Bedanktquote:Op zondag 20 februari 2005 00:08 schreef Sambal_HOT het volgende:
Speciaal voor die lakse Flip...
http://files.ausgamers.co(...)Download.exe.torrent
Ik ben nu die 2.3 aan het downen! Ik ben benieuwd! Ik ga morgen sowieso spelen.
Hooah!
Als het goed is wel ja, er staat gewoon op de site een server versie en een normale.quote:Op zondag 20 februari 2005 11:10 schreef jacco het volgende:
Vanavond 2.3 maar eens binnenhalen.
Hoe zit het btw als je op een LAN party wil spelen. Die had ik namelijk gister maar we kregen AA niet aan de praat. Is er een speciale server pack ofzo?
Auth was ff down (nu weer btw..), probeer ook eens manual update, zo heb ik het ook gedaan en verder geen probleem...quote:Op zondag 20 februari 2005 16:15 schreef Fillipe het volgende:
Mmm net 2.3 geinstalleerd, toen een servertje uitgekozen met als map Urban, Punkbuster automatische update afgewacht ingame, die was geinstalleerd en elke keer nu ik een slot wil kiezen bij een team wordt ik terug gekicked naar het menu. Vaag, probeer het straks nog wel eventjes.
yep, ik heb precies hetzelfde.quote:Op zondag 20 februari 2005 16:15 schreef Fillipe het volgende:
Mmm net 2.3 geinstalleerd, toen een servertje uitgekozen met als map Urban, Punkbuster automatische update afgewacht ingame, die was geinstalleerd en elke keer nu ik een slot wil kiezen bij een team wordt ik terug gekicked naar het menu. Vaag, probeer het straks nog wel eventjes.
Had speciale kaartjes voor Aston Martin, Ferrari en Maserati, mocht helaas alleen in de Aston Martin's zitten, maar wat zaten die stoelen lekker zegquote:Op zondag 20 februari 2005 18:39 schreef Dacide het volgende:
Hoe ben je op de stand terecht gekomen? Smoesje of gewoon gevraagd?
Die 31 kogels was al idd, behalve bij de m203 en dat is daar nu ookquote:Op maandag 21 februari 2005 22:43 schreef Dacide het volgende:
-added door breecher skin
-added BDM skin and class
-added fully functional PDM
????????
En dat je 31 kogels krijgt bij het herladen van een rifle was toch eerst ook al.
??
quote:Message from [DEO^SF-Commando.CL], on 29.01.2005 at 15:09
DEO
Hey, ik ben van de clan DEO, en ik wou vragen of je in de clan komt. DEO is her opgericht, en we willen hetzelfde halen als we met de *oude* DEO haalden. We willen de beste NL clan van hospital worden, en weer in de top 5 staan. Daarom vragen we alleen mensen die boven de 50 honor hebben, en veel hospital spelen. Ons clan id = 23920, zodat je ff kunt kijken naar de honors kills frags enzo. Stuur ff een PM terug, of mail naar deo-revived@hotmail.com
Mzzls, [DEO^Revived.CL] en [DEO^Is.Back.CL]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |