abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 09:47:55 #1
43556 miss_dynastie
  vrijdag 28 januari 2005 @ 09:49:10 #2
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24793176
Casper heeft net zijn voer op. Als ze nou even een half uurtje - uurtje gaan dutten kan ik daarna even met ze de tuin in om uit te razen. Kijken of pupjes leuker zijn als ik geen koorts heb
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:00:44 #3
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24793348
Je hebt ein-de-lijk een nieuwe userpic!
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 10:02:01 #4
43556 miss_dynastie
pi_24793360
Ja, de foto van gisteren er maar even ingezet
Ben nog wel bezig met een andere, en met mijn site, maar heb nu pas een beetje meer tijd, dus dat komt nog wel
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:03:23 #5
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24793379
Yian al blij met zijn wandelingetjes?
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 10:06:53 #6
43556 miss_dynastie
pi_24793429
We hebben pas een heel kort stukje gelopen, ik durfde het nog niet echt aan , maar het gaat echt perfect, hij is dolblij dat ie ein-de-lijk meemag naar 'grote-mensen-dingen' Vandaag gaan we een stukje verder, misschien naar de visboer (maar dat is een kwartier verderop en dan ben ik doodbang dat ie gaat tegenstribbelen. Niet dat ie ooit tegenstribbelt, maar toch)

Heb de mensen van hondtotaal trouwens wel ff een bedankmailtje gestuurd voor de geweldige service (en een mailtje teruggehad). Jammer dat ze verder niet echt 'dingen' voor katten hebben, want ik ben helemaal enthousiast
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:09:16 #7
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24793462
Goed zo

Smek hou je echt niet in die tas
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 10:10:34 #8
43556 miss_dynastie
pi_24793479
Oei, het is ook een eigenwijsje he
Hoe los je dat nu op dan?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:13:37 #9
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24793520
Zorgen dat ik of iemand bij me heb met wandelen die Smek kan dragen, dat zijn dus korte wandelingetjes (jammer voor Casper), of ik zorg dat ik thuis oppas heb voor hem zodat ik wat langer wegkan met Casper.
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 10:15:45 #10
43556 miss_dynastie
pi_24793547
Oe, niet handig dus
Hopelijk kun je snel met hem op cursus!!!
Heb je nog met Taak gesproken over de gedragstherapeut voor Cas??
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:20:37 #11
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24793633
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Hopelijk kun je snel met hem op cursus!!!
Ik zit er nu vooral mee dat hij niet zo ver mag lopen. Als hij gewoon de wandelingen zelf mee kan lopen komt het verder wel goed

Casper is als een blad aan een boom omgeslagen Van de week was degene waar hij het heftigst van allemaal op reageert op bezoek en we hadden geenp probleem. Meestal gaat hij als een idioot tekeer tegen die vriend en blijft hij hem de hele tijd in de gaten houden, nu moest hij eventjes wat mopperen en ging vervolgens gewoon op zijn bedje liggen dutten.
Zelfde met mijn schoonmoeder, die kreeg altijd de op één na heftigste reactie en tegen haar is hij nu zo mak als een lammetje. Als ze aanbelt geeft hij alleen een "hey! De bel gaat!" blafje en daarna gaat hij gewoon rustig liggen. Pakt ook snoepjes van haar aan.

Gek beest!
pi_24793638
Oke, eindelijk een reactie van mij.
Gisteren Windy opgehaald een gesprek gehad met de dierenarts.
De dierenarts vertrouwde het niet en heeft nog met een aantal collega's gekeken.
Het weefsel is nu voor onderzoek weg.
7 febr. moeten we terug komen voor de uitslag en de hechtingen.

Aangezien ze dit niet onderhuids konden hechten heeft Windy nu een kappioe om.

Gisteren erg druk met haar geweest ze was namelijk al erg goed bij.
Maar we kregen weer de mededeling nog niet voeren.
Nou daar ben ik dus om 6 uur toch meebegonnen.
Eerst 5 gram brokken uit de hand. Uurtje gewacht en toen weer wat en zo ben ik de hele avond bezig geweest.

Maar we weten nog steeds niets.

Weet iemand hoe lang je zo'n kap op moet houden??

Miss-D, het blijft een leuke foto...

Wil het verder wel goed met smekkie Spin..
pi_24793655
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:20 schreef Spindizzy het volgende:

Casper is als een blad aan een boom omgeslagen Van de week was degene waar hij het heftigst van allemaal op reageert op bezoek en we hadden geenp probleem. Meestal gaat hij als een idioot tekeer tegen die vriend en blijft hij hem de hele tijd in de gaten houden, nu moest hij eventjes wat mopperen en ging vervolgens gewoon op zijn bedje liggen dutten.
Zelfde met mijn schoonmoeder, die kreeg altijd de op één na heftigste reactie en tegen haar is hij nu zo mak als een lammetje. Als ze aanbelt geeft hij alleen een "hey! De bel gaat!" blafje en daarna ging hij gewoon rustig liggen.

Gek beest!
Wat een positief Casper nieuws
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 10:21:59 #14
43556 miss_dynastie
pi_24793658
He, wat eng Jolene, had gehoopt dat je nu gerustgesteld zou zijn
Heeft de dierenarts niks gezegd over dat kapje?
pi_24793683
Neen, die dacht dat het niet nodig was maar naar het bekijken waar hij bij was.
Bleek mevrouw gewoon al lekker bezig te zijn geweest om de draadjes wat in te korten.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:23:49 #16
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24793691
7 Februari pas... Dat duurt nog hartstikke lang. Arme Windy. Ik geef de katten ook dezelfde dag gewoon weer eten hoor. Ze zouden misselijk kunnen worden na de narcose maar ze geven meestal zelf wel aan wanneer ze wel weer een hapje lusten.

Hoelang het kapje ommoet weet ik niet.
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 10:25:24 #17
43556 miss_dynastie
pi_24793728
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:20 schreef Spindizzy het volgende:
Gek beest!
Huh
Misschien probeert ie extra lief te zijn nu Nerootje zo vervelend is
pi_24793788
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:23 schreef Spindizzy het volgende:
7 Februari pas... Dat duurt nog hartstikke lang. Arme Windy. Ik geef de katten ook dezelfde dag gewoon weer eten hoor. Ze zouden misselijk kunnen worden na de narcose maar ze geven meestal zelf wel aan wanneer ze wel weer een hapje lusten.

Hoelang het kapje ommoet weet ik niet.
Nou dat deed ze ook want ze sprong gewoon op het aanrecht.

Hij kon alleen zeggen dat bij zulke jonge katten het geen goed teken was om bulten te krijgen.

Iets meer dan een weekie wachten..
Ze is nu echt zielig ik wou vanochtend een foto maken, maar ze wandelde verontwaardigd weg.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:41:57 #19
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24794066
Ik ga duimen dat het niks ernstigs is
pi_24794438
(ik moest even zoeken)

Jolene, ik duim ook dat het iets onschuldigs is.

Spindizzy, wat een gedoe. Ben je nog ziek? Ik durf het haast niet te zeggen ( ), maar kan je Nero niet in de bench doen als je weg gaat met Casper? Ik zou dat ook niet graag doen, of liefst helemaal niet, maar het lijkt me bijna nog de enige mogelijkheid.
pi_24794719
We zijn zelf ook nog hoopvol.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 11:48:24 #22
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24795282
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 11:04 schreef Tinkerbell het volgende:

Spindizzy, wat een gedoe. Ben je nog ziek? Ik durf het haast niet te zeggen ( ), maar kan je Nero niet in de bench doen als je weg gaat met Casper?
Ik heb geen bench. Ben er zelf ook geen fan van. Zou bovendien toch niet kunnen omdat hij nog helemaal niet alleen kan zijn. We zijn met alleen-zijn-training pas bij "kan een kwartiertje zich bezighouden met Casper terwijl ik beneden in de keuken ben of aan het douchen ben". Vind ik al heel wat eigenlijk

Ziek: ben vanaf dat Smek er is al ziek. Eerst flink verkouden, toen met koorts erbij. Nu geen koorts meer maar nog steeds heel stevig verkouden. Dan blijken puppy's opeens behoorlijk heftig te zijn Beestje kan zich natuurlijk geen moment zelf bezighouden...Tenminste, niet met dingen die niet levensgevaarlijk zijn Dus vul je je dagen met steentjes, slakken, peuken, oud vuurwerk, andermans oude vuile zakdoekjes, duivenvoer etc.etc. uit zijn bek te wurmen Dat is dan alleen nog buiten. Binnen is hij vooral bezig met snoeren zoeken die hij kan doorknagen, Casper zijn kluif uit zijn bek te jatten, het kleed op de bank op te vreten, de onderkant van de bank kapot te scheuren zodat hij IN de bank kan slapen (Taak heeft gister de hele onderkant van de bank dicht staan timmeren met triplex....Ha! Probeer daar maar doorheen te komen ), mijn houten kastje op te vreten enz.

Qua uitlaten doen we het nu zo: 's ochtends loopt Taak even mee zodat Casper een korte wandeling heeft. Smek mag dan ook even een stukje lopen, daarna wordt hij gedragen. 's Middags is Taak altijd thuis voor de lunch, dan ga ik met Cas een wat langer stukje lopen. Niet zo heel lang want Taak moet wel weer naar zijn werk natuurlijk.
Om 6 uur past Taak even op Smek terwijl ik weer een korte wandeling doe met Casper. Niet te lang want meneer wil dan eten. Ik ook trouwens maar ik moet dan eerst nog even boodschappen doen. Kon eerder op de dag niet want dan is er geen oppas. Eten dus laat
Om 11 uur een wandeling van ongeveer een half uur. Smek mag dan weer eenstukje lopen en wordt stuk gedragen door Taak.
Het probleem is dat ik maar 1 hand heb en dus wel twee honden aan de riem meekrijg (vereist nog wel wat oefening ) maar niet 1 aan de riem en 1 spartelhond op mijn arm. Dit is een kwestie van even uitzitten. Af en toe komt schoonmoeder/schoonzus even dogsitten zodat ik wat langer met Cas wegkan. Maar met dat ziekzijn van mij (en Taak) komt dat er ook niet van.

Tel daar een Casper bij op die dankzij dat kleintje spontaan sloopgedrag ontwikkelt heeft en ik dus daar ook de hele dag achteraan ren om te zorgen dat hij niet doodgaat aan het vreten van slechte dingen en de chaos is compleet Ik sleep me al zowat een week van huilbui naar huilbui.

Flostouwen zijn voorlopig verboden. Ik zag regelmatig een Casper met Flos-en-Smek in zijn bek voorbij sjouwen. Als ik een speeltje gooi gaat die kleine er dolenthousiast achteraan om vervolgens op te vreten waar ik zijn speeltje tegenaan/op/naast heb gegooid Het knuffelschaap is dood, het piepbeest is dood, de Frolicspeelbal blijkt veel te makkelijk stuk te gaan in een puppybek... Ik raak in hoog tempo door de speeltjes heen Denk dat ik morgen maar gewoon een bosmuts tussen de twee honden gooi en kijk hoelang die meegaat

Nee tot nu toe heb ik het nog niet erg naar mijn zin Lijstje van de meestgehoorde zinnen in Huize Spindizzy:
- Wat eet je nou weer?
- Haal je nagels eens uit Casper zijn ogen!
- Haha, kijk nou: hij past helemaal in Casper zijn bek!
- Aaaah, misschien is hij toch wel best leuk. Oh wacht, hij wordt alweer wakker

Nog even een kort lijstje met dingen die wel goed gaan Casper bloeit helemaal op (staat wel weer een terugval op andere vlakken tegenover, maar die heb ik er 1 keer uitgekregen, zal heus nog wel eens lukken). Zindelijkheidstraining gaat best aardig, ik ben daar ook vrij relaxted over. Het kan een hele poos duren voor honden echt goed zindelijk zijn en die miniplasjes en minidrollen zijn zo opgeruimd dus daar maak ik me geen zorgen om. Ik had hem met 1 dag het commando ZIT geleerd We zijn sinds vandaag, nu ik me beter voel, weer lekker met zijn drietjes de tuin ingeweest om uit te razen en LOS te oefenen. Was ik helemaal niet ontevreden over
  vrijdag 28 januari 2005 @ 11:51:09 #23
78748 Amun-Ra
Fok! this shit!
pi_24795329
klinkt als een gezellig huishouden
Ex nihilo nihil fit
  vrijdag 28 januari 2005 @ 11:57:38 #24
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24795450
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 11:51 schreef Amun-Ra het volgende:
klinkt als een gezellig huishouden
Tis een bende Zal heus wel weer goedkomen. Heb het vandaag al een stuk beter naar mijn zin met die twee rotzakjes. Nu alleen nog de katten zover krijgen dat ze me weer lief gaan vinden. En het pupje groot zien te krijgen zodat we lekker de hele dag de hort op kunnen en ik me niet meer schuldig hoef te voelen dat ik Casper verwaarloos en ik ben weer helemaal het mannetje
pi_24795456
Oh dan ben ik in de war, ik dacht er met Nero ook een benchje was meegekomen.

Ik weet nog hoe ik me voelde toen ik hier al die losgeslagen kittens had rondlopen. Die hoefden dan niet uit, maar die werden op de een of andere manier niet zindelijk. Al die plasjes en poepjes die ik moest dweilen, ik was gesloopt

Woonde je nou maar om de hoek, dan hadden we samen 3 armen en 3 honden, dan lukte het wel. Maar daar heb je niks aan natuurlijk

Ik voel met je mee
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:03:44 #26
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24795569
De bench zou ook meekomen maar die heb ik niet aangenomen.

Nu met deze pup erbij weet ik ook opeens weer waarom ik heb gezegd dat er nooitnooitnooit meer een kitten in huis komt. Laat staan twee broertjeskittens Nee hoor, alleen nog volwassen asieldieren voor mij Voordeel daarvan is dat je een ander de schuld kan geven van een mislukte opvoeding. Hoe Smek ook uitpakt het is altijd mijn eigen schuld
quote:
Woonde je nou maar om de hoek, dan hadden we samen 3 armen en 3 honden, dan lukte het wel.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:06:26 #27
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24795639
Deze is voor Windy:

pi_24797482
Ow Spindizzy, vooral die zinnen
Ik kan het me voorstellen.
We hebben in het begin met Windy, alle snoeren ingesmeerd met eucaliptesolie, vond en vind \e nog niet fijn (vergis je dan niet om alles reiniger met die zooi te kopen, want ze wou hier niet meer over de vloer lopen)

We hebben wel een bench gehad, ik vond het niks dus niet gebruikt.

Speeltjes zijn nu nog moeilijk want die tanden zijn nog zo scherp.

Verder zie ik jou de hele dag achter de honden aan..

Ik vind jou geweldig
pi_24798206
Mijn kittens vinden electrasnoeren ook nogal geweldig ( er liggen hier zo'n 4 naast elkaar van computer, tv , boxen etc.) dus dat is wel een geklier soms
Nu liggen broer en zus heerlijk rustig te slapen
pi_24798261
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 14:26 schreef Ils het volgende:
Nu liggen broer en zus heerlijk rustig te slapen
Dan zijn ze helemaal
pi_24798369
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 14:28 schreef jolene het volgende:

[..]

Dan zijn ze helemaal
kan ze alleen niet zien, ze hebben zich verstopt achter de sprei die over het bed hangt en als ik die weghaal worden ze weer wakker en het is net zo heerlijk rustig
pi_24798407
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 14:35 schreef Ils het volgende:

[..]

kan ze alleen niet zien, ze hebben zich verstopt achter de sprei die over het bed hangt en als ik die weghaal worden ze weer wakker en het is net zo heerlijk rustig
nee, dan zijn ze weer vlot wakker.
Ze komen vanzelf weer
pi_24798868
ze zijn wakker
ze zijn trouwens erg goed in heel erg zielig miauwen
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:12:13 #34
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24798980
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 13:43 schreef jolene het volgende:
Ik vind jou geweldig
Roep dat maar niet te hard. Je hebt het wel tegen de enige persoon ter wereld die puppy's niet leuk vindt

Ils: foto!
pi_24799009
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 15:12 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Roep dat maar niet te hard. Je hebt het wel tegen de enige persoon ter wereld die puppy's niet leuk vindt

Ils: foto!
Dat dacht je, toen wij bas kregen.
Vond mijn vader hem de 1ste avond niet leuk en de week er na nog niet toen bas luisterde en zindelijk was. Vond mijn vader hem ook leuk..
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:21:07 #36
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24799127
Lief van je Ik ga er gewoon vanuit dat het per week/maand leuker gaat worden.
pi_24799151
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 15:21 schreef Spindizzy het volgende:
Lief van je Ik ga er gewoon vanuit dat het per week/maand leuker gaat worden.
Vast wel, ach dat is gewoon zo.
Het gaat vast met de week/maand beter
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:24:55 #38
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24799162
Heeft Windy de kap nog om? Is ze erg sjagerijnig?
pi_24799183
even een vraagje... heb net ontdekt dat 1 van 2 de geplast heeft en in de krantenbak en een mandje , ik heb een kattenbak met klepje erin wat ze niet echt geweldig vinden omdat het ding dichtklapt uiteraard .
Het klepje zit er ongeveer 3 dagen in, daarvoor zonder en daarvoor een helemaal open bak.
Maar omdat dat nogal ruikt ( zachtzinnig gezegt ) wilden we de bak wel dicht en met deurtje.
En ze gaan er ook beiden wel op om de ontlasting + plasjes op te doen.
Maar wat kan ik er nu aan doen om te voorkomen dat ze weer ernaast plassen? deurtje er toch uithalen?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:29:10 #40
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24799226
Ik zou het deurtje eruithalen ja Sommige katten hebben de schurft aan zo'n dichte bak. De mijne vertikken het ook om op een dichte bak te gaan in ieder geval
pi_24799257
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 15:26 schreef Ils het volgende:
Maar wat kan ik er nu aan doen om te voorkomen dat ze weer ernaast plassen? deurtje er toch uithalen?
Wij hebben totdat ze 5 maanden was en een stukkie sterker was het deurtje eruit gehad.
Nu hangt hij erin en ze krijgt hem makkelijk open.

Ja, kap nog om en ze is er niet blij mee
Maar morgen halen we hem er af om te kijken wat ze doet.
pi_24799348
hm dan haal ik het deurtje er wel uit, de kap vinden ze niet erg ( ik ook niet, scheelt stofzuigen )
Ik denk ook dat ze nog niet echt sterk genoeg zijn voor t klepje, alhoewel het meisje er wel als eerste opging en ze is het kleinst!

thnx voor de reacties! Zal vanavond even foto's neerzetten! of iemand moet me uitleggen hoe te verkleinen haha
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:38:40 #43
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24799372
Je hebt ook nog kans dat ze nogal mutsig zijn en niet bij elkaar op de bak willen.
pi_24799480
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 15:38 schreef Spindizzy het volgende:
Je hebt ook nog kans dat ze nogal mutsig zijn en niet bij elkaar op de bak willen.
Of zoals nu bij ons omdat de kap er tijdelijk af is ze niet durft omdat ze bang is dat we kijken
pi_24799494
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 15:38 schreef Spindizzy het volgende:
Volgens mij valt dat wel mee, ze gaan meestal na elkaar en toen er nog geen deksel op zat tegelijk .
Bij het gastgezin hadden ze wel twee bakken staan die helemaal open waren, maar dat was omdat ze geen kattenbak had en die bakjes eigenlijk te klein waren om er eentje van neer te zetten.
Maar we hadden al zoiets van, we kijken het even aan met 1 bak maar ach een 2e zou ook kunnen.
Kan je ze dan wel naast elkaar zetten?

en nog iets...wat is de beste kattenbakvulling? er zit nu catsan in en daarvoor had ik americat o.i.d.
Heb gehoord dat er een bestaat die een grasgeur heeft?

Het meisje zit nu met een paar van die catsan korrels te spelen..
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:52:37 #46
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24799606
Wij gebruiken ook Catsan en ben er erg tevreden over. Het pupje ook Hij gaat soms wel eens op de kattenbak een plas doen
pi_24799691
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 15:52 schreef Spindizzy het volgende:
Wij gebruiken ook Catsan en ben er erg tevreden over. Het pupje ook Hij gaat soms wel eens op de kattenbak een plas doen
Oei, hoe vinden de katten dat.
Kan me voorstellen dat ze dat niet leuk vinden.

Verder Smekkie goed hoor zo
pi_24799725
Ow, leuk hondje gespot voor Miss_sly, namelijk een kruising boxer van september
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:59:57 #49
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24799734
De katten hebben nog een hele bak voor zichzelf en gaan ook vaak buiten
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:00:33 #50
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24799748
Oeh! Doe 's een linkje!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:06:18 #52
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24799864
Wat een leukerd!
pi_24799876
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 15:52 schreef Spindizzy het volgende:
ik merk wel dat als ze geplast hebben dit helemaal door de korrels heen zakt naar de bodem, dus een heleboel korrels onderin zijn vochtig zeg maar. Dus dat valt er niet echt uit te scheppen.
Maar ik moet zeggen de plasjes ruik je niet, en de ontlasting schep ik eruit zo snel mogelijk nadat ze er op zijn geweest.
Het is wel zo dat deze kittens niet naar buiten kunnen en ons huisje is niet zo groot dus je ruikt zo'n bak nogal gauw
Maarja dat wisten we van te voren en dat geeft ook niet
pi_24799896
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:06 schreef Spindizzy het volgende:
Wat een leukerd!
Wanneer komen ze ook al weer terug..
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:08:05 #55
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24799904
Gelukkig ruik je een bak met Catsan veel minder snel dan met andere korrels. Ik vond het echt schelen.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:09:40 #56
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24799931
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:07 schreef jolene het volgende:

[..]

Wanneer komen ze ook al weer terug..
Duurt nog keilang!
pi_24799933
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:08 schreef Spindizzy het volgende:
Gelukkig ruik je een bak met Catsan veel minder snel dan met andere korrels. Ik vond het echt schelen.
Het scheelt zeker wel.
Het scheelt ook als ze het zelf gaan begraven.
pi_24799953
zullen we haar een top 10 mailen...
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:12:06 #59
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24799965
Ja! Een top 10 samenstellen. Hoeft ze alleen nog maar te reageren als ze terugkomt
pi_24800080
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:12 schreef Spindizzy het volgende:
Ja! Een top 10 samenstellen. Hoeft ze alleen nog maar te reageren als ze terugkomt
Ik heb al weer zoveel schatjes gezien..
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:24:15 #61
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24800137
Dat geloof ik graag ja
pi_24800314
Ero, hoe is het met jullie keuze's
pi_24800577
Zal vanavond eens proberen foto's te maken
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:53:34 #64
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24800683
Jaaaa foto's!

Ik heb een website gevonden waar de Pro-Plan een flink stuk goedkoper is dan in de winkel. Ik registreren bij die gasten en zooi in mijn virtuele winkelwagentje gooien. Zit ik al aan de ¤146 Dat is net genoeg Pro-Plan voor een maand of twee! Moet ik er nog vlees bij voor de hondjes

Ik ga failliet aan die beesten joh
pi_24800754
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:53 schreef Spindizzy het volgende:
Jaaaa foto's!

Ik heb een website gevonden waar de Pro-Plan een flink stuk goedkoper is dan in de winkel. Ik registreren bij die gasten en zooi in mijn virtuele winkelwagentje gooien. Zit ik al aan de ¤146 Dat is net genoeg Pro-Plan voor een maand of twee! Moet ik er nog vlees bij voor de hondjes

Ik ga failliet aan die beesten joh
huh linkje
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:58:43 #66
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24800776
pi_24802287
Hmmm, ze bezorgen niet in Drenthe.....
pi_24802323
quote:
Lief!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 18:43:01 #69
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24802521
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 18:29 schreef kissa het volgende:
Hmmm, ze bezorgen niet in Drenthe.....
Dat is jammer. Ik heb mazzel, in Zuid-Holland is de bezorging gratis. De ProPlan is echt flink goedkoper daar. Voor Casper gaat het me 30 cent per dag schelen.
pi_24803819
Jolene, sterkte gewenst met Windy.

Spindizzy, ik heb net even bij zitten lezen. Wat een drukte hè, een pupje. Helemaal als je ziek bent.
Dat gepeuter in een pupbekkie is hier nog niet echt over. Gelukkig eet Saar niets op, maar vernielt ze alleen maar. Niets is veilig. Het is wel zo dat bepaalde dingen niet meer interesant zijn, maar daar komen andere dingen voor in de plaats. Ze is nu gefixeerd op mijn aanrecht en fornuis. Pannen met eten moet ik op de achterste branders zetten, anders sleurt ze die er af
Vaatdoekjes waar de afwas op ligt uit te druipen, worden in zijn geheel van het aanrecht getrokken, waarna ze er met mijn bestek vandoor gaat
Als we per ongeluk de slaapkamerdeur open laten staan, haalt ze het bed af, en ik heb mijn schoenen op de kast gezet nadat ze er een paar had verscheurd.
Ze laat de katten nu gelukkig met rust
Etcetera, etcetera, etcetera..

Maarrrr, het is ook genieten hoor. Pups zijn schattig, maar een hondenkarakter ontwikkelt zich. Hoe ouder de hond, hoe leuker hij wordt. Ik heb best een zwak voor oude honden, net als voor oude mensen.

Smekkerd heeft natuurlijk wel Jack Russellbloed in zich...over het algemeen zijn het bezige baasjes.
Maar het komt vast helemaal goed
  vrijdag 28 januari 2005 @ 20:10:04 #71
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24804160

Gelukkig blijft het een ukkie en hoef ik me daar niet druk om te maken straks Dat JR-bloed dat haal je er nu al uit hoor... Het is al een echt gravertje. Ik zal van het voorjaar een mooi plekje in de tuin voor hem maken waar hij lekker zijn gang kan gaan. Hopelijk houdt hij het daarbij en blijft hij dan van mijn kruidentuintje af
pi_24804453
Saar graaft ook. En ze vist waterplanten uit de vijver ...
Ik hoop één ding, dat ze me helpt de brandnetels te lijf te gaan in het voorjaar

Nu ff De Mol kijken.
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 21:49:46 #73
43556 miss_dynastie
pi_24805052
Thanks voor de pro plan link, spin! Ik ga ff kijken of ze hier wel bezorgen en zo
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 21:51:51 #74
43556 miss_dynastie
pi_24805106
Oe, en ze hebben ook nog het konijnenhok van mijn dromen
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 21:53:08 #75
43556 miss_dynastie
pi_24805141
quote:
Bezorging in de overige provincies kost in dit geval 15 euro
Nou uh... dan maar niet hoor
  vrijdag 28 januari 2005 @ 21:53:52 #76
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24805159
Ik zei al: ik heb mazzel
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 22:21:01 #77
43556 miss_dynastie
pi_24805769
Nou, inderdaad
Voor het konijnenhok vind ik het overigens wel redelijk, maar daar moet nog even voor worden gespaard
  zaterdag 29 januari 2005 @ 10:08:37 #78
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24811401
Hihi, Smekkepup is in de sloot gevallen We hadden hem op het uitlaatveld lekker loslopen zodat hij met Cas kon spelen (morgen mag Cas voor het eerst ook echt loslopen daar) maar dat talud was steiler dan zijn puppepootjes konden bijhouden Nu ruikt hij naar sloot

Nog een paar fotootjes van afgelopen week:

Casper heeft het knuffelschaap flink te grazen genomen :

Omdat hij niet in de tas wil zit hij er op koude dagen en avonden zo bij.. Lekker bij het baasje in zijn jas:

Voor het eerst samen in de tuin spelen:

De oorlogswonden

† In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 10:12:44 #79
43556 miss_dynastie
pi_24811432
Schaapje
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 10:14:51 #80
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24811449
spindizzy, ik herinner me dat mijn moeder vroeger heeft gezegd dat nog maanden had dat ze onze hond zo mochten weghalen. zij had het meeste werk van hem en moest hem zindelijk maken.
ik was toen nog klein (6) en realiseerde me dat niet. ik zag alleen de poppen met hondebeten en afgerukte hoofden
maar het is allemaal goedgekomen. die onstuimige, sloperige duitse herderpup groeide op tot een geweldige speelse hond en een innig geliefd dieren-familielid

dus spin, houd moed! t komt vast allemaal dik in orde!
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 10:16:51 #81
43556 miss_dynastie
pi_24811463
lady-wrb, hoe is het met doerak??
  zaterdag 29 januari 2005 @ 10:19:44 #82
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24811487
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 10:14 schreef lady-wrb het volgende:
dus spin, houd moed! t komt vast allemaal dik in orde!
Ik denk het ook wel hoor

Ik droom wel al een hele week dat ik Smek op één of andere manier kwijtraak, dat ik hem weggeef of dat iemand hem meeneemt en elke keer wil ik hem toch echt weer terug omdat ik zie dat ze hem verkeerd behandelen
pi_24811700
Wat een foto's heerlijk stel hoor

En die oorlogswonden komen me bekend voor.
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 11:49:41 #84
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24812368
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 10:16 schreef miss_dynastie het volgende:
lady-wrb, hoe is het met doerak??

met doerak gaat het wel goed op het ogenblik.
ze is tegenwoordig ineens weer heel aanhankelijk en ligt 's avonds het liefst uitgestrekt bij mij op mijn buik te slapen. zo af en toe strekt ze dan vergenoegd een poot naar voren en klauwt eens lekker in mijn trui.
ze eet de ene dag beter dan de andere dag, maar ze eet in ieder geval. en ze drinkt goed dus dat gaat prima.

heeft yian het nog steeds naar zijn zin in zijn tas? als doerak niet zo hoogbejaard zou zijn geweest had ik er denk ik ook wel voor gegaan. t is echt iets voor haar. ze houdt niet van kattentassen en gedraagd zich aan een riempje over de schouder hangend uitstekend.
pi_24812384
Uit SC topic van OUD:
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 11:28 schreef Syrena het volgende:
Tinkerbell> Hoe streng zijn ze dan? Waar letten ze op, of je huis geschikt is en of je wel een goede 'persoonlijkheid' (weet niet hoe ik het moet uitleggen wat ik bedoel) hebt voor een hondje? Dat je niet over je heen laat lopen maar ook niet te lang zelf doormodderd als er gedragsproblemen zijn?
Ik denk dat ze wat betreft deze pups er erg op zullen letten of je echt wel een pup wil. Deze pups zijn eigenlijk alleen maar geboren in het lab en hebben geen grote traumatische ervaring. Maar het zijn wel beagles die over erg veel energie beschikken, ook als ze pup-af zijn. Daar moet je wel wat mee kunnen. Is er dus tijd en ruimte bij de mensen in huis om veel tijd en energie in het hondje te steken? Ik denk wel dat dat echt zeker moet zijn. Als je moeder de hele dag alleen thuis is, wil ze dat dan? Daar moeten jullie denk ik wel eerlijk over zijn, of althans je moeder zeker.

Wij hebben ook een hond van de shhh en het gesprek verliep erg prettig. De vrijwilligers zijn allemaal erg behulpzaam. Er werd vooral doorgevraagd over hoe we dachten om te gaan met de energie van de hond en de paar rare trekjes die ze heeft. Bij jullie zal het vooral wel neerkomen op wat ik hierboven schreef.

Ze letten op zich wel op je huis, maar dat is van minder belang, in zoverre dat ze bijvoorbeeld een boerderijhond nooit op een flat zullen plaatsen of zo.

Je hebt sowieso een maand proeftijd bij de shhh, binnen die tijd kan je de hulp van de vrijwilligers inroepen mocht dat nodig zijn en bij ernstiger problemen stellen ze je in kontakt met een gedragtherapeut.

De hond heb je in bruikleen en blijft het eigendom van de stichting. Dat is echter slechts een juridische constructie om op terug te vallen als een dier zodanig mishandelt wordt dat ze het terug willen halen. Je krijgt wel de zorg voor de rest van je leven. En uiteraard de kosten. Het is echt alleen maar een juridische constructie.

Ik denk dat, als je moeder hele dagen thuis is, dat zij vooral het moet willen

Ze zijn wel schattig die Beagles, ik heb 1 van de hele oudjes gezien, die haar hele leven in het lab had gezeten. Dat was een enorm lief beest.

Succes ermee

zaterdag 29 januari 2005 @ 11:57:38 #86
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24812462
Beagletjes zijn goed vertegenwoordigd hier in de buurt. Het zijn eigenlijk allemaal enorme slecht opgevoede druktemakers Wel hartstikke lief maar stuk voor stuk sleuren ze heel hard aan de lijn (de ene tot hij ervan moet kotsen, de ander tot hij ervan gaat hyperventileren). De derde blaft vooral alleen maar.

pi_24812807
Bedankt voor het 'overhevelen' en het antwoord !

Ik zal mijn moeder eens onder handen nemen
Van ons gezin is mijn moeder de enige die ervaring heeft met honden, ze hebben er bij haar thuis vroeger eentje gehad. Qua opvoeden heb ik haar altijd al zeer ervaren gevonden, maar dan moet ik dus echt afgaan op hoe mijn zus en ik zijn opgevoed. De maand proeftijd vind ik wel een fijn gevoel.

En achter ons huis begint een stuk bos met veld, dus daar kunnen we zowiezo al dagelijks doorheen rennen. Mijn beste vriendin woont een dorp verder en die heeft twee Jack Russels waar ze veel mee wandelt, dus die had ook al tips over goede wandelplekken.

Ik moet trouwens zelf veel meer gaan bewegen (en minder fok!ken).
Mijn aanstaande schoonbroer is binnenkort afgestudeerd dierenarts, ook altijd handig.

Oke, ik ga eens surfen naar Beagles en opvoeding
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 13:07:03 #88
43556 miss_dynastie
pi_24813380
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 11:49 schreef lady-wrb het volgende:
met doerak gaat het wel goed op het ogenblik.
He, wat fijn! Ben je nog naar de dierenarts geweest met haar of heb je nog contact gehad?
En onderschrijft deze dierenarts eigenlijk de diagnose van de vorige?!
quote:
heeft yian het nog steeds naar zijn zin in zijn tas? als doerak niet zo hoogbejaard zou zijn geweest had ik er denk ik ook wel voor gegaan. t is echt iets voor haar. ze houdt niet van kattentassen en gedraagd zich aan een riempje over de schouder hangend uitstekend.
Ik heb gisteren geen tijd gehad om met hem te wandelen, maar hij laat wel duidelijk merken dat hij graag wil, dus straks na de boodschappen gaan we weer Ik vind het echt zo'n uitvinding, geweldig, het scheelt en gesleep en een hoop paniek, want het is wel een veilig holletje, dus geen angst voor verkeer. Ik vind het top
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 13:09:19 #89
43556 miss_dynastie
pi_24813412
Wow, Syrena, spannend!
Denk je wel dat je moeder er 'zin' in heeft?
En hoe doe je dat als je op jezelf gaat, of zou je mams dan overdag op willen passen denk je
pi_24813489
Mijn moeder is op dit moment nog een beetje sceptisch, maar dat is meer omdat mijn vader altijd heeft geroepen dat hij *geen* hond wilde, en hij nu dus helemaal enthousiast is.

Als ik op mezelf ga komt ie in de vakantie zeker wel logeren Ik werk nu 32 uur, dus ik denk dat ie dan beter bij mijn moeder kan blijven. Die kan hem tegen de tijd dat ik eens oprot toch niet meer missen

Ik vind je ico zo leuk, Yian-in-de-tas
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 29 januari 2005 @ 13:37:01 #91
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24813879
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:13 schreef Syrena het volgende:
Mijn moeder is op dit moment nog een beetje sceptisch, maar dat is meer omdat mijn vader altijd heeft geroepen dat hij *geen* hond wilde, en hij nu dus helemaal enthousiast is.
Ik heb 30 jaar geroepen dat ik geen hond wilde en dat honden klotebeesten zijn

We hebben een uitlooplijn gekocht voor Smek. Nou, dat was een succes joh! Hij kan nu lekker in zijn eigen tempo rondbanjeren en bij Cas in de buurt blijven. Opeens 'sleurt' hij ook niet meer en blijft hij keurig in de buurt. Ik vind het puppygebeuren vandaag helemaal geweldig
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 16:02:34 #92
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24816281
toppie spindizzy

wat kost zo'n tas eigenlijk en waar kan je'm halen?
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 16:05:11 #93
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24816320
o ja, ik zag dat ze binnenkort bij de lidl allerlei katten- en hondenmandjes in de aanbieding hebben!
ik denk dat ik voor doerak een huisje ga kopen
  zaterdag 29 januari 2005 @ 16:42:46 #94
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24816922
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 16:02 schreef lady-wrb het volgende:
toppie spindizzy

wat kost zo'n tas eigenlijk en waar kan je'm halen?
Bij Hondtotaal kost hij ¤39

De mijne kost ¤30 en die heb ik via de dierenwinkel laten bestellen.
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 16:57:53 #95
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24817202
poe dat is best pittig!

weet iemand waarom een kat zich wast alstie net gegeten heeft?
die vraag stelde cor mij net, maar ik heb geen flauw idee eigelijk waarom ze na gegeten te hebben nog een kwartier dr hele lijf zit te poetsen.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 17:01:15 #96
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24817261
Volgens mij omdat het een stel tuttebellen zijn
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 17:58:47 #97
43556 miss_dynastie
pi_24818313
Ik heb die van hond totaal.
Ik heb hem 's middags om 12.00 uur besteld, de volgende ochtend had ik em al in huis!!
En heel goedkoop is het inderdaad niet, maar ik ga ervan uit dat hij nog lang meegaat en veel gebruikt wordt. Ik heb ook een babydrager (tricot slen) overwogen een tijdje geleden, maar daarin zit ie voor mijn gevoel zo 'klem'. Voor een babietje is dat niet zo erg, maar voor een katertje wel
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 18:01:06 #98
43556 miss_dynastie
pi_24818349
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 16:57 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand waarom een kat zich wast alstie net gegeten heeft?
Voorzover ik weet van nature om het bloed (en dus bacteriën) uit zijn gezicht te vegen.
pi_24818808
Lady -wrb, fijn dat het goed gaat met doerak!

Miss_dynastie, leuk zo'n draagzak

Spindizzy, het komt me heel bekend voor, de wonden op je armen. De mijne hebben er ook zo uitgezien en mijn benen ook Het wordt een stuk beter na het wisselen.

De schade hier vandaag tot nu toe: twee onderbroeken en twee sokken en een tshirt uit de wasmand gejat, een zaklantaarn kapot gebeten, een tijdschrift verscheurd en dit..

zaterdag 29 januari 2005 @ 18:31:31 #100
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24818877
Saartje!
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 18:33:50 #101
43556 miss_dynastie
pi_24818917
Lekker actief

Spin, mogen we al juichen om het uitlooplijntje of was het een eenmalig succesje
  zaterdag 29 januari 2005 @ 18:49:30 #102
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24819239
Hij is net heel lui op de kattenbak gegaan en ik ben even met Cas alleen geweest
pi_24823989
* Chen wordt weer actiever in F&F
[14.gif]
pi_24824185
Ik heb een westlandhighterrier. Erg leuke beesies.
pi_24828929
Ik vind het wel komisch smekkie naar de kattenbak.
Maar wel goed natuurlijk want dan doet hij het niet op de vloer.

En goed lopen aan de lijn, heerlijk spindizzy.

Saartje, wat ben je toch een donder. Maar wat een mooie foto.
  zondag 30 januari 2005 @ 10:20:04 #106
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24829264
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 22:54 schreef Orginial het volgende:
Ik heb een westlandhighterrier. Erg leuke beesies.
Nou, doe 's even een fotootje plaatsen dan

Hoe is het met Windy? Kapje nog om?
  Moderator zondag 30 januari 2005 @ 10:22:49 #107
5428 crew  miss_sly
pi_24829289
Ik ben er weer

jolene, wat ontzettend rot van Windy
Ik hoop dat ze snel de uitslag hebben en het meevalt!
Hoe is het nu met Windy?

Ik heb nog niet alles bijgelezen want we zijn vannacht om half 4 thuisgekomen, maar ik heb hier en daar al de verhalen over het Smekkekind gelezen Jeetje Spin, je vertelt het allemaal erg leuk, maar ik kan me voorstellen dat het heeel vermoeiend is! Maar wel leuk dat Cas zo lekker leert spelen enzo!

miss_d, die draagzak is leuk En wat goed dat Ylan het zo goed doet!

Noppes is echt helemaal blij dat we er weer zijn. Zo schattig zoals ze dan niet van mijn schoot weg te slaan is en me constant kopjes blijft geven
De vakantie was heerlijk, mooi weer, lekkere sneeuw, leuk gezelschap. En nu op zoek naar een hond! Hoewel dat nog wel eens lastig zou kunnen blijken, want vriendlief is nogal kritisch ( )dus ik ben op zoek naar die ene hond waar zelfs hij bij wegsmelt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 30 januari 2005 @ 10:24:30 #108
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24829299
Miss Sly! Nu alweer terug... Ik dacht dat je nog wel een week of twee weg zou blijven Jolene had al een heel leuk hondje voor je uitgezocht

Welkom terug
  Moderator zondag 30 januari 2005 @ 10:26:55 #109
5428 crew  miss_sly
pi_24829320
We kunnen niet iedere keer zolang achter elkaar weg! De volgende lange vakantie (week of 3) staat gepland voor ergens in september. Nu gingen we een weekje wintersporten met een stel vrienden. Erg gezellig en ontzettend fijn om zo lekker buiten bezig te zijn

Ik heb hem gezien, wat een scheetje Ik ga hem zeker voorleggen aan mijn wederhelft!
  zondag 30 januari 2005 @ 10:29:09 #110
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24829348
quote:
Op zondag 30 januari 2005 10:26 schreef miss_sly het volgende:
Erg gezellig en ontzettend fijn om zo lekker buiten bezig te zijn
Het is maar goed dat je daar geen probleem mee hebt

Kom maar op met die hondjes! Wij keuren wel
pi_24829461
miss_sly

Je bent er weer..
pi_24829470
Scooby is echt een droppie
  Moderator zondag 30 januari 2005 @ 10:49:11 #113
5428 crew  miss_sly
pi_24829503
Scooby is inderdaad een scheetje
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 10:49:52 #114
43556 miss_dynastie
pi_24829508
miss_sly, good to have you back
pi_24829520
Miss-Sly
  Moderator zondag 30 januari 2005 @ 11:00:35 #116
5428 crew  miss_sly
pi_24829623
Wat fijn om zo verwelkomd te worden
pi_24829845
Fijn om te lezen dat je een lekkere vakantie hebt gehad.
Noppes die zal je wel gemist hebben.
pi_24830018
Mijn ouders komen straks op ziekenbezoek.
Mijn vader is bang dat Windy anders denkt als ze hem ziet.
dat is die man die me weg brengt...en dan heb ik auw..
  zondag 30 januari 2005 @ 11:49:21 #119
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24830271
Dat is helemaal niet zo dom bedacht door jouw vader!

Eventjes mijn Smekkerd spammen
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 11:52:29 #120
43556 miss_dynastie
pi_24830310
He, wat slim Jolene. En gezellig

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
pi_24830317
Ben echt helemaal verliefd

En straks ook nog Casper
pi_24830333
Miss_D, ik zal je vast waarschuwen dat je eind deze week een ongeloofelijk Windy spam in je mail box gaat krijgen.
Het fotorolletje van augustus is eindelijk vol...
  Moderator zondag 30 januari 2005 @ 11:54:49 #123
5428 crew  miss_sly
pi_24830343
Goed bedacht van je vader jolene! mijn vader is " de-man-die-me-eten-komt-geven-als-mijn-baasjes-weg-zijn-dus-het-is-zijn-schuld-dat-ze-niet-hier-zijn" voor Noppes! Geen pretje

Smekkie is
een volleerd model zoals hij daar naar de camera zit te kijken

[ Bericht 10% gewijzigd door miss_sly op 30-01-2005 12:00:03 ]
  zondag 30 januari 2005 @ 12:05:16 #124
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24830479
quote:
Op zondag 30 januari 2005 11:52 schreef jolene het volgende:
En straks ook nog Casper
Dit is de enige foto die ik vandaag van hem heb kunnen maken

Nog maar een oudje dan
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 12:06:16 #125
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24830488
ahhhhhhhhhhhhhhhhhh smekkie wat een koppie

die oogjes
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 12:07:09 #126
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24830504
casper, wat heb je een stralend wit filmsterrengebit
wat is je geheim?
  zondag 30 januari 2005 @ 12:07:52 #127
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24830512
Elke dag uitgebreid op een Smekkie kluiven
pi_24830517
Die ogen, daar smelt je gewoon voor weg.

Vul net de brokjes doos.
Meerdere smaken mengen.

Loop ff weg om iets te pakken, kom terug ligt er eentje bijna plat in de doos brokjes te eten.
Tja, is waarschijnlijk makkelijker dan uit je bak te eten
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 12:08:42 #129
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24830524
spin, ik zit me nou al weken af te vragen wat er nou op 1 fotootje in je icoon staat.
ik zie iets groens en een oog maar ik kan dr geen chocola van maken
pi_24830537
Zullen we gokken, ik dacht namelijk een stukkie Casper
  zondag 30 januari 2005 @ 12:11:27 #131
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24830548
Dat is Casper Mijn userpic bestaat deze keer uit allemaal foto's van mijn beesten die aan de camera snuffen op het momebt dat ik afdruk. Ik ben gek op dat soort foto's. Ik gooi ze ook nooit weg omdat ik ze zo schattig vind

Een grotere versie:
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 12:19:58 #132
37843 lady-wrb
kortaf
  zondag 30 januari 2005 @ 12:24:37 #133
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_24830726
Dit is dus het spamtopicje voor foto's?

Benieuwd wat jullie van de mijne vinden, dit is Quasar 3 dagen oud:

....en nu is ie iets meer dan 3 maanden oud.

[ Bericht 7% gewijzigd door hollander172 op 30-01-2005 12:44:14 ]
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zondag 30 januari 2005 @ 12:27:33 #134
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24830768
quote:
Op zondag 30 januari 2005 12:24 schreef hollander172 het volgende:
Dit is dus het spamtopicje voor foto's?
Niet helemaal Het is het F&F slowchattopic maar er glipt wel 's een fotootje tussendoor af en toe.

Helaas zie ik de jouwe nog niet.
  zondag 30 januari 2005 @ 12:51:31 #135
17709 hollander172
pi_24831198
quote:
Op zondag 30 januari 2005 12:27 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Niet helemaal Het is het F&F slowchattopic maar er glipt wel 's een fotootje tussendoor af en toe.

Helaas zie ik de jouwe nog niet.
Mijn server maakte even rare bokkesprongen.

Als het goed is zijn ze nu wel zichtbaar.
pi_24831442
mIRC : /join #f&f
[14.gif]
pi_24831628
'Daar pas ik ook wel in', moet Ayla gedacht hebben Tis dus een kattenmand. Maar ach, de katten liggen ook in haar mand.

Ik vind Quasar leuk . Ghehe, paar maandjes geleden kwamen er nieuwe mensen om de hoek wonen. Van te voren de straat in paniek, want ze zouden een moordlustige enge hond hebben. Dat bleek een Argentino te zijn. Enfin, vlak nadat ze er waren gingen dat stel uit elkaar en de hond ging met de man mee die nu twee straten verderop woont. Straat weer tot rust. Sukkels . Tis dus de enige hond zo'n beetje waar mijn hond niet bang van is en tis een goedzak. Ik kom ze nogal eens tegen met wandelen.
  zondag 30 januari 2005 @ 13:26:51 #138
17709 hollander172
pi_24831799
quote:
Op zondag 30 januari 2005 13:15 schreef Tinkerbell het volgende:
'Daar pas ik ook wel in', moet Ayla gedacht hebben Tis dus een kattenmand. Maar ach, de katten liggen ook in haar mand.
Raad eens waar ie hier in ligt?

quote:
Ik vind Quasar leuk . Ghehe, paar maandjes geleden kwamen er nieuwe mensen om de hoek wonen. Van te voren de straat in paniek, want ze zouden een moordlustige enge hond hebben. Dat bleek een Argentino te zijn. Enfin, vlak nadat ze er waren gingen dat stel uit elkaar en de hond ging met de man mee die nu twee straten verderop woont. Straat weer tot rust. Sukkels . Tis dus de enige hond zo'n beetje waar mijn hond niet bang van is en tis een goedzak. Ik kom ze nogal eens tegen met wandelen.
Wij hebben gelukkig weinig tot geen afkeurende reacties gehad.

Het zijn inderdaad sullige goedzakken, enige probleem is dat ze zich niet echt bewust zijn van hun kaakdruk als ze aan het spelen zijn.
  zondag 30 januari 2005 @ 13:42:59 #139
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24832001
Ayla

Quasar heeft voorlopig nog een enorm hoog knuffelgehalte. Prachtbeestje! Het is frustrerend he, om een lieve sullige hond te hebben en de buitenwereld ziet alleen de slechte dingen.
  zondag 30 januari 2005 @ 13:53:37 #140
17709 hollander172
pi_24832155
quote:
Op zondag 30 januari 2005 13:42 schreef Spindizzy het volgende:
Ayla

Quasar heeft voorlopig nog een enorm hoog knuffelgehalte. Prachtbeestje! Het is frustrerend he, om een lieve sullige hond te hebben en de buitenwereld ziet alleen de slechte dingen.
Ik kan me er niet zo druk om maken eigenlijk, mijn vriendin wel maar dat is sowieso een druktemakertje.
Het zegt overigens meer over de stupiditeit van de mensen zelf die deze mening hebben.

Voorbeeldje: loop ik met hem buiten en kom een wat oudere vrouw tegen die zegt: "oh wat een mooie boxer is dat!" Dus ik vertel haar dat het geen boxer is maar een Argentino. Hierop zegt zij: "oh maar dan vind ik hem niet meer zo leuk, dat is toch een ras dat op de lijst staat?"

Heb je dan garnalenhersenen? Ja dan heb je echt garnalenhersenen.
  zondag 30 januari 2005 @ 13:59:55 #141
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24832249
quote:
Op zondag 30 januari 2005 13:53 schreef hollander172 het volgende:
Voorbeeldje: loop ik met hem buiten en kom een wat oudere vrouw tegen die zegt: "oh wat een mooie boxer is dat!" Dus ik vertel haar dat het geen boxer is maar een Argentino. Hierop zegt zij: "oh maar dan vind ik hem niet meer zo leuk, dat is toch een ras dat op de lijst staat?"
Wat een muts...

Mijn oudste hond is dus niet dol op vreemden. Als ik een praatje sta te maken blijft hij gewoon rustig staan maar als mensen dan te dicht bijkomen dan loopt hij opzij. Hij wil niet dat vreemden hem aaien. Maar één bepaalde meneer op het uitlaatveld blijft zich er maar over verbazen dat hij nu nog steeds zo bang is voor hem. Hij ziet hem toch elke dag? Dat bange gedoe moet nu maar eens afgelopen zijn. Er is zeker mishandeling in het spel he? (schuine blik naar mijn man en mij). Dat of hij zit zeker de hele dag alleen thuis en ziet de hele dag geen mens. Ik ben huisvrouw en ben dus zowat de hele dag thuis bij mijn honden. Mishandeling zal er zeker geweest zijn. Hij is een ex-zwerver en zal heus wel hier en daar een flinke trap hebben gehad. Gek he, dat hij geen vreemden in de buurt wil.
  zondag 30 januari 2005 @ 15:50:58 #142
17709 hollander172
pi_24834023
quote:
Op zondag 30 januari 2005 13:59 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Wat een muts...
Ach je krijgt ook nog weleens cliches te horen, een oudere man hier loopt nu met zijn hondje om zodra ie ons ziet. Zijn reden: "hoe lief ze nu ook zijn ze bijten minimaal 1 keer in hun leven."

Verder krijg je nog zoveel onzin te horen dat ik al niet eens meer luister....

De allerdomste vraag vind ik nog: "bijt ie?" als ze hem willen aaien. Wat moet je daar nou op zeggen?
quote:
Mijn oudste hond is dus niet dol op vreemden. Als ik een praatje sta te maken blijft hij gewoon rustig staan maar als mensen dan te dicht bijkomen dan loopt hij opzij. Hij wil niet dat vreemden hem aaien. Maar één bepaalde meneer op het uitlaatveld blijft zich er maar over verbazen dat hij nu nog steeds zo bang is voor hem. Hij ziet hem toch elke dag? Dat bange gedoe moet nu maar eens afgelopen zijn. Er is zeker mishandeling in het spel he? (schuine blik naar mijn man en mij). Dat of hij zit zeker de hele dag alleen thuis en ziet de hele dag geen mens. Ik ben huisvrouw en ben dus zowat de hele dag thuis bij mijn honden. Mishandeling zal er zeker geweest zijn. Hij is een ex-zwerver en zal heus wel hier en daar een flinke trap hebben gehad. Gek he, dat hij geen vreemden in de buurt wil.
Wij hebben ook wat zwervertjes gehad en bij eentje was het helemaal bont, poten had ie ooit op meerdere plaatsen gebroken en we konden zelfs littekens zien van uitgedrukte peuken op zijn rug. De dierenarts kon er ook niks anders van maken dan dat het dat geweest moest zijn.
Gelukkig was ie na 3 jaar helemaal bijgedraaid, alleen van getinte mensen moest ie niks hebben? (zelf was ie zwart trouwens. )
  zondag 30 januari 2005 @ 16:32:29 #143
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24834766
quote:
Op zondag 30 januari 2005 15:50 schreef hollander172 het volgende:

Gelukkig was ie na 3 jaar helemaal bijgedraaid, alleen van getinte mensen moest ie niks hebben?
Moet de mijne ook niks van hebben. Ik denk zelf dat één van de redenen is dat ze vrij hard praten. Daar houdt hij niet van. Van junks en zwervers wordt hij ook heel nerveus, om dezelfde reden denk ik.
quote:
Wij hebben ook wat zwervertjes gehad en bij eentje was het helemaal bont, poten had ie ooit op meerdere plaatsen gebroken en we konden zelfs littekens zien van uitgedrukte peuken op zijn rug.
Wat vreselijk Wat zijn er toch een zieke mensen... Fijn te horen dat hij toch bijgedraaid is
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 17:35:24 #144
43556 miss_dynastie
pi_24835924
Ik ben weer vreselijk suf, maar wat is er met het ras dat ze zo impopulair maakt dan?
Ik vind em onwijs schattig
  zondag 30 januari 2005 @ 18:36:39 #145
17709 hollander172
pi_24836985
quote:
Op zondag 30 januari 2005 17:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben weer vreselijk suf, maar wat is er met het ras dat ze zo impopulair maakt dan?
Ik vind em onwijs schattig
Als je die van mij bedoeld, het is een ras dat valt onder de RAD oftewel pitbullwet.
Als je goed naar zijn bouw kijkt dat zie je dat dit ras is ontstaan uit oa de pitbull, bordeaux dog etc.

Qua schattigheid geef ik je nu nog gelijk, weinig mensen zullen hem nog schattig vinden als hij eenmaal volgroeid is. Hij krijgt een aardig formaat en gewicht en zal een hele brede en gespierde borstkas krijgen. Als je naar andere Argentino's kijkt die al volwassen zijn en op die oh zo karakteristieke manier rechtop in het veld staan denk je maar aan 1 ding: Attack!
Het ras heeft dus een beetje een persoonlijkheidsstoornis, de eigenschappen die mensen hem toedichten gaan gewoon niet op. (ook niet voor de pitjes overigens)
Hij likt je eerder dood dan dat ie ook maar 1 tand in je zet.

Het probleem (voor zover dat aanwezig is) zit dus in de mens en niet in dit ras. Wel heeft het beestje een goede consequente opvoeding nodig. Je moet er niet aan denken dat ie een keer uitbreekt als ie volwassen is.
pi_24838011
Ach ja, die van die buurman is heus erg volwassen en groot, maar die heeft nog steeds iets schattigs. Maar dat komt meer omdat het een goedzak is en omdat Ayla niet bang van hem is.

Ayla is dus wel als de dood van mini-keffertjes (vooral boomerachtige hondjes), dan flipt ze helemaal
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 19:48:39 #147
43556 miss_dynastie
pi_24838205
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:36 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Als je die van mij bedoeld, het is een ras dat valt onder de RAD oftewel pitbullwet.
Als je goed naar zijn bouw kijkt dat zie je dat dit ras is ontstaan uit oa de pitbull, bordeaux dog etc.
Ja, ik bedoelde die van jou
quote:
Het probleem (voor zover dat aanwezig is) zit dus in de mens en niet in dit ras. Wel heeft het beestje een goede consequente opvoeding nodig. Je moet er niet aan denken dat ie een keer uitbreekt als ie volwassen is.
Maar dat is zo vaak met dieren. Sommige diereigenaren zijn zoooo blind voor de behoeften van een dier Met dieren met een 'sullig' karakter en dat staat er negatiever dan ik het bedoel, maar weet niet hoe ik het moet zeggen anders gaat dat goed tot redelijk, maar met een iets moeilijker tot moeilijk karakter is dat een crime en dan hebben de dieren het gedaan
pi_24846062
Nou mijn vader was nog maar net binnen of hij had een windy op schoot.
Die ineens heeeeeeeeeel zielig was.
Dus hoe vaker mijn ouders dit zeiden hoe dommer zei deed
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2005 @ 09:07:50 #149
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24846158
ik heb gisteren een hond geaaid. goed he?

(ik ben echt als de dood voor honden en deze kwam zelf naar me toe om geaaid te worden, want eropafstappen zal ik nooit )
  maandag 31 januari 2005 @ 09:08:20 #150
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24846163
Kyara ligt als het goed is nu onder het mes, onze jongste dame kan dadelijk geen kindjes meer krijgen.
Gelukkig was ze niet bang ( ik wel), ze knuffelde de dierenarts en ze spinde zo hard dat de dierenarts niks meer hoorde door de stethoscoop, het bijten in de stethoscoop helpte ook niet echt mee, maar het is zo leuk om te spelen.

Dit is Kyara.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_24846180
quote:
Op maandag 31 januari 2005 09:07 schreef lady-wrb het volgende:

(ik ben echt als de dood voor honden en deze kwam zelf naar me toe om geaaid te worden, want eropafstappen zal ik nooit )
Lady-wrb, viel het mee.
Ik vind het knap..
pi_24846193
quote:
Op maandag 31 januari 2005 09:08 schreef snakelady het volgende:
Kyara ligt als het goed is nu onder het mes, onze jongste dame kan dadelijk geen kindjes meer krijgen.
Gelukkig was ze niet bang ( ik wel), ze knuffelde de dierenarts en ze spinde zo hard dat de dierenarts niks meer hoorde door de stethoscoop, het bijten in de stethoscoop helpte ook niet echt mee, maar het is zo leuk om te spelen.

Dit is Kyara.

[afbeelding]
Moeilijk is dat he.
Hoe laat mag je haar halen.

Sterkte met wachten
  maandag 31 januari 2005 @ 09:15:25 #153
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24846244
quote:
Op maandag 31 januari 2005 09:07 schreef lady-wrb het volgende:
Heldin!

Windy ook al zo'n stoere meid... En comediant
pi_24846265
quote:
Op maandag 31 januari 2005 09:15 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Windy ook al zo'n stoere meid... En comediant
Nou ernstig gewoon.
Ze heeft nergens last van.
En dan schuift ze over de grond met de poot in de lucht zodat iedereen haar wond kan zien.

Zal wel aan de opvoeding liggen
  maandag 31 januari 2005 @ 09:18:56 #155
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24846272
jolene, ze zouden zo snel mogenlijk bellen en kyara zou de eerste zijn als er niks tussen zou komen, dus hopenlijk duurt het niet al te lang voor dat ze goed uit de narcose is.

Lady-wrb, heel knap van je hoor.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2005 @ 10:00:57 #156
43556 miss_dynastie
pi_24846619
quote:
Op maandag 31 januari 2005 09:17 schreef jolene het volgende:
Zal wel aan de opvoeding liggen

pi_24847127
Tja, huh, onze hond had het vroeger ook al.
Als we zeiden ben je zielig dan deed hij zielig

als ik ziek ben, ben ik ook altijd extra zielig als iemand vraagt ben je ziek
  maandag 31 januari 2005 @ 10:51:37 #158
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24847172
Jolene is stiekum een man? Ik kan me aanstellen als ik ziek ben maar Taak is er echt vele malen beter in
pi_24847219
quote:
Op maandag 31 januari 2005 10:51 schreef Spindizzy het volgende:
Jolene is stiekum een man? Ik kan me aanstellen als ik ziek ben maar Taak is er echt vele malen beter in
Grinnik , ja als ik ziek ben.

Maar hebben jullie dieren dat niet.
  maandag 31 januari 2005 @ 10:57:57 #160
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24847239
Is me nooit opgevallen Ik vind ze gewoon al heel erg zielig als ze ziek zijn. Misschien nemen ze me wel vet in de zeik steeds
  maandag 31 januari 2005 @ 10:58:04 #161
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24847240
Linka is als ze ziek is ook echt ziek en dan moet iedereen dat weten, dan mag je ook niet uit haar zicht verdwijnen anders mauwt ze heel de buurt bij elkaar, gelukkig is me maar 2x ziek geweest.
pi_24847310
Ja maar ze heeft dus echt nergens last van.
En mijn ouders komen binnen.

En mevrouw gaat op de grond liggen steekt d'r poot omhoog waaronder de hechtingen zitten en ze schuift een halve meter luid miauwend.

En dat houdt aan zolang mijn ouders zeggen ach, wat ben jij toch zielig

Het zal wel aan mijn ouders liggen..
  Moderator maandag 31 januari 2005 @ 11:20:35 #163
5428 crew  miss_sly
pi_24847566
Noppes is nooit ziek, dus ik weet niet of ze zich kan aanstellen
mister_sly daarentegen is inderdaad ook echt ziek als hij ziek is...jeuh, echt heeeeeel zielig is ie dan hoor
  maandag 31 januari 2005 @ 12:50:22 #164
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24848914
Straks komt Brecht op bezoek Ben benieuwd hoe Cas zich nu gedraagt
pi_24849233
Oei ben benieuwd, gaat vast goed
  Moderator maandag 31 januari 2005 @ 14:19:22 #166
5428 crew  miss_sly
pi_24850322
ik vind Scooby echt een scheetje, maar ik zag gisteren op dierenasiels.com dat hij al geplaatst zou zijn Op de site van het asiel zelf staat dat echter nog niet....
  maandag 31 januari 2005 @ 14:20:47 #167
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24850358
Mail gewoon even Stel dat het plaatsen toch niet doorgaat dan weten ze je gelijk te vinden
pi_24850405
ow, zie het net ook gewoon ff mailen of bellen
pi_24851540
Hoe gaat het met brecht en Casper
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2005 @ 15:25:32 #170
43556 miss_dynastie
pi_24851713
Jolene, Yian heeft dat niet, nee
En dat voor een man

Ff mailen miss_sly, dan weet je het gelijk!
pi_24851737
Even een geheel OT vraag. Ik weet niet waar ik het anders moet vragen
Zou iemand voor mij een foto kunnen/willen verkleinen naar 60 x 60 pixels?
Ik zou niet weten hoe dat moet
pi_24851843
quote:
Op maandag 31 januari 2005 15:26 schreef kissa het volgende:
Stuur maar

[ Bericht 3% gewijzigd door Tinkerbell op 31-01-2005 16:53:26 ]
pi_24851893
Fijn, dankjewel
Komt er zo aan.
  maandag 31 januari 2005 @ 16:42:34 #174
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24852345
quote:
Op maandag 31 januari 2005 15:17 schreef jolene het volgende:
Hoe gaat het met brecht en Casper
Dat ging echt hartstikke goed Hij blafte wel toen ze binnenkwamen maar dat was niet uit angst. Gewoon hondengeblaf Heb hem op zijn bedje laten zitten en hem wat lekkers gegeven (dat soort truuks gaat veel beter als hij gewoon alleen druk is en niet bang ). Ik heb Brecht het blik met de Frolicjes in haar handen gegeven en ze heeft hem zonder problemen flink wat lekker gegeven. Hij pakte het goed aan van haar Brecht is een heel enthousiast kind. Veel gillen van plezier, lachen, stampvoeten, handjes klappen en daar schrikt die muts van Moet hij dus van blaffen. Heb hem halverwege het bezoekje op de PC-kamer naar zijn plekje gebracht met een kluifje zodat Brecht op haar gemak wild kon doen met Smek.

Ben heel trots
pi_24852406
quote:
Op maandag 31 januari 2005 16:42 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Dat ging echt hartstikke goed Hij blafte wel toen ze binnenkwamen maar dat was niet uit angst. Gewoon hondengeblaf Heb hem op zijn bedje laten zitten en hem wat lekkers gegeven (dat soort truuks gaat veel beter als hij gewoon alleen druk is en niet bang ). Ik heb Brecht het blik met de Frolicjes in haar handen gegeven en ze heeft hem zonder problemen flink wat lekker gegeven. Hij pakte het goed aan van haar Brecht is een heel enthousiast kind. Veel gillen van plezier, lachen, stampvoeten, handjes klappen en daar schrikt die muts van Moet hij dus van blaffen. Heb hem halverwege het bezoekje op de PC-kamer naar zijn plekje gebracht met een kluifje zodat Brecht op haar gemak wild kon doen met Smek.

Ben heel trots
een top middag, het begin is er..

Snakelady, al wat gehoord???
pi_24853155
quote:
Op maandag 31 januari 2005 15:32 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Stuur maar
Hartelijk bedankt Tink
  Moderator maandag 31 januari 2005 @ 21:27:12 #177
5428 crew  miss_sly
pi_24853379
Klinkt goed Spin, Brecht met Casper

snakelady, heb je al iets gehoord??

Ik heb gemaild met de Ark, maar nog niets gehoord. Als ik niets hoor, bel ik ze wel even.
* miss_sly is helemaal in love
  dinsdag 1 februari 2005 @ 00:08:20 #178
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24855638
Leuk je nieuwe userpic, Kissa!
pi_24857679
Ben benieuwd Miss_sly.

Snakelady, laat eens wat horen..

Hoe is het in huize Spindizzy deze ochtend?

Vind Yian die tas nog steeds leuk??
  Moderator dinsdag 1 februari 2005 @ 09:00:11 #180
5428 crew  miss_sly
pi_24857895
ik ben ook benieuwd, jolene. mister_sly heeft al gezegd mee te gaan kijken zaterdag als Scooby vrij is

snakelady, doe eens vertellen!
  dinsdag 1 februari 2005 @ 09:18:30 #181
17709 hollander172
pi_24858065
quote:
Op maandag 31 januari 2005 15:26 schreef kissa het volgende:
1 subforum lager Er is GEEN excuus meer: plaatjes-resizer!

Je hebt overigens ook speciale proggies hiervoor die in batch kunnen werken. Zoek maar eens op Mikov oid.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 09:54:35 #182
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24858469
Hollander: jij hebt toch ook nog een andere hond? Had je daarvan al een een fotootje gepost? En waar blijven de kittens van Ils?

Ik ga zo even met die wervelwinden van mij de tuin in. Nog even wat uitrazen
  Moderator dinsdag 1 februari 2005 @ 11:37:35 #183
5428 crew  miss_sly
pi_24860087
Ik heb gebeld, en Scooby is inderdaad geplaatst
  dinsdag 1 februari 2005 @ 11:38:19 #184
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24860102
Aaaah, wat jammer
  Moderator dinsdag 1 februari 2005 @ 11:39:14 #185
5428 crew  miss_sly
pi_24860125
Echt wel, ik was helemaal weg van hem.
Nu ga ik maar weer dierenasiels.com afschuimen
pi_24860133
Agossie
  dinsdag 1 februari 2005 @ 11:40:00 #187
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24860146
Vertel eens wat je nou ongeveer zoekt?
  Moderator dinsdag 1 februari 2005 @ 11:42:25 #188
5428 crew  miss_sly
pi_24860206
een hond die niet meer echt pup is (dus al half jaar ofzo) tot ongeveer anderhalf. Wel jong dus, maar niet recht uit het nest. Mijn vriendje wil graag een zwarte (flatcoated) labrador, ik wil gewoon een hond waarop ik verliefd wordt, net als Scooby
Niet een hele kleine, wel een beetje hond waar je lang mee kunt wandelen
pi_24860209
he jakkes,
  dinsdag 1 februari 2005 @ 11:44:53 #190
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24860240
Hoe klinkt deze:
Stavros

Een griekje, net als Casper

Oh meeeen, ik zie alweer veels te veel lieverds die ik wil hebben
  Moderator dinsdag 1 februari 2005 @ 11:53:05 #191
5428 crew  miss_sly
pi_24860384
http://doggy.onzehond.nl/site/appl/doggie/doggie_show.ws?doggie_id=9890&rubriek_id=23
Anthony is ook

En Stavros ook!

Ik open gewoon zelf een asiel!
  dinsdag 1 februari 2005 @ 11:55:09 #192
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24860416
Anthony is er 1 met een gebruiksaanwijzing geloof ik Had ook al naar hem gekeken. Ik doe gewoon mee met je asiel. Heb al zoveel leukerds gezien die ik wil hebben.
  Moderator dinsdag 1 februari 2005 @ 12:05:16 #194
5428 crew  miss_sly
pi_24860606
ja, jolene, daar heb ik ook al een paar keer naar gekeken! die zijn ook wel erg lief.
En Gizmo van datzelfde asiel ook
  Moderator dinsdag 1 februari 2005 @ 12:05:56 #195
5428 crew  miss_sly
pi_24860618
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=71673

en digo
Daar wil mijn vriendje graag op reageren
pi_24860665
Bij de SHHH naar honden particulier en dan Grover ( ). En kijk ook eens bij Silke of bij Basil
  dinsdag 1 februari 2005 @ 12:09:27 #197
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24860697
Digo is leuk!
pi_24860710
Hij ziet er lief uit
  † In Memoriam † dinsdag 1 februari 2005 @ 12:10:17 #199
43556 miss_dynastie
pi_24860713
Damn, ze zijn allemaal zo leuk
  Moderator dinsdag 1 februari 2005 @ 12:13:23 #200
5428 crew  miss_sly
pi_24860754
Ze zijn inderdaad allemaal leuk
Lastig hoor!
Ik zal vriendje eens voorstellen om zaterdag of naar Belgie te rijden of naar Friesland!

Grover is ook trouwens
  dinsdag 1 februari 2005 @ 12:45:44 #201
17709 hollander172
pi_24861331
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 09:54 schreef Spindizzy het volgende:
Hollander: jij hebt toch ook nog een andere hond? Had je daarvan al een een fotootje gepost? En waar blijven de kittens van Ils?

Klopt, hier een plaatje toen Quasar nog net zo groot was.

Hier zie je hem wat beter:

En nog 1 keer spammen:

dinsdag 1 februari 2005 @ 12:47:10 #202
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24861354
Wat een verschil met die twee! Wel leuk hoor. Die onderste foto is geweldig
  dinsdag 1 februari 2005 @ 13:05:35 #203
17709 hollander172
pi_24861684
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:47 schreef Spindizzy het volgende:
Wat een verschil met die twee! Wel leuk hoor. Die onderste foto is geweldig
Is inderdaad een behoorlijk verschil maar die kleine is de argentino nog steeds de baas.
Wel grappig, Quasar weegt nu ongeveer 16 kilo en wordt getemd door zo'n klein keffertje van 4 kg.
Lijkt trouwens nog heel wat die kleine maar je zou hem eens moeten als zijn vacht nat is blijft niks van over.

Die foto is inderdaad goed gelukt vind ik zelf maar mijn camera was er minder blij mee, dit is dus net voor het moment van impact. Ik dacht echt dat ie gewoon zou remmen.......
pi_24861865
Wat kunnen hondjes toch lief spelen, maar ow wee als de bot onder de stoel ligt en je kan er niet bij...

Kijken...

Wringen....

Niet gelukt...

HELP DAN MENS!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_24861932

Onze "2" katten....
  dinsdag 1 februari 2005 @ 13:28:58 #206
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24862165
Die onderste foto! Wat kijkt hij boos

Poezenfoto is wel een zoekplaatje
pi_24862353
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:28 schreef Spindizzy het volgende:
Die onderste foto! Wat kijkt hij boos

Is een meisje, joh...
quote:

Poezenfoto is wel een zoekplaatje
Goed he die ogen in het raam...
Madameke zit lekker achter het gordijn, "haar" plaatsje...
  dinsdag 1 februari 2005 @ 13:45:57 #208
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24862470
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:39 schreef Oblivion het volgende:

Is een meisje, joh...
Oops

Raadseltje: je hebt twee honden maar maar één hand. Hoe los je dat op? Nou, je speelt wat met hun riemen en die blijken dan om je middel te kunnen!

Kijk ma! Zonder handen!

Nu alleen Smekkers nog leren netjes aan een riem te lopen en niet zo hard te trekken dat hij over zijn nek gaat
pi_24862543
Spin, slim bedacht...
hmm, alleen smekkie nu nog
pi_24862560
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:18 schreef Oblivion het volgende:

[afbeelding]

Onze "2" katten....
Ik moest ff kijken, ik kon dat groene namelijk eerst niet thuis brengen
pi_24862618
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:45 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Oops

Raadseltje: je hebt twee honden maar maar één hand. Hoe los je dat op? Nou, je speelt wat met hun riemen en die blijken dan om je middel te kunnen!

[afbeelding]

Kijk ma! Zonder handen!
[afbeelding]

Nu alleen Smekkers nog leren netjes aan een riem te lopen en niet zo hard te trekken dat hij over zijn nek gaat

Het is een oplossing!

Ja, hoe krijg je dat trekken eruit?
Tante Pollewop (hond) doet dat ook zo erg, alhoewel je haar in het bos gewoon los kan laten en dan blijft ze bij je.
Maar dat sjorren en trekken aan die riem...
  dinsdag 1 februari 2005 @ 13:59:24 #212
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24862716
Ik heb het er bij Casper redelijk uitgekregen door steeds als hij te hard ging gewoon stil te gaan staan en de riem te laten vieren. Dan "braaf!" of wat lekker en weer doorlopen. Duurde weeeeeeeeeeken voor hij de link legde Nu trekt hij alleen als hij ergens van is geschrokken of het laatste stukje naar huis als het etenstijd is

Met Smekkers pak ik het ongeveer hetzelfde aan: sleuren is stilstaan en Smekkers even laten zitten of bij me roepen voor wat lekkers. Met de uitlooplijn heb ik absoluut geen problemen met sleuren, met Casper ook niet. Het is echt de gewone riem waarbij ze allebei moeilijk doen.
pi_24862759
Smekkers? Het was toch Nero? Heb ik wat gemist?
  dinsdag 1 februari 2005 @ 14:04:14 #214
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24862796
Ik kreeg dat Nero echt mijn bek niet uit Zo heette hij al toen we hem kregen maar elke keer als ik hem moest roepen stond ik 10 seconden te bedenken wat zijn naak ook alweer was. Zijn bijnaam was al gauw Het Snackje omdat hij voor Casper een Snacksize hondje is Dat werd al gauw snekkie/Smekkie. Nu heet hij Smek, Smekkie, Smekkerd McSmek, Smekkekind, Smekkerd, Smekkers, Smekkerdesmeksmek enz enz...
pi_24862860
Ach gos, arme hond...

Ja, mijn vent roept ook niet keihard: POLLEWOP!
Maar HEY, HIEHIER....
Jammer voor hem, ze heet nou eenmaal zo, beter dan nummer 7...
  dinsdag 1 februari 2005 @ 14:10:37 #216
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24862900
Taak schaamt zich ook rot als iemand hem vraagt hoe de pup heet Het had erger gekunt, er zijn hele kuddes hondjes die Moppie of Lieffie heten. Als Smek zo vervelend blijft kan ik hem altijd nog omdopen naar iets nichterigs
pi_24863036
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:10 schreef Spindizzy het volgende:
Taak schaamt zich ook rot als iemand hem vraagt hoe de pup heet Het had erger gekunt, er zijn hele kuddes hondjes die Moppie of Lieffie heten. Als Smek zo vervelend blijft kan ik hem altijd nog omdopen naar iets nichterigs
Spindizzy, je kan hem ook voorstellen Smekkie Brutus of Tarzan te gaan noemen.
Zodat mensen iets groots verwachten...
  dinsdag 1 februari 2005 @ 14:21:35 #218
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24863111
Ik wilde hem eerst Maximus Decimus Meridius, Commander of the Armies of the North, General of the Felix Legions, loyal servant to the true emperor, Marcus Aurelius. Father to a murdered son, husband to a murdered wife. noemen. Maar dat vond Taak te lang
pi_24863142
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:21 schreef Spindizzy het volgende:
Ik wilde hem eerst Maximus Decimus Meridius, Commander of the Armies of the North, General of the Felix Legions, loyal servant to the true emperor, Marcus Aurelius. Father to a murdered son, husband to a murdered wife. noemen. Maar dat vond Taak te lang
Die mannen hebben geen idee wat leuk is...
  dinsdag 1 februari 2005 @ 14:25:16 #220
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24863170
Hebben altijd wat te zeiken die kerels

Maarre: je moet ons wel blijven vertellen hoe het met Windy is hoor.
pi_24863245
Blijf ik doen.

Hoe blijven jullie boodschappen tassen en andere tassen onder de katten??
  Moderator dinsdag 1 februari 2005 @ 14:30:35 #222
5428 crew  miss_sly
pi_24863287
wat een leuke foto's allemaal
  dinsdag 1 februari 2005 @ 14:31:14 #223
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24863300
Bedoel je wat de katten ermee doen? Ligt eraan wat erin zit Plastic zakjes moet ik gelijk opruimen anders word ik gillend gek van het geknisper. Laatst was mijn rugzak op de keukenvloer gevallen en daar hebben ze bij toerbeurt op liggen slapen. Duurde een week voor er eens even geen kat op lag zodat ik hem weer kon inpikken
  Moderator dinsdag 1 februari 2005 @ 14:34:47 #224
5428 crew  miss_sly
pi_24863368
bij ons zijn er wat tassen inmiddels opgeruimd omdat Noppes het nodig vond erop te plassen en wwe de geur er niet meer uit kregen. Wij laten dus nooit meer een tas slingeren, net zo min als voetbalschoenen
pi_24863393
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:31 schreef Spindizzy het volgende:
Bedoel je wat de katten ermee doen? Ligt eraan wat erin zit Plastic zakjes moet ik gelijk opruimen anders word ik gillend gek van het geknisper. Laatst was mijn rugzak op de keukenvloer gevallen en daar hebben ze bij toerbeurt op liggen slapen. Duurde een week voor er eens even geen kat op lag zodat ik hem weer kon inpikken
Plastic zakken eindigen in stukjes.
Grote tassen bijt ze de bodem eruit.
En normale tassen daar haalt ze de inhoud eruit.
pi_24863706
Spin

Tassen? Ach tja... Meestal komen ze onder de haren te zitten
pi_24863857
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:36 schreef jolene het volgende:

Plastic zakken eindigen in stukjes.
Grote tassen bijt ze de bodem eruit.
En normale tassen daar haalt ze de inhoud eruit.
Herkenbaar

Oh en waarom zitten katten toch in het wilde weg te mauwen?
Meest van de tijd voor de deur van het balkonnetje, doe je de deur open blijft ze zitten, zet je haar buiten gaat ze weer mauwen dat ze naar binnen wil. doe je de deur open komt ze niet binnen maar gaat ze je stom aan zitten kijken
En dat zo'n 5 keer op een avond, en wij zijn zo stom om steeds maar die deur open te doen

Of beneden in de tuinkamer zitten mauwen, en als ik dan naar haar toe loop en vraag vanwaar dat gemauw? gaat ze verstoppertje doen, of op haar rug liggen!
  dinsdag 1 februari 2005 @ 15:04:03 #228
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24863906
Herkenbaar Bluezz! Doen die van mij ook... Of ze gaan als het buiten vriest gezellig 10 minuten op de drempel van de voordeur eens op hun gemakje bedenken of ze wel echt naar buiten willen Een keer of 5 op een avond
  Moderator dinsdag 1 februari 2005 @ 15:25:11 #229
5428 crew  miss_sly
pi_24864191
heel herkenbaar
de gordijnen voor de tuindeuren bijna aan flarden rukken omdat ze bij de deur moet zijn en als je dan opstaat op haar buiten te laten, staat ze een beetje te aarzelen in de opening. deur beetje dichtdoen, gaat ze met haar voorpootjes tegen de deur leunen om open te laten gaan, toch maar open doen, komt ze weer niet verder dan de drempel

lief zijn ze he?
pi_24864456
Mickey komt alleen bij je als Sam bij je ligt, als een kat autistisch kan zijn is zij het...
Vreemd gedrag....En alleen als het donker is.
Sam is wel diegene die je altijd ophaalt als je met de auto thuis komt, hoe hij dat weet, geen idee?
We wonen namelijk op een hofje waar je met de auto niet bij komt, dus de auto moet aan de straat staan, 50 meter verderop. En rent vrolijk met je mee naar huis...
Ow ja, ze zijn gek op dozen, maar maken niks stuk.
Bij mij zeuren ze nooit, en bij manlief zitten ze altijd te klagen...
Ik hoef ook alleen maar Nee te zeggen, dan doen ze het niet.

Vreemde beesten, geef mij maar een hond.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 15:49:30 #231
17709 hollander172
pi_24864606
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:25 schreef Spindizzy het volgende:
Hebben altijd wat te zeiken die kerels
Beetje aardig zijn over mijn soort he?
pi_24865074
Windy is ook erg gek op labello's.
Deze kun je niet in huis laten staan..
pi_24865323
Om dan over het op je handen liggen met tiepen maar te zwijgen.
En dan denkt ze soms ook nog dat ze een papagaai is, gaat op je schouder zitten onder het fokken
Toen xien nog een klein xientje was pastte dat makkelijk, maar ze vergeet dat ze bijna uitgegroeid is
  dinsdag 1 februari 2005 @ 16:32:57 #234
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24865379
Op je schouder zitten doen ze hier gelukkig niet... Wel in de weg liggen natuurlijk. Dat is gewoon een wereldwijd kattencomplot
pi_24865390
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:28 schreef Bluezz het volgende:
Om dan over het op je handen liggen met tiepen maar te zwijgen.
En dan denkt ze soms ook nog dat ze een papagaai is, gaat op je schouder zitten onder het fokken
Toen xien nog een klein xientje was pastte dat makkelijk, maar ze vergeet dat ze bijna uitgegroeid is
Over het groeien.
Eerder paste ze makkelijk tussen onze hoofden in bed nu niet.
En als je toch bij het vrouwtje wil slapen dan plaats je gewoon je kont en de rest op het baasje zijn hoofd
pi_24865475
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:33 schreef jolene het volgende:

Over het groeien.
Eerder paste ze makkelijk tussen onze hoofden in bed nu niet.
En als je toch bij het vrouwtje wil slapen dan plaats je gewoon je kont en de rest op het baasje zijn hoofd

Kijk ik pas toch makkelijk bij dat toetsebord!

pi_24865563
Bij ons ligt ze tegenwoordig op de printer.
Wil je printen, verwijder dan eerst de kat uit de kamer.
Anders heb je snippers
pi_24867177
Herkenbaar!

dinsdag 1 februari 2005 @ 18:26:28 #239
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24867301
Héél herkenbaar!

pi_24867405
De printer is ook erg interessant

dinsdag 1 februari 2005 @ 19:06:05 #241
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24867990
Hihi, nieuwsgierig monstertje
pi_24868831
Héél herkenbaar, ik heb alleen geen foto

Kissa, jij hebt ook mooie beestjes zeg

Bluezz, zo zitten Havoc en ik ook naast elkaar
  dinsdag 1 februari 2005 @ 19:58:32 #243
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24868976
hier ben ik weer, alles goed gegaan gelukkig,. Kyara heeft gisteren een kapje om gehad maar vandaag niet meer, ze blijft er nu goed vanaf gelukkig.
Hier wat foto's van de kleine dame met kapje.

pi_24869972
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 09:54 schreef Spindizzy het volgende:

Die staan al een tijdje in het fototopic hoor
Zal hier zo nog even een paar neerzetten
pi_24870320
Kyara
Spacekatten vind ik ze net met die kappen op.
pi_24871138

he..wacht!

ik wil ook

op de foto

Ha, gras eten

*mjam*

de laptop is ook erg interessant

dinsdag 1 februari 2005 @ 21:48:56 #247
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24871207
Oh, wat een heerlijke pluizigheid
  Moderator dinsdag 1 februari 2005 @ 22:40:15 #248
5428 crew  miss_sly
pi_24872339
Wat een mooie foto's en wat een schatjes zijn het
pi_24872690
Vanavond was het tijd voor de wormenkuur whehe, het zusje was even misselijk dus beetje gespuugd
Ze zijn nu weer lekker aan het spelen
  † In Memoriam † dinsdag 1 februari 2005 @ 23:32:23 #250
43556 miss_dynastie
pi_24873536
Ils, wat een schatjes

Yian kan het ook :

pi_24874323
Kyara beterschap!

Ils, wat een liefies

Miss_d. bij jou ook al
  woensdag 2 februari 2005 @ 00:29:29 #252
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24875017
miss-d wat lekker knus zeg.

Ils, mijn man is helemaal verliefd op de witte kat, hij heeft zelf altijd een witte kat willen hebben maar die is nooit op ons pad gekomen.
hele lieve foto's zijn het.
pi_24876211
Spookje

woensdag 2 februari 2005 @ 08:30:48 #254
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24877785
Ayla!

Wow! Mooie foto.
pi_24877850
Wat een prachtige foto's komen er voorbij..
pi_24878362
dank jullie wel allemaal we zijn hier ook erg blij met ze

en wat een leuke foto's verder hier!
  woensdag 2 februari 2005 @ 13:28:58 #257
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24882330
Ik had op het Speeltuinbankje wel eens verteld dat Smek vaak op Caspers bedje poept en plast. Moussy waarschuwde me toen dat ik moest oppassen dat dat geen dominantieprobleem gaat worden. Oke, maar wat zegt het dat Smek tegenwoordig in zijn eigen mandje plast?
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2005 @ 13:43:13 #258
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24882600
dat hij liever bij jou in bed ligt?
  woensdag 2 februari 2005 @ 13:44:21 #259
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24882632
Moet hij nog ongeveer 10-11 uur wachten
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2005 @ 13:47:18 #260
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24882692
ik wil ook wel zo'n smekkie....
ik vind casper zooooo lief, maar smekkie is meer my size zal ik maar zeggen
  woensdag 2 februari 2005 @ 13:49:08 #261
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24882732
Maar met Casper kun je lekker je armen om zijn nek leggen om hem stevig te knuffelen
pi_24884398
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:28 schreef Spindizzy het volgende:
Ik had op het Speeltuinbankje wel eens verteld dat Smek vaak op Caspers bedje poept en plast. Moussy waarschuwde me toen dat ik moest oppassen dat dat geen dominantieprobleem gaat worden. Oke, maar wat zegt het dat Smek tegenwoordig in zijn eigen mandje plast?
Ik heb dat nog nooit meegemaakt en ik heb er nog nooit van gehoord ook....heel vreemd....
pi_24884617
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 01:54 schreef Tinkerbell het volgende:
Spookje

[afbeelding]
Wat een vrolijkerd

Die ogen
pi_24884796
Dit gebeurt als je de slaapkamerdeur niet achter je dicht doet

woensdag 2 februari 2005 @ 15:45:20 #265
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24884849
Kijk die boeffies nou... Waren gezellig met elkaar aan het stoeien natuurlijk. Niet dat ze iets stouts deden. Kijk maar naar die onschuldige koppies.

Bed is vanzelf in de war geraakt hoor vrouwtje. Wij liggen hier heel lief alleen maar te liggen
pi_24884989
Ja, ze zijn de onschuld zelve

Ze mollen ook nooooiiiitttt wat
  woensdag 2 februari 2005 @ 17:09:20 #267
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24885340
Vaak in tegenstelling tot veel andere zindelijkheidsproblemen die veroorzaakt worden door bijv. blaasontsteking, stress etc. etc., plassen de meeste katten op bed omdat ze dat gewoon aangenaam vinden. De zachte dekens en 'bedluchtjes' zijn voor veel katten een aangename plaats om te urineren.
Als je een medisch probleem, dominantie t.o. een andere kat en stress uit kunt sluiten, zit er waarschijnlijk niets anders op om de slaapkamer als verboden terrein voor de kat uit te roepen.
Alleen dat is weer lastig met het eigen mandje.
pi_24885874
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 15:41 schreef kissa het volgende:
Dit gebeurt als je de slaapkamerdeur niet achter je dicht doet

-knip-
zie ze kijken dan!
pi_24888579
De status 'bagger-user' voorbij
pi_24888781
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:09 schreef snakelady het volgende:
Vaak in tegenstelling tot veel andere zindelijkheidsproblemen die veroorzaakt worden door bijv. blaasontsteking, stress etc. etc., plassen de meeste katten op bed omdat ze dat gewoon aangenaam vinden. De zachte dekens en 'bedluchtjes' zijn voor veel katten een aangename plaats om te urineren.
Als je een medisch probleem, dominantie t.o. een andere kat en stress uit kunt sluiten, zit er waarschijnlijk niets anders op om de slaapkamer als verboden terrein voor de kat uit te roepen.
Alleen dat is weer lastig met het eigen mandje.
't Ging om Spin d'r puppy, niet om haar katten
pi_24889547
Het wordt een heerlijke SC op deze manier, opgeleukt met al ons vee
Dominantie probleem, die kleine Smekkebek
Toch maar eens Gaus erop nazien
  woensdag 2 februari 2005 @ 21:05:29 #272
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24889735
o, hahaha, dacht dat het om haar kat ging, over puppy's weet ik het niet.
meestal zijn het toch katten die onzindelijk zijn.
  woensdag 2 februari 2005 @ 23:45:56 #273
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24893123
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 21:05 schreef snakelady het volgende:
meestal zijn het toch katten die onzindelijk zijn.
Geloof me...Puppy's kunnen er ook wat van hoor

Cas heeft net een heel stuk losgelopen Op het uitlaatveldje samen met Smek. We hadden de Bal Aan Een Touwtje meegenomen en lekker spelen dat ze deden. Mijn Casper...spelen.

Heel af en toe liet ik hem wel een klein stukje loslopen hoor. Maar meestal alleen 's avonds laat als er bijna niemand op straat was en alleen bij ons in de straat. Maar nu kan dat dus gewoon vaker.

En nu zijn die twee tornado's tikkertje aan het spelen in mijn piepkleine poppenhuisje Hoop kabaal dat er uitkomt
pi_24894038
En dat is toch mede de verdienste van je Smekkie
Geloof me, Daan is ook een redelijk getraumatiseerde hond en Saar doet wonderen
  † In Memoriam † donderdag 3 februari 2005 @ 09:10:59 #275
43556 miss_dynastie
pi_24896938
Casper
Staat je huisje nog overeind spin
  donderdag 3 februari 2005 @ 09:14:28 #276
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24896980
Ja hoor... Deze keer nog wel We zijn net op en ze zijn al druk bezig met ruzie maken over de Bal Aan Een Touwtje... Smek neemt trekspelletjes heel serieus Cas niet, die doet er niet eens moeite voor en Smek zich maar druk maken

Wat is het verleden van Daan, Kissa? Voor zover je dat weet. Ik weet dat je hem uit het asiel hebt.
  † In Memoriam † donderdag 3 februari 2005 @ 14:02:29 #277
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24901912
dan gooi ik er nog even een fotootje in van doerak. gemaakt in het begin van januari, toen het zo slecht met haar ging en ik haar om het uur water moest opdringen omdat ze uitgedroogd was:
  † In Memoriam † donderdag 3 februari 2005 @ 14:08:41 #278
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24902036
luca is gek op doerak, maar doerak vindt luca maar een enge wildebras.
dit is een van de weinige foto's van die twee samen.
en toch krijgt ze elke avond een welterustenkusje van hem als hij naar bed gaat

pi_24902584
Ach wat lief, is Luca voor haar.
  † In Memoriam † donderdag 3 februari 2005 @ 14:44:19 #280
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24903011
Onze Muts hobbelt rustig door, het lijkt niet of ze er last van heeft.
Maandag krijgen we de uitslag en hechtingen controle dus ff spannend
  † In Memoriam † donderdag 3 februari 2005 @ 15:39:23 #282
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24903731
akelig hoor, om zo tussen hoop en vrees te zitten.... dat had ik ook toen doerak die bloedtest had.
  donderdag 3 februari 2005 @ 16:16:36 #283
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24903809
Aaaah Luca en Doerak

Heel spannend dat wachten op de uitslag... Ik duim nog steeds.
pi_24904050
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 15:39 schreef lady-wrb het volgende:
akelig hoor, om zo tussen hoop en vrees te zitten.... dat had ik ook toen doerak die bloedtest had.
Ja, echt wel maar ik heb zo iets van ze is nog zo speels wils en ze eet goed.

Dus het zit vast goed..
  donderdag 3 februari 2005 @ 20:40:16 #285
17709 hollander172
pi_24907892
Euhm even een klein vraagje tussendoor, we hebben een klein probleempje met Quasar.

Zoals iedereen heeft kunnen zien op de foto's die ik hier geplaatst heb hebben we twee honden en doorgaans gaat dat goed. De kleine is de (grote) pup de baas en dat is ook nog prima.
Nu merken we dat de intensiteit en hevigheid van het bijten van de kleine naar de pup enorm snel toeneemt. Hij mag echt niks van die kleine en wordt echt flink opengebeten.
Normaal gesproken nog niet echt een probleem maar dit is echt flink littekenmateriaal.

Iedereen heeft het er altijd over dat je dat maar moet laten gaan en de rangorde zijn werk moet laten doen. Niet ingrijpen anders gaat het mis maar wij staan als bazen dan toch bovenaan in deze rangorde? Beiden vertonen onderdanig gedrag naar ons toe en als we dus ingrijpen zou dit toch een ingreep zijn van iemand hoger geplaatst in rang?
Kan iemand me vertellen waar ik met deze denkwijze de fout in ga want dit is af en toe echt niet leuk meer en de neiging om in te grijpen komt ook steeds vaker op.
  donderdag 3 februari 2005 @ 20:44:43 #286
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24907967
Misschien is het handiger om hier even een apart topic over te openen, dan lezen meer mensen het. Ik weet hier het antwoord ook niet op helaas. Cas staat af en toe ook flink te grommen tegen die kleine, hij valt wel uit maar grijpt hem niet en ik weet af en toe ook niet of ik dan nog steeds niet moet ingrijpen. Meestal loop ik naar de andere kant van het huis om 'per ongeluk' met veel kabaal iets te laten vallen zodat ze gezamelijk op onderzoek uitgaan en even afgeleid zijn.

Wel een heel vervelend probleem joh... Arme Quasar.
pi_24908891
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 09:14 schreef Spindizzy het volgende:
Wat is het verleden van Daan, Kissa? Voor zover je dat weet. Ik weet dat je hem uit het asiel hebt.
Ik wou dat ik het wist....ik weet alleen dat ze bang is voor vreemde mensen en dan vooral voor mannen en kinderen. Ze komt heel stoer over sinds ze oudste hond is, maar ze heeft een erg klein hartje. Ze is een Hollandse Herder en die staan er om bekend dat het echte erfbewakers zijn en éénmanshonden. Saartje is het tegenovergestelde, een echte allemansvriend.

Maar goed, sinds Saar hier woont speelt Daan, net als Casper
  donderdag 3 februari 2005 @ 22:53:33 #288
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24910444
Klinkt als Casper. Loopt Daan ook op straat met een boogje om mensen heen? En blijft ze op 2 meter afstand staan als je staat te praten? Daantje is een stoere hond, net als Casper Moet je je toch eens voorstellen hoe het had kunnen zijn als ze in hun puppentijd iets meer mazzel hadden gehad
pi_24912757
Wij wonen buiten het dorp, aan een onverharde weg die dood loopt. Hierachter zijn akkers, waar niemand komt. Ik loop daar met de honden.
Als ik naar het dorp zou gaan, zou Daan mijn arm uit mijn romp trekken. En woest blaffen naar iedereen. Helaas uit angst.
Saar zou het over kunnen nemen. Ik kies de makkelijkste weg, ik ga er niet heen. Veel teveel stress voor iedereen.
Ik wil er wel dieper op ingaan, maar niet op een openbaar forum.

De 'hondenprozac' bij de hond van mijn vriendin heeft niet geholpen. Helaas.....
  vrijdag 4 februari 2005 @ 00:33:50 #290
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24912874
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 00:28 schreef kissa het volgende:
De 'hondenprozac' bij de hond van mijn vriendin heeft niet geholpen. Helaas.....
Ah wat klote... Wat gaat ze nu doen?

Mail me gerust als je wilt: ...
pi_24912939

Doe ik, dank je
  vrijdag 4 februari 2005 @ 00:41:38 #292
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24913052
Oooh prachtig! Ik ben stikjaloers! Ik ben altijd stads geweest maar daar kom ik de laatste tijd wel erg op terug. Ben ondertussen erg mensenmoe en Taak en ik hebben het er vaak over dat we over een poosje toch echt weggaan uit de stad. Lekker ergens buiten wonen in een klein huisje met een grote tuin, moestuintje erbij, wat kippetjes, geitjes en een minipaardje. Als het dan aan mij ligt hoeft Casper de rest van zijn leven geen vreemde meer te zien.
pi_24913225
Precies, kleine gammele boerderij, grote tuin en ruimte.
Ik ben ook mensenmoe en wij hebben net op tijd onze slag geslagen
Ik ben zo blij dat je het begrijpt!

Je hoort van mij, ik heb je adres genoteerd.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 00:54:03 #294
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24913307
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 00:50 schreef kissa het volgende:
Je hoort van mij, ik heb je adres genoteerd.
Mooi

Casper staat al druk kwispelend bij de deur naar boven en Smek staat ernaast te piepen. Ze willen naar bed Trusten
pi_24913579
Kissa, waar is je leuke icoontje gebleven?

Sneu allemaal he die bange hondjes. Ayla heeft dan wel een goede jeugd gehad, maar is toch ontzettend bang. Dat komt door d'r dominante moeder, die wel een nare jeugd heeft gehad (zwerfhond in portugal). Dat is eigenlijk de hele reden waarom de vorige eigenaresse haar bij ons heeft geplaatst: de kans voor Ayla om bij haar moeder weg te gaan en zich te ontwikkelen tot het fijne, gezellige hondje dat ze is. Heel dapper van haar, want ze was dol op het beest.

Vandaag was het drama op zijn grootst. Ayla hing zichzelf zowat op van angst voor andere honden en mijn arm heeft een behoorlijke opdonder gehad.

Wij gaan even 4 dagen naar een hutje op de hei (lees huisje in Drenthe). Met Ayla uiteraard. Tot na het weekend

PS: Hollander, ik weet zo het antwoord niet. Ik zou geloof ik zelf wel ingrijpen, aan de andere kant moeten ze zelf ook wat uitvechten natuurlijk. Moeilijk, ik zal er nog eens over denken.
  Moderator vrijdag 4 februari 2005 @ 08:42:17 #296
5428 crew  miss_sly
pi_24916245
Die foto van Luca met Doerak is echt lief

Kissa wat woon je lekker, als je daar kunt wandelen vanuit huis! Heerlijk lijkt me dat!

Wat is dit toch een leuk topic, met leuke foto's en geweldige dieren
  vrijdag 4 februari 2005 @ 09:43:57 #297
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24916844
Ik vind dit een geweldig topic Maar ik raak ook nooit uitgepraat over mijn veestapel. Ben af en toe net zo'n veel te trotse moeder die over nauwelijks meer kan praten dan haar kinders Nou, boeien. Ik heb zoveel plezier in die beesten. Begin zelfs al over mijn puppenfrustratie heen te komen Jawel, Smekkers begint zowaar een behoorlijk lollig beestje te worden
Vanmiddag moet hij voor zijn inentingen naar de dierenarts en daarna komt mijn schoonmoeder puppysitten zodat ik even echt lekker kan lopen met Casper. Niet dat Cas dat wil want als je alleen met hem op stap bent kijkt hij nu steeds achterom om te kijken waar zijn pupje is En hij wil dan ook steeds vrij snel naar huis.
Vannacht gaan we ze voor het eerst helemaal alleen de hele nacht beneden laten Het is echt geen doen meer, slapen met twee honden op bed. Ben benieuwd.

Tinkerbell: veel plezier op jullie vakantietje Klinkt of Ayla lekker de ruimte heeft om te wandelen en te rennen daar. Veilig weer thuiskomen

Miss Sly: hoe staat het met de zoektocht?
  † In Memoriam † vrijdag 4 februari 2005 @ 10:00:51 #298
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24917114
doerak heeft sinds een paar dagen weer iets raars.
ze ligt niet meer op dr kussen lekker tegen de muur te hangen, nee tis leuker om als kamikaze-kat zo ver mogelijk over de rand van de tafel te liggen en te leunen tegen de stoelleuning.
dit is overigens begionnen zonder die bewuste stoelleuning, maar na een keer op die manier al slapend van de tafel op de grond gevallen te zijn, leunt ze dus nu tegen de leuning.

vanaf de ene kant ziet dat er redelijk normaal uit

maar vanaf de andere kant zie je pas hoeveel ze over de tafelrand heenhangt

vrijdag 4 februari 2005 @ 10:01:59 #299
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24917135
Gekke kat Die beesten liggen eraltijd zo bizar bij
  Moderator vrijdag 4 februari 2005 @ 10:02:29 #300
5428 crew  miss_sly
pi_24917140
Zoals gewoonlijk ben ik weer veel te doortastend voor mijn lief
Ik heb besloten het even aan hem over te laten; zodra hij zegt: zullen we....sta ik al klaar!
Het is wel iets wat we echt samen moeten doen, anders komen er geheid problemen van enzo. Dus ik wacht maar weer even (geduldig) af

Ik ben wel stikjaloers op die veestapel van je Spin, en ik kan niet genoeg leuke verhalen van alle beesten in dit topic lezen en mooie, lieve, grappige foto's zien
Keep them coming!
  † In Memoriam † vrijdag 4 februari 2005 @ 10:03:51 #301
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24917158
begreep ik nou goed dat smek onder een plassende casper doorgelopen was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')