Lady-wrb, viel het mee.quote:Op maandag 31 januari 2005 09:07 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb gisteren een hond geaaid. goed he?
(ik ben echt als de dood voor honden en deze kwam zelf naar me toe om geaaid te worden, want eropafstappen zal ik nooit )
Moeilijk is dat he.quote:Op maandag 31 januari 2005 09:08 schreef snakelady het volgende:
Kyara ligt als het goed is nu onder het mes, onze jongste dame kan dadelijk geen kindjes meer krijgen.
Gelukkig was ze niet bang ( ik wel), ze knuffelde de dierenarts en ze spinde zo hard dat de dierenarts niks meer hoorde door de stethoscoop, het bijten in de stethoscoop helpte ook niet echt mee, maar het is zo leuk om te spelen.
Dit is Kyara.
[afbeelding]
Heldin!quote:Op maandag 31 januari 2005 09:07 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb gisteren een hond geaaid. goed he?
Nou ernstig gewoon.quote:Op maandag 31 januari 2005 09:15 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Windy ook al zo'n stoere meid... En comediant![]()
Grinnikquote:Op maandag 31 januari 2005 10:51 schreef Spindizzy het volgende:
Jolene is stiekum een man?Ik kan me aanstellen als ik ziek ben maar Taak is er echt vele malen beter in
Stuur maarquote:Op maandag 31 januari 2005 15:26 schreef kissa het volgende:
Even een geheel OT vraag. Ik weet niet waar ik het anders moet vragen
Zou iemand voor mij een foto kunnen/willen verkleinen naar 60 x 60 pixels?
Ik zou niet weten hoe dat moet![]()
Dat ging echt hartstikke goedquote:Op maandag 31 januari 2005 15:17 schreef jolene het volgende:
Hoe gaat het met brecht en Casper
quote:Op maandag 31 januari 2005 16:42 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat ging echt hartstikke goedHij blafte wel toen ze binnenkwamen maar dat was niet uit angst. Gewoon hondengeblaf
Heb hem op zijn bedje laten zitten en hem wat lekkers gegeven (dat soort truuks gaat veel beter als hij gewoon alleen druk is en niet bang
). Ik heb Brecht het blik met de Frolicjes in haar handen gegeven en ze heeft hem zonder problemen flink wat lekker gegeven. Hij pakte het goed aan van haar
Brecht is een heel enthousiast kind. Veel gillen van plezier, lachen, stampvoeten, handjes klappen en daar schrikt die muts van
Moet hij dus van blaffen. Heb hem halverwege het bezoekje op de PC-kamer naar zijn plekje gebracht met een kluifje zodat Brecht op haar gemak wild kon doen met Smek.
Ben heel trots
1 subforum lager Er is GEEN excuus meer: plaatjes-resizer!quote:Op maandag 31 januari 2005 15:26 schreef kissa het volgende:
Even een geheel OT vraag. Ik weet niet waar ik het anders moet vragen
Zou iemand voor mij een foto kunnen/willen verkleinen naar 60 x 60 pixels?
Ik zou niet weten hoe dat moet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |