oeh! een insiders-topic!quote:
quote:
Ik was echt met de trein gegaan denk ikquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:58 schreef XMN8R het volgende:
ik moet elke dag door die hel ... erg he.
och, het went. Ik vindt het buiten de Randstad veeeeel te rustig (en ga ik ongemerkt meestal véél te hard rijdenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:03 schreef Waxxer het volgende:
[..] het is een grote massa stress, adrenaline en egoisme.
Mja sinds een agent uit Epe mij met een lasergun heeft betrapt, rij ik nooit meer te hard, die geref... pardon, de heren verkeerspolitie staan tegenwoordig op de meest onverwachte plaatsen. Maarja in de Randstad voel je gewoon dat wijzende vingertje ofzo, tijdens het rijden... Maar drukte op de weg hoeft echt niet erg te zijn, die agressie vind ik echt vreselijk. Misschien was het gewoon een moment, ik weet niet hoor.... dat er collectieve chagrijnigheid heerste vandaag. Maar er wordt een achtbaan van je auto gemaakt, of je daar nou zin in hebt of niet...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
och, het went. Ik vindt het buiten de Randstad veeeeel te rustig (en ga ik ongemerkt meestal véél te hard rijden)
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:11 schreef Waxxer het volgende:
Mja sinds een agent uit Epe mij met een lasergun heeft betrapt, rij ik nooit meer te hard, die geref... pardon, de heren verkeerspolitie staan tegenwoordig op de meest onverwachte plaatsen. Maarja in de Randstad voel je gewoon dat wijzende vingertje ofzo, tijdens het rijden... Maar drukte op de weg hoeft echt niet erg te zijn, die agressie vind ik echt vreselijk. Misschien was het gewoon een moment, ik weet niet hoor.... dat er collectieve chagrijnigheid heerste vandaag. Maar er wordt een achtbaan van je auto gemaakt, of je daar nou zin in hebt of niet...
sjoe, ik had net zo'n mooi subtiel bruggetjequote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:17 schreef Waxxer het volgende:
Maar om weer even op mijn onderwerp terug te komen.............
nee hoor
Zeg, ik had net de vaart erin!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:19 schreef XMN8R het volgende:
[..]
sjoe, ik had net zo'n mooi subtiel bruggetje
rummicubben gaat nogal lastig in je eentje...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:21 schreef Waxxer het volgende:
Zeg, ik had net de vaart erin!Zoooooooooooooooo a-so-ci....
Goed, ik heb zin in rummicubben
Mja, het rummicubfront (of ja, mijn vader heeft het afgezworen) zit nu op een warm eilandquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:29 schreef XMN8R het volgende:
[..]
rummicubben gaat nogal lastig in je eentje...
ik kom op tafel metquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:44 schreef creno het volgende:
ik leg neer
schoppen 7 8 9
harten vrouw schoppen vrouw klaveren vrouw
Nemen we toch gewoon paard & wagenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:46 schreef Waxxer het volgende:
Mja, komen jullie??Er gaat alleen geen OV meer deze kant op
![]()
Och er gewoon langs rijden met die rode brandweer auto van je!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:58 schreef XMN8R het volgende:
ik moet elke dag door die hel ... erg he.
oeh! een rummicubmeet!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:49 schreef Weemz het volgende:
Is er geen online rummikub ofzo? Wil best een keertje langskomen (evt met de auto). Maar aangezien ik morgen weer om 07:00 uur mag werken denk ik niet dat ik daar nu fysisch in staat toe ben...
hahahaquote:
datum?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:56 schreef Waxxer het volgende:
Nah, ik denk, ff een tuinfeest houden......winter-bbq enzo......
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:08 schreef creno het volgende:
29 januari XMN8R
tenminste dat geeft mijn kalender aan
Also, dann haben Sie noch einen Langen Weg zu machen!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:05 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
ik kom er ook aan...we zijn onderweg... als die chaufeuse dat beest maar onder controle kan houden
Zijn wel little race pony's dus ff je gordel vast!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:22 schreef creno het volgende:
okay Ang3l, voorspannen die twee... daar gaan we
heeft iemand de bbq-saus bij, en wie moeten we nog meer ophalen met onze koets met 2 little pony's en een knol
Wansmaak! Pure wansmaak! En dit is gewoon tekenend voor de rest van je dvd's! Walgelijk...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kijk ondertussen ff To Wong Foo (DVD in d ekoets he)
OH MY GOSHquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn wel little race pony's dus ff je gordel vast!
Ik kijk ondertussen ff To Wong Foo (DVD in d ekoets he)
[afbeelding]
Toch heel wat anders dan Blade Trinity, nietwaar meneer Snipes? Or should I say Miss Snipes?
Tis een klassieker!!!!!!!!! en het was avi, geen dvdquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:44 schreef Parleur het volgende:
[..]
Wansmaak! Pure wansmaak! En dit is gewoon tekenend voor de rest van je dvd's! Walgelijk...
quote:
Adam: Is Mary Cherry retarded?quote:
mjah de "Harrison met z'n ik ben zielig want ik heb een enge ziekte" aflveringen waren minderquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Vond alleen op den duur dat de serieuze mushy mushy afleveringen van Popular de overhand gingen nemen t.o.v. de sarcastische humoristische BH90210-spotdrijvende afleveringendat was jammer.
Hey Jerruh!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:53 schreef Jerruh het volgende:
mogguh Tech!
*kuch*foto*kuch*quote:
oh dear!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:57 schreef DennisMoore het volgende:
Ik weet het kleren-kopen al máánden uit te stellen....
Maar eens moet het er toch weer 's van komen... I need more pants.
Mja, inderdaad. 'k Ben gewoon een hetero die met jongens zoent enzo...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:07 schreef Deamonine het volgende:
oh dear!
Je moet toch eens je homoseksualiteit laten checken dan!
clichés zijn altijd leuk om uit te melken
Yeah! 'Babykrul' be gone!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:06 schreef Vlarp het volgende:
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga nog een keer de tondeuse gebruikenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Yeah! 'Babykrul' be gone!.
Ik nu:
[afbeelding]
Dan Vlarp?quote:
Nóg een keer, of nog een kéér?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:42 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga nog een keer de tondeuse gebruiken
In de winter is 't wat frisjes ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:13 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga het dus nog een keer doen. Misschien van de zomer ofzo. Millimeteren
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
In de winter is 't wat frisjes ja.
Doe je gewoon een muts op:
[afbeelding]
quote:
Gebruik je 'm voor het eerst ofzo?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij mag ook zo natuurlijk.
Damn, ik had die webcam niet aan moeten sluiten... *gekke bekken trek*
Sinds een half jaar ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:43 schreef Jerruh het volgende:
het DM-gekke-bekke-uurke is weer aangebroken!
.
carnaval is volgende week pas, lulhannes!.
ja, maar wel ween wepkem en een mutsquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sinds een half jaar ofzo..
[..]
[afbeelding]
Hey, ik ben van bóven de rivieren, mêêên... heb geen carnaval nodig om gekke bekken te kunnen trekken..
Dat valt bést mee.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:47 schreef Jerruh het volgende:
ja, maar wel ween wepkem en een muts.
In de auto?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:47 schreef Jerruh het volgende:
vlarp!!
es geht, beetje moe (moest zonodig weer tot drie uur bij iemand in de auto zitten...)
Pre carnavallen? Ieuw?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:23 schreef creno het volgende:
zo ik ben uitgepretext
en vanavond gaan we pre-carnavallen !
Moore! Darling!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat valt bést mee.
[afbeelding]
Mensen met foonmodems aanwezig?
jerre raar konijnquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:18 schreef Jerruh het volgende:
rel rel rel!
deamon is een del
deamon is een muts
rellen zonder guts!.
. zo doe je da, beeb
.
vermadelijke gothic kindquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:26 schreef Deamonine het volgende:
[..]
jerre raar konijn
snuif jij je nog een lijn
in dromenwereld leef jij
en maak ergens anders stampij.
raar tussen-alles-in-gevalquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vermadelijke gothic kind
doe eens wat wat men niet zindt
spike je haartjes, verf het zwart
en steek de homo's in het hart
zeg frigide doodgraverquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:33 schreef Deamonine het volgende:
[..]
raar tussen-alles-in-geval
jij kaatst hier de bal
En het steken verklaar u nader,
voor zover ik weet ben jij hier de dader
Helaas is logica jou niet gegund,quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeg frigide doodgraver
zelfs konijntjes zijn niet braver
en je bent al dood nu je leeft
nu je in een bepaalde msn lijst zweeft!
Dat doen we toch ook?quote:
je woordkeuze is vager dan mistquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:42 schreef Deamonine het volgende:
[..]
Helaas is logica jou niet gegund,
Al zou dat wel je had het niet gekund.
Konijntjes hebben een kort leven,
dus dat graf, dat zal ik je dan wel geven.
Alleen ik mag bitchen..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:46 schreef Deamonine het volgende:
[..]
Dat doen we toch ook?![]()
Hoe meer gebitch, hoe meer liefde
Onzekerheid zal de bron van frustratie zijn,quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je woordkeuze is vager dan mist
je intentie opgeblazener dan gist
jammer dat je achter het net vist
en je hier op alle fronten wordt gedist
Op m'n werkquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:01 schreef Deamonine het volgende:
@Vlarp: Alleen jij??? Waar heb je dat alleenrecht dan gekocht?
@DM: Oh ja... Winkelen... Dat zou ik ook nog doen.
welk boekje heb jij opengetrokkenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:59 schreef Deamonine het volgende:
[..]
Onzekerheid zal de bron van frustratie zijn,
Helaas sta ik hier volledig buiten kijf,
Schreeuwen zul je: "red mij! voordat ik wegkwijn!"
Je eigen agressie voel je nu aan den lijf.
En een educatief onderdeel:
Saccharomyces cerevisiae blaast niet op.
Gist leeft en is net als meel,
Jouw algemene kennis is toch wel een enorme flop.
En mijn woordkeuze doe ik bewust,
Net als vissen achter het net,
Op schaamteloos rellen ben ik niet belust,
Neem jezelf in beschouwing , den leer se nog get.
Nutteloze teksten neerslaan,quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
welk boekje heb jij opengetrokken
om jouw dictie neer te pennen
zie jouw woorden hiero rennen
zonder 1 woord verder te mokken
zo zeker als de vaste kant
is bij jou aan kwestie ongelijk
in plaats van zoals ik mij met kennis verrijk
is jouw edge een ruwe rand
had jij nou maar wat gedaan
waardoor ik dit kon berechten
maar door dit op deze manier te beslechten
doar sleeste gewoan raayer vaan!
Ohw...quote:
neuken?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:14 schreef Deamonine het volgende:
[..]
Nutteloze teksten neerslaan,
dat kan iedere idioot,
het geven van inhoud eraan,
dat maakt je een goede kloot.
Dus wat jij hier allemaal raast,
waar haal je het vandaan,
een blijk van incapabiliteit is dat,
En je gerel ben ik meer dan zat.
Gelukkig heb ik nog een leven
in een hoekje te gaan beven,
dat hoef ik niet niet, zoals jij zal gaan beleven
maar alles om het even,
Het gebitch is mij meer dan genoeg geweest.![]()
Dan zeg je de volgende keer tegen de kapper: "Doe maar helemaal met de tondeuse, alles op 3 millimeter."quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:03 schreef Twoflower het volgende:
Trouwens, lekker kort koppie heb je zo. Soms zou ik willen dat ik dat ook had...
Soms! Soms! Andere keren ben ik wel tevreden...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan zeg je de volgende keer tegen de kapper: "Doe maar helemaal met de tondeuse, alles op 3 millimeter."
Dan heb jij 't óók!.
Voordeel is dat je 2 maanden lang niet meer hoeft te klooien met kam en gel.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:09 schreef Twoflower het volgende:
Soms! Soms! Andere keren ben ik wel tevreden...
Yeah! Weg met de matjes!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:21 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb nu standje 1 achterop en aan de zijkanten van m'n hoofdIs heeeeeel wollig en zacht
Ow is dat zo?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:46 schreef DennisMoore het volgende:
Is het raar om chinees die je gehaald hebt eerst af te laten koelen, omdat het lekkerder smaakt nadat 't in de magnetron is opgewarmd?.
Enne was het leuk?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:53 schreef Ang3l het volgende:
En weer terug van de bios...
[afbeelding]
Tja, wat zullen we d'r van zeggen.... geen totale misser, maar deel 1 & 2 waren toch beter
(en de schaamstreek van meneer Ryan Reynolds is hot!)
Ow vandaar dat zelf ook van die mooie tanden hebt!quote:Op zondag 30 januari 2005 00:10 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik ben een freak op 't gebied van vampire movies dus ik vind het meestal wel ok als het stijlvol sexy en met hoektanden is. Dus deze was best vermakelijk.... maar om nou te zeggen super? Neuh.
Maar goed, het heeft mij weer zin gegeven om zaterdag de fangs uit hun doodskistje te laten komen
En Parker Posey speelt een prachtige Malkavian
Mams is jarig, dus ik ga zo taart etenquote:Op zondag 30 januari 2005 13:38 schreef Deamonine het volgende:
Zo
uitslapen en well
weer lekker duf achter de computer
Op naar een dagje nutteloos besteden.
Altijd een goede stok achter de deur om eens schoon te maken....quote:Op zondag 30 januari 2005 15:03 schreef DennisMoore het volgende:
*poetsboenzuigschrobafneem*
Visite..
Oeh!quote:Op zondag 30 januari 2005 13:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mams is jarig, dus ik ga zo taart eten
ja! ik ga zo ook ff onder de zonnebank en douchen! hoe was de scouting?>quote:
Konijn!quote:Op zondag 30 januari 2005 15:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja! ik ga zo ook ff onder de zonnebank en douchen! hoe was de scouting?>niet brak?
.
im fine, beetje moe! maar da komt wel goedquote:Op zondag 30 januari 2005 15:37 schreef Deamonine het volgende:
[..]
Konijn!
Hoe is miss bitch this day?
Trouwens, waarom heb je geile wijven als avatar?![]()
Ik heb twee dagen in de kou gezeten, misschien 2 uurtjes geslapenquote:Op zondag 30 januari 2005 15:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja! ik ga zo ook ff onder de zonnebank en douchen! hoe was de scouting?>niet brak?
.
blijkbaar behoorlijk homo.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:28 schreef creno het volgende:
ik moet zo maar eens iets gaan eten en gaan kijken wat ik aantrek...
das altijd het ergste... (hoe homo kun je zijn)
quote:
Jij ook alquote:Op zondag 30 januari 2005 17:47 schreef creno het volgende:
hahaha naked boys singing net bij live and cooking...
daar ga ik binnekort naartoe
Tuinbroeken, flanellen houthakkersblousen, Uggjes... you name itquote:Op zondag 30 januari 2005 18:47 schreef Cazman het volgende:
Heb je dan ook niet leuke kleding?
uh jaquote:Op zondag 30 januari 2005 18:47 schreef Cazman het volgende:
Heb je dan ook niet leuke kleding?
Juist, of van die spijkerbroeken die bijna uit elkaar vallen, mar nog wel super lekker zittenquote:Op zondag 30 januari 2005 19:25 schreef Ang3l het volgende:
Enorm ruime wollen truien waar je met je knieen opgetrokken onder kunt zitten tijdens een film op de bank
Dan valt dat meteen weg en heb je je uitgaanskleding toch? Dan weet je toch wat je aan wil trekken?quote:Op zondag 30 januari 2005 19:20 schreef creno het volgende:
[..]
uh ja![]()
maar die doe ik gewoon thuis aan, van die oude veel te wijde truien. trainingsbroeken e.d.
iedereen heeft toch wel kleding die je niet aantrekt met het stappen ? (zogezegd niet leuke kleding)
ik zou nie weten waarom iemand daar naar wil kijken.. sixpack of niet. blijft niet erg sexyquote:
Jippieee!!!!!quote:Op zondag 30 januari 2005 20:53 schreef Markie-Mark het volgende:
Ryan-R en ik gaan dinsdag bij een huis kijken![]()
Tijd om het meetingtopic iets aan te passen?quote:Op zondag 30 januari 2005 20:48 schreef Vlarp het volgende:
Kolere! Net op Yorin Travel...
7 dagen Krakau (Polen), kost maar 200 euro. Bier kost 0.80 euro, 3 gangen diner voor 12 euro
Ik zou het haast overwegen.. 't is in ieder geval een stuk haalbaarder, wat zeg ik, we zouden dan makkelijk 14 dagen kunnen gaanquote:Op zondag 30 januari 2005 21:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tijd om het meetingtopic iets aan te passen?
En vies en onder de drugs en dronken.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zou het haast overwegen.. 't is in ieder geval een stuk haalbaarder, wat zeg ik, we zouden dan makkelijk 14 dagen kunnen gaan
En poolse jongentjes kunnen ergzijn
Gewoon een condoom gebruikenquote:Op zondag 30 januari 2005 22:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En vies en onder de drugs en dronken.
Af en toe heb je zo'n terugslag dan hehquote:Op zondag 30 januari 2005 22:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vlarp is vrijgezel, dan krijg je dat.
En als je ze jonger zijn dan 21 mogen ze niet eens legaal drinken.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Amerikanen zijn moeilijker te krijgen denk ik
Nou nee hoor, spreek uit ervaringquote:Op zondag 30 januari 2005 22:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Amerikanen zijn moeilijker te krijgen denk ik
Dan bestel ik wel voor ze...quote:Op zondag 30 januari 2005 22:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En als je ze jonger zijn dan 21 mogen ze niet eens legaal drinken.
Ons huiskijkavontuur gaat niet door. De eigenaar belde net met een kutsmoes, zal wel liever toch geen studenten in zijn huis hebben. Maar ja gelukkig hebben we nog een andere optie lopen, he Ryanquote:
Studenten zuipen, pissen tegen de wanden en legen nooit de vuilnisbak.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:48 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ons huiskijkavontuur gaat niet door. De eigenaar belde net met een kutsmoes, zal wel liever toch geen studenten in zijn huis hebben. Maar ja gelukkig hebben we nog een andere optie lopen, he Ryan
Dat is dan alvast één persoon die we kunnen schrappen voor de house-warming partyquote:Op zondag 30 januari 2005 22:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Studenten zuipen, pissen tegen de wanden en legen nooit de vuilnisbak.
Kortom: Het zijn beestenquote:Op zondag 30 januari 2005 22:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Studenten zuipen, pissen tegen de wanden en legen nooit de vuilnisbak.
Dan moet ik al die drank die ik dan mee zou nemen maar zelf opzuipen.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:59 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat is dan alvast één persoon die we kunnen schrappen voor de house-warming party![]()
En wie zegt dat we jou drank nodig hebben? Is toch echt jou probleem als je met AL die drank blijft zittenquote:Op zondag 30 januari 2005 23:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan moet ik al die drank die ik dan mee zou nemen maar zelf opzuipen.
Ik zeg niet dat jullie het nodig hebben, ik zeg echter wel dat hij bij een housewarmingparty wel gebruikelijki is dat je wat te consumeren meeneemt.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:05 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En wie zegt dat we jou drank nodig hebben? Is toch echt jou probleem als je met AL die drank blijft zitten![]()
![]()
Ik denk dat hij het dan wel op een andere manier kwijtraaktquote:Op zondag 30 januari 2005 23:05 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En wie zegt dat we jou drank nodig hebben? Is toch echt jou probleem als je met AL die drank blijft zitten![]()
![]()
Wat ben jij bijdehand zo op de late avond zegquote:Op zondag 30 januari 2005 23:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jullie het nodig hebben, ik zeg echter wel dat hij bij een housewarmingparty wel gebruikelijki is dat je wat te consumeren meeneemt.
Ik ben altijd bijdehand, niet alleen op de late avond.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:10 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Wat ben jij bijdehand zo op de late avond zeg![]()
Maar je hoeft mij niet te vertellen wat een house warming party is hoor![]()
De vervelendste was Ysklontjequote:Op zondag 30 januari 2005 23:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben altijd bijdehand, niet alleen op de late avond.
Ik ben niet voor niets het minst geliefde persoon in deze reeks.
quote:Op zondag 30 januari 2005 22:35 schreef wizarddragon het volgende:
Heheh.. goh die studenten die in Utrecht studeren..
We hadden toch die gasbrander moeten gebruikenquote:Op zondag 30 januari 2005 23:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Blij toe dat die gesmolten is.
Eehm jij kent mijn vriendjequote:Op zondag 30 januari 2005 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Verrek, 2 bekende gezichten.
Nee M-M en R-R zijn studiegenotenquote:Op zondag 30 januari 2005 23:24 schreef Weemz het volgende:
Heb ik wat gemist of zijn M-M en R-R een setje? En is R-R dan die ander op de fotow???![]()
Nee, wij zijn gewoon vrienden en die gast op de foto is zijn vriend. Weet je dat ook weerquote:Op zondag 30 januari 2005 23:24 schreef Weemz het volgende:
Heb ik wat gemist of zijn M-M en R-R een setje? En is R-R dan die ander op de fotow???![]()
Maar natuurlijk. Ik moet alleen aflevering 4 van seizoen 4 nog downloaden dan ben ik weer helemaal bij. Het is weer erg leuk, alleen mis ik een beetje een grote doorlopende verhaallijn, maar voor de rest weerquote:Op zondag 30 januari 2005 23:27 schreef Andyvie het volgende:
Kijkt Markie-Mark ook weer naar Alias?
Van gezicht dan hé?quote:Op zondag 30 januari 2005 23:23 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Eehm jij kent mijn vriendje![]()
Dat is twijfelachtig
En dit is de befaamde M.?quote:Op zondag 30 januari 2005 23:31 schreef Markie-Mark het volgende:
En dit is mijn andere G_L
[afbeelding]
Been there, done that.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:55 schreef Markie-Mark het volgende:
In het fietsenhok is idd een beetje stom, doe het dan in een trappenhuis ofzo
quote:Voertuigsoort: Personenauto
Merk: PEUGEOT
Handelsbenaming: 307; BREAK 1.6 16V
Kleur(en): Zwart
Brandstof: Benzine
Aantal cilinders: 4
Cilinderinhoud: 1587 cm3
Aantal zitplaatsen: 5
Aantal staanplaatsen: N.v.t.
Massa ledig voertuig: 1.244 kg
Maximum massa voertuig: 1.850 kg
Massa rijklaar: 0 kg
Laadvermogen: N.v.t.
Donderdag was aflevering 5 al te downloaden hoorquote:Op zondag 30 januari 2005 23:27 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Ik moet alleen aflevering 4 van seizoen 4 nog downloaden dan ben ik weer helemaal bij. Het is weer erg leuk, alleen mis ik een beetje een grote doorlopende verhaallijn, maar voor de rest weerals altijd!
Als ze beiden lekker zijn, gewoon uitnodigen.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:57 schreef Waxxer het volgende:
ja, maar helemaal in deze buurtben met de auto en de koplampen zette ze in de spotlights
dat joch staat daar nu gwoon met een harde tegen haar aan te rijden... Naja, ze doen maar
Ik stoor ze niet...
Nee, je geniet van het uitzichtquote:Op zondag 30 januari 2005 23:57 schreef Waxxer het volgende:
ja, maar helemaal in deze buurtben met de auto en de koplampen zette ze in de spotlights
dat joch staat daar nu gwoon met een harde tegen haar aan te rijden... Naja, ze doen maar
Ik stoor ze niet...
Oh kut, ik loop weer achter. Ik ben eigenlijk meer into Desperate Housewives momenteel, maar Alias blijft een goede tweedequote:Op zondag 30 januari 2005 23:59 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Donderdag was aflevering 5 al te downloaden hoor
Ik heb gewoon een heel schema. Maandags download ik de nieuwe Desperate Housewives, dinsdag 24, donderdag Alias en vrijdag The OC. Best erg eigenlijkquote:Op maandag 31 januari 2005 00:03 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Oh kut, ik loop weer achter. Ik ben eigenlijk meer into Desperate Housewives momenteel, maar Alias blijft een goede tweede
Het is zeker top uitgaan in Wageningen Spinazy Andyviequote:Op maandag 31 januari 2005 00:06 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een heel schema. Maandags download ik de nieuwe Desperate Housewives, dinsdag 24, donderdag Alias en vrijdag The OC. Best erg eigenlijk
Weer een week besparen.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:10 schreef DennisMoore het volgende:
En dat was alweer het weekend, olé olé.
The OC volg ik gewoon via de tv, anders gebruik ik dat ding helemaal niet meerquote:Op maandag 31 januari 2005 00:06 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een heel schema. Maandags download ik de nieuwe Desperate Housewives, dinsdag 24, donderdag Alias en vrijdag The OC. Best erg eigenlijk
De weken vliegen voorbij... wat ik op 't moment prima vind.quote:
Neuh, en al zou het dan zijn...ik ga toch (vrijwel) nooit uitquote:Op maandag 31 januari 2005 00:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is zeker top uitgaan in Wageningen Spinazy Andyvie
Volgende week carnavalsvakantie!!!quote:Op maandag 31 januari 2005 11:55 schreef Camoth het volgende:
Vriendje vanochtend uitgezwaaid, weer tijd voor een nieuw kwartaal school... oeh, was het maar al vakantie![]()
Dat word hiero niet gevierd, best jammer. Mis ik weer een reden om me debiel te mogen gedragen in het openbaarquote:Op maandag 31 januari 2005 11:59 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Volgende week carnavalsvakantie!!!![]()
Jazeker. Lekker naar de kroeg,optochten kijken en zondag naar skihut on tour. Fouter kan het niet!quote:Op maandag 31 januari 2005 12:02 schreef Camoth het volgende:
[..]
Dat word hiero niet gevierd, best jammer. Mis ik weer een reden om me debiel te mogen gedragen in het openbaarMaarruh, heb jij plannen voor carnaval dan?
quote:Op maandag 31 januari 2005 12:01 schreef Semisane het volgende:
Vriendje belde net...dat tie me mist....lief hoorMaar ik lag vanmorgen nog naast hem....rare jongen soms.
cp: The Police - Message in a bottle.
FFXI?quote:Op maandag 31 januari 2005 09:28 schreef Semisane het volgende:
MAAr wel 2 keer geleveld bij Final Fantasy online!Dat dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |