quote:
quote:Tauwclan Recruiting
Tauwclan Recruiting
Ik heb gezien dat je een actieve speler bent met Americas Army, dus daarom vraag ik je of
je bij ons in de clan wil joinen.
Wij zijn als clan even een tijdje weggeweest, maar zijn nu weer opnieuw begonnen.
Ik ben samen met -=tauwclan=-Icing de clan opnieuw aan het inrichten en we willen graag
actieve members bij de clan.
We hebben altijd members gehad tussen de 30 en 70 honor en zouden dit graag weer willen.
Alleen willen we nu members die ook lekker actief bezig zijn.
kijk op onze site ( we zijn bezig met deze te verbeteren )
http://www.tauwclan.com
Tauwclan Aaotracker
http://aaotracker.4players.de/clanprofile.php?clanid=16893
Met vriendelijke groet,
-=tauwclan=-WIA
Gaat lekker hé Jacco,quote:
quote:Ubisoft heeft vandaag aangekondigd dat het America's Army: Rise of A Soldier aan het ontwikkelen is samen met het Amerikaanse leger, waarbij men hoopt "de meest authentieke militaire consolegame tot nu toe" te maken. De game, welke uitgebracht zal worden in de zomer van 2005 op de Xbox en PS2 zal spelers in staat stellen om een soldaat te spelen op verschillende punten van zijn loopbaan. Zo zul je beginnen als soldaat en uiteindelijk commandant van de special forces kunnen worden. Naast de carrièremogelijkheden van de game zal er ook via Xbox Live! en Sony's online functionaliteit gespeeld kunnen worden met maximaal 16 spelers tegelijkertijd. Ook offline zal in splitscreenmodus gespeeld kunnen worden.
Het voordeel dat de samenwerking met het Amerikaanse leger biedt is dat de spelontwerpers toegang zullen hebben tot medewerkers van de special forces, waarbij men overleg zal kunnen voeren over zaken als gevechtssimulaties en de beschikbare wapens.
bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=3154
Ziekelijkquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:44 schreef ZigoSOS het volgende:
Ik was op een gegeven moment een paar daagjes zo verslaaf dat ik in 2 dagen tijd van 18 honor naar 26 honor ben gesprongen
quote:
] en was het 'soldiers' gedeelte van de site opeens verdwenen.
Ja de game blijft super. En we gaan gewoon doorquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:38 schreef Dacide het volgende:
[..]
Gaat lekker hé Jacco,
Bevalt de game nog goed?
Ik weet nog hoe blij ik was toen ik eindelijk honor 15 had gehaald.
Helemaal toppie.
keep it up....
Hij is er ook trots op dat hij zoveel speelt en dan nog zo'n lage fragrate heeft...quote:You were laughing @ me you secret fag_lover. I still have a better fragrate then you! Man you play a lot. You probably dont have any 'real'friends... Do you know how a 'real' naked girl looks like? Your life is the Internet you Geek!
Antwoord: yea mother f**ker been married 14 years you faggot.ill pwn your sorry ass anyday f**ktard.my frag rate is alot better than yours you tard i play alot more dumbf**k wanna step up get your sorry ass clan if ya got 1 and bring it
quote:Op zondag 27 februari 2005 18:25 schreef mechatronics het volgende:
ik snap ook niet hoe die comm. gaat , checkt ie tijdens het AA-en nog hoeveel jij aan fragrate heb op een tracker / 2e PC ofzo?
je kunt ook gewoon op dezelfde pc als je dood bent tracker check, doe ik ook wel.quote:Op zondag 27 februari 2005 18:25 schreef mechatronics het volgende:
ik snap ook niet hoe die comm. gaat , checkt ie tijdens het AA-en nog hoeveel jij aan fragrate heb op een tracker / 2e PC ofzo?
Denk ik ook dan, of hij is heel scheelquote:Op zondag 27 februari 2005 20:07 schreef Fillipe het volgende:
Hij neemt gewoon het gemiddelde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |