Shit zegquote:Op zondag 30 januari 2005 21:51 schreef cultheld het volgende:
Gvd, ik hoor net dat een paar vrienden van me waarschijnlijk een vriend kwijt rakenGisteren zijn ze wezen stappen, hij werd geslagen zonder reden, ligt nu in coma en gaat 't waarschijnlijk niet redden. In wat voor kutmaatschappij leven we
Dat is echt zwaar klote... En natuurlijk niemand die hielp tijdens die vechtpartij..quote:Op zondag 30 januari 2005 21:51 schreef cultheld het volgende:
Gvd, ik hoor net dat een paar vrienden van me waarschijnlijk een vriend kwijt rakenGisteren zijn ze wezen stappen, hij werd geslagen zonder reden, ligt nu in coma en gaat 't waarschijnlijk niet redden. In wat voor kutmaatschappij leven we
Das behoorlijk rot voor je en voor je vrienden. Sterkte Cultquote:Op zondag 30 januari 2005 21:51 schreef cultheld het volgende:
Heeft er vaak niks mee te maken.Ik ben ook wel eens zonder reden voor m'n bek geslagen.Nou ja ik was iets te scherp voor die gast. Maar in één klap was m'n neus gebroken. Het is vaak geen vechtpartij maar één fatale klap.quote:Op zondag 30 januari 2005 21:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is echt zwaar klote... En natuurlijk niemand die hielp tijdens die vechtpartij..
De dader was een dronken jongen werd me net verteld. Hij haalde zomaar uit, keihard op de zijkant van z'n schedel. Die jongen die nu in coma ligt kende ik zelf alleen van gezicht maar een paar goede vrienden van me zijn er nu helemaal kapot van, omdat hij bij hen in de buurt woondequote:Op zondag 30 januari 2005 21:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is echt zwaar klote... En natuurlijk niemand die hielp tijdens die vechtpartij..
Inderdaad goeie bands, de beteren van 2004. Ik ken die soundstrack niet, maar ik zou de volgende nummers erop zetten:quote:Op zondag 30 januari 2005 21:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
* zet TopGear aan maar luistert ondertussen naar muziek.
Wat aanraders: The Shins, The Killers en Zero 7.
Dat is minder nieuws...quote:Op zondag 30 januari 2005 21:51 schreef cultheld het volgende:
Allemaal goede nummersquote:Op zondag 30 januari 2005 22:16 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Inderdaad goeie bands, de beteren van 2004. Ik ken die soundstrack niet, maar ik zou de volgende nummers erop zetten:
The Shins - Young Pilgrims
The Killers - Mr. Brightside
Zero 7 - Distraction
Erg goed![]()
Jij bent dan ook een verhaal apart, m'n beste Hellevoetsluizenaar.quote:
Hellevoeter heet datquote:Op zondag 30 januari 2005 22:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een verhaal apart, m'n beste Hellevoetsluizenaar.
het klopt wel met de realiteit daar loopt alles ook altijd slecht afquote:Op zondag 30 januari 2005 22:53 schreef tong80 het volgende:
Ik ken heel dat 24 niet.
Maar denken jullie nu echt dat een Amerikaanse serie slecht zou kunnen aflopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |