abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24865320
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:19 schreef Re het volgende:

[..]

je begint het waarachtig door te krijgen, nu nog argumenteren dat hetrosexualiteit genetisch gezien een afwijking is
Ik zal jou spelletje eens meespelen.

Je hebt een blanke man, en een zwarte man: wie van bijde heeft er volgens jou een afwijking?
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 16:29:14 #277
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24865331
quote:
Bron?
Geschiedenis. Experimenten die Hitler experimenten verrichte met zijn Hitler-jugend en hen veranderde in (in onze ogen) monsters. Zij kenden geen tolerantie naar niet-ariërs. Genade bestond niet in die gelederen.
quote:
Dat laastste ben ik het ook zeker niet mee eens.
En toch is het zo. Mensen zien hun interpretatie van de werkelijkheid als DE interpretatie.
quote:
Dat fundament is er, en is gegeven. Je leest hier blijkbaar echter bewust overheen. Het houdt echter in dat twee mensen die wilsbekwaam zijn een andere situatie is dan wanneer er maar 1 persoon wilsbekwaam is.
quote:
Alle drie de personen zijn niet wils-bekwaam.
quote:
En wat is die visie precies?
De Christelijke?
quote:
Helaas zijn dat tegenwoordig niet meer de christenen. Erg jammer, want het is wel eens anders geweest.
Gelukkig is de maatschappij op het Christelijke fundament gebouwd. Helaas brokkelt hij beetje voor beetje af. Vooral Nederland is het slachtoffer van normverval: Zie hoerderij, trouwende homo's, verenigingen voor kinderverkrachters, verstrekking van drugs, kindermoord, gewoon moord, etc. etc.
quote:
Organiseer eens een onderzoek zou ik zeggen.
In het laatste zinnetje had homoseksualiteit pedofilie moeten zijn.
quote:
Helaas heb je die mensen ook nog eens ja.
Zeker ook toeval dat het heidenen zijn.
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
  dinsdag 1 februari 2005 @ 16:33:44 #278
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_24865395
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:29 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Geschiedenis. Experimenten die Hitler experimenten verrichte met zijn Hitler-jugend en hen veranderde in (in onze ogen) monsters. Zij kenden geen tolerantie naar niet-ariërs. Genade bestond niet in die gelederen.
[..]

En toch is het zo. Mensen zien hun interpretatie van de werkelijkheid als DE interpretatie.
[..]

[..]

De Christelijke?
[..]

Gelukkig is de maatschappij op het Christelijke fundament gebouwd. Helaas brokkelt hij beetje voor beetje af. Vooral Nederland is het slachtoffer van normverval: Zie hoerderij, trouwende homo's, verenigingen voor kinderverkrachters, verstrekking van drugs, kindermoord, gewoon moord, etc. etc.
[..]

[..]

1 tip: wees eens kritisch op je eigen geloof en waai niet zomaar mee met wat het goedkeurt. juist de ultraconservatieve houding van een geloof zorgt ervoor dat ontwikkeling in de maatschappij vaak uitmondt op debacels en vooral voor meten met twee maten. vergeet vooral niet al die hoge geestelijken die in amerika en masse aan kinderen zitten, gelovigen die homoseksuelen etc aan autos binden en ze vermoorden, jankgedrag als er weer een film verschijnt die kwetsend is etc...
zodra ze worden gekwetst, janken ze, maar heb eens door hoeveel mensen je zelf kwetst met je ongefundeerde uitspraken. of kan dat jou weer geen bal schelen.
put
your
clothes
on!
  dinsdag 1 februari 2005 @ 16:40:39 #279
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24865504
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:29 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Dat is iets heel anders dan je eerder beweerde.
quote:
[..]

Voor mij gaat dat niet altijd op. Er zijn meer mensen voor wie dat geldt, en die vindt je in alle subgroepen.
quote:
[..]

En natuurlijk kun je er voor kiezen om niet gewoon toe te geven dat het op dat punt niet vergelijkbaar is, het komt alleen niet bijster intelligent over.
quote:
[..]

De Christelijke?
Ja?
quote:
[..]

Als de maatschappij nog zo christelijk was geweest als een hele tijd geleden, dan was slavernij nu nog steeds toegestaan, en was het nimmer gebeurd dat mensen in beginsel allen gelijkwaardig worden geacht. Ik vind dit toch ook heel belangrijke punten, die beslist niet door christenen zijn ondersteund.

Ik zie verder niet in wat er mis is met hoerderij, trouwende homo's en verstrekking van drugs. Voor moord ligt dat anders, maar ik ken geen gevallen van moord van overheidswege, of doel je nu per ongeluk op euthanasie? Als dat zo is, dan zou je je best mogen schamen. Je mag dus niet een leven wat een hel is beeindigen, maar wel een dergelijk leven tot in de lengte der dagen verlengen?
quote:
[..]

Ja, dat had je al gezegd. Ik zou dus zeggen, toon het aan d.m.v. een onderzoek.
quote:
[..]

Het zijn atheisten, geen heidenen. Wanneer je niet weet wat een woord inhoudt, gebruik het dan niet. Of het toeval is laat ik in het midden, maar zeg niet dat het niet voorkomt in christelijke of andere religieuze kringen.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 16:55:34 #280
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24865747
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:28 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Ik zal jou spelletje eens meespelen.

Je hebt een blanke man, en een zwarte man: wie van bijde heeft er volgens jou een afwijking?
dat zijn 2 rassen maar waarschijnlijk de blanke man tov de zwarte man (uitgaande van de oorsprong vanuit mesopotamie...). Neem wel even mee dat sommige mutaties verbeteringen geven, andere niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 1 februari 2005 @ 16:59:02 #281
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24865810
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:55 schreef Re het volgende:

[..]

dat zijn 2 rassen maar waarschijnlijk de blanke man tov de zwarte man (uitgaande van de oorsprong vanuit mesopotamie...). Neem wel even mee dat sommige mutaties verbeteringen geven, andere niet
De impliciete boodschap die hier in zit is veelzeggend.
pi_24865954
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:55 schreef Re het volgende:

[..]

Dus volgens jou heeft de blanke man een afwijking?
Wat ben je toch doorzichtig, dit antwoord had ik nu net verwacht van jou.

Bedankt, nu weet ik genoeg van je.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 17:08:12 #283
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24865958
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:33 schreef Jerruh het volgende:

[..]

1 tip: wees eens kritisch op je eigen geloof en waai niet zomaar mee met wat het goedkeurt. juist de ultraconservatieve houding van een geloof zorgt ervoor dat ontwikkeling in de maatschappij vaak uitmondt op debacels en vooral voor meten met twee maten.
Nee hoor. Het is toch echt normvervaging die daarvoor zorgt.
quote:
vergeet vooral niet al die hoge geestelijken die in amerika en masse aan kinderen zitten,
Belachelijk dat ze slachtoffers geld betalen om een proces te voorkomen. Geen keihard aanpakken dat soort uitschot. Vooral omdat ze een voorbeeldfunctie hebben.
quote:
gelovigen die homoseksuelen etc aan autos binden en ze vermoorden,
Het doden van homo's wordt ook niet gepreekt in het Christendom. Wat zei Jezus voordat een hoer (??) gestenigd dreigde te worden? Diegene zonder zonden werpe de eerste steen.

Wanneer mensen het Christendom als gewelddadig proberen over te laten komen, dan beroepen ze zich op het OT. Het grappige is dat OT in feite niet relevant is (bot gezegd) maar dat het juist om het NT draait. Jezus was de grootste pacifist. Hij had natuurlijk een Goodelijke taak, maar dat terzijde. Als je echt wilt weten waar het Christendom om draait, lees Matheas 5-6-7 even. Dat is in feite de kern van alles. Als je dat niet snapt, dan snap je het Christendom niet.

Het ironische is dat Joden nog altijd wel het OT (de thora) hanteren en dat uitgebreid hebben met nog extreme talmud. En hen treft geen blaam.
quote:
jankgedrag als er weer een film verschijnt die kwetsend is etc...
Het zijn toch echt de joden die het slachtofferrol opzoeken waar ze maar kunnen. Te pas en te onpas. Ik ga me niet voor de misdaden van andere gelovigen verantwoorden. Net zo min als jij je niet hoeft te verantwoorden voor de misdaden gepleegd door atheisten.
quote:
zodra ze worden gekwetst, janken ze, maar heb eens door hoeveel mensen je zelf kwetst met je ongefundeerde uitspraken. of kan dat jou weer geen bal schelen.
Nee, want ik heb God aan mijn zijde.

Daarnaast zijn al mijn uitspraken met betrekking tot het Christendom gefundeerd door de Bijbel. (dat probeer ik tenminste)
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
  dinsdag 1 februari 2005 @ 17:14:06 #284
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24866045
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:59 schreef Alicey het volgende:

[..]

Hmm, hij bedoelt toch dat de blanke man genetisch beter is? Ofzoiets?
христианский солдат
pi_24866063
Zoals ik vaker heb gezegd homoseksualiteit is een "software-bug".

DNA is immers de menselijke software. Alleen weten we van deze software nog te weinig van de broncode om een patch te schrijven.
pi_24866132
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:08 schreef N_I_ het volgende:

Daarnaast zijn al mijn uitspraken met betrekking tot het Christendom gefundeerd door de Bijbel. (dat probeer ik tenminste)
Gefundeerd door geschriften die zijn opgesteld door fundamentalistische, schizofrenen en psychopaten.
pi_24866233
Ik geloof niet dat het in het DNA zit.
Maar mocht het wel zo zijn dan is het met heel veel kinderloze homo`s een zichzelf oplossend "probleem"
  dinsdag 1 februari 2005 @ 17:26:16 #288
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_24866253
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:08 schreef andromeda1968 het volgende:

Je leest het niet goed. Hij zegt dat de blanke man dan de afwijking zou zijn.

N_I je komt erg arrogant over. Je lijkt je nogal moreel superieur te vinden aan ons atheisten. Met een geloof dat niet valt te onderbouwen met waarnemingen en/of redenaties zou ik toch voorzichtiger zijn. Zeker als je bedenkt dat er heel wat valt aan te merken op de bijbel en het christendom.
pi_24866334
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:15 schreef more het volgende:

DNA is immers de menselijke software. Alleen weten we van deze software nog te weinig van de broncode om een patch te schrijven.
"software-bug"
  dinsdag 1 februari 2005 @ 17:37:12 #290
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24866408
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:59 schreef Alicey het volgende:

[..]

oh, vertel, ben wel benieuwd hoe het geinterpreteerd hoort te worden
  dinsdag 1 februari 2005 @ 17:39:26 #291
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24866451
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:08 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

? ohh ja een afwijking is per definitie slecht natuurlijk, dom van me... gelukkig weet jij het beter
  dinsdag 1 februari 2005 @ 17:48:38 #292
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_24866617
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:15 schreef more het volgende:

Je kunt 't natuurlijk ook zien als 't programmaatje wat de grote IT-er boven heeft geschreven om wat te doen aan al die overbevolking door hetero's
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 18:04:35 #293
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24866901
Mocht het verhaal uit de openingspost op waarheid berusten, wat ik overgens 100% uitsluit, zou het inderdaad een zegen zijn voor de mensenheid als men deze (poplustische) homo-isten als het ware kan "patchen" om zo de afwijking af te laten dalen tot het nul-punt

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 1 februari 2005 @ 18:10:06 #294
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_24867012
Is BSB al naar een update opzoek, voordat zijn besnorde bruid uit de bergen komt?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_24867014
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 09:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb altijd gezegd dat ik op ideologisch niveau wel degelijk paralellen zie als we het homo-isme en pedofilie in ogenschouw nemen:

Beiden zijn een afwijking op de norm. De norm is man--->>>vrouw, niet man--->>>man of vrouw--->>>vrouw of man--->>>kind of vrouw--->>>kind of man/vrouw--->>>egel. Een belangrijk argument dat ik nog niet eerder heb aangehaald is dat een belangrijk onderdeel van de natuur voortplanting is. Zowel pedofilie (met zeer jonge schaarse kinderen) als het homo-isme sluit voortplanting op "de normale manier" uit. Op de lange termijn is dit een soort kamikaze voor de wereldbevolking

Het valt me op dat naarmate de tijd verstrijkt we steeds meer belachelijke zaken gaan accepteren. Daarom denk ik dat de acceptatie voor bestialiteit waar toch animo voor schijnt te zijn binnen een tijdbestek van 30 a 40 jaar een geaccepteerd verschijnsel zal zijn hier in het Westen. De voorstanders zullen dezelfde argumenten gebruiken die homo-isten vandaag de dag gebruiken voor hun manier van leven

Dat 'belangrijke argument' heb je op 30 januari ook al aangehaald, dus nieuw is het niet. In de natuur planten bij een aantal soorten alleen de strekste mannetjes zich voort, de 'zwakkeren' paren niet, aangezien zij geen rivaal kunnen verslaan.
De natuur heeft dit blijkbaar geaccepteerd, dus het niet zorgen voor nageslacht is helemaal geen probleem en wat te denken van de mensen die onvruchtbaar zijn?
Een pedofiel wordt ook pedofiel genoemd als het 'slachtoffer in kwestie' bijv slechts 13 jaar is en de dader 30. Het meisje of de jongen kunnen wél vruchtbaar zijn en niets staat een gezond kind in de weg, op onze wetgeving na. En wie zegt dat pedo's of homo's niet getrwouwd zijn en geen kinderen hebben?
Aangezien jij zo'n wiskundig rekenwonder bent (met behulp van je casio) zou je simpel kunnen uitrekenen dat homo's in de praktijk geen invloed hebben op het groeien van de wereldbevolking, ik neem aan dat je percentages homo's (onder mannen en vrouwen) kunt opzoeken en hoeveel kinderen een man en vrouw gemiddeld ter wereld brengen.
Degene die begonnen is met het accepteren van bestialiteit is toch echt ene Ayatollah Khomeini (je zult hem vast wel kennen, de man op waaraan Theo van Gogh zijn benaming: geitenneuker, ontleende), hij spoorde er zelfs mannen toe aan.
Bestialiteit komt al voor sinds mensheugenis en mijns inziens is er weinig veranderd in de afgelopen eeuwen qua acceptatie ervan, deze is hooguit verminderd, dus waar jij de cijfers (30 tot 40 jaar) vandaan haalt, lijkt me een raadsel als het gaat om een geaccepteerde vorm van sexualiteit.

Ik wacht je reactie af, prettige avond nog.
Yeah baby Yeah!
pi_24867890
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat moet ik hier nou op zeggen ? Het lijkt me duidelijk dat zo'n onderzoek is gesubsideerd door homo-belangenclubs. Totaal niet objectief m.i. en zekers verre van de waarheid
"Niet objectief, mijns inziens" ... Hoe erg kun je jezelf tegenspreken? Je stelt dat een onderzoek niet objectief is, maar dat doet dat op subjectieve wijze. Dus maak je je ZELF schuldig aan hetgeen je de onderzoekers van beticht. De onderzoekers zijn medische wetenschappers. Voor jouw stelling als zou dit onderzoek zijn gesubsidieerd door homo-belangenclubs lever je geen enkel bewijs.
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
... Verworven of niet, het is niet goed voor de samenleving en is totaal niet van belang als we het hebben over de objectiviteit van het onderzoek en is derhalve dus off-topic
Voor dit 'fantastische' argument ("het is niet goed voor de samenleving") wordt wederom geen enkel bewijs aangedragen, afgezien van aantoonbaar onjuiste veronderstellingen.
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat meen je toch niet ? JohnDope is echt 200% het tegenovergestelde van mij
Ja, jullie staan 358 graden tegenover elkaar... (Dit snap je vast niet met je geweldige rekenkundige inzicht. Denk er maar eens goed over na).
quote:
Op zondag 30 januari 2005 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Mensen, mensen, zien jullie het dan niet in ? Het is toch zo logisch als wat dat het homo-isme net zo'n bedreiging voor de natuur is als bv. uitlaatgassen ?
Het gaat tegen de natuur in om niet te willen/kunnen voortplanten. Dit soort homopropaganda werkt het homo-isme alleen maar in de hand. Steeds meer mensen zullen het gaan zien als iets natuurlijks waardoor het op de lange termijn aan meer volgelingen zal winnen wat op den duur de doodsteek is voor de wereld(bevolking) zoals wij die vandaag de dag kennen
Dom geneuzel, geen enkel bewijs. Geen bewijs dat homo's een bedreiging voor de natuur zouden zijn, geen bewijs dat 'homopropaganda' het in de hand werkt dat meer mensen homo 'worden' EN geen bewijs dat een eventuele toename van het aantal homo's de doodssteek voor de wereldbevolking zou zijn. Drie keer onzin dus.
quote:
Op maandag 31 januari 2005 14:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe meer zielen des te gezonder de wereldbevokking
Jeez... hoe veel domheid kun je binnen 8 woorden kwijt... Voor de goede orde: ook dit is weer een stelling waarvoor je geen enkel bewijs aandraagt.
quote:
Op maandag 31 januari 2005 16:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Voor de mensen die percé willen dat ik Korancitaten erbij haal het volgende: Ik doe dit expres niet, omdat het geen nut heeft met bewijzen te komen die jullie niet erkennen. Daarom hou ik het bij simpele wiskunde, dat is toch min of meer universeel bewijs
Citaten uit geloofsboeken zijn geen enkel bewijs; het heet niet voor niets "geloof". Je hebt het recht om te geloven wat je wilt, maar geen enkele zin uit de Bijbel of Koran kan als objectief bewijs dienen. Tja, en simpele wiskunde beheers je ook al niet, dat hadden we al geconcludeerd.
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 08:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar wat je bedoelt met "selectieve reacties" begrijp ik niet echt, het lijkt me toch logisch dat ik niet overal op kan reageren. Zeker gezien de tijd en onderbouwingen die ik stop in mijn posts kun je dat onmogelijk van me eisen dan wel verwachten
Onderbouwingen? Waar? Wijs me er eens eentje aan. Maar dan wel graag eentje die op objectief bewijs is gestoeld. IK zie ze namelijk niet.
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 18:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Mocht het verhaal uit de openingspost op waarheid berusten, wat ik overgens 100% uitsluit, zou het inderdaad een zegen zijn voor de mensenheid als men deze (poplustische) homo-isten als het ware kan "patchen" om zo de afwijking af te laten dalen tot het nul-punt
Ja, en zelfs na dit alles sluit je nog steeds "100% uit" dat de openingspost op waarheid zou kunnen berusten? Waar haal je die stelligheid vandaan? Uit al die fantastische 'bewijzen' van het tegendeel die je hier hebt aangedragen?

Nee, antwoord maar niet... dat doe je toch niet. Je reageert lekker selectief op zinsdelen waarvan je denkt dat er nog wat eer aan te behalen valt. De werkelijkheid, de objectief aantoonbare werkelijkheid, wil je niet inzien. Dream on...
pi_24868802
Waarom blijven jullie Bsb nou serieus nemen?
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 19:52:56 #298
91072 Amando
Ik zweer trouw aan de Nederlan
pi_24868864
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:18 schreef Alicey het volgende:

[..]

Omdat het oosten al vol zit met kamelenneukers?

Sorry, dit was echt een inkopper die ik niet kon laten liggen.
[..]

Dat zullen ze niet. Bij homoseksualiteit gaat het om 2 volwassen mensen die handelingsbekwaam zijn, net zoals geldt voor heteroseksuelen. Bij pedoseksualiteit en bestialiteit ontbreekt dat.
Maar het blijven stuk voor stuk afwijkingen, ze lijden allemaal aan een ziekte.
Helaas nog zonder medicatie ... wie weet, de wetenschap is groot!
  dinsdag 1 februari 2005 @ 19:54:05 #299
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24868892
quote:
N_I je komt erg arrogant over. Je lijkt je nogal moreel superieur te vinden aan ons atheisten. Met een geloof dat niet valt te onderbouwen met waarnemingen en/of redenaties zou ik toch voorzichtiger zijn.
Je spreekt jezelf tegen hier. Je zegt namelijk dat mijn geloof niet te onderbouwen valt met waarnemingen of redenaties. Daarnaast overstijgt mijn geloof het materiele.
quote:
Zeker als je bedenkt dat er heel wat valt aan te merken op de bijbel en het christendom.
Vanuit een bekrompen wetenschappelijk standpunt. Een wereld van getallen, niets meer en niets minder. Als dat niet bekrompen is. Oogklep af.
христианский солдат
  dinsdag 1 februari 2005 @ 19:54:16 #300
91072 Amando
Ik zweer trouw aan de Nederlan
pi_24868895
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 19:50 schreef vdo28 het volgende:
Waarom blijven jullie Bsb nou serieus nemen?
Die jongen heeft gewoon gelijk..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')