Ik heb ruzie met een clan! Er was een gast die de hele tijd aan het zeiken was. Ik zei dat hij moest kappen en toen kreeg ik wat woorden met hem. Ik was Urban aan het spelen en hij had mijn naam opgezocht bij de tracker. Toen begon hij mij uit te lachen omdat ik zo'n lage fragrate had. Dus ik ging zijn naam opzoeken.
http://aaotracker.4players.de/usertracker.php?userid=49259 Hij heeft een fragrate van 1.43 en hij beweerd dat zijn fragrate beter is dan dat van mij (1.53) Dus ik stuurde hem een lief berichtje:
quote:
You were laughing @ me you secret fag_lover. I still have a better fragrate then you! Man you play a lot. You probably dont have any 'real'friends... Do you know how a 'real' naked girl looks like? Your life is the Internet you Geek!
Antwoord: yea mother f**ker been married 14 years you faggot.ill pwn your sorry ass anyday f**ktard.my frag rate is alot better than yours you tard i play alot more dumbf**k wanna step up get your sorry ass clan if ya got 1 and bring it
Hij is er ook trots op dat hij zoveel speelt en dan nog zo'n lage fragrate heeft...
Wordt vervolgd....
Samen inkopen is toch voordeliger!
www.samenkopen.net