Ik zal jou spelletje eens meespelen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:19 schreef Re het volgende:
[..]
je begint het waarachtig door te krijgen, nu nog argumenteren dat hetrosexualiteit genetisch gezien een afwijking is
Geschiedenis. Experimenten die Hitler experimenten verrichte met zijn Hitler-jugend en hen veranderde in (in onze ogen) monsters. Zij kenden geen tolerantie naar niet-ariërs. Genade bestond niet in die gelederen.quote:Bron?
En toch is het zo. Mensen zien hun interpretatie van de werkelijkheid als DE interpretatie.quote:Dat laastste ben ik het ook zeker niet mee eens.
Alle drie de personen zijn niet wils-bekwaam.quote:Dat fundament is er, en is gegeven. Je leest hier blijkbaar echter bewust overheen. Het houdt echter in dat twee mensen die wilsbekwaam zijn een andere situatie is dan wanneer er maar 1 persoon wilsbekwaam is.
quote:
De Christelijke?quote:En wat is die visie precies?
Gelukkig is de maatschappij op het Christelijke fundament gebouwd. Helaas brokkelt hij beetje voor beetje af. Vooral Nederland is het slachtoffer van normverval: Zie hoerderij, trouwende homo's, verenigingen voor kinderverkrachters, verstrekking van drugs, kindermoord, gewoon moord, etc. etc.quote:Helaas zijn dat tegenwoordig niet meer de christenen. Erg jammer, want het is wel eens anders geweest.
In het laatste zinnetje had homoseksualiteit pedofilie moeten zijn.quote:Organiseer eens een onderzoek zou ik zeggen.
Zeker ook toeval dat het heidenen zijn.quote:Helaas heb je die mensen ook nog eens ja.
1 tip: wees eens kritisch op je eigen geloof en waai niet zomaar mee met wat het goedkeurt. juist de ultraconservatieve houding van een geloof zorgt ervoor dat ontwikkeling in de maatschappij vaak uitmondt op debacels en vooral voor meten met twee maten. vergeet vooral niet al die hoge geestelijken die in amerika en masse aan kinderen zitten, gelovigen die homoseksuelen etc aan autos binden en ze vermoorden, jankgedrag als er weer een film verschijnt die kwetsend is etc...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:29 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Geschiedenis. Experimenten die Hitler experimenten verrichte met zijn Hitler-jugend en hen veranderde in (in onze ogen) monsters. Zij kenden geen tolerantie naar niet-ariërs. Genade bestond niet in die gelederen.
[..]
En toch is het zo. Mensen zien hun interpretatie van de werkelijkheid als DE interpretatie.
[..]
Alle drie de personen zijn niet wils-bekwaam.
[..]
De Christelijke?
[..]
Gelukkig is de maatschappij op het Christelijke fundament gebouwd. Helaas brokkelt hij beetje voor beetje af. Vooral Nederland is het slachtoffer van normverval: Zie hoerderij, trouwende homo's, verenigingen voor kinderverkrachters, verstrekking van drugs, kindermoord, gewoon moord, etc. etc.
[..]
In het laatste zinnetje had homoseksualiteit pedofilie moeten zijn.
[..]
Zeker ook toeval dat het heidenen zijn.
Dat is iets heel anders dan je eerder beweerde.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:29 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Geschiedenis. Experimenten die Hitler experimenten verrichte met zijn Hitler-jugend en hen veranderde in (in onze ogen) monsters. Zij kenden geen tolerantie naar niet-ariërs. Genade bestond niet in die gelederen.
Voor mij gaat dat niet altijd op. Er zijn meer mensen voor wie dat geldt, en die vindt je in alle subgroepen.quote:[..]
En toch is het zo. Mensen zien hun interpretatie van de werkelijkheid als DE interpretatie.
En natuurlijk kun je er voor kiezen om niet gewoon toe te geven dat het op dat punt niet vergelijkbaar is, het komt alleen niet bijster intelligent over.quote:[..]
Alle drie de personen zijn niet wils-bekwaam.
Ja?quote:[..]
De Christelijke?
Als de maatschappij nog zo christelijk was geweest als een hele tijd geleden, dan was slavernij nu nog steeds toegestaan, en was het nimmer gebeurd dat mensen in beginsel allen gelijkwaardig worden geacht. Ik vind dit toch ook heel belangrijke punten, die beslist niet door christenen zijn ondersteund.quote:[..]
Gelukkig is de maatschappij op het Christelijke fundament gebouwd. Helaas brokkelt hij beetje voor beetje af. Vooral Nederland is het slachtoffer van normverval: Zie hoerderij, trouwende homo's, verenigingen voor kinderverkrachters, verstrekking van drugs, kindermoord, gewoon moord, etc. etc.
Ja, dat had je al gezegd. Ik zou dus zeggen, toon het aan d.m.v. een onderzoek.quote:[..]
In het laatste zinnetje had homoseksualiteit pedofilie moeten zijn.
Het zijn atheisten, geen heidenen. Wanneer je niet weet wat een woord inhoudt, gebruik het dan niet. Of het toeval is laat ik in het midden, maar zeg niet dat het niet voorkomt in christelijke of andere religieuze kringen.quote:[..]
Zeker ook toeval dat het heidenen zijn.
dat zijn 2 rassenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:28 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Ik zal jou spelletje eens meespelen.
Je hebt een blanke man, en een zwarte man: wie van bijde heeft er volgens jou een afwijking?
De impliciete boodschap die hier in zit is veelzeggend.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:55 schreef Re het volgende:
[..]
dat zijn 2 rassenmaar waarschijnlijk de blanke man tov de zwarte man (uitgaande van de oorsprong vanuit mesopotamie...). Neem wel even mee dat sommige mutaties verbeteringen geven, andere niet
Dus volgens jou heeft de blanke man een afwijking?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:55 schreef Re het volgende:
[..]
dat zijn 2 rassenmaar waarschijnlijk de blanke man tov de zwarte man (uitgaande van de oorsprong vanuit mesopotamie...). Neem wel even mee dat sommige mutaties verbeteringen geven, andere niet
Nee hoor. Het is toch echt normvervaging die daarvoor zorgt.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
1 tip: wees eens kritisch op je eigen geloof en waai niet zomaar mee met wat het goedkeurt. juist de ultraconservatieve houding van een geloof zorgt ervoor dat ontwikkeling in de maatschappij vaak uitmondt op debacels en vooral voor meten met twee maten.
Belachelijk dat ze slachtoffers geld betalen om een proces te voorkomen. Geen keihard aanpakken dat soort uitschot. Vooral omdat ze een voorbeeldfunctie hebben.quote:vergeet vooral niet al die hoge geestelijken die in amerika en masse aan kinderen zitten,
Het doden van homo's wordt ook niet gepreekt in het Christendom. Wat zei Jezus voordat een hoer (??) gestenigd dreigde te worden? Diegene zonder zonden werpe de eerste steen.quote:gelovigen die homoseksuelen etc aan autos binden en ze vermoorden,
Het zijn toch echt de joden die het slachtofferrol opzoeken waar ze maar kunnen. Te pas en te onpas. Ik ga me niet voor de misdaden van andere gelovigen verantwoorden. Net zo min als jij je niet hoeft te verantwoorden voor de misdaden gepleegd door atheisten.quote:jankgedrag als er weer een film verschijnt die kwetsend is etc...
Nee, want ik heb God aan mijn zijde.quote:zodra ze worden gekwetst, janken ze, maar heb eens door hoeveel mensen je zelf kwetst met je ongefundeerde uitspraken. of kan dat jou weer geen bal schelen.
Hmm, hij bedoelt toch dat de blanke man genetisch beter is? Ofzoiets?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
De impliciete boodschap die hier in zit is veelzeggend.
Gefundeerd door geschriften die zijn opgesteld door fundamentalistische, schizofrenen en psychopaten.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:08 schreef N_I_ het volgende:
Daarnaast zijn al mijn uitspraken met betrekking tot het Christendom gefundeerd door de Bijbel.(dat probeer ik tenminste)
Je leest het niet goed. Hij zegt dat de blanke man dan de afwijking zou zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:08 schreef andromeda1968 het volgende:
Dus volgens jou heeft de blanke man een afwijking?
Wat ben je toch doorzichtig, dit antwoord had ik nu net verwacht van jou.
Bedankt, nu weet ik genoeg van je.
"software-bug"quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:15 schreef more het volgende:
Zoals ik vaker heb gezegd homoseksualiteit is een "software-bug".
DNA is immers de menselijke software. Alleen weten we van deze software nog te weinig van de broncode om een patch te schrijven.
oh, vertel, ben wel benieuwd hoe het geinterpreteerd hoort te wordenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
De impliciete boodschap die hier in zit is veelzeggend.
? ohh ja een afwijking is per definitie slecht natuurlijk, dom van me... gelukkig weet jij het beterquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:08 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Dus volgens jou heeft de blanke man een afwijking?
Wat ben je toch doorzichtig, dit antwoord had ik nu net verwacht van jou.
Bedankt, nu weet ik genoeg van je.
Je kunt 't natuurlijk ook zien als 't programmaatje wat de grote IT-er boven heeft geschreven om wat te doen aan al die overbevolking door hetero'squote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:15 schreef more het volgende:
Zoals ik vaker heb gezegd homoseksualiteit is een "software-bug".
DNA is immers de menselijke software. Alleen weten we van deze software nog te weinig van de broncode om een patch te schrijven.
Dat 'belangrijke argument' heb je op 30 januari ook al aangehaald, dus nieuw is het niet. In de natuur planten bij een aantal soorten alleen de strekste mannetjes zich voort, de 'zwakkeren' paren niet, aangezien zij geen rivaal kunnen verslaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb altijd gezegd dat ik op ideologisch niveau wel degelijk paralellen zie als we het homo-isme en pedofilie in ogenschouw nemen:
Beiden zijn een afwijking op de norm. De norm is man--->>>vrouw, niet man--->>>man of vrouw--->>>vrouw of man--->>>kind of vrouw--->>>kind of man/vrouw--->>>egel. Een belangrijk argument dat ik nog niet eerder heb aangehaald is dat een belangrijk onderdeel van de natuur voortplanting is. Zowel pedofilie (met zeer jonge schaarse kinderen) als het homo-isme sluit voortplanting op "de normale manier" uit. Op de lange termijn is dit een soort kamikaze voor de wereldbevolking
Het valt me op dat naarmate de tijd verstrijkt we steeds meer belachelijke zaken gaan accepteren. Daarom denk ik dat de acceptatie voor bestialiteit waar toch animo voor schijnt te zijn binnen een tijdbestek van 30 a 40 jaar een geaccepteerd verschijnsel zal zijn hier in het Westen. De voorstanders zullen dezelfde argumenten gebruiken die homo-isten vandaag de dag gebruiken voor hun manier van leven
"Niet objectief, mijns inziens" ... Hoe erg kun je jezelf tegenspreken? Je stelt dat een onderzoek niet objectief is, maar dat doet dat op subjectieve wijze. Dus maak je je ZELF schuldig aan hetgeen je de onderzoekers van beticht. De onderzoekers zijn medische wetenschappers. Voor jouw stelling als zou dit onderzoek zijn gesubsidieerd door homo-belangenclubs lever je geen enkel bewijs.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat moet ik hier nou op zeggen ? Het lijkt me duidelijk dat zo'n onderzoek is gesubsideerd door homo-belangenclubs. Totaal niet objectief m.i. en zekers verre van de waarheid![]()
Voor dit 'fantastische' argument ("het is niet goed voor de samenleving") wordt wederom geen enkel bewijs aangedragen, afgezien van aantoonbaar onjuiste veronderstellingen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
... Verworven of niet, het is niet goed voor de samenleving en is totaal niet van belang als we het hebben over de objectiviteit van het onderzoek en is derhalve dus off-topic![]()
Ja, jullie staan 358 graden tegenover elkaar... (Dit snap je vast niet met je geweldige rekenkundige inzicht. Denk er maar eens goed over na).quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat meen je toch niet ? JohnDope is echt 200% het tegenovergestelde van mij![]()
Dom geneuzel, geen enkel bewijs. Geen bewijs dat homo's een bedreiging voor de natuur zouden zijn, geen bewijs dat 'homopropaganda' het in de hand werkt dat meer mensen homo 'worden' EN geen bewijs dat een eventuele toename van het aantal homo's de doodssteek voor de wereldbevolking zou zijn. Drie keer onzin dus.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Mensen, mensen, zien jullie het dan niet in ? Het is toch zo logisch als wat dat het homo-isme net zo'n bedreiging voor de natuur is als bv. uitlaatgassen ?
Het gaat tegen de natuur in om niet te willen/kunnen voortplanten. Dit soort homopropaganda werkt het homo-isme alleen maar in de hand. Steeds meer mensen zullen het gaan zien als iets natuurlijks waardoor het op de lange termijn aan meer volgelingen zal winnen wat op den duur de doodsteek is voor de wereld(bevolking) zoals wij die vandaag de dag kennen
Jeez... hoe veel domheid kun je binnen 8 woorden kwijt...quote:Op maandag 31 januari 2005 14:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe meer zielen des te gezonder de wereldbevokking
Citaten uit geloofsboeken zijn geen enkel bewijs; het heet niet voor niets "geloof". Je hebt het recht om te geloven wat je wilt, maar geen enkele zin uit de Bijbel of Koran kan als objectief bewijs dienen. Tja, en simpele wiskunde beheers je ook al niet, dat hadden we al geconcludeerd.quote:Op maandag 31 januari 2005 16:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Voor de mensen die percé willen dat ik Korancitaten erbij haal het volgende: Ik doe dit expres niet, omdat het geen nut heeft met bewijzen te komen die jullie niet erkennen. Daarom hou ik het bij simpele wiskunde, dat is toch min of meer universeel bewijs![]()
Onderbouwingen? Waar? Wijs me er eens eentje aan. Maar dan wel graag eentje die op objectief bewijs is gestoeld. IK zie ze namelijk niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 08:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar wat je bedoelt met "selectieve reacties" begrijp ik niet echt, het lijkt me toch logisch dat ik niet overal op kan reageren. Zeker gezien de tijd en onderbouwingen die ik stop in mijn posts kun je dat onmogelijk van me eisen dan wel verwachten
Ja, en zelfs na dit alles sluit je nog steeds "100% uit" dat de openingspost op waarheid zou kunnen berusten? Waar haal je die stelligheid vandaan? Uit al die fantastische 'bewijzen' van het tegendeel die je hier hebt aangedragen?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Mocht het verhaal uit de openingspost op waarheid berusten, wat ik overgens 100% uitsluit, zou het inderdaad een zegen zijn voor de mensenheid als men deze (poplustische) homo-isten als het ware kan "patchen" om zo de afwijking af te laten dalen tot het nul-punt![]()
Maar het blijven stuk voor stuk afwijkingen, ze lijden allemaal aan een ziekte.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat het oosten al vol zit met kamelenneukers?
Sorry, dit was echt een inkopper die ik niet kon laten liggen.
[..]
Dat zullen ze niet. Bij homoseksualiteit gaat het om 2 volwassen mensen die handelingsbekwaam zijn, net zoals geldt voor heteroseksuelen. Bij pedoseksualiteit en bestialiteit ontbreekt dat.
Je spreekt jezelf tegen hier. Je zegt namelijk dat mijn geloof niet te onderbouwen valt met waarnemingen of redenaties.quote:N_I je komt erg arrogant over. Je lijkt je nogal moreel superieur te vinden aan ons atheisten. Met een geloof dat niet valt te onderbouwen met waarnemingen en/of redenaties zou ik toch voorzichtiger zijn.
Vanuit een bekrompen wetenschappelijk standpunt. Een wereld van getallen, niets meer en niets minder. Als dat niet bekrompen is.quote:Zeker als je bedenkt dat er heel wat valt aan te merken op de bijbel en het christendom.
Die jongen heeft gewoon gelijk..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:50 schreef vdo28 het volgende:
Waarom blijven jullie Bsb nou serieus nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |