Iemand een hoer noemen of een "profeet" een temporaalkwab epilepsie patient is natuurlijk totaal niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:28 schreef Haushofer het volgende:
Ah, dus als de mening niet wordt gedeeld door een grote groep, is het informatief? Dus als ik me geroepen voel om iemand moeder een hoer te noemen, ook al is ze dat niet en denkt de rest daar anders over, dan is dat informatief?
ik denk dat gelovigen net zo veel last hebben van jou als jij van hen omdat je blijft volharden in je mening dat mohammed een geesteszieke persoon was en het blijft uitdragen ook naar mensen die jouw mening niet hoeven of willen horen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:13 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Iemand een hoer noemen of een "profeet" een temporaalkwab epilepsie patient is natuurlijk totaal niet te vergelijken.
Verder heb ik van die "hoer" totaal geen last van en van die "profeet" wel. Aangezien hij mij als "ongelovige" bij zijn religie betrekt.
A.u.b. hier verder Waarom ik de "profeten" temporaalkwab epilepsie patienten no
Je vroegere opmerkingen over het naar je zin te vaak schrijven van "profeet" Mohammed hoort eigenlijk ook thuis in mijn topic Waarom ik de "profeten" temporaalkwab epilepsie patienten no emquote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dit nog afgezien van het feit, dat welke overtuiging of theorie je ook aanhangt, het natuurlijk gewoon provoceren (en onnodig provoceren) is, wanneer je in elke post over elk onderwerp blijft blaten dat je het over 'geesteszieke godsdienststichters' hebt, ook als dat totaal geen betrekking op de onderhavige discussie heeft.
Het gaat mij er niet om WAT Akkersloot's overtuiging in deze is, maar wel om de manier waarop hij die meent te moeten ventileren..
Ik heb toch maar gekozen voor de FBquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:33 schreef Alicey het volgende:
Je mag een nieuw topic openen onder de volgende voorwaarden:
- De topic gaat uitsluitend over de vraag die je hierboven weergeeft.
- Er wordt niet gewezen naar andere forumgebruikers.
- Bans en andere beslissingen van (F)A's worden niet besproken.
En dichtquote:Op zondag 27 maart 2005 19:10 schreef Akkersloot het volgende:
Ik heb toch maar gekozen voor de FB
Ik ben geband wegens mijn mening over koranvers 5:33
Alsof je het nu nog niet weet. Bij elke ban flik je dit en elke keer ben je uitermate verbaasd als zo'n FB topic dichtgaat.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:46 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En dicht
Ik ben geband wegens mijn mening over koranvers 5:33
![]()
http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/25quote:Waar kan ik vragen stellen over mijn ban?
Bans worden vermeld in het Mededelingenforum, inclusief de reden en de tijdsduur. Staat je ban er niet bij of mocht je naar aanleiding van je ban vragen hebben, dan kun je altijd mailen naar forum@fok.nl
Bans worden niet besproken op het forum.
Nu pasen alweer bijna voorbij is ga je pas rellen.quote:Op maandag 28 maart 2005 10:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Alsof je het nu nog niet weet. Bij elke ban flik je dit en elke keer ben je uitermate verbaasd als zo'n FB topic dichtgaat.
Advies: Print het onderstaande uit in 24 punts letters en hang het boven je monitor
[..]
http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/25
Ik was weg gisteravondquote:Op maandag 28 maart 2005 10:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nu pasen alweer bijna voorbij is ga je pas rellen.
Is het niet eens rellen.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik was weg gisteravondBovendien: het is 2e Paasdag, iedereen is vrij. En het is geen rellen, hoor
![]()
Akkersloot is me geen ban waardquote:
Ik participeer alleen in rellen waar de voorzet gegeven is.. 2 feedback-topics op een dag er doordraaien, iedere minuut een e-mail, bans, waar is die tijd toch gebleven?quote:Op maandag 28 maart 2005 11:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Akkersloot is me geen ban waard
Maar voel je vrij om het als startpunt voor je eigen rel te gebruiken, hoor![]()
Dat bans niet besproken mogen worden op het forum kan wel een regeltje zijn van de eigenaren van dit forum maar is en blijft natuurlijk onzin.quote:Op maandag 28 maart 2005 10:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Alsof je het nu nog niet weet. Bij elke ban flik je dit en elke keer ben je uitermate verbaasd als zo'n FB topic dichtgaat.
Advies: Print het onderstaande uit in 24 punts letters en hang het boven je monitor
[..]
http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/25
Ik dacht dat je zei dat bans niet op het forum besproken mochten worden.quote:
Misschien. Maar feit is en blijft dat de eigenaren van een domein het recht hebben die regel in te stellen. En als het je niet bevalt, ga je toch lekker naar een ander forum?quote:Op maandag 28 maart 2005 11:19 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dat bans niet besproken mogen worden op het forum kan wel een regeltje zijn van de eigenaren van dit forum maar is en blijft natuurlijk onzin.
Van daar ook mijn commentaar dat het door de admins ingestelde verbod om bans te bespreken kapitalisme pur sang is.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Misschien. Maar feit is en blijft dat de eigenaren van een domein het recht hebben die regel in te stellen. En als het je niet bevalt, ga je toch lekker naar een ander forum?
<hint hint>
Een nieuw dieptepunt qua post, Akkersloot. In mijn nedere insziens, natuurlijk. Kun je ook ff normaal doen?quote:Akkersloot:
Van daar ook mijn commentaar dat het door de admins ingestelde verbod om bans te bespreken kapitalisme pur sang is.
Als je nou nog niet doorhebt, waarom je geband bent, ben je of een klapmongool, of je ligt in een deuk achter je beeldscherm. Het is de manier waarop je het brengt. Niet je mening zelf.quote:En ja. Ik ben gewoon geband vanwege mijn mening over koran vers 5:33.
Kapitalisme houdt in dat je "misbruik" kan maken van je produktiemiddelenmacht. Een verbod door een forumeigenaar om bans te bespreken kan gezien worden als het misbruik maken van je produktiemiddel. En dus kapitalisme. Dat is een gewoon standpunt. "Kun je ook ff normaal doen" slaat dus nergens op.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:50 schreef Haushofer het volgende:
Een nieuw dieptepunt qua post, Akkersloot. In mijn nedere insziens, natuurlijk. Kun je ook ff normaal doen?
Ja daaaag. Ik had vier vragen en die mag jij dan beantwoorden aangezien de admins, ook per mail, niet thuis geven.quote:Als je nou nog niet doorhebt, waarom je geband bent, ben je of een klapmongool, of je ligt in een deuk achter je beeldscherm. Het is de manier waarop je het brengt. Niet je mening zelf.
Kan je geen antwoord geven op die vragen ? "Op mij ga je steeds gefrusteerder overkomen". Vent je verdiend zelf een banquote:Op maandag 28 maart 2005 13:02 schreef Haushofer het volgende:
Nou, mooi voor je dat je hier zoveel plezier uithaalt, Akkersloot. Op mij ga je steeds gefrustreerder overkomen.
Het antwoord is : Ja, dat kan. Alleen zijn ze gedurende de periode van de ban geen mod.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:22 schreef Haushofer het volgende:
kunnen mods geband worden?
Dus ik mag op dit forum zeggen dat ik de islam (de ideologie) fascisme vind en de koran gelijkwaardig is aan Mein Kampf ?quote:Op maandag 28 maart 2005 13:22 schreef Haushofer het volgende:
Oh, ik wil me best wel herhalen hier hoor. Het is vooral de manier waarop jij je mening geeft.
Ha ha. Waarom schrijf je dan vooral.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:22 schreef Haushofer het volgende:
Het is vooral de manier waarop jij je mening geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |