Als je een half veld hebt, kun je toch in de breedte trainen ?quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:58 schreef PAA-053 het volgende:
Ben ik gedeeltelijkmet je eens Doekes. Je leert er idd heel veel van, maar niet alle facetten ztten erin. Als wij trainen hebben wij bijv. nooit een geheel voetbalveld ter beschikking. Voor een vedediger is het belangrijk om sioms een lange pass te kunnen geven. Hoekan hij dit oefenen op een klein trainingsveldje? Is maar 1 van de vele dingen die ik op zou kunnen noemen.....
Kun je je menings misschien wat verder toelichten?
PAA
ik wacht afquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:42 schreef grolseboys het volgende:
daar komt ie justme
binnenquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:09 schreef grolseboys het volgende:
Ik hoop dat het goed is gegaan met de mail had een paar kleine problemen met email progamma.
Dat probleem heb ik niet, ik zal het ff voor je overzetten naar Word zo goed en zo kwaad als dat gaat......quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:23 schreef just me het volgende:
[..]
binnen
maar het is een file die ik niet kan openen![]()
hier kan hij ook niet geopend worden. zou je voor mij ook een poging willen wagen ?quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:01 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik niet, ik zal het ff voor je overzetten naar Word zo goed en zo kwaad als dat gaat......
Oh en Tong, post hier eens wat vaker dan zou ik zeggen![]()
!
nee, ik ben vooralsnog de persoon die overneemt. Ik kan wel een aantal oefeningen bedenken uit het repetoire dat ik als speler voorgeschoteld heb gekregen, maar dat is niet bijster bijzonder.quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:10 schreef grolseboys het volgende:
Heeft er iemand complete trainingsprogamma voor de F of E pupillen
Of leuke nuttigge ideeën,vooral omdat hier veel trainers zijn is een uitwisseling van oefenstof zeer nuttig .
Ben zelf ook oefenstof aan het maken met visio ,teken progamma je kunt voetbalspelers downloaden,pionen etc.
Ik heb voor mijn pupillen huiswerk gemaakt ook met visio ,niet alleen voor het kind maar zo zien ouders dat er veel aandacht aan die jongens wordt besteed.
De pionnen e.d. laten opruimen werkt altijd als een goeie stimulans, want dan kan de winnende partij als eerste onder de douche staan, wat in hield dat ze warm water hadden.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:50 schreef Woutertje het volgende:
Als je de verliezende partij dan ook nog een soort van straf geeft, dan gaan beide teams er nog extra hard voor.
jah, of zoals eerder gesuggereerd: Opdrukken, laten springen etc. Mijn trainer gebruikte altijd het zogenaamde kruis. Een sprint, diagonaal over het veld. dat een aantal keer. nou reken maar dat je er voor gaat hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:49 schreef Merson het volgende:
[..]
De pionnen e.d. laten opruimen werkt altijd als een goeie stimulans, want dan kan de winnende partij als eerste onder de douche staan, wat in hield dat ze warm water hadden.![]()
Ondertussen zijn er nieuwe kleedkamers en is er voldoende warm water.
Bij ons gebeurd dat inderdaad niet omdat we van mening zijn dat een F-je alle kans moet hebben om zich te ontwikkelen als veldspeler én als keeper. Zeker bij de beginnende F-jes. Bij ons begint de keeperstraining pas bij de 2e jaars E's en dan één keer per week keeperstraining en één keer gewoon met de eigen E-spelers meetrainen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:35 schreef grolseboys het volgende:
Wat vinden julie moet er bij de F al keepers training worden gegeven ,bij ons gebeurd dat wel,bij een hoop andere verenigingen gebeurd dat niet.
dan kijk ik voor het gemak naar mijn eigen zoon, heeft gekeept in het laatste jaar F en in de E en is nu een hele goede centrale verdediger in het 3equote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:46 schreef Bjoro het volgende:
Vraag het me af die keeperstraining bij de F-jes.
Kijk eens naar je eigen club, hoeveel jongens die in de e/f junioren op doel stonden stonden dat in de senioren nog ?
Als trainer ga je toch gewoon altijd kijken bij je jongens?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:31 schreef Bjoro het volgende:
en dat de trainer zo nu en dan eens een wedstrijd komt kijken.
echt welquote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:31 schreef Bjoro het volgende:
Ben ik toch niet met je eens !
ik denk dat een trainer ook goed contact kan hebben met z'n leider, opstelling e.d. doorspreken
Perfect verwoord!! Zo denk ik er ook over ja, ik probeer er dan ook altijd bij te zijn, en ben ik er niet, dan is mijn collega er wel!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:26 schreef Woutertje het volgende:
absoluut mee eens. Ik weet niet beter dan dat er een trainer langs de lijn staat. Het is niet alleen om te kijken wat er mis gaat en wat er goed gaat, maar de trainer staat veel dichter op zo'n groep dan een leider (die toch meestal er alleen zaterdags/zondags is, en zo af en toe een training). Wat de trainer verteld word dan ook meer opgenomen door de spelers omdat hij, zoals eerder gezegd, dichter op de groep staat.
nee, dat ben ik niet, srryquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:56 schreef PAA-053 het volgende:
Overigens vraag ik me nog steeds af wat jullie zouden doen inzake mijn trainerskeuze voor volgend jaar. Ik zou graag de mening willen horen van wat ervaren trainers, wat moet ik doen??
PAA
ja sorry!! je zet in mijn ongewenste mailquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |