Jij ook hierquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:10 schreef Perrow het volgende:
[..]
Ik vind alleen Isabella/Martine/Ludo momenteel leuk.![]()
Ik lette er juist extra op, maar ik zag niets. Ik vond dat hij het goed deed, in ieder geval toch beter dan Pascalequote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:51 schreef Nano het volgende:
Ja,te weinig tijd misschien.Nou je moest wel goed kijken om te zien dat hij ademde.Ik lette er op en dan zag je het wel,maar ik denk dat als je er niet op gelet had het nog niet eens opgevallen was.
Of over Benjamin... ze hebben toch nog geen necrofiel gehad in GTST?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:53 schreef Beach het volgende:
Morris wordt wel steeds geiler![]()
Nu wachten totdat hij gaat dromen over meneer Harmssen.
Ja, ik vind het raar dat dat nog steeds niet maatschappelijk wordt geaccepteerd. Tijd voor GTST om dat bespreekbaar te maken.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of over Benjamin... ze hebben toch nog geen necrofiel gehad in GTST?
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, ik vind het raar dat dat nog steeds niet maatschappelijk wordt geaccepteerd. Tijd voor GTST om dat bespreekbaar te maken.
Of zou een beurt met Laura al onder necrofilie vallen?quote:
Vraag het Dennisquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Of zou een beurt met Laura al onder necrofilie vallen?
Per wanneer, en waar heb je die info vandaan?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:10 schreef Orginial het volgende:
GTST krijgt een geheel nieuwe leader. Dag foto`s van 15 jaar oud![]()
![]()
Wik is dus niet de echte Govert.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Cor Witsche, bekend als de originele Pipo de Clown, speelde in de allereerste afleveringen van GTST de rol van ene Govert Harmsen. Toen Cor overleed, was het Wik Jongsma die de rol van hem overnam. Govert Harmsen is al sinds het begin van GTST in 1990 een vertrouwd gezicht in de soap. De rol van Wik Jongsma wordt mateloos populair, vooral omdat het karakter van meneer Harmsen door de jaren heen verandert.
Pestrolletje
"Een heel klein pestrolletje is op een gegeven moment een betekenisvolle rol geworden", vertelt Wik Jongsma. Van zeurderige, oude, nare buurman van een clubhuis wordt Harmsen een lieve, zorgzame oom. "Je moet juist je best doen om er tegenaan te gaan. Steeds meer andere wentelingen, andere uitgangspunten. Ja, het is heel leuk, veel leuker dan toneel", vertelt Wik.
Keuken
De keuken van meneer Harmsen is de thuisbasis voor veel jonge talenten. Georgina Verbaan en Katja Schuurman beginnen aan zijn keukentafel hun carrière als actrice."Katja, daar verstond ik niets van. Die praatte zo vlug in haar zenuwen. Toen zei ik: 'doe nou eens rustig en probeer die woorden nu maar eens achter elkaar te zeggen, dan wordt het op een gegeven moment wel wat'", lacht Wik.
Ziekte
In 1998 wordt bij Wik prostaatkanker geconstateerd. Daardoor verlaat hij de serie voor een korte periode. Een jaar geleden komt de ziekte echter terug. "Ik wil niet constant met die ziekte bezig zijn. Daar ben ik een jaar mee bezig geweest, die immense depressie. Dat wil ik niet. Ik wil gewoon nu keet maken en van de dag genieten en dan weer naar huis gaan", aldus Wik. Vanaf maandag 16 februari is de 60-jarige Wik weer te zien in GTST.
De titel "Keuken" kon beter "De player" zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Keuken
De keuken van meneer Harmsen is de thuisbasis voor veel jonge talenten. Georgina Verbaan en Katja Schuurman beginnen aan zijn keukentafel hun carrière als actrice."Katja, daar verstond ik niets van. Die praatte zo vlug in haar zenuwen. Toen zei ik: 'doe nou eens rustig en probeer die woorden nu maar eens achter elkaar te zeggen, dan wordt het op een gegeven moment wel wat'", lacht Wik.
Staat het op die sitequote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nope teminste niet volgens RTL Boulevard
Govert Harmsenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:34 schreef pberends het volgende:
[..]
De titel "Keuken" kon beter "De player" zijn.
Leuke icoonquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
= knipperdeknip=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |