abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25805913
Ik spreek even voor mezelf:
quote:
Dus ik mag op dit forum zeggen dat ik de islam (de ideologie) fascisme vind en de koran gelijkwaardig is aan Mein Kampf ?
Als jij dat op een normale manier kunt brengen ( en dat begint bijvoorbeeld door die belachelijke signature es aan te passen ), en met bronnen, kan dat prima denk ik. Heb zelf voor de grap ook wel es de overeenkomsten tussen Mozes en Hitler bekeken, en dat was opzienbarend. Alleen jouw manier van brengen staat mij heel erg tegen. Je pretendeert op eenzelfde manier de waarheid te hebben als de fundamentalisten waar je zo'n hekel aan hebt.
  maandag 28 maart 2005 @ 15:38:23 #277
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_25807231
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:44 schreef Haushofer het volgende:
( en dat begint bijvoorbeeld door die belachelijke signature es aan te passen )
Je bedoelt natuurlijk mijn ondertitel. "pro-islam is extreem-rechts". Dat is helemaal geen belachelijke ondertitel. Aangezien lui die pro-islam zijn zich meestal links noemen. Terwijl ze natuurlijk een extreem-rechtse stroming verdedigen. Dus pro-islam is niet-links maar extreem-rechts.
quote:
en met bronnen,
Dat je de islam als ideologie mag benoemen is al een hele discussie schijnbaar.
quote:
Je pretendeert op eenzelfde manier de waarheid te hebben als de fundamentalisten waar je zo'n hekel aan hebt.
Nou en. 'De vergelding voor hen die God en Zijn Boodschapper bestrijden en verderf brengen inhet land is dat ze gedood moeten worden" lijkt mij voor één interpretatie vatbaar. Waarin ben je daarin een fundamentalist.

En verder is de temporaalkwabepilepsie patient discussie hier in de feedback ook al begonnen wegens je onjuiste constatering dat ik Mo en Pau temporaalkwab epilepsie patienten zou noemen uit wat jij zei 'frustratie'.

Waar blijft het antwoord op mijn vier vragen na aanleiding van je stelling dat ik "wel mijn mening mag zeggen alleen gaat het om de manier waarop" ?
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  maandag 28 maart 2005 @ 15:53:20 #278
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25807620
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:38 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Je bedoelt natuurlijk mijn ondertitel. "pro-islam is extreem-rechts". Dat is helemaal geen belachelijke ondertitel. Aangezien lui die pro-islam zijn zich meestal links noemen. Terwijl ze natuurlijk een extreem-rechtse stroming verdedigen. Dus pro-islam is niet-links maar extreem-rechts.
Volgens mij heeft de islam helemaal niets te maken met links of rechts.
quote:
Dat je de islam als ideologie mag benoemen is al een hele discussie schijnbaar.
Ook dat valt volgens mij mee.
quote:
En verder is de temporaalkwabepilepsie patient discussie hier in de feedback ook al begonnen wegens je onjuiste constatering dat ik Mo en Pau temporaalkwab epilepsie patienten zou noemen uit wat jij zei 'frustratie'.
Het verabsoluteren ervan maakt je fundamentalistisch. Dit is in Feedback en ook in mailsessies tussen jou en mij meerdere malen naar voren gebracht. Ik acht je intelligent genoeg om het te kunnen begrijpen, en ga er dus vanuit dat het feit dat je dit blijft volgen ofwel te maken heeft met de onwil het te begrijpen, ofwel met een stoornis in de psyche.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:01:37 #279
60090 Akkersloot
pi_25807809
Het topic [dogma]"Islamcritici en Bin Laden hebben dezelfde kijkwijze" wou ik al uitlichten in WFL. Het heeft dus niets met mijn ban op POL/NWS te maken. Bovendien had ik met de betreffende user al voor de ban over zijn stelling kunnen discussieren. Zonder het met het elkaar over eens worden, helaas.

Ik zeg het maar alvast.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  maandag 28 maart 2005 @ 16:05:01 #280
60090 Akkersloot
pi_25807879
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:53 schreef Alicey het volgende:

Het verabsoluteren ervan maakt je fundamentalistisch. Dit is in Feedback en ook in mailsessies tussen jou en mij meerdere malen naar voren gebracht. Ik acht je intelligent genoeg om het te kunnen begrijpen, en ga er dus vanuit dat het feit dat je dit blijft volgen ofwel te maken heeft met de onwil het te begrijpen, ofwel met een stoornis in de psyche.
Ha ha.

Ik blijf er bij dat het voor mij niets uitmaakt welke geestesziekte Mohammed en Paulus hadden aangezien hun tijdgenoten dat ook niet konden weten. En verder als die heren alleen maar over hun "visioenen" logen moeten hun volgelingen ook niet staan jammeren als wij die twee godsdienststichters geestesziek noemen.
pi_25811679
quote:
Akkersloot:
Je bedoelt natuurlijk mijn ondertitel
Nee, ik bedoel je signature. Je geilt erop om jezelf in een slachtofferpositie te stouwen, als je het mij vraagt. Dat siert je niet echt.
quote:
Ik blijf er bij dat het voor mij niets uitmaakt welke geestesziekte Mohammed en Paulus hadden aangezien hun tijdgenoten dat ook niet konden weten. En verder als die heren alleen maar over hun "visioenen" logen moeten hun volgelingen ook niet staan jammeren als wij die twee godsdienststichters geestesziek noemen.
Met al die moeite die je in deze kruistocht hebt gestoken, had je wel 10 moskeeen kunnen bouwen. Jammer dat je net zo volhardend bent als fundamentalisten zijn, het maakt je net zo kortzichtig als een imaam die ongelovigen dood wenst.
  maandag 28 maart 2005 @ 19:07:05 #282
60090 Akkersloot
pi_25812144
quote:
Op maandag 28 maart 2005 18:46 schreef Haushofer het volgende:
Nee, ik bedoel je signature. Je geilt erop om jezelf in een slachtofferpositie te stouwen, als je het mij vraagt. Dat siert je niet echt.
De vraag "word ik ook geband als ik het libertarisme i.p.v. de islam fascisme noem" staat er omdat ik nog steeds geen antwoord heb gehad van de FA. Ook niet per mail.

En natuurlijk kon die post van de huidige nws mod Mutant01 niet.
quote:
Met al die moeite die je in deze kruistocht
En jij beticht mij van provoceren e.d..
quote:
hebt gestoken,

had je wel 10 moskeeen kunnen bouwen. Jammer dat je net zo volhardend bent als fundamentalisten zijn, het maakt je net zo kortzichtig als een imaam die ongelovigen dood wenst.

Een achterbakse lompe vergelijking.
pi_25830370
Tja, achterbaks en lomp vergelijken, dat kun jij anders ook bijzonder goed. Heb je vaak genoeg vriendelijk gevraagd of je wou indimmen. Ik ga hier niet verder op in, ik hoop alleen dat je nou eens een beetje je toon verandert, want je topics zijn vaak best interessant. Je zou echt veel geloofwaardiger overkomen op die manier. En dat is bedoeld als een advies, niet om je neer te halen.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 18:18:02 #284
60090 Akkersloot
pi_25835946
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 14:38 schreef Haushofer het volgende:
Tja, achterbaks en lomp vergelijken, dat kun jij anders ook bijzonder goed. Heb je vaak genoeg vriendelijk gevraagd of je wou indimmen. Ik ga hier niet verder op in, ik hoop alleen dat je nou eens een beetje je toon verandert, want je topics zijn vaak best interessant. Je zou echt veel geloofwaardiger overkomen op die manier. En dat is bedoeld als een advies, niet om je neer te halen.
Je schreef dat ik "temporaalkwab epilepsiepatienten Mohammed en Paulus" schrijf omdat ik "gefrustreerd" zou zijn. Ik leg gewoon uit dat dat niet het geval is, maar het gewoon een "educatieve" reden heeft.

Verder sla je de plank mis als je zegt dat ik met mijn huidige signature een onterecht slachtofferrol zou uitbuiten.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 18:32:25 #285
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25836269
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 18:18 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

maar het gewoon een "educatieve" reden heeft.
Op welke wijze werkt het educatief?
  dinsdag 29 maart 2005 @ 18:36:52 #286
64288 Bensel
Ladderzat
pi_25836363
hee, akkersloot.. hij zegt niet dat je dat schrijft omdat je gefrustreerd bent, maar het steeds weer herhalen van die zin doet eraan denken dat je gefrustreerd bent..
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  dinsdag 29 maart 2005 @ 18:47:18 #287
60090 Akkersloot
pi_25836584
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 18:36 schreef Bensel het volgende:
hee, akkersloot.. hij zegt niet dat je dat schrijft omdat je gefrustreerd bent, maar het steeds weer herhalen van die zin doet eraan denken dat je gefrustreerd bent..
Iemand die Mohammed een profeet noemt, is die dan ook gefrustreerd
  dinsdag 29 maart 2005 @ 18:50:17 #288
60090 Akkersloot
pi_25836647
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 18:32 schreef Alicey het volgende:
Op welke wijze werkt het educatief?
1. Omdat heel veel mensen nog niet van die geestesziekte gehoord hebben waaraan Mohammed en Paulus mogelijk geleden kunnen hebben.
2. Er voor het automatisme om. als niet moslim, Mohammed een profeet te noemen geen enkele noodzaak is.
3. Als ik MOhammed een sekteleider of godsdienststichter of "profeet" noem er ook irritatie ontstaat.

Een goed topic trouwens die Waarom ik de "profeten" temporaalkwab epilepsie patienten no em
  dinsdag 29 maart 2005 @ 18:52:15 #289
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25836688
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 18:50 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

1. Omdat heel veel mensen nog niet van die geestesziekte gehoord hebben waaraan Mohammed en Paulus mogelijk geleden kunnen hebben.
Ik denk niet dat die mensen veel leren over wat die geestesziekte die jij toeschrijft aan Mo en Paulus inhoudt op die manier.
quote:
2. Er voor het automatisme om. als niet moslim, Mohammed een profeet te noemen geen enkele noodzaak is.
Er is ook geen noodzaak om je daar aan te storen.
quote:
3. Als ik MOhammed een sekteleider of godsdienststichter of "profeet" noem er ook irritatie ontstaat.
Noem hem anders gewoon Mo, zo noemden zijn vrienden hem ook.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 18:57:31 #290
60090 Akkersloot
pi_25836816
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 18:52 schreef Alicey het volgende:
Er is ook geen noodzaak om je daar aan te storen.
Wel. Je helpt dan immers twee doctrines.
1. Dat Mohammed een profeet zou zijn en dan zijn denkbeelden natuurlijk.
2. Dat jij als niet-moslim toch zou geloven dat MOhammed een profeet is en alleen maar niet voor de islam "gekozen" zou hebben.

(Had ik geen topic Als niet-moslim Mohammed een profeet noemen is achterbaks.
) (maar ook dom dus)
  dinsdag 29 maart 2005 @ 19:00:22 #291
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25836886
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 18:57 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Wel. Je helpt dan immers twee doctrines.
Alsof aanhangers er van jouw hulp nodig hebben.
quote:
1. Dat Mohammed een profeet zou zijn en dan zijn denkbeelden natuurlijk.
Dat help je er niet mee door hem Mo te noemen.
quote:
2. Dat jij als niet-moslim toch zou geloven dat MOhammed een profeet is en alleen maar niet voor de islam "gekozen" zou hebben.
Die vind ik al helemaal vergezocht.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 19:04:29 #292
60090 Akkersloot
pi_25836984
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 19:00 schreef Alicey het volgende:
Die vind ik al helemaal vergezocht.
Nee hoor. Fundamentalistische christenen en fundamentalistische moslims geloven dat iedereen in hun "God" of "Allah" gelooft. Vandaar dat de laatsten ons "ongelovigen" ook "ondankbaren" noemen. En je bent dan wel heel erg dom om hen daarin "gelijk" te geven als je zegt dat je gelooft dat Mohammed toch een profeet is en je als niet-moslim dus te kennen zou geven dat je inderdaad alleen maar "ondankbaar voor Mo's hersenspinsel " zou zijn.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 19:10:28 #293
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25837117
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 19:04 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Nee hoor. Fundamentalistische christenen en fundamentalistische moslims geloven dat iedereen in hun "God" of "Allah" gelooft.
En dat doen ze natuurlijk niet meer wanneer je hun profeten beledigt.
quote:
Vandaar dat de laatsten ons "ongelovigen" ook "ondankbaren" noemen. En je bent dan wel heel erg dom om hen daarin "gelijk" te geven als je zegt dat je gelooft dat Mohammed toch een profeet is en je als niet-moslim dus te kennen zou geven dat je inderdaad alleen maar "ondankbaar voor Mo's hersenspinsel " zou zijn.
Ik mis nog steeds de logica.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 19:14:43 #294
60090 Akkersloot
pi_25837226
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 19:10 schreef Alicey het volgende:
En dat doen ze natuurlijk niet meer wanneer je hun profeten beledigt.
Dat zij geloven dat jij ook in MOhammed als profeet gelooft als je zegt dat Mohammed volgens jou gewoon geestesziek was.

Volgens mij hebben ze er zelf nog geen seconde aangedacht dat de "profeet" gewoon geestesziek kon zijn.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 19:16:31 #295
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25837272
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 19:14 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Dat zij geloven dat jij ook in MOhammed als profeet gelooft als je zegt dat Mohammed volgens jou gewoon geestesziek was.

Volgens mij hebben ze er zelf nog geen seconde aangedacht dat de "profeet" gewoon geestesziek kon zijn.
Dat hebben zij ook niet, dat is een kenmerk van dogmatisch geloof. Ten eerste is het hun geloof, en lijkt het mij niet jouw taak om hen te "verlichten". Ten tweede erken je dus dat je niets bereikt door hun profeten andere benamingen te geven.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 19:25:23 #296
60090 Akkersloot
pi_25837538
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 19:16 schreef Alicey het volgende:
. Ten eerste is het hun geloof, en lijkt het mij niet jouw taak om hen te "verlichten".
Als ze zich met hun geloof mij nou niet bij hun geloof zouden betrekken als "ongelovige" of "ondankbare". Laat die mevrouw maar in haar horoscoop geloven. Die bemoeit zich immers niet met mij.

En sinds wanneer bemoeit de islam zich niet met het maatschappelijke ?
  dinsdag 29 maart 2005 @ 19:27:14 #297
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25837595
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 19:25 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Als ze zich met hun geloof mij nou niet bij hun geloof zouden betrekken als "ongelovige" of "ondankbare".
Je bent niet verplicht je betrokken te voelen bij hun geloof. Het lijkt er haast op alsof je zo graag voor vol wil worden aangezien door ze.
quote:
Laat die mevrouw maar in haar horoscoop geloven. Die bemoeit zich immers niet met mij.
Heb je wel eens gelezen wat een horoscoop over jou zegt?
quote:
En sinds wanneer bemoeit de islam zich niet met het maatschappelijke ?
Ik heb dat niet beweerd?
  dinsdag 29 maart 2005 @ 19:29:50 #298
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_25837667
<relmode>

Ik dacht dat dit FB was? Er wordt toch altijd geroepen niet de discussie in Feedback voort te zetten?

</relmode>
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 29 maart 2005 @ 19:31:16 #299
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25837696
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 19:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
<relmode>

Ik dacht dat dit FB was? Er wordt toch altijd geroepen niet de discussie in Feedback voort te zetten?

</relmode>
Dit is voor educatieve doeleinden.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 19:39:16 #300
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_25837896
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 19:31 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dit is voor educatieve doeleinden.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')