Nee, het (minstens?) had 0-1 moeten zijn, ondanks een groot veldoverwichtquote:Op maandag 31 januari 2005 10:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo allemaal. Studio Sport gezien en op basis daarvan was het wel terecht, die 0-0. Klopt dat ook? VDV verdiende imo geen rood maar geel toch wel.
VDV vond ik er vooral lomp uitzien vanaf de tribune, samenvatting heb ik niet gezien.quote:Op maandag 31 januari 2005 10:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo allemaal. Studio Sport gezien en op basis daarvan was het wel terecht, die 0-0. Klopt dat ook? VDV verdiende imo geen rood maar geel toch wel.
Met 0-0 mochten we de handen dichtknijpen.............quote:Op maandag 31 januari 2005 10:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Mitea deed gewoon alles fout wat een buitenspeler fout kan doen. Constant blind naar binnen lopen, passjes achter de man geven, fysieke duels aangaan. Het enige dat hij moet doen is gebruik maken van zn snelheid en eromheen gaan (wat Babel dus nog wel sporadisch lukte), maar meneer vindt het kennelijk niet nodig om ook maar een keer de achterlijn te halen. Dan krijg je gemor ja, en volledig terecht. Om Babel werd niet geroepen omdat hij een publiekeslieveling is, maar simpel omdat hij een betere buitenspeler is (waar Boukhari is gebleven is mij een raadsel overigens)..............quote:Op maandag 31 januari 2005 10:13 schreef twi het volgende:
Er wordt mijns inziens trouwens onterecht op Mitea afgegeven. Het was net als alle andere spelers niet best met 'm, maar Rosales deed het nog slechter. Om Babel werd gewoon geroepen omdat 't de nieuwe publiekslieveling is. Simpel. Ik vond Mitea zelfs nog de enige waar iets van gevaar vanaf zou kunnen komen.
Rosales was niet de slechtste man van het veld hoor, die eer valt Mitea ten deel.quote:Op maandag 31 januari 2005 10:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Grappig, als je SS ziet dan speelde Rosales echt weergaloos, blijkt het volgens jullie de slechtste man van het veld te zijn geweest. Hoe vertekenend kan SS zijn.
Zelfde geldt in mindere mate waarschijnlijk voor Beasley, die was ook echt dramatisch slecht.
Nee, ADO speelde anti-voetbal en Ajax speelde te dramatisch en inspiratieloos om het af te straffenquote:Op maandag 31 januari 2005 10:28 schreef Robar het volgende:
Het lijkt me duidelijk, ADO heeft gewoon met een perfecte tactiek Ajax tegengehouden en had bij het afmaken van de kansen gewoon gewonnen! Ajax gefeliciteerd met het punt!
Dat noemen ze realistisch, maar das in Nederland een vies woord, in Italië noemen ze dat catenaccioquote:
Dat het anti-voetbal is ben ik met je eens, maar het blijkt wel de manier om Ajax te bestrijden.quote:Op maandag 31 januari 2005 10:35 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Nee, ADO speelde anti-voetbal en Ajax speelde te dramatisch en inspiratieloos om het af te straffen
Ik heb een ongelooflijke hekel aan die gozer maar ik moet inderdaad toegeven... Bommel is beter dan VDV en Sneijder, NOG welquote:Op maandag 31 januari 2005 11:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Sorry hoor maar Van Bommel is echt niet slechter dan Van der Vaart en Sneijder...
ik vraag me af of ze ooit nog beter wordenquote:Op maandag 31 januari 2005 11:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb een ongelooflijke hekel aan die gozer maar ik moet inderdaad toegeven... Bommel is beter dan VDV en Sneijder, NOG wel
quote:Steven Pienaar, voetballer in dienst van Ajax, is zondagavond aangehouden op verdenking van mishandeling. Zijn vriendin deed die avond op het politiebureau van Diemen aangifte van huiselijk geweld waarop de middenvelder werd gearresteerd.
Ajax heeft maandag in een reactie laten weten "geen enkel commentaar" te geven. Ook de politie Amsterdam-Amstelland en justitie willen niets over de kwestie zeggen. De 22-jarige Pienaar was maandagochtend niet op de training van Ajax aanwezig.
Pienaar is net hersteld van een zware knieblessure en heeft zodoende geen basisplaats in het eerste van de Amsterdamse club. Zondag speelde de middenvelder in de wedstrijd tegen ADO Den Haag één helft mee.
Vind ik ook, van der Vaart is in de basis beter, net als Sneijder, maar op dit moment speelt van Bommel vele malen beter dan hun allebei bij elkaar!quote:Op maandag 31 januari 2005 11:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb een ongelooflijke hekel aan die gozer maar ik moet inderdaad toegeven... Bommel is beter dan VDV en Sneijder, NOG wel
Als als als.quote:Op maandag 31 januari 2005 10:44 schreef Shreyas het volgende:
Het zijn bij Ajax juist steeds de grote namen die de fouten maken of hun niveau niet bereiken. Als je kijkt naar PSV, met van Bommel, die slechter is dan Van der Vaart en Sneijder, of naar Beasley die slechter is dan Rosales, of naar Alex die niets is vergeleken met Maxwell dan zie je toch dat die spelers van PSV elke keer weer beter spelen, ze zijn niet alleen beter in vorm, maar ze gebruiken hun kwaliteit beter.
De spelers van Ajax die ik net noemde spelen het hele seizoen ver onder de maat. Van der Vaart is gedegradeert tot een middenvelder die zich bevindt onderin de middenmoot, terwijl hij ooit de beste middenvelder van de HC was (beter dan Van Bommel ja!).
Sneijder speelt bij vlagen sterk maar andere wedstrijden is hij weer onzichtbaar, een speler waar je dus niet op kunt rekenen. En Maxwell komt dit jaar eerder in aanmerking voor slechtste speler van het jaar. Als alle basisspelers van Ajax hun echte niveau halen, dan zijn we met afstand de beste ploeg van Nederland, alleen dat is nog geen enkele wedstrijd gebeurd dit seizoen![]()
quote:Steven Pienaar, voetballer in dienst van Ajax, is zondagavond aangehouden op verdenking van mishandeling. Zijn vriendin deed die avond op het politiebureau van Diemen aangifte van huiselijk geweld waarop de middenvelder werd gearresteerd.
Ajax heeft maandag in een reactie laten weten "geen enkel commentaar" te geven. Ook de politie Amsterdam-Amstelland en justitie willen niets over de kwestie zeggen. De 22-jarige Pienaar was maandagochtend niet op de training van Ajax aanwezig.
Pienaar is net hersteld van een zware knieblessure en heeft zodoende geen basisplaats in het eerste van de Amsterdamse club. Zondag speelde de middenvelder in de wedstrijd tegen ADO Den Haag één helft mee.
Van der Vaart en Sneijder zijn potentieel technisch betere voetballers, maar qua werklust en inzet zijn ze veel zwakker.quote:Op maandag 31 januari 2005 11:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Vind ik ook, van der Vaart is in de basis beter, net als Sneijder, maar op dit moment speelt van Bommel vele malen beter dan hun allebei bij elkaar!
Tja, tegenwoordig zit die werklust (vooral bij vdv) wel weer snor, maar nu doet hij qua spel verdelen, slim spelen etc. ver onder t.o.v. bommel.quote:Op maandag 31 januari 2005 11:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Van der Vaart en Sneijder zijn potentieel technisch betere voetballers, maar qua werklust en inzet zijn ze veel zwakker.
Kluivert, Davids, Pienaar. En daar juichen jullie dan voor.quote:Op maandag 31 januari 2005 11:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij moest de frustraties van de 0-0 zeker kwijt
van de week juist nog een heel goed interview met hem gezien. waarin hij aangaf dat hij terecht niet in de basisstond omdat hij terug was gekomen van een lange blessure. Dus daar geen frustraties over had. Hij leek me altijd juist een rustige jongen buiten het voetbalquote:Op maandag 31 januari 2005 11:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij moest de frustraties van de 0-0 zeker kwijt
jaquote:Op maandag 31 januari 2005 12:04 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Kluivert, Davids, Pienaar. En daar juichen jullie dan voor.
Hagenezen nemen geen strijkertje mee. Hagenezen nemen Vlinders mee.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:56 schreef PLAE@ het volgende:
DIt is gewoon oorlog. Dit wordt wraak. En een flinke ook.
Deze tactiek werkt alleen maar bij een slechte dag van Ajax. Een betere tactiek zou zijn om de nog steeds zwakke defensie onder druk te zetten.quote:Op maandag 31 januari 2005 10:43 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat het anti-voetbal is ben ik met je eens, maar het blijkt wel de manier om Ajax te bestrijden.
Die jongens hebben wel mentaliteit, die vechten ervoor.quote:Op maandag 31 januari 2005 12:04 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Kluivert, Davids, Pienaar. En daar juichen jullie dan voor.
quote:Op maandag 31 januari 2005 12:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hagenezen nemen geen strijkertje mee. Hagenezen nemen Vlinders mee.
Hagenezen nemen geen PLO vlag mee, Hagenezen nemen hakenkruizen mee
Hagenezen fikken geen bijgebouwtjes af, Hagenezen zouden de ufo zelf in de fik zetten.
Maar goed, in IJdorp zijn ze weer op zoek naar het zoveelste geknutselde excuus met Haagse zondebok als afleiding voor hun eigen wanprestatie.
NSB'erquote:Op maandag 31 januari 2005 12:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hagenezen fikken geen bijgebouwtjes af, Hagenezen zouden de ufo zelf in de fik zetten.
Maar goed, in IJdorp zijn ze weer op zoek naar het zoveelste geknutselde excuus met Haagse zondebok als afleiding voor hun eigen wanprestatie.
quote:Op maandag 31 januari 2005 12:37 schreef Cheiron het volgende:
-edit-
Verdomme trage, stuiterende klotserver!!
Hier heb je zeker heel lang over na moeten denkenquote:Op maandag 31 januari 2005 12:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik geef hem geen ongelijk, er wordt wel erg makkelijk gehapt.quote:Op maandag 31 januari 2005 13:04 schreef Suijk het volgende:
Kom op zeg, DIGGER provoceert ook alleen maar een beetje. Hij reageert ook alleen maar omdat er zonder enkel bewijs meteen ADO wordt bijgehaald. Tuurlijk, het is toevallig, maar ook weer te opvallend eigenlijk.
Misschien juist gedaan om te stoken..quote:Op maandag 31 januari 2005 13:02 schreef VoreG het volgende:
Schijnen ADO leuzen op de muren gevonden te zijn, maar ja dat staat op ajax.netwerk.to dus of het helemaal objectief is.
Wat ik gehoord heb is dat Ajacieden het home in Den Haag opengebroken hadden. Wanneer dat geweest zou zijn weet ik niet, en al helemaal niet of dat klopt. Maar het zou dus wraak zijn van de kant van de Hagenezen. Dat het een heet avondje in maart gaat worden lijkt me nu wel zeker...quote:Op maandag 31 januari 2005 13:04 schreef Suijk het volgende:
Kom op zeg, DIGGER provoceert ook alleen maar een beetje. Hij reageert ook alleen maar omdat er zonder enkel bewijs meteen ADO wordt bijgehaald. Tuurlijk, het is toevallig, maar ook weer te opvallend eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |