Ja, daar drinken we op.quote:Op zondag 30 januari 2005 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
En we zijn er weer!
Geeft biertje aan Vaduz en stopt portomonnee weer in de broekquote:Op zondag 30 januari 2005 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe mij ook maar een pilsje. De nieuwkomers betalen!
die kippenlevertjes heb k dan ook voergeslagenquote:Op zondag 30 januari 2005 19:35 schreef Pinpas het volgende:
[..]
Op die kippenlevertjes na... lekker
ojee, nu de Lotus vs. Appache helikopterquote:Op zondag 30 januari 2005 21:34 schreef VoreG het volgende:
Bedankt dat je het zei, ik zat vrienden van amstel live te kijken
quote:Op zondag 30 januari 2005 21:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ojee, nu de Lotus vs. Appache helikopter
Leuk stukje TV weer.quote:Op zondag 30 januari 2005 21:40 schreef rubbereend het volgende:
ojee, nu de Lotus vs. Appache helikopter
Dankje voor de tip!quote:Op zondag 30 januari 2005 21:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die kippenlevertjes heb k dan ook voergeslagenen t was zeker
Best of Top Gear is weer geweldig
Geweldig programma, zelfs als je een hekel aan auto's hebt.quote:Op zondag 30 januari 2005 21:44 schreef Pinpas het volgende:
[..]
These are British, they don't shoot their allies
Ik weet hetquote:Op zondag 30 januari 2005 21:47 schreef Bluezz het volgende:
Trouwens pinpas, je hebt wel snel de juiste kroeg gevonden als newbie
Ik zat hier al binnen 4 postsquote:Op zondag 30 januari 2005 21:47 schreef Bluezz het volgende:
Trouwens pinpas, je hebt wel snel de juiste kroeg gevonden als newbie
Tsss weet je AA-groep hier wel vanquote:
Shit zegquote:Op zondag 30 januari 2005 21:51 schreef cultheld het volgende:
Gvd, ik hoor net dat een paar vrienden van me waarschijnlijk een vriend kwijt rakenGisteren zijn ze wezen stappen, hij werd geslagen zonder reden, ligt nu in coma en gaat 't waarschijnlijk niet redden. In wat voor kutmaatschappij leven we
Dat is echt zwaar klote... En natuurlijk niemand die hielp tijdens die vechtpartij..quote:Op zondag 30 januari 2005 21:51 schreef cultheld het volgende:
Gvd, ik hoor net dat een paar vrienden van me waarschijnlijk een vriend kwijt rakenGisteren zijn ze wezen stappen, hij werd geslagen zonder reden, ligt nu in coma en gaat 't waarschijnlijk niet redden. In wat voor kutmaatschappij leven we
Das behoorlijk rot voor je en voor je vrienden. Sterkte Cultquote:Op zondag 30 januari 2005 21:51 schreef cultheld het volgende:
Heeft er vaak niks mee te maken.Ik ben ook wel eens zonder reden voor m'n bek geslagen.Nou ja ik was iets te scherp voor die gast. Maar in één klap was m'n neus gebroken. Het is vaak geen vechtpartij maar één fatale klap.quote:Op zondag 30 januari 2005 21:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is echt zwaar klote... En natuurlijk niemand die hielp tijdens die vechtpartij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |