken, iemand wordt tegen zijn wil verkracht. alleen jij vind dat mensen die potentieel misschien kinderen verkrachten levenslang de cel in mogen en mensen die potentieel volwassenen verkrachten (let op het woord potentieel...) een debielen antwoord? waarom is dat niet te vergelijken? en nogmaals: hoe zeker ben je van het feit dat iemand pedofiel kan zijn of dat ze uberhaupt hun actie uitvoeren, zat 'pedofielen' die in hun hele leven niet eens tot de daad komen.... gewoon even objectief gezien he, voordat je tegen mij ook over cellen en negers gaat beginnen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |