Ja, ik begrijp ook niet waarom ie per se een reactie wil.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:06 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb zovaak dat ik motorgerelateerde dingen post, en geen hond die regeert.
Maar ik ga het over het algemeen niet over beginnen -of het opnieuw quoten.![]()
iddquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:06 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb zovaak dat ik motorgerelateerde dingen post, en geen hond die regeert.
Maar ik ga het over het algemeen niet over beginnen -of het opnieuw quoten.![]()
Ik neem gewoon aan dat iedereen het gezien heeft.
Bij die plaatjes van jou krijg ik ook zin om gelijk op die zilveren racefiets te stappen die er staat.
Moet je dan altijd reageren op iets?Als er nou nog vragen bij stonden ofzo.
Nee, gewoon lekker lurken en even genieten van die pic's.![]()
Bij plaatsen van een poll moet ie wat dingen verifieren met de DB, duurt dus even en soms geeft je browser dan een connection timeout.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Aardig van je,![]()
tijdens het instellen regelmatig een geheel wit scherm, maar na tig keer op F5 drukken werkte ie wel,
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
– vanmiddag toch eerder naar huis ivm piepende remmen voor (auto)
ben nu 12.000 km verderquote:
zoals ik het had begrepen zijn de remblokken op als ze beginnen te piepen, dan is het metaal op metaal en dan zijn je schijven aan de beurtquote:Maar piepende remmen, is dat erg dan? Als de blokken nog niet op zijn lekker belangrijk toch?![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vanmiddag toch eerder naar huis ivm piepende remmen voor (auto)
Redelijk proefrit om hem te testen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben nu 12.000 km verderrijdt heerlijk, een miskoop kan ik het niet noemen
quote:bega jij maar geen miskoop morgen![]()
Volgens mij is dat wanneer ze gaan schrapenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zoals ik het had begrepen zijn de remblokken op als ze beginnen te piepen, dan is het metaal op metaal en dan zijn je schijven aan de beurt
Het is toch vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
oh voordat het niet duidelijk was,
HET WAS EEN GEINTJE RIET !!!!![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Sterf eens allemaal
Stel je voor Pepijn, jij zit een heel verhaal over die CR500 te posten met allerlei pics erbij... en niemand reageert erop... iedereen gaat verder over een ander onderwerp, dan heb jij niet zoiets van ''halooooollo![]()
"
Ik wel dus.. kan ze dan net zo goed niet posten want blijkbaar interesseert het niemand, anders reageren ze wel
Met de treinquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Youssef, met wie ga je vanmiddag?
Piepen doen remmen inderdaad vaak, bij mij ook als het regent.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:31 schreef Youssef het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wanneer ze gaan schrapenPiepen doen remmen heel vaak? Denk aan vrachtwagens ofzo, en mijn brommer elke ochtend
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |