Ik zit er nu vooral mee dat hij niet zo ver mag lopen. Als hij gewoon de wandelingen zelf mee kan lopen komt het verder wel goedquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Hopelijk kun je snel met hem op cursus!!!
Wat een positief Casper nieuwsquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:20 schreef Spindizzy het volgende:
Casper is als een blad aan een boom omgeslagenVan de week was degene waar hij het heftigst van allemaal op reageert op bezoek en we hadden geenp probleem. Meestal gaat hij als een idioot tekeer tegen die vriend en blijft hij hem de hele tijd in de gaten houden, nu moest hij eventjes wat mopperen en ging vervolgens gewoon op zijn bedje liggen dutten.
Zelfde met mijn schoonmoeder, die kreeg altijd de op één na heftigste reactie en tegen haar is hij nu zo mak als een lammetje. Als ze aanbelt geeft hij alleen een "hey! De bel gaat!" blafje en daarna ging hij gewoon rustig liggen.Gek beest!
Nou dat deed ze ook want ze sprong gewoon op het aanrecht.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:23 schreef Spindizzy het volgende:
7 Februari pas... Dat duurt nog hartstikke lang. Arme Windy. Ik geef de katten ook dezelfde dag gewoon weer eten hoor. Ze zouden misselijk kunnen worden na de narcose maar ze geven meestal zelf wel aan wanneer ze wel weer een hapje lusten.
Hoelang het kapje ommoet weet ik niet.
Ik heb geen bench. Ben er zelf ook geen fan van. Zou bovendien toch niet kunnen omdat hij nog helemaal niet alleen kan zijn. We zijn met alleen-zijn-training pas bij "kan een kwartiertje zich bezighouden met Casper terwijl ik beneden in de keuken ben of aan het douchen ben". Vind ik al heel wat eigenlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:04 schreef Tinkerbell het volgende:
Spindizzy, wat een gedoe. Ben je nog ziek? Ik durf het haast niet te zeggen (), maar kan je Nero niet in de bench doen als je weg gaat met Casper?
Tis een bendequote:
quote:Woonde je nou maar om de hoek, dan hadden we samen 3 armen en 3 honden, dan lukte het wel.
Dan zijn ze helemaalquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:26 schreef Ils het volgende:
Nu liggen broer en zus heerlijk rustig te slapen
kan ze alleen niet zien, ze hebben zich verstopt achter de sprei die over het bed hangtquote:
nee,quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:35 schreef Ils het volgende:
[..]
kan ze alleen niet zien, ze hebben zich verstopt achter de sprei die over het bed hangten als ik die weghaal worden ze weer wakker en het is net zo heerlijk rustig
![]()
Roep dat maar niet te hard. Je hebt het wel tegen de enige persoon ter wereld die puppy's niet leuk vindtquote:
Dat dacht je, toen wij bas kregen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:12 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Roep dat maar niet te hard. Je hebt het wel tegen de enige persoon ter wereld die puppy's niet leuk vindt
Ils: foto!
Vast wel, ach dat is gewoon zo.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:21 schreef Spindizzy het volgende:
Lief van jeIk ga er gewoon vanuit dat het per week/maand leuker gaat worden.
Wij hebben totdat ze 5 maanden was en een stukkie sterker was het deurtje eruit gehad.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:26 schreef Ils het volgende:
Maar wat kan ik er nu aan doen om te voorkomen dat ze weer ernaast plassen? deurtje er toch uithalen?
Of zoals nu bij ons omdat de kap er tijdelijk af is ze niet durft omdat ze bang is dat we kijkenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:38 schreef Spindizzy het volgende:
Je hebt ook nog kans dat ze nogal mutsig zijn en niet bij elkaar op de bak willen.
Volgens mij valt dat wel mee, ze gaan meestal na elkaar en toen er nog geen deksel op zat tegelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:38 schreef Spindizzy het volgende:
Je hebt ook nog kans dat ze nogal mutsig zijn en niet bij elkaar op de bak willen.
Oei, hoe vinden de katten dat.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:52 schreef Spindizzy het volgende:
Wij gebruiken ook Catsan en ben er erg tevreden over. Het pupje ook![]()
Hij gaat soms wel eens op de kattenbak een plas doen
ik merk wel dat als ze geplast hebben dit helemaal door de korrels heen zakt naar de bodem, dus een heleboel korrels onderin zijn vochtig zeg maar. Dus dat valt er niet echt uit te scheppen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:52 schreef Spindizzy het volgende:
Wij gebruiken ook Catsan en ben er erg tevreden over. Het pupje ook![]()
Hij gaat soms wel eens op de kattenbak een plas doen
Duurt nog keilang!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:07 schreef jolene het volgende:
[..]
Wanneer komen ze ook al weer terug..
Het scheelt zeker wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:08 schreef Spindizzy het volgende:
Gelukkig ruik je een bak met Catsan veel minder snel dan met andere korrels. Ik vond het echt schelen.
Ik heb al weer zoveel schatjes gezien..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:12 schreef Spindizzy het volgende:
Ja! Een top 10 samenstellen. Hoeft ze alleen nog maar te reageren als ze terugkomt
huh linkjequote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:53 schreef Spindizzy het volgende:
Jaaaa foto's!
Ik heb een website gevonden waar de Pro-Plan een flink stuk goedkoper is dan in de winkel. Ik registreren bij die gasten en zooi in mijn virtuele winkelwagentje gooien. Zit ik al aan de ¤146Dat is net genoeg Pro-Plan voor een maand of twee!
Moet ik er nog vlees bij voor de hondjes
Ik ga failliet aan die beesten joh
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:02 schreef jolene het volgende:
http://www.dierenasieldeark.nl/page4.html
Scooby![]()
Dat is jammer. Ik heb mazzel, in Zuid-Holland is de bezorging gratis. De ProPlan is echt flink goedkoper daar. Voor Casper gaat het me 30 cent per dag schelen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:29 schreef kissa het volgende:
Hmmm, ze bezorgen niet in Drenthe.....
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:14 schreef lady-wrb het volgende:
dus spin, houd moed! t komt vast allemaal dik in orde!
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:16 schreef miss_dynastie het volgende:
lady-wrb, hoe is het met doerak??
Ik denk dat ze wat betreft deze pups er erg op zullen letten of je echt wel een pup wil. Deze pups zijn eigenlijk alleen maar geboren in het lab en hebben geen grote traumatische ervaring. Maar het zijn wel beagles die over erg veel energie beschikken, ook als ze pup-af zijn. Daar moet je wel wat mee kunnen. Is er dus tijd en ruimte bij de mensen in huis om veel tijd en energie in het hondje te steken? Ik denk wel dat dat echt zeker moet zijn. Als je moeder de hele dag alleen thuis is, wil ze dat dan? Daar moeten jullie denk ik wel eerlijk over zijn, of althans je moeder zeker.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:28 schreef Syrena het volgende:
Tinkerbell> Hoe streng zijn ze dan? Waar letten ze op, of je huis geschikt is en of je wel een goede 'persoonlijkheid' (weet niet hoe ik het moet uitleggen wat ik bedoel) hebt voor een hondje? Dat je niet over je heen laat lopen maar ook niet te lang zelf doormodderd als er gedragsproblemen zijn?
He, wat fijn! Ben je nog naar de dierenarts geweest met haar of heb je nog contact gehad?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:49 schreef lady-wrb het volgende:
met doerak gaat het wel goed op het ogenblik.
Ik heb gisteren geen tijd gehad om met hem te wandelen, maar hij laat wel duidelijk merken dat hij graag wil, dus straks na de boodschappen gaan we weerquote:heeft yian het nog steeds naar zijn zin in zijn tas? als doerak niet zo hoogbejaard zou zijn geweest had ik er denk ik ook wel voor gegaan. t is echt iets voor haar. ze houdt niet van kattentassen en gedraagd zich aan een riempje over de schouder hangend uitstekend.
Ik heb 30 jaar geroepen dat ik geen hond wilde en dat honden klotebeesten zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:13 schreef Syrena het volgende:
Mijn moeder is op dit moment nog een beetje sceptisch, maar dat is meer omdat mijn vader altijd heeft geroepen dat hij *geen* hond wilde, en hij nu dus helemaal enthousiast is.
Bij Hondtotaal kost hij ¤39quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:02 schreef lady-wrb het volgende:
toppie spindizzy
wat kost zo'n tas eigenlijk en waar kan je'm halen?
Voorzover ik weet van nature om het bloed (en dus bacteriën) uit zijn gezicht te vegen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:57 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand waarom een kat zich wast alstie net gegeten heeft?
Nou, doe 's even een fotootje plaatsen danquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:54 schreef Orginial het volgende:
Ik heb een westlandhighterrier. Erg leuke beesies.![]()
Het is maar goed dat je daar geen probleem mee hebtquote:Op zondag 30 januari 2005 10:26 schreef miss_sly het volgende:
Erg gezellig en ontzettend fijn om zo lekker buiten bezig te zijn
Dit is de enige foto die ik vandaag van hem heb kunnen makenquote:
Niet helemaalquote:Op zondag 30 januari 2005 12:24 schreef hollander172 het volgende:
Dit is dus het spamtopicje voor foto's?![]()
Mijn server maakte even rare bokkesprongen.quote:Op zondag 30 januari 2005 12:27 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Niet helemaalHet is het F&F slowchattopic maar er glipt wel 's een fotootje tussendoor af en toe.
Helaas zie ik de jouwe nog niet.
Raad eens waar ie hier in ligt?quote:Op zondag 30 januari 2005 13:15 schreef Tinkerbell het volgende:
'Daar pas ik ook wel in', moet Ayla gedacht hebbenTis dus een kattenmand. Maar ach, de katten liggen ook in haar mand.
Wij hebben gelukkig weinig tot geen afkeurende reacties gehad.quote:Ik vind Quasar leuk. Ghehe, paar maandjes geleden kwamen er nieuwe mensen om de hoek wonen. Van te voren de straat in paniek, want ze zouden een moordlustige enge hond hebben. Dat bleek een Argentino te zijn. Enfin, vlak nadat ze er waren gingen dat stel uit elkaar en de hond ging met de man mee die nu twee straten verderop woont. Straat weer tot rust. Sukkels
. Tis dus de enige hond zo'n beetje waar mijn hond niet bang van is en tis een goedzak. Ik kom ze nogal eens tegen met wandelen.
Ik kan me er niet zo druk om maken eigenlijk, mijn vriendin wel maar dat is sowieso een druktemakertje.quote:Op zondag 30 januari 2005 13:42 schreef Spindizzy het volgende:
Ayla![]()
Quasar heeft voorlopig nog een enorm hoog knuffelgehalte. Prachtbeestje! Het is frustrerend he, om een lieve sullige hond te hebben en de buitenwereld ziet alleen de slechte dingen.
quote:Op zondag 30 januari 2005 13:53 schreef hollander172 het volgende:
Voorbeeldje: loop ik met hem buiten en kom een wat oudere vrouw tegen die zegt: "oh wat een mooie boxer is dat!" Dus ik vertel haar dat het geen boxer is maar een Argentino. Hierop zegt zij: "oh maar dan vind ik hem niet meer zo leuk, dat is toch een ras dat op de lijst staat?"
Ach je krijgt ook nog weleens cliches te horen, een oudere man hier loopt nu met zijn hondje om zodra ie ons ziet. Zijn reden: "hoe lief ze nu ook zijn ze bijten minimaal 1 keer in hun leven."quote:
Wij hebben ook wat zwervertjes gehad en bij eentje was het helemaal bont, poten had ie ooit op meerdere plaatsen gebroken en we konden zelfs littekens zien van uitgedrukte peuken op zijn rug.quote:Mijn oudste hond is dus niet dol op vreemden. Als ik een praatje sta te maken blijft hij gewoon rustig staan maar als mensen dan te dicht bijkomen dan loopt hij opzij. Hij wil niet dat vreemden hem aaien. Maar één bepaalde meneer op het uitlaatveld blijft zich er maar over verbazen dat hij nu nog steeds zo bang is voor hem. Hij ziet hem toch elke dag? Dat bange gedoe moet nu maar eens afgelopen zijn. Er is zeker mishandeling in het spel he? (schuine blik naar mijn man en mij). Dat of hij zit zeker de hele dag alleen thuis en ziet de hele dag geen mens. Ik ben huisvrouw en ben dus zowat de hele dag thuis bij mijn honden. Mishandeling zal er zeker geweest zijn. Hij is een ex-zwerver en zal heus wel hier en daar een flinke trap hebben gehad. Gek he, dat hij geen vreemden in de buurt wil.
Moet de mijne ook niks van hebben. Ik denk zelf dat één van de redenen is dat ze vrij hard praten. Daar houdt hij niet van. Van junks en zwervers wordt hij ook heel nerveus, om dezelfde reden denk ik.quote:Op zondag 30 januari 2005 15:50 schreef hollander172 het volgende:
Gelukkig was ie na 3 jaar helemaal bijgedraaid, alleen van getinte mensen moest ie niks hebben?![]()
Wat vreselijkquote:Wij hebben ook wat zwervertjes gehad en bij eentje was het helemaal bont, poten had ie ooit op meerdere plaatsen gebroken en we konden zelfs littekens zien van uitgedrukte peuken op zijn rug.
Als je die van mij bedoeld, het is een ras dat valt onder de RAD oftewel pitbullwet.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben weer vreselijk suf, maar wat is er met het ras dat ze zo impopulair maakt dan?
Ik vind em onwijs schattig![]()
Ja, ik bedoelde die van jouquote:Op zondag 30 januari 2005 18:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als je die van mij bedoeld, het is een ras dat valt onder de RAD oftewel pitbullwet.
Als je goed naar zijn bouw kijkt dat zie je dat dit ras is ontstaan uit oa de pitbull, bordeaux dog etc.
Maar dat is zo vaak met dieren. Sommige diereigenaren zijn zoooo blind voor de behoeften van een dierquote:Het probleem (voor zover dat aanwezig is) zit dus in de mens en niet in dit ras. Wel heeft het beestje een goede consequente opvoeding nodig. Je moet er niet aan denken dat ie een keer uitbreekt als ie volwassen is.![]()
Lady-wrb, viel het mee.quote:Op maandag 31 januari 2005 09:07 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb gisteren een hond geaaid. goed he?
(ik ben echt als de dood voor honden en deze kwam zelf naar me toe om geaaid te worden, want eropafstappen zal ik nooit )
Moeilijk is dat he.quote:Op maandag 31 januari 2005 09:08 schreef snakelady het volgende:
Kyara ligt als het goed is nu onder het mes, onze jongste dame kan dadelijk geen kindjes meer krijgen.
Gelukkig was ze niet bang ( ik wel), ze knuffelde de dierenarts en ze spinde zo hard dat de dierenarts niks meer hoorde door de stethoscoop, het bijten in de stethoscoop helpte ook niet echt mee, maar het is zo leuk om te spelen.
Dit is Kyara.
[afbeelding]
Heldin!quote:Op maandag 31 januari 2005 09:07 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb gisteren een hond geaaid. goed he?
Nou ernstig gewoon.quote:Op maandag 31 januari 2005 09:15 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Windy ook al zo'n stoere meid... En comediant![]()
Grinnikquote:Op maandag 31 januari 2005 10:51 schreef Spindizzy het volgende:
Jolene is stiekum een man?Ik kan me aanstellen als ik ziek ben maar Taak is er echt vele malen beter in
Stuur maarquote:Op maandag 31 januari 2005 15:26 schreef kissa het volgende:
Even een geheel OT vraag. Ik weet niet waar ik het anders moet vragen
Zou iemand voor mij een foto kunnen/willen verkleinen naar 60 x 60 pixels?
Ik zou niet weten hoe dat moet![]()
Dat ging echt hartstikke goedquote:Op maandag 31 januari 2005 15:17 schreef jolene het volgende:
Hoe gaat het met brecht en Casper
quote:Op maandag 31 januari 2005 16:42 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat ging echt hartstikke goedHij blafte wel toen ze binnenkwamen maar dat was niet uit angst. Gewoon hondengeblaf
Heb hem op zijn bedje laten zitten en hem wat lekkers gegeven (dat soort truuks gaat veel beter als hij gewoon alleen druk is en niet bang
). Ik heb Brecht het blik met de Frolicjes in haar handen gegeven en ze heeft hem zonder problemen flink wat lekker gegeven. Hij pakte het goed aan van haar
Brecht is een heel enthousiast kind. Veel gillen van plezier, lachen, stampvoeten, handjes klappen en daar schrikt die muts van
Moet hij dus van blaffen. Heb hem halverwege het bezoekje op de PC-kamer naar zijn plekje gebracht met een kluifje zodat Brecht op haar gemak wild kon doen met Smek.
Ben heel trots
1 subforum lager Er is GEEN excuus meer: plaatjes-resizer!quote:Op maandag 31 januari 2005 15:26 schreef kissa het volgende:
Even een geheel OT vraag. Ik weet niet waar ik het anders moet vragen
Zou iemand voor mij een foto kunnen/willen verkleinen naar 60 x 60 pixels?
Ik zou niet weten hoe dat moet![]()
Klopt, hier een plaatje toen Quasar nog net zo groot was.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:54 schreef Spindizzy het volgende:
Hollander: jij hebt toch ook nog een andere hond? Had je daarvan al een een fotootje gepost? En waar blijven de kittens van Ils?
Ik ga zo even met die wervelwinden van mij de tuin in. Nog even wat uitrazen
Is inderdaad een behoorlijk verschil maar die kleine is de argentino nog steeds de baas.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:47 schreef Spindizzy het volgende:Wat een verschil met die twee! Wel leuk hoor. Die onderste foto is geweldig
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:28 schreef Spindizzy het volgende:
Die onderste foto!Wat kijkt hij boos
![]()
Goed he die ogen in het raam...quote:
Poezenfoto is wel een zoekplaatje
Oopsquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:45 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Oops
Raadseltje: je hebt twee honden maar maar één hand. Hoe los je dat op? Nou, je speelt wat met hun riemen en die blijken dan om je middel te kunnen!
[afbeelding]
Kijk ma! Zonder handen!
[afbeelding]
Nu alleen Smekkers nog leren netjes aan een riem te lopen en niet zo hard te trekken dat hij over zijn nek gaat![]()
Spindizzy, je kan hem ook voorstellen Smekkie Brutus of Tarzan te gaan noemen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:10 schreef Spindizzy het volgende:
Taak schaamt zich ook rot als iemand hem vraagt hoe de pup heetHet had erger gekunt, er zijn hele kuddes hondjes die Moppie of Lieffie heten.
Als Smek zo vervelend blijft kan ik hem altijd nog omdopen naar iets nichterigs
Die mannen hebben geen idee wat leuk is...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:21 schreef Spindizzy het volgende:
Ik wilde hem eerst Maximus Decimus Meridius, Commander of the Armies of the North, General of the Felix Legions, loyal servant to the true emperor, Marcus Aurelius. Father to a murdered son, husband to a murdered wife. noemen. Maar dat vond Taak te lang
Plastic zakken eindigen in stukjes.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:31 schreef Spindizzy het volgende:
Bedoel je wat de katten ermee doen? Ligt eraan wat erin zitPlastic zakjes moet ik gelijk opruimen anders word ik gillend gek van het geknisper. Laatst was mijn rugzak op de keukenvloer gevallen en daar hebben ze bij toerbeurt op liggen slapen. Duurde een week voor er eens even geen kat op lag zodat ik hem weer kon inpikken
Herkenbaarquote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:36 schreef jolene het volgende:
Plastic zakken eindigen in stukjes.
Grote tassen bijt ze de bodem eruit.
En normale tassen daar haalt ze de inhoud eruit.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:25 schreef Spindizzy het volgende:
Hebben altijd wat te zeiken die kerels
Over het groeien.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:28 schreef Bluezz het volgende:
Om dan over het op je handen liggen met tiepen maar te zwijgen.
En dan denkt ze soms ook nog dat ze een papagaai is, gaat op je schouder zitten onder het fokken![]()
Toen xien nog een klein xientje was pastte dat makkelijk, maar ze vergeet dat ze bijna uitgegroeid is
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:33 schreef jolene het volgende:
Over het groeien.
Eerder paste ze makkelijk tussen onze hoofden in bed nu niet.
En als je toch bij het vrouwtje wil slapen dan plaats je gewoon je kont en de rest op het baasje zijn hoofd![]()
Die staan al een tijdje in het fototopic hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:54 schreef Spindizzy het volgende:
Hollander: jij hebt toch ook nog een andere hond? Had je daarvan al een een fotootje gepost? En waar blijven de kittens van Ils?
Ik ga zo even met die wervelwinden van mij de tuin in. Nog even wat uitrazen
Ik heb dat nog nooit meegemaakt en ik heb er nog nooit van gehoord ook....heel vreemd....quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:28 schreef Spindizzy het volgende:
Ik had op het Speeltuinbankje wel eens verteld dat Smek vaak op Caspers bedje poept en plast. Moussy waarschuwde me toen dat ik moest oppassen dat dat geen dominantieprobleem gaat worden. Oke, maar wat zegt het dat Smek tegenwoordig in zijn eigen mandje plast?![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:41 schreef kissa het volgende:
Dit gebeurt als je de slaapkamerdeur niet achter je dicht doet![]()
![]()
-knip-
't Ging om Spin d'r puppy, niet om haar kattenquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:09 schreef snakelady het volgende:
Vaak in tegenstelling tot veel andere zindelijkheidsproblemen die veroorzaakt worden door bijv. blaasontsteking, stress etc. etc., plassen de meeste katten op bed omdat ze dat gewoon aangenaam vinden. De zachte dekens en 'bedluchtjes' zijn voor veel katten een aangename plaats om te urineren.
Als je een medisch probleem, dominantie t.o. een andere kat en stress uit kunt sluiten, zit er waarschijnlijk niets anders op om de slaapkamer als verboden terrein voor de kat uit te roepen.
Alleen dat is weer lastig met het eigen mandje.
Geloof me...Puppy's kunnen er ook wat van hoorquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:05 schreef snakelady het volgende:
meestal zijn het toch katten die onzindelijk zijn.
Ja, echt wel maar ik heb zo iets van ze is nog zo speels wils en ze eet goed.quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:39 schreef lady-wrb het volgende:
akelig hoor, om zo tussen hoop en vrees te zitten.... dat had ik ook toen doerak die bloedtest had.
Ik wou dat ik het wist....ik weet alleen dat ze bang is voor vreemde mensen en dan vooral voor mannen en kinderen. Ze komt heel stoer over sinds ze oudste hond is, maar ze heeft een erg klein hartje. Ze is een Hollandse Herder en die staan er om bekend dat het echte erfbewakers zijn en éénmanshonden. Saartje is het tegenovergestelde, een echte allemansvriend.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:14 schreef Spindizzy het volgende:
Wat is het verleden van Daan, Kissa? Voor zover je dat weet. Ik weet dat je hem uit het asiel hebt.
Ah wat klote... Wat gaat ze nu doen?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:28 schreef kissa het volgende:
De 'hondenprozac' bij de hond van mijn vriendin heeft niet geholpen. Helaas.....
Mooiquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:50 schreef kissa het volgende:
Je hoort van mij, ik heb je adres genoteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |